Kela päätti että maksaa enää vain 45e/kk mun sähkösta + sähkönsiirrosta...25e jää nyt sit maksamatta ja ennen pitkää sähköt katkee
Mitä oikein voin tehdä? Kaksi laskua jo joista jäänyt maksamatta 25-30e...Kohta tulee varoitus sähkön katkaisusta jne...
Saan siis perustoimeentulotukea, ja tähän asti Kela on aina maksanut sähkölaskuni.
Joudunko kohta olla ilman sähköjä kun itselläni ei ole varaa maksaa tuota ylimenevää osaa?
Neuvoja???
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika karsia turhia menoja ja työttömät ja muut paskapummit on turha kulu suomelle. Se vaan on nyt niin että rahat on loppu ja pummien mentävä maanalle.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et osaa puhua asiallisesti vaan haukut heti muita?
En ole haukkunut ketään
ap
Öö et muista mitä edellisellä sivuilla sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Ap hanki vaimo
En hanki koska olen homo
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hanki vaimo
En hanki koska olen homo
Ap
No hanki aviomies sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin, ei täällä kenenkään muunkaan sähköjä ole makseltu. Että kehtaatkin.
Anna töitä niin menen läski luuseri
ap
en kyllä tuommoiselle töitä anna, mutta tuet pitäisi lopettaa, että opit nöyryyttä ja käytöstapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rahat menee jos ei ole 25e maksaa itse? Mä maksan työttömänä ihan itse 300e sähkölaskut.
et maksa kun me työtä tekevät maksetaan.
Maksan sen työmarkkinatuella enkä saa toimeentulotukea.
eli et maksa itse mitään, vaan pummit tukia työssäkäyviltä
Miksi en olisi oikeutettu työmarkkinatukeen? Olin kuitenkin 20v töissä ennen kun sairastuin ja jouduin työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et osaa puhua asiallisesti vaan haukut heti muita?
En ole haukkunut ketään
ap
Öö et muista mitä edellisellä sivuilla sanoit?
Se oli joku trolli en minä
Oikea ap
Näin olet halunnut. Jospa se ammatiyhdistystiike ei aivan turhaan ole perustettu kun työnantajatkin kuuluvat ammattiyhdistysliikkeeseen 100% ja haluavat suomeen meksikon. Siis oletko valmis. Tekstaa hallituksen heikennykset ja LUE se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hanki vaimo
En hanki koska olen homo
Ap
En ole homo joku trollaa ja esittää minua
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tuilla kuulukaan voida ostella juuri muuta kuin halvinta. Papuja, perunaa, kauden C-vitamiininlähdettä, vaatteet kirpparilta ja puhelin käytettynä. Eikä todellakaan tuon suuruisia sähkölaskuja.
En käytä mitään homeisia kirppari vaatteita, ei ole nyky tuilla oikeen edes varaa perunoihin ja papuihin.
ap
Kukas käskee olla hölmö ja ostaa homeisia kirpparivaatteita. Etsi ne ehjät sieltä joukosta, niitäkin on runsaasti tarjolla. Ai niin, sorry, ei oo kenkiä, takissa on reikä, ulkona on liukasta... laiskamatokin kaivelee... ei jaksa... ei pysty eikä kykene...
Pelkkää haisevaa paskaa kirppareilla
ap
kyllä kaltaisellesi paskalle loisihmiselle pitäisi kelvata paskat vaatteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hanki vaimo
En hanki koska olen homo
Ap
Myy persettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hanki vaimo
En hanki koska olen homo
Ap
En ole homo joku trollaa ja esittää minua
ap
Se oli se pena joka esittää aina muita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tuilla kuulukaan voida ostella juuri muuta kuin halvinta. Papuja, perunaa, kauden C-vitamiininlähdettä, vaatteet kirpparilta ja puhelin käytettynä. Eikä todellakaan tuon suuruisia sähkölaskuja.
En käytä mitään homeisia kirppari vaatteita, ei ole nyky tuilla oikeen edes varaa perunoihin ja papuihin.
ap
Kukas käskee olla hölmö ja ostaa homeisia kirpparivaatteita. Etsi ne ehjät sieltä joukosta, niitäkin on runsaasti tarjolla. Ai niin, sorry, ei oo kenkiä, takissa on reikä, ulkona on liukasta... laiskamatokin kaivelee... ei jaksa... ei pysty eikä kykene...
Pelkkää haisevaa paskaa kirppareilla
ap
En ole paska loinen
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ajetaan siihen tilanteeseen, että ihmisarvoisen elämän minimivaatimukset ei täyty? Ihan hanurista on tämä meininki kyllä.
Kyllä nyt 45 euroa on paljon yksin elävällä sähköön. Meillä on noin 50 euroa, kolme ihmistä ja tehdään ruokaa + lämmitetään saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ajetaan siihen tilanteeseen, että ihmisarvoisen elämän minimivaatimukset ei täyty? Ihan hanurista on tämä meininki kyllä.
Kyllä nyt 45 euroa on paljon yksin elävällä sähköön. Meillä on noin 50 euroa, kolme ihmistä ja tehdään ruokaa + lämmitetään saunaa.
Edelleen ihmisillä on erilaiset sähkön kulutus tottumukset, eikö se uppoa sinun tyhmään päähäsi?
ap
Hanki aurinkopaneelit tuottamaan sähköä sulle ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmisillä on erilaiset sähkön kulutus tottumukset, eikö se uppoa sinun tyhmään päähäsi?
ap
Onko sulla valot pääll 24/7 ja jtn kasvivaloja myös kerta sähköä menee niin paljon? Vai uunilla lämmität kämppää?
Toi on kyllä totta kela korvaa 45 kk yksin elävälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko sulla valot pääll 24/7 ja jtn kasvivaloja myös kerta sähköä menee niin paljon? Vai uunilla lämmität kämppää?
Ei ole valot päällä kun ehkä 16 tuntia päivässä
ap
En ole haukkunut ketään
ap