Vanhustyö osastolla on aivan hirveää!!! Joka ikinen päivä samat
hommat. Löysää paskaa, kovaa paskaa, kusenhajua, pieruja naamalle vaippaa vaihtaessa, peräruiskeita, paskaa lattialla, paskaa itsekseen vaeltavien huonekaluissa, paskaa petivaatteilla, paskaista hilseilevää ihoa joka pölisee naamalle, paskavettä joka loiskuu suihkuttaessa käsivarsille, paskalistoja, vatsantoimituslistoja, haisevia tissinalusia, nivusia, persevakoja, kyykkimistä asiakasta pukiessa niin että veri puskee päähän ja taju meinaa lähteä, töhnäisiä tekohampaita ja kuulolaitteita.
HYI HELVETTI ETTÄ VIHAAN TYÖTÄNI!!!!!! VIHAAAAAAAAAAAN!!!!! ONNEKSI TÄTÄ ENÄÄ KOLME VIIKKOA, SITTEN EI ENÄÄ IKINÄ!!!!!!!!!!!
Kommentit (341)
Kyllähän sitäkin tekis jos lähtöpalkka ois vähintään kolme tonnia, olisi tarpeeksi aikaa/vanhus ja sais vaikuttaa omiin työaikoihin.
Mut nykyisillä palkoilla, vuorotyönä, kauheessa kiireessä. Ei kiitos.
t. Ex-hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu, eutanasia.
Lopetetaan vanhukset, jottei niiden perseitä tarvitsisi pyyhkiä?
Inhimillisempää se varmaan lopulta olis
Tässä taas nähdään hoitotyön arvostus.
Ne on muita eläimiä, jotka ihminen on muuttanut paskaksi ja levittänyt ympäriinsä.
Ihan järkyttävää työtä. Nostan oikeasti hattua teille kaikille, jotka tuohon pystytte! Aliarvostettua ja todella huonosti palkattua. Vähän samoin ajattelen myös päiväkodin hoitajien työstä... Minusta ei olisi noihin hommiin koskaan.
Ihmettelen että aloittaja on yleensä mennyt alalle jolle hän ei sovi lainkaan. Miksi ihmeessä?? Sekä potilaiden kannalta että itsensä on tosiaan parempi että häipyy sieltä pikimmiten. Lähtiessään voisi miettiä suhtaudutaanko häneen yhtä negatiivisesti kuin hän itse on suhtautunut kun hän on iäkäs ja tarvitsee apuja.
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Minä en tule tekemään mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä puolison vanhempia. Puoliso on ainoa lapsi.
Hallitus leikkaa ansiosidonnaista.
Onnea sote, kun hoidatte ilman omaisia ison vanhus määrän.
"Hyvinvointialueet sulkevat terveyskeskuksia ja ympärivuorokautisen hoivan paikkoja."
Ja tällaisissa töissä meidän ajatellaan jaksavan 68-vuotiaiksi asti, muuten eläkejärjestelmämme kaatuu.
Hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat eli toukokuussa ei saa enää avustaja kotiin. Saas nähdä miten eläkeläiset ja sairaat pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat eli toukokuussa ei saa enää avustaja kotiin. Saas nähdä miten eläkeläiset ja sairaat pärjäävät.
Joko sukulaiset on jakaneet hoitovuorot?
Kuinka moni tätä ketjua lukenut on havainnut, että tuolla osastolla on jotain perusteellisesti pielessä? Sekä hoito että henkilökunnan ammattitaito. En väitä, että tuollaisia ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus säästää verovähennyksissä.
Siivousyritykseltä voi ostaa kodin siivouksen.
Siellä ehkä on kokoaika työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että aloittaja on yleensä mennyt alalle jolle hän ei sovi lainkaan. Miksi ihmeessä?? Sekä potilaiden kannalta että itsensä on tosiaan parempi että häipyy sieltä pikimmiten. Lähtiessään voisi miettiä suhtaudutaanko häneen yhtä negatiivisesti kuin hän itse on suhtautunut kun hän on iäkäs ja tarvitsee apuja.
Ihmettelen kommenttiasi. Selvästikään et ymmärrä mistä kirjoitat. Et tiedä näköjään yhtään mitään siitä loputtomasta venymisestä ja säästämisestä mitä hoitoalalla tapahtuu. Kaikki säästöt vedetään hoitajan selkänahasta ja tulos on tämä mistä ap kirjoittaa. Ihminen ei ole kone, sen enempää hoitaja kuin hoidettavalaan!
Tulos on myös tämä: hoitajat ovat jo pitkään äänestäneet jaloillaan sekä vanhus-että varhaiskasvatuksessa (koska heitä ei aidosti kuunnella). Päättäjät jauhaa tyhjää diipadaapaa (ulkomailta työvoimaa, lisää koulutuspaikkoja jne. jne.), mutta harva heistä tarttuu aidosti alan ongelmiin (miksi alalle kouluttautuneet eivät jaksa/halua työskennellä ammatissaan).
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisi useampikin ratkaisu, vaihda työtä, lisää hoitajia. Miksi yleensä hakeuduit vanhusten hoitajaksi?
Olen niin onnellinen siitä, etteivät vanhempani eivätkä appivanhempani joutuneet pitkään laitoshoitoon vaan toimintakyky ja pää säilyivät kaikilla suht hyvänä ihan loppumetreille saakka. Molemmin puolin 90 vuotta kaikki lähtivät.
Tässä olisi nyt uuden bisneksen paikka matkatoimistolle. Happy end eutanasiamatka ulkomaille.
En ikinä halua päätyä tuohon jamaan. Toivottavasti eutanasia on Suomessakin laillista ennen kuin päädyn itse vaippoihin.
Vierailija kirjoitti:
Aino Nykopp palstailee?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tätä ketjua lukenut on havainnut, että tuolla osastolla on jotain perusteellisesti pielessä? Sekä hoito että henkilökunnan ammattitaito. En väitä, että tuollaisia ei olisi.
Voitko avata mielipidettäsi; minulle ei aukea mitä tarkoitat? Mitä jotain osastolla on perusteellisesti pielessä? No ei ainakaan se, etteikö vanhustyö olisi loputonta paskarallia. Sitähän se oikeasti pitkälti on, välissä on toki muutakin, mutta aina palataan takaisin erilaisten eritteiden maailmaan.
Nuorena opiskelijana saattoi ajatella että hyi miten kamalaa jotain kakkapyllyä pyyhkiä. Siihenkin tottuu aikanaan eikä se ole homma eikä mikään. Sen tekee siinä missä jotain muutakin. Ei minulla ainakaan ole ajatuksia huonommuudesta ym se on homma mikä on tehtävä.