Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentinvaalit: Kohti linnaa

Vierailija
31.01.2024 |

Nyt Mtv3 presidenttiehdokkaiden haastattelut.

Kommentit (327)

Vierailija
141/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko se loppu.

Vierailija
142/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti puhutaan siitä, että onko se huono asia, että sekä presidentti että pääministeri ovat kokoomuslaisia. Mihin unohtuu se, että onhan Niinistökin kokoomustaustainen? Onko hän ollut presidenttinä jo niin kauan, etteivät ihmiset enää muista sitä?

niinistö onkin kato vähä semmone fiksumpi ihminen. Tiiäkkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbi ei ole majsanut edes veroja Suomeen. Herra ties kuinka kauan. 

Miettikää. Mökin lipputangossa heiluu EU-, USA,- tai Natolippu, Suomenlippu ei milloinkaan. 

Kai sinäkin ymmärrät, että verot maksetaan sinne, missä asuu ja missä työnantaja on.

Kyllä, ja aika outoa että tuo esittää asuvansa jossain Espoossa tns, vaikkei ole maksanut edes veroja Suomeen. 

Röyhkeä tyyppi ja sopii hyvin tuon imagoon.

Maksaa veronsa varmaan jenkkeihin ja natoon.. 🤠🤦🏻 

Vierailija
144/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee kiire ja mitä tosta nyt jäi käteen. 

Vierailija
145/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Stubb ärsyttää olemuksellaan monia eri valtioiden virkamiehiä. Haavisto on tuommoinen joka sulautuu kaikkialle. Mielestäni tosi tärkeää presidentille. Myös Niinistö samanlainen. 

Vierailija
146/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto on kuin aito jalokivi Stubbin rinnalla, joka on rihkamaa. 

Ihan presidentillinen, vakaa ja maltillinen, omaa suomalaisia hyviä luonteenpiirteitä. 

Rehniä äänestänyt

Nyt menee jo vähän liian imeläksi. Tulee myötähäpeä jo tälläki trollifoorumilla tosta

Vierailija
147/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö oli suht samanikäinenkuin Haavisto, kun valittiin presidentiksi. Ja hienosti jaksoi jopa 2 kautta. 

Vierailija
148/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tuosta Haaviston tyylistä. Hän on avoin ja rauhallinen olemukseltaan ja kuitenkin ripeä vastauksiltaan, tietää selvästi mitä sanoo ja tekee. Konkreettinen, ratkaisukeskeinen. Oiva presidentti.  

10/10 💙

Vierailija
149/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tuosta Haaviston tyylistä. Hän on avoin ja rauhallinen olemukseltaan ja kuitenkin ripeä vastauksiltaan, tietää selvästi mitä sanoo ja tekee. Konkreettinen, ratkaisukeskeinen. Oiva presidentti.  

Haavisto on kiukkuinen ja katsoo aina vihaisesti. On moneen kertaan kääntänyt takkinsa eri kysymyksissä tämänkin vaalikamppailun aikana. Lisäksi Haavisto on vanha ja väsynyt. Niinistö oli hieno presidentti, mutta nyt tarvitsemme vanhan miehen jälkeen uutta energiaa ja nuorempaa voimaa - valinta on siis Alexander Stubb.

Vierailija
150/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä vihamielisiä ihmisiä jotka päättivät jo vihata Stubbia ennen kuin haastattelu edes alkoi. Stubbhan oli äskeisessä tentissä todella hyvä. Hän on todella perehtynyt ja uskaltaa olla omaa mieltä, Ihmettelen että jengi etsii täällä Stubbista virheitä jopa ilmeitä myöten, mutta Haaviston al-hol vehkeily, lukiolaispojan palkkaaminen valtion rahoilla assariksi ja seuraksi purjehdusretkille, se on jengin mielestä ihan ok? Ja just sanoi että me ollaan tuhlattu meidän kaikki rahat. Nyt on tilinumero annettu että voitte antaa Pekalle lisää tuhlattavat. Ihmettele että näinkin moni haluaa toistuvasti omia intressejään priorisoivaa  henkilön presidentiksi. 

Erittäin paljon hyviä pointteja sinulta. En olisi ikinä äänestänyt Haavistoa, mutta se, että hän suorassa TV-lähetyksessä kerjäsi kansalta lisää rahaa vaalikampanjaansa, osoitti, millainen mies hän on miehiään ja mikä hänelle on tärkeää - hän itse.

Vierailija
151/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, ketju sai jäädä loppuun asti! :D 

Toisaalta ei tässä ollut oikein mitään mistä olisi saanut kiinnikään näin katsojana. Aika valju. Toimittaja yritti kyllä kovistella ainakin Haavistoa vähän ikävästi, mutta sekään ei lähtenyt lentoon koska haastateltava oli niin cool. 

Vierailija
152/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto on kiukkuinen ja katsoo aina vihaisesti. On moneen kertaan kääntänyt takkinsa eri kysymyksissä tämänkin vaalikamppailun aikana. Lisäksi Haavisto on vanha ja väsynyt. Niinistö oli hieno presidentti, mutta nyt tarvitsemme vanhan miehen jälkeen uutta energiaa ja nuorempaa voimaa - valinta on siis Alexander Stubb.

Älä sinä kuule siellä kuiskuttele minulle 

Vierailija
153/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbi ei ole majsanut edes veroja Suomeen. Herra ties kuinka kauan. 

Miettikää. Mökin lipputangossa heiluu EU-, USA,- tai Natolippu, Suomenlippu ei milloinkaan. 

Kai sinäkin ymmärrät, että verot maksetaan sinne, missä asuu ja missä työnantaja on.

Kyllä, ja aika outoa että tuo esittää asuvansa jossain Espoossa tns, vaikkei ole maksanut edes veroja Suomeen. 

Röyhkeä tyyppi ja sopii hyvin tuon imagoon.

Maksaa veronsa varmaan jenkkeihin ja natoon.. 🤠🤦🏻 

No, hän asuu (tai asui) yli puolet vuodesta Italiassa viime verovuonna. Verot maksetaan silloin sinne. Aika hölmöä väittää ehdokasta röyhkeäksi sen takia, kun toimii oikein. 

Vierailija
154/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb yrittää yksinkertaisesti liikaa. Puristaa mailaa. 

Tuota naamataulua kun katsoo, niin heti näkee kuinka epäaito ihminen on. Lenkkeilee ympäri Suomea  ihmisten kanssa ja järjestää kahvitilaisuuksia. Hirveä nuoleskelemaan. Voi kun ihmiset ei menis tähän lankaan.

Mut meneehän ne. 

Vierailija
155/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, eipä noista kumpikaan mielestäni mikään ihanteellisin vaihtoehto presidentiksi ole, mutta kun kerran Rehn ei äänestäjille kelvannut, niin pakko vain tyytyä ja sopeutua.

Vierailija
156/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on niin asiantuntija ulkopolitiikassa. Ei lässytä mitään, minä, minä, minä, kun minä, silloin kun minä olin,minä, minä, minä,minä

Vierailija
157/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä vihamielisiä ihmisiä jotka päättivät jo vihata Stubbia ennen kuin haastattelu edes alkoi. Stubbhan oli äskeisessä tentissä todella hyvä. Hän on todella perehtynyt ja uskaltaa olla omaa mieltä, Ihmettelen että jengi etsii täällä Stubbista virheitä jopa ilmeitä myöten, mutta Haaviston al-hol vehkeily, lukiolaispojan palkkaaminen valtion rahoilla assariksi ja seuraksi purjehdusretkille, se on jengin mielestä ihan ok? Ja just sanoi että me ollaan tuhlattu meidän kaikki rahat. Nyt on tilinumero annettu että voitte antaa Pekalle lisää tuhlattavat. Ihmettele että näinkin moni haluaa toistuvasti omia intressejään priorisoivaa  henkilön presidentiksi. 

Erittäin paljon hyviä pointteja sinulta. En olisi ikinä äänestänyt Haavistoa, mutta se, että hän suorassa TV-lähetyksessä kerjäsi kansalta lisää rahaa vaalikampanjaansa, osoitti, millainen mies hän on

No voi hellanlettas. Kampanjointi vaatii rahaa ja Pekka teki sen ihan humoristisella tavalla. Case closed. 

Vierailija
158/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb yrittää yksinkertaisesti liikaa. Puristaa mailaa. 

Tuota naamataulua kun katsoo, niin heti näkee kuinka epäaito ihminen on. Lenkkeilee ympäri Suomea  ihmisten kanssa ja järjestää kahvitilaisuuksia. Hirveä nuoleskelemaan. Voi kun ihmiset ei menis tähän lankaan.

Mut meneehän ne. 

Hyvin sanottu. Puristaa liikaa mailaa, se just tulee Stubbista mieleen. Yrittää niin kovasti haastatteluissa ja tenteissä olla presidentillinen, ettei ole oma itsensä.

Vierailija
159/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistolla fiksu vastaus presidentin roolista. Hän sanoi että presidentin tulee hoitaa sekä NATO- että EU-asioita yhteistyössä, koska nuo toimenkuvat liittyvät yhteen.

Kun taas Stubb halusi olla "NATO-presidentti." 

Presidentin toimenkuvaan kuuluu niin paljon virallisia työtehtäviä, että ei voi erikoistua vain yhteen asiaan. Lisäksi presidentti on arvojohtaja. Uskon että Pekasta olisi siihen.

Vierailija
160/327 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se HouMou pitäisi todellakin laittaa linnaan istumaan monestakin syystä! Eikä nyt puhuta presidentin linnasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä