Sairastuin koronaan kuukausi sitten ja edelleen ripuli ja aivosumu jatkuu. Kamala tauti!!
Kommentit (73)
Täälläkin sairaana.. kukaan ei ota tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee sen että kaikki virustaudit tarttuu tosi helposti? Syön paljon kasviksia, vitamiinit on kohdillaan. Liikun suht hyvin. Nukun hyvin. Mutta kaikki taudit tarttuu. Tuli jopa vyöruusu 2 kertaa ja korona varmaan kolmatta kertaa.
Raudanpuute?
Tai heikko bakteerikanta?
Syötkö varmasti tarpeeksi D-vitamiinia?
Liikaa stressiä?
Onko tämä tilanne ollut sinulla aina vai onko tämä nyt korona-aikaan ilmennyt? Otitko rokotteet?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee sen että kaikki virustaudit tarttuu tosi helposti? Syön paljon kasviksia, vitamiinit on kohdillaan. Liikun suht hyvin. Nukun hyvin. Mutta kaikki taudit tarttuu. Tuli jopa vyöruusu 2 kertaa ja korona varmaan kolmatta kertaa.
Vyöruusu ei tartu.
Siellä Porvoossa näköjään koronakin on paha tauti. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
KAmala tauti
No se on vähän miten siihen suhtautuu. Joillekin muutaman päivän nuhakuume ei ole iso juttu, toisille sitten taas elämää suurempi kokemus josta jauhetaan kavereille puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ja hoitoa ei saa....
No mitä ihmeen hoitoa sä siihen nuhaan ja kuumeeseen tarttisit?
Mulla oli korona loppuvuodesta ja oli vaan tavallinen viikon flunssa. Ei ole rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
piikit
Mene hoitoon. Tuollaisten ei pitäisi olla vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin aivosumu? Joku jenkeistä kopioitu juttu varmaan.
Olo on kuin olisi jossain mömmöissä. Muisti ei toimi ja ajatus kulkee hitaasti. Itsellä nyt toista viikkoa tämä olo, muuten ei ole ollut kuin vähän nuhaa, päänsärkyä ja vatsan turvottelua. Alan olla jo aika äkäinen, kun tuntuu ettei ajatus pysy muiden perässä, ja nolottaa tämä jumipäisyys.
Tuntuvat?
Itse olen saanut kaikki koronapiikit + kausi-influenssat ja eipä ole mikää vaivannut itseä eikä muita tuntemiani rokotettuja. Lisäksi en pidä tätä henkilökohtaista kokemusta minkään arvoisena todisteena asian yleisestä laidasta.
Mutta se, mitä yksittäinen tavan ihminen voi kokonaiskuvaa nähdä on niin pieni osa kokonaisuutta, että sen perusteella ei voi todellakaan lähteä yleistämään.