Haluaisin käyttää talvellakin hameita. Mistään ei vaan tahdo löytää paksumpaa materiaalia olevia
Kivijalkakaupoista siis. Hameenkäyttäjät, mistä ostatte hameenne?
Kommentit (89)
Minä taas tunnun löytävän enemmän paksuja hameita kuin kesäisiä. Ihan esim Sokokselta talvisin. Käytän 60-100 den sukkahousuja ja myös villashortseja alla. Hame on paljon mukavampi päällä kuin housut! 😊
Anteeksi kun kun juttu rönsyää. Kiinnostuin itsekin ajatuksesta käyttää hametta talvella. Neulemekkoja minulla on ollut, mutta puolihametta ei. Googlasin villahameen ja sieltä tuli yhtenä hakuehdotuksena "pyllytin" :D Tämä oli ihan uusi juttu minulle, mutta näytti lämpöisältä. Mieluummin silti pidempi hamonen. Mutta mainio nimi tuotteella!
Hameet
Tästä valikoimasta löydät Emmyn second hand -verkkokaupan naisten hameet. Tuotteiden aitous ja kunto on tarkastettu käsin. Osa tuotteista on käyttämättömiä tai uudenveroisia. Selaa valikoimaa ja löydä oma suosikkisi! Nopea toimitus.
Nyt tulee trendi, jonka paluuseen et ollut valmis
Vuosituhannen alusta tuttu trendi on taas täällä. Tältä hamehousut näyttävät nyt.
Housuhame vai hamehousut? Joka tapauksessa, takavuosien muotihitti on tehnyt paluun!
Kun vuosituhannen alussa hankittiin yksi vaate, jossa minihame ja housut olivat valmiiksi yhdistetty, nyt trendikkäin vetää farkkujen pariksi hameen. Usko tai älä, tämän trendin ansiosta vaatekaapistasi tulee löytymään lukuisia, uusia asuyhdistelmiä.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/20309d9c-8c2c-4af1-85f3-19a8fa7c0ef2
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ompelijaa ompelemaan itsellesi sopiva hame. Tuet samalla käsityöläisyyttä ja pienyrittäjyyttä Suomessa.
Tämä
Itse käytän talvellakin hameita. Laitan vaan paksut sukkahousut jalkaa ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös hameen käyttäjä ja jatkuvassa etsinnässä paksumpaa materiaalia oleva hame. Tykkään esim.samettihameista ja pitäisi yltää polven alle ja olla värissä beige, joku sinisävy tai musta. Lisäksi etu- ja takataskut. Eipä ole tullut vastaan netissä eikä kirpparilla :(
https://www.zalando.fi/esprit-skirt-a-linjainen-hame-navy-es121b0qk-k11…
Kiitos :)
onhan noita, talviaikaan myytävät hameet ovat useinkin talvikangasta, vaikka Stockalta
käytän yleensä hametta, ja talvella on puuvillaiset alkkarit, paksut sukkahousut & villahousut
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun kun juttu rönsyää. Kiinnostuin itsekin ajatuksesta käyttää hametta talvella. Neulemekkoja minulla on ollut, mutta puolihametta ei. Googlasin villahameen ja sieltä tuli yhtenä hakuehdotuksena "pyllytin" :D Tämä oli ihan uusi juttu minulle, mutta näytti lämpöisältä. Mieluummin silti pidempi hamonen. Mutta mainio nimi tuotteella!
Juu itse tehtyjä pyllyttimiä on välillä esitelty facen jämälankaryhmässä:)
Täysi hameihminen täälläkin. Mun talvihameeni ovat itsetehtyjä, vuorillista villakangasta tai neulottu villalangasta. Myös paksu puuvilla käy, leveähelmaisten alle mahtuu vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä on helppo neuloa itsekin. Pelkkää oikeaa silmukkaa pyöröneuleena, kunnes pituus sopiva. Vyötärölle kuminauha ja käänne ommellaan sekä helmaan, että vyötärölle. Nurin-oikein resorista ei mun mielestä tule kovin nätti. Hyvän langan kun valitsee, niin hame kestää pitkään.
itsekin pidän mielelläni hameita talvella ja niiden kanssa villasukkahousuja, ihan Prismasta ostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä on helppo neuloa itsekin. Pelkkää oikeaa silmukkaa pyöröneuleena, kunnes pituus sopiva. Vyötärölle kuminauha ja käänne ommellaan sekä helmaan, että vyötärölle. Nurin-oikein resorista ei mun mielestä tule kovin nätti. Hyvän langan kun valitsee, niin hame kestää pitkään.
itsekin pidän mielelläni hameita talvella ja niiden kanssa
Tommosta en käyttäisi ihanvaan ylityperän nimen takia!Pyllytin!
Miksi ei neulehame?
Vierailija kirjoitti:
Katso hakusanalla: tweed-hame.
1800 luvulla oli tällaisia😂
Hanki ihanaa kangasta ja teetä vuorillinen hame, joka laskeutuu, ei villaisenakaan kutita eikä vaadi erillisen alushameen käyttöä.