Mies osti 1500€ puhelimen
Ehdottakaa mitä 1500€ hintaista minä voisin ostaa.
Kommentit (34)
Miten olis puhelin. Vaikka samanlainen kuin miehellä?
Vaimo osti tuon saman Iphone 14 Pro:n ja onhan tuo ihan pirun hyvä, mitä itse kokeilin.
Mistä minä tietäisin mistä sinä nautit. Jos minun olisi pakko tuhlata johonkin tuollainen summa niin ostaisin jotain lapsille. Vaikka puhelimet kahdelle. Itse saisin lapsen vanhan puhelimen sitten.
Haluaisin ostaa jotain järkevää ja hyödyllistä, mistä lapsetkin voisi nauttia. Vai pitäiskö vaan lähteä lasten kanssa shoppailemaan? 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten olis puhelin. Vaikka samanlainen kuin miehellä?
Mun mielestä noi uudet iphonet on turhaa hifistelyä. Nykyinen puhelin toimii ihan hyvin!
Ap
Heitä se roskiin. Ja puhelin kanssa.
Miksi et osta itsellesi jotain? Käyttäisi itsekkäästi itseesi? Miksi sinun pitää ottaa lapset huomioon jos mies ei sitä tee?
Itse käyttäisin oikein kunnon hierontaan, kasvohoitoon ja vaikka laseroisin karvat pois sarjahoitona. Lisäksi saattaisin ostaa itselleni kauan haluamani silkkipaidan ja silkkialushameen.
Osta 1500e silitysrauta. En tiedä onko missään myynnissä, mutta jos ei ole niin voin myydä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Osta 1500e silitysrauta. En tiedä onko missään myynnissä, mutta jos ei ole niin voin myydä sinulle.
Olen joskus ollut puhelinalalla ja satun tietämään ettei tuon 1500e luurin tuotantokustannukset ole kuin jotain kymppejä. 100e luuri ajaa saman asian.
Yhtä järkevää on ostaa 1500e silitysrauta.
1500e kannettava pelkästään tämän palstan käyttöä varten välittää viestin.
tyhmiltä rahat pois kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut puhelinalalla ja satun tietämään ettei tuon 1500e luurin tuotantokustannukset ole kuin jotain kymppejä. 100e luuri ajaa saman asian.
Yhtä järkevää on ostaa 1500e silitysrauta.
Jos pystyn tekemään vuodessa kaksi silitysrautaa autotallissani ja ne kaikki menevät kaupaksi, hinta on ollut silloin liian alhainen.
Klaus Haapaniemen Hopeaselkä, 1499€:
https://www.iittala.com/fi-fi/sisustus/taidelasi-ja-koristeet/taidelasi…
Ite ostin tollasen sinä päivänä kun sota alkoi. Sain satasen halvemmalla.
Mies on kulutuskapitalismin vietävissä ja laittaa rahat itsetuntonsa pönkittämiseen. Seuraavaksi mersua pihaan pätkällä ja kaikki tulot osamaksujen korkoihin.
Talouskuriton ja -neuvoton idiootti on kelvoton kumppani pitkällä aikavälillä, ihan sama oliko mies vai nainen.
Ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa jotain järkevää ja hyödyllistä, mistä lapsetkin voisi nauttia. Vai pitäiskö vaan lähteä lasten kanssa shoppailemaan? 🤔
Ap
Miksi haluat ostaa järkevää ja hyödyllistä, kun mieskin osti puhelimen? Miksi haluat, että lapsillekin olisi iloa, eihän miehenkään puhelimesta ole lapselle iloa.
Osta nyt hyvä ihminen jotain sellaista, joka on aivan turhaa ja josta on iloa vain itsellesi. Niin kuin miehenkin puhelimesta on iloa vain hänelle itselleen.
Mies ostaa ja kulkee omia polkujaan.