Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentinvaalit: Kohti linnaa

Vierailija
31.01.2024 |

Nyt Mtv3 presidenttiehdokkaiden haastattelut.

Kommentit (327)

Vierailija
161/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NatoNatoNatoNato. Stubbi ei muuta hoekaan. Huolestuttavaa että se ei ollenkaan puhu Suomesta itsenäisenä valtiona.

Vai luuleeko se olevansa USAn presidentinvaaleissa?

Mitään asiaosaamista sillä ei ole, kunhan möläyttelee.

Toimittelijakin oli pelkkä räksyttäjä joka kohteli Stubbia silkkihansikkain. Samat kysymykset molemmille ja sillä siisti.

Mutta Kokoomuksen kanava niin noinhan se noilla menee.

Vierailija
162/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho olis ollut paras presidentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistolla fiksu vastaus presidentin roolista. Hän sanoi että presidentin tulee hoitaa sekä NATO- että EU-asioita yhteistyössä, koska nuo toimenkuvat liittyvät yhteen.

Kun taas Stubb halusi olla "NATO-presidentti." 

Presidentin toimenkuvaan kuuluu niin paljon virallisia työtehtäviä, että ei voi erikoistua vain yhteen asiaan. Lisäksi presidentti on arvojohtaja. Uskon että Pekasta olisi siihen.

Pekalta puuttuu kuitenki yks asia minkä presidentti tarvii, ja mikä on se presidentille kaikkein tärkein asia. Se on kansan tuki.

Vierailija
164/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty enää katsomaan/kuuntelemaan.

Mutta kiinnittäkääpä huomiota siihen, miten usein tämä kultapoju katsahtaa vasemmalle - valehtelun merkki. 

Ei välttämättä valehtelun merkki. Ajatusten kokoamisen merkki. Monet valehtelijat tapittavat liiankin intensiivisesti antaakseen muka rehellisen vaikutelman. Normaalissa elämässä niin intensiivinen tuijotus viestii ainakin tuntemattoman ihmisen kansaa kohdatessa jopa vaarasta.

Jos haluaa oppia lukemaan kehonkieltä niin suosittelen suomalaisen huumepoliisin kirjoittamaa kirjaa aiheesta. Poliisithan saavat tavata valehtelijoita jopa huomattavasti enemmän kuin muiden ammattien edustajat.

Vierailija
165/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb oli paljon parempi. Haavisto toistelee kuluneita lauseita menneistä asioista, muutenkin väsähtänyt. Haluaako edes pressaksi.  Stubbille on kyvykkyyttä kohdata uusia asioita. Haavisto vähän katselee että tuota ja tuota vois ehkä jos vaikka

Jep. Haavisto on epätoivoinen, tappio tulee kolmannen kerran.

Vierailija
166/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutinin  jalan nykimistä  analysoitiin heti  aiemmin. Nyt on  ennen vaaleja  selvitettävä  mitä Haaviston  hallitsematon  jalan nykiminen tarkoittaa. Huomenna  varmasti  saamme  lukea  huippuasiantuntijan mielipiteen.Huolettaa  Haaviston väsynyt  olemus  ja  kalvakka  vahamainen  kasvojen  iho.Ikä  ero  Stubbiin  näkyy  selvästi

Mene nyt nukkumaan. Pois. Ulos. 

No on Stubbilla vaan juonteet naamassa ja vasta 55 v, kun liikaa urheilee alkaa keho reagoida, paljon liikuntaa harrastavat vanhenevat nopeammin.

Vierailija
167/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka on niin asiantuntija ulkopolitiikassa. Ei lässytä mitään, minä, minä, minä, kun minä, silloin kun minä olin,minä, minä, minä,minä

Hänellä oli myös todella laajat tiedot eri maailman maista ja niiden tilanteesta.

Vierailija
168/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku kysyis miten stubb aikoo pärjätä impulsiivisuutensa kanssa?

Puhumalla hitaammin.

Vierailija
169/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb jaaritteli niin pitkään, että juontaja kiirehtii? Että ehtii kysyä Haavistolta kaikki kysymykset. Sen takia vaikuttaa tylyltä? 

Btw en ole koskaan tykännyt tuosta juontajasta. Ihmeellinen komenteleva puhetyyli.

Se oli oikein hyvä ja selkeä juontaja. Pitää tiukasti kysyä ja viedä keskustelua eteenpäin.

Vierailija
170/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavistolla fiksu vastaus presidentin roolista. Hän sanoi että presidentin tulee hoitaa sekä NATO- että EU-asioita yhteistyössä, koska nuo toimenkuvat liittyvät yhteen.

Presidentin toimenkuvaan kuuluu niin paljon virallisia työtehtäviä, että ei voi erikoistua vain yhteen asiaan. Lisäksi presidentti on arvojohtaja. Uskon että Pekasta olisi siihen.

Pekalta puuttuu kuitenki yks asia minkä presidentti tarvii, ja mikä on se presidentille kaikkein tärkein asia. Se on kansan tuki.

Kyllä kansa tukee. Hän nimenomaan tuntuu välittävän myös Suomen sisäisistä asioista, maassa asuva suomalainen kun on.

Vierailija
171/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnaan nuo joutaisikin kaltereiden taakse!

Vierailija
172/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto oli vakuuttava yes

Vierailija
173/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset nyt kuunteli oikeasti mitä Stubb sanoi, ja miten sen sanoi. Ei kyennyt peittämään mielenvikaisuuttaan kovin hyvin. 

Keskustelussa näkyi ja kuului nimittäin minusta nyt ehkä parhaiten tähän asti, mitä ja keitä Stubb edustaisi presidenttinä, ja ikävä kyllä se ei ole Suomi ja suomalaiset, vaan Nato ja Usa. Stubbille Suomi olisi vain USAn "strateginen kohde".

Jos tuo ei saa karvoja pystyyn, en tiedä mikä saa, ukkohan on kuin aatu kun pääsi lempiaiheeseensa yhdysvaltoihin ja natoon.

Oon varoitellut jo aiemmin täällä, kun Stubb alkoi kutsua itseään "natopresidentiksi", että se lähti presidenttikisaan palvelemaan naton ja usan intressejä, ei meidän. Siinä on se älexin motiivi, nousta Natossa jonkunlaiseen asemaan ja saada suitsutusta Washingtonista, niin harhaisessa päässään haaveilee. Suomi ei merkitse mitöön kuin kauppatavarana, saada huomiota usalta. 

Jos jotkut ei vielä ole tajunneet että se ei ole hyvä juttu, kannattais pikkuhiljaa ruveta tajuamaan, ennen kuin on liian myöhäistä. 

Vierailija
174/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb yrittää yksinkertaisesti liikaa. Puristaa mailaa. 

Tuota naamataulua kun katsoo, niin heti näkee kuinka epäaito ihminen on. Lenkkeilee ympäri Suomea  ihmisten kanssa ja järjestää kahvitilaisuuksia. Hirveä nuoleskelemaan. Voi kun ihmiset ei menis tähän lankaan.

Mut meneehän ne. 

Kaikki ehdokkaat kiertävät Suomea ja heidän vaalitilaisuuksissaan tarjotaan kahvia ja makkaraa jne. Stubb sentään tekee koko ajan jotain kansan hyvinvoinnin eteen noilla Yhdistävillä lenkeillään - saa kansan liikkumaan. Siihenhän Niinistökin pyrki viime kesän kävelytempauksellaan. 

Vierailija
175/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä Suomea missä nöyryys ja rehellisyys oli ihailtavia piirteitä ihmisessä. En ikimaailmassa olisi voinut kuvitella että Stubbin kaltainen henkilö voisi joskus olla meidän presidentti. 

Vierailija
176/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kansa tukee. Hän nimenomaan tuntuu välittävän myös Suomen sisäisistä asioista, maassa asuva suomalainen kun on.

No ei kyllä valitettavasti ollu gallupien mukaan.

Vierailija
177/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielibiisi? Tuuliviiri Dannyn laulamana.

Vierailija
178/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Stubb ärsyttää olemuksellaan monia eri valtioiden virkamiehiä. Haavisto on tuommoinen joka sulautuu kaikkialle. Mielestäni tosi tärkeää presidentille. Myös Niinistö samanlainen. 

Stubb on tainnut sanoa, että tykkää "haastaa" muita johtajia. 

Kun ajatteleekin hänet "haastamaan" jotain tässä jo valmiiksi vaikeassa Euroopan tilanteessa...

Vierailija
179/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kansalla olisi malttia ja järkeä katsoa tenttejä ja päättää vasta sitten kumpi on parempi.

Vierailija
180/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian elitistinen on Stubb. Nuoret äänestää kun on hienot kellot ja autot ja tekee tiktokkia. Jes! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän