Sairastuin koronaan kuukausi sitten ja edelleen ripuli ja aivosumu jatkuu. Kamala tauti!!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja
Työkaverilta tämän pirulaisen sain. Kehtasi vielä kehuskella että onpa rankka flunssa kun tuli töihin tartuttamaan :(
Miksi vastustuskykysi on alentunut...
Haloo
Miten ette tajua
Vinkki: ihmiskoe yhä menossa
Minulla päänsärkyä ollut jälkioireena. Kohta kuukauden kestänyt. Itse tauti oli ok, kuumetta ym. kyllä mutta ei vakavampaa. Mutta nyt sitten jäänyt tämä päänsärky vaivaamaan siitä asti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastustuskykysi on alentunut...
Haloo
Miten ette tajua
Vinkki: ihmiskoe yhä menossa
Ei ole kyse siitä.
t. ap
Mulla kesti ripuli myös tosi pitkään pari vuotta sitten. Katottiin vaikka mitkä labrat mutta mitään ei löytynyt. Ihme pöpö.
Koronaripuliin auttaa kun vetää oikein vahvalla maitohappobakteerilla ( Vivomixx) kahden viikon kuurin. Jos riittää tietämys, niin ketoruokavalio saman ajan auttaa myös. Mulla ei muita oireita ollutkaan kuin ripuli. Mulla kesti myös monta viikkoa ennenkuin tajusin, että suolistobakteerit pitää korjata ihan eri volyymilla kuin missään aiemmassa vatsataudissa, sen verran pahaa jälkeä korona tekee suolistosta.
Onko normaalia että ripuli kestää kuukauden infektion jälkeen?
Ei ole ripuli kuulunut enää oirekuvaan pitkään aikaan.
Pari vuotta sitten minulla ei ollut koronassa ripulia tai mitään suolisto-oireita, mutta tässä uudessa versiossa oli, mutta onneksi lyhyen aikaa. Vanhassa oli aivosumua, mutta tässä ei ole ollut aivosumua ainakaan vielä. Vanha oli kovempi flunssana, tässä vain kohtalaista räkäisyyttä.
Ihan sattumalta testasin koronaksi. Vaikea oli alkuoireiden perusteella edes uskoa, että oli taas korona, kun oli niin lievä ja erilainen.
Pahimmat oireet minulla olivat viikon kestänyt yöhikoilu ja jatkuva rään tulo nenästä ja tukkoisuus. Kuumetta oli vain yhtenä päivänä. Ja lakanat ja peitto menivät siis ihan likomäriksi ja piti nukkua pyyhkeiden päällä ja vaihtaa niitä öisin. Ei ollut ripulia eikä mihinkään särkenyt koko sairauden aikana.
Unettomuus vaivaa. Ensin oli zombiväsymys ja sitten iski unettomuus. Itse tauti oli aika helppo sairastaa, mutta sen jälkeen on ilmennyt kaikenlaista. Paraneminen on hidasta.
Oliko sulla rokotus? Mulla oli pari rokotusta kun sain koronan ja oli ihan läpihuutojuttu, parissa päivässä ohi.
Mulla särki ennen joulua vain päätä ja pari päivää oli kuumetta. Mitään vatsaoireita ei mielestäni ollut. Sen jälkeen viikon verran oli ihmeellistä väsymystä, ettei meinannut saada töissä mitään tehtyä. Mutta siihen se loppui. Rokotteita ei ole, eikä aikaisempaa koronaa.
Erikoisesti vaihtelee nuo oireet kaikilla.
Meidän perheessä velloi joku tauti. Pärjättiin kotona, ei tietoa oliko koronaa, influenssaa vai mitä. Voinnin mukaan, kotiin jäätiin, jos ei koulu eikä työkuntoinen.
Mulla viides viikko menossa. Hirveä uupumus, päässä humisee eikä mikään oikein onnistu. Tuli päälle toinen flunssa ja hirveä yskä.
Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja