Sairastuin koronaan kuukausi sitten ja edelleen ripuli ja aivosumu jatkuu. Kamala tauti!!
Kommentit (73)
Veljeni on mennyt sekaisin postcovidin takia. Näkee harhoja yöt ja pelkää. Olemme tosi huolissamme! Nyt hänet on pakko saada hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Minulla päänsärkyä ollut jälkioireena. Kohta kuukauden kestänyt. Itse tauti oli ok, kuumetta ym. kyllä mutta ei vakavampaa. Mutta nyt sitten jäänyt tämä
minulla päänsärkyä ja levoton vatsa 3 vuotta. Nyt on päänsärky vähentynyt mutta väsymys ollut kamala ja vatsan turvotus!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ripuli kuulunut enää oirekuvaan pitkään aikaan.
Tämä viimeisin alkoi ainakin itsellä just vatsaoireilla. Aiemmassa koronatartunnassa maha oli sekaisin vain yhtenä päivänä, mutta nyt oli jo ennen kunnon oireita viikon verran sellainen olo kuin olisi kaasulaitos suolistossa. Jessus sitä möykkää mitä maha piti ja koko keskivartalo oli todella kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla viides viikko menossa. Hirveä uupumus, päässä humisee eikä mikään oikein onnistu. Tuli päälle toinen flunssa ja hirveä yskä.
Täälläkin päänhuminaa ja paniikkikohtauksia :( Pelkään etten selviä tästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla viides viikko menossa. Hirveä uupumus, päässä humisee eikä mikään oikein onnistu. Tuli päälle toinen flunssa ja hirveä yskä.
Minulla meinaa kans tulla paniikkikohtauksia. Ihan kamalaa kyllä kun tauti vain jatkuu ja jatkuu. Se humina on ihan kamalaa!
Älkää puhuko aivosumusta. Sitä esiintyy oikeasti vain vakavissa tapauksissa, eli kun on tukos tai vuoto aivoissa
Olisko kuiteskin menopaussi syynä oireiluun ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla meinaa kans tulla paniikkikohtauksia. Ihan kamalaa kyllä kun tauti vain jatkuu ja jatkuu. Se humina on ihan kamalaa!
Nouseeko teillä muilla verenpaineet siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja
Työkaverilta tämän pirulaisen sain. Kehtasi vielä kehuskella että onpa rankka flunssa kun tuli töihin tartuttamaan :(
Sama. Työkaveri kovassa flunssassa töihin ja puolisonsa kotona koronassa. Etätyö mahdollisuus on, olisi voinut jäädä kotiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää puhuko aivosumusta. Sitä esiintyy oikeasti vain vakavissa tapauksissa, eli kun on tukos tai vuoto aivoissa
Aivosumu on keskeinen koronan oire. Korona on monielinsairaus ja aiheuttaa aivovamman kaltaisen olotilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja
Työkaverilta tämän pirulaisen sain. Kehtasi vielä kehuskella että onpa rankka flunssa kun tuli töihin tartuttamaan :(
Sama. Työkaveri kovassa flunssassa töihin ja puolisonsa kotona koronassa. Etätyö mahdollisuus on, olisi voinut jäädä kotiin töihin.
Tuollaiset työkaverit pitäisi tuomita. Toisen terveyden pilaaminen
Huh luulin että olen ainut joka saa koronassa paniikkikohtauksia. Pelottaa niin paljon kaikki oireet.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia että ripuli kestää kuukauden infektion jälkeen?
Ei siinä taudissa ole mitään normaalia. Mulla oli parin päivän ripulikausia vielä puoli vuotta infektion jälkeen, ennenkuin tajusin, ettei ne odottamalla lopu, vaan suolistobakteerit pitää korjata. Mulla oli Koronaan saakka ns. Rautamaha, ei ollut koskaan vatsatauteja, ja jos oli, ne oli tyyliin vähän huono olo.
se Vivomixx-kuuri kannattaa ottaa mahdollisimman pian.
Hirveä sairaus ! Ja tästä vaietaan !!
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi versio on aika jyty.
Onko kyseessä vielä sama variantti kuin viime vuoden lopulla?
Sairastin koronan ensimmäisen kerran viime joulukuussa. Mulla on kaksi rokotetta, mutta niidenkin ottamisesta on kulunut jo reilut kaksi vuotta. Oireina olivat neljä päivää kestänyt korkea kuume, päänsärky, makuaistin katoaminen ja outo kipuilu nivelissä. Meni päälle pari viikkoa, että toivuin täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo on sun oireet, niin aivan varmasti selviät. Hengenvaarallisia eivät nuo oireet ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä humina? Kuulette jotain ääntä vai onko kyse vertauskuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Hirveä sairaus ! Ja tästä vaietaan !!
Miten niin vaietaan? Se on totta, että hoitoa ei saa. Pelkkää voivottelua, että harmi kun oireet kestää. Eipä tähän taida edes mitään lääkettä olla..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseeko teillä muilla verenpaineet siitä?
Kyllä. On ollut korkea verenpaine. T.Se 5 viikkoa sairastanut
Kukkuu.