Ammatti, jota haluaisit kokeilla
Yhden viikon tai kuukauden ajan. Mä haluaisin olla nuori naisprosti viikon ajan.
Kommentit (59)
Kipsimestari olisi siitä mukava että saisi olla oikein virallisesti mestari.
Voisin kokeilla hitsaamista, mutta en kokonaista viikkoa enkä ehkä edes päivää. Kuulemma monilla naisilla on luontaista taipumusta hitsaamiseen, tai ainakin niillä, jotka tykkäävät tarkata työstä ja esim. harrastavat käsitöitä.
Patologi. Oli lapsena yksi mun haaveammateista.
Poliitikko, yhteiskuntatieteilijä, meribiologi, maanmittausinsinööri, luontoasiantuntija, merivartija, luotsi
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla hitsaamista, mutta en kokonaista viikkoa enkä ehkä edes päivää. Kuulemma monilla naisilla on luontaista taipumusta hitsaamiseen, tai ainakin niillä, jotka tykkäävät tarkata työstä ja esim. harrastavat käsitöitä.
Mikset vaihtaisi oikein alaa? Hitsareista on pulaa ja hyvistä hitsareista huutava pula. Sehän on melkein taidetta ja näkee heti kädenjälkensä.
Huumerikollispomo. Viikossa ehtis siirtää riittävästi fyrkkaa paratiisisaarille.
Haluaisin kokeilla työskentelyä siellä verottajan yksikössä, missä jahdataan näitä tulojen pimittäjiä. Kiinnostaisi tietää minkälaiset työkalut/ohjelmistot heillä on käytössä. He tekevät hienoa ja arvokasta työtä, luultavasti aivan liian pienillä resursseilla.
Olisi kiva olla eräoppaana muutama viikko, saisi olla luonnon keskellä ja esitellä kaunista Suomea. Tosin haluaisin asiakkaaksi vain esim. yhden pariskunnan, mitään isoa häröilevää ihmislaumaa en kestäisi. Siinäpä ehkä hyvä syy miksi en vakituisemmin hakeudu alalle.
Valokuvaaja. Tykkään sitä harrastella, olisi hauska nähdä onko se vielä kivaa jos sitä olisi pakotettu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Farmaseutti. Siisti sisätyö
Kerro lisää. Minä haluaisin olla jotain muuta kuin farmaseutti. Kerro miksi tämä olisi kiva työ, niin muistaisin ehkä taas itsekin miksi tätä työtä teen. Lakkasin jossittelemasta, että miksi valitsin tämän ammatin, kun minusta olisi ollut parempaankin. Nyt olen jotenkin elämääni katkeroitunut ja vihaan työtäni. Ja joku toinen haaveilee tästä.
Eiffel-tornin pulttien kiristäjä