Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela päätti että maksaa enää vain 45e/kk mun sähkösta + sähkönsiirrosta...25e jää nyt sit maksamatta ja ennen pitkää sähköt katkee

Vierailija
31.01.2024 |

Mitä oikein voin tehdä? Kaksi laskua jo joista jäänyt maksamatta 25-30e...Kohta tulee varoitus sähkön katkaisusta jne...

Saan siis perustoimeentulotukea, ja tähän asti Kela on aina maksanut sähkölaskuni.

Joudunko kohta olla ilman sähköjä kun itselläni ei ole varaa maksaa tuota ylimenevää osaa?

Neuvoja???

Kommentit (418)

Vierailija
341/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka kuolisit nälkään kun mikään vinkki ei kelpaa ja kaupastakin ostat vain kalleinta. Oma syy ettei rahat riitä.

En osta, vaan halvinta!

Täällä on ollut trolli esiintymässä minuna...

Ap

Vierailija
342/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea ap:n trollailussa on?

Aikaisemmin huoli oli siitä saako hän häädön  maksamattomien  sähkölaskujen vuoksi.

Niin paljon häntä huolettaa että jättää ne sähkölaskut rästiin. 

Mikäänhän ei estä häntä maksamasta ks laskuja muu kuin hän itse. Onneksi ei ole todellinen tilanne kyseessä. 

Oletko lukutaidoton idiootti? Millä minä maksan jos ei ole rahaa kerro se??

ap

Saathan sinä niitä tukia. Maksat niistä, vai onko ne jo loppu ennen kuin tulevat tilillesi? 

EI OLE VARAA MAKSAA KUN KAIKKI PIENET TUET MENEE RUOKAAN JA PAKOLISIIN JUTTUIHIN

ap

Okei. Miksi asut vuo

Se on Kelan maksava meno ei minun

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen avaus. Mulla saunallisessa kaksiossa suht korkea kiinteähintainen sopimus. Saunon 3 kertaa viikossa. Lasku yleensä 30e/kk. Maksan palkkarahoillani. 

Ap trollaa, mutta kyllä tuollainen sähkölasku voi hyvinkin olla, jos asunnossa on sähkölämmitys. Itselläni oli yhdessä rivariyksiössä sähköpatterit ja lisäksi lattialämmitys melko isossa kylpyhuoneessa. Sähkölaskut talvella 100 euroa, enkä edes saunonut ollenkaan. Tosin vuokra oli hieman normaalia halvempi, mutta silti tuli täysin yllätyksenä noin suuret sähkölaskut.

Nykyään asun kaksiossa ja sähkölaskut noin 20e/kk eikä tarvitse lämmöstä tinkiä.

En trollaa, ja ei ole sähkölämmitystä...Sähkön osuus laskustani on 47e + 5e perusmaksu eli 52e...Loput on siirtomaksua...

ap

Vierailija
344/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin huoli oli siitä saako hän häädön  maksamattomien  sähkölaskujen vuoksi.

Mikäänhän ei estä häntä maksamasta ks laskuja muu kuin hän itse. Onneksi ei ole todellinen tilanne kyseessä. 

ap

Saathan sinä niitä tukia. Maksat niistä, vai onko ne jo loppu ennen kuin tulevat tilillesi? 

EI OLE VARAA MAKSAA KUN KAIKKI PIENET TUET MENEE RUOKAAN JA PAKOLISIIN JUTTUIHIN

Maksa pummi omat laskusi!

Vierailija
345/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

EI OLE VARAA MAKSAA KUN KAIKKI PIEN

Anna rahaa niin maksan

ap

Vierailija
346/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kodinkoneesi tosi vanhoja? Jokin sähkösyöppö sinulla siellä asunnossa on, yritä selvittää mikä. Googleta yleisimmät sähkösyöpöt.

Vierailija
347/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kodinkoneesi tosi vanhoja? Jokin sähkösyöppö sinulla siellä asunnossa on, yritä selvittää mikä. Googleta yleisimmät sähkösyöpöt.

Ei ole vanhoja vaan aika uusia

ap

Vierailija
348/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarjoan klotöitä. Olisi nyt alkuun vuodeksi töitä ja jos menee hyvin niin jatkoa tulee toistaiseksi olevalla sopimuksella. Paikkakunnalla ei ole väliä, koska me työllistetään työntekijöitä ympäri suomen.

Oisko mullekin? Olen ollut työkyvytön viimeiset 7 v sekä psyykkisten että somaattisten vaivojen vuoksi, mutta nyt tuntuu, että voisin mennä töihin. Saikkuja voi tosin tulla vielä, pitkiäkin, mutta ei varmaan haittaa?

Meillä on muutama vastaavanlaisen taustan omaava työntekijä, kuin sinä olet ja he ovat olleet parhaita työntekijöitä, kun he halauvat näyttää, että he osaavat. Laitoin äsken meidän työnhakulinkin osoitteen. Etsitään siis noin 30 työntekijää pitkin suomea.

Linkki ei toimi. :( 

Vierailija
349/418 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten sä koko pvän oot jaksanu trollata? 

Vierailija
350/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen salikortin ostamatta ja käyt sen sijaan lenkillä ulkona. Maksat sitten sillä säästetyllä rahalla sähkölaskusi 

Valintoja joutuu tekemään moni työssä käyväkin, kun kellään ei ole varaa kaikkeen 

Vierailija
351/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölaskuhullu aktivoitunut jälleen kerran.

Sulle on annettu jo monessa aloittamassasi ketjussa ohjeet ja neuvot.

Vierailija
352/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy diakoniatoimistossa, jos sun tilitiedot täsmää eli tulot on vähäisemmät kuin menot, sieltä voi saada apua. Ja ainakin ruokaa voi saada ja sitten ruoasta säästyneellä rahalla maksat sen sähkölaskun.

Vierailija
353/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on näin 42 vuotiaana vielä epäselvää miksi ihmiselle pitää ylipäänsä antaa ilmaista rahaa. Jos olet kykenevä kirjoittelemaan tänne, olet varmasti pystyvä etsimään itsellesi työpaikan. 

Vierailija
354/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui ui ui. Vieläkö täällä uikutat. Olisit kerinnyt jo kerätä tölkkejä tuon summan verran.

Vierailija
355/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lisäksi harkinnanvaraista toimeentulotukea sosiaalitoimistosta.

Vierailija
356/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ape on homo.

Vierailija
357/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni laihis tähän kohtaa? Tsemppiä!

Vierailija
358/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä tämän kuukauden sähkölasku (pörssisähkö ja siitä yhdestä horror-päivästä tuli n. 200€, vaikka vedettiin kaikki laitteet ja patterit nolliin) tulee olemaan lähemmäs 1000€, ja kyllä se on ihan pakko maksaa. 

Vierailija
359/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eikö sähkö muka ole pakollinen juttu?

Vierailija
360/418 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy diakoniatoimistossa, jos sun tilitiedot täsmää eli tulot on vähäisemmät kuin menot, sieltä voi saada apua. Ja ainakin ruokaa voi saada ja sitten ruoasta säästyneellä rahalla maksat sen sähkölaskun.

Voitko käydä mun puolesta? Takissa reikä ja huonot kengät..niin liukasta että en viitsi mennä..tai sit annat rahaa käteisenä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme