Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuin koronaan kuukausi sitten ja edelleen ripuli ja aivosumu jatkuu. Kamala tauti!!

Vierailija
31.01.2024 |

Muita jotka sairastavat edelleen?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastustuskykysi on alentunut...

Haloo  

Miten ette tajua 

Vinkki: ihmiskoe yhä menossa 

Kukkuu.

Vierailija
22/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on mennyt sekaisin postcovidin takia. Näkee harhoja yöt ja pelkää. Olemme tosi huolissamme! Nyt hänet on pakko saada  hoitoon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla päänsärkyä ollut jälkioireena. Kohta kuukauden kestänyt. Itse tauti oli ok, kuumetta ym. kyllä mutta ei vakavampaa. Mutta nyt sitten jäänyt tämä 

minulla päänsärkyä ja levoton vatsa 3 vuotta. Nyt on päänsärky vähentynyt mutta väsymys ollut kamala ja vatsan turvotus!

Vierailija
24/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ripuli kuulunut enää oirekuvaan pitkään aikaan.

Tämä viimeisin alkoi ainakin itsellä just vatsaoireilla. Aiemmassa koronatartunnassa maha oli sekaisin vain yhtenä päivänä, mutta nyt oli jo ennen kunnon oireita viikon verran sellainen olo kuin olisi kaasulaitos suolistossa. Jessus sitä möykkää mitä maha piti ja koko keskivartalo oli todella kipeä.

Vierailija
25/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla viides viikko menossa. Hirveä uupumus, päässä humisee eikä mikään oikein onnistu. Tuli päälle toinen flunssa ja hirveä yskä.

Täälläkin päänhuminaa ja paniikkikohtauksia :( Pelkään etten selviä tästä

Vierailija
26/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viides viikko menossa. Hirveä uupumus, päässä humisee eikä mikään oikein onnistu. Tuli päälle toinen flunssa ja hirveä yskä.

Minulla meinaa kans tulla paniikkikohtauksia. Ihan kamalaa kyllä kun tauti vain jatkuu ja jatkuu. Se humina on ihan kamalaa!

Vierailija
27/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko aivosumusta. Sitä esiintyy oikeasti vain vakavissa tapauksissa, eli kun on tukos tai vuoto aivoissa 

Vierailija
28/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuiteskin menopaussi syynä oireiluun ?

Vierailija
29/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla meinaa kans tulla paniikkikohtauksia. Ihan kamalaa kyllä kun tauti vain jatkuu ja jatkuu. Se humina on ihan kamalaa!

Nouseeko teillä muilla verenpaineet siitä?

Vierailija
30/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja

Työkaverilta tämän pirulaisen sain. Kehtasi vielä kehuskella että onpa rankka flunssa kun tuli töihin tartuttamaan :(

Sama. Työkaveri kovassa flunssassa töihin ja puolisonsa kotona koronassa. Etätyö mahdollisuus on, olisi voinut jäädä kotiin töihin. 

Vierailija
31/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää puhuko aivosumusta. Sitä esiintyy oikeasti vain vakavissa tapauksissa, eli kun on tukos tai vuoto aivoissa 

Aivosumu on keskeinen koronan oire. Korona on monielinsairaus ja aiheuttaa aivovamman kaltaisen olotilan.

Vierailija
32/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja

Työkaverilta tämän pirulaisen sain. Kehtasi vielä kehuskella että onpa rankka flunssa kun tuli töihin tartuttamaan :(

Sama. Työkaveri kovassa flunssassa töihin ja puolisonsa kotona koronassa. Etätyö mahdollisuus on, olisi voinut jäädä kotiin töihin. 

Tuollaiset työkaverit pitäisi tuomita. Toisen terveyden pilaaminen

Vierailija
33/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh luulin että olen ainut joka saa koronassa paniikkikohtauksia. Pelottaa niin paljon kaikki oireet.

Vierailija
34/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että ripuli kestää kuukauden infektion jälkeen?

Ei siinä taudissa ole mitään normaalia. Mulla oli parin päivän ripulikausia vielä puoli vuotta infektion jälkeen, ennenkuin tajusin, ettei ne odottamalla lopu, vaan suolistobakteerit pitää korjata. Mulla oli Koronaan saakka ns. Rautamaha, ei ollut koskaan vatsatauteja, ja jos oli, ne oli tyyliin vähän huono olo.

se Vivomixx-kuuri kannattaa ottaa mahdollisimman pian.

Vierailija
35/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sairaus ! Ja tästä vaietaan !!

Vierailija
36/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää uusi versio on aika jyty. 

Onko kyseessä vielä sama variantti kuin viime vuoden lopulla?

Sairastin koronan ensimmäisen kerran viime joulukuussa. Mulla on kaksi rokotetta, mutta niidenkin ottamisesta on kulunut jo reilut kaksi vuotta. Oireina olivat neljä päivää kestänyt korkea kuume, päänsärky, makuaistin katoaminen ja outo kipuilu nivelissä. Meni päälle pari viikkoa, että toivuin täysin.

Vierailija
37/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo on sun oireet, niin aivan varmasti selviät. Hengenvaarallisia eivät nuo oireet ole. 

Vierailija
38/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä humina? Kuulette jotain ääntä vai onko kyse vertauskuvasta?

Vierailija
39/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä sairaus ! Ja tästä vaietaan !!

Miten niin vaietaan? Se on totta, että hoitoa ei saa. Pelkkää voivottelua, että harmi kun oireet kestää. Eipä tähän taida edes mitään lääkettä olla..?

Vierailija
40/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nouseeko teillä muilla verenpaineet siitä?

Kyllä. On ollut korkea verenpaine. T.Se 5 viikkoa sairastanut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä