Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki afri*gaanoja maahan huutavat naiset ovat ryzzäntrolleja, huonontavat huoltosuhdetta ja vaarantavat maanpuolustuksen.
Monikulttuuri on putinille tehokas ase lännen heikentämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksen hoivapaikka yksityisessä hoivakodissa maksaa 5000-6000 euroa kuukaudessa. Hyvin harvalla on varaa maksaa tuota usealle sukulaiselle. Jos kotiin hankitaan palveluja, niin niissäkin puhutaan tuhansista euroista kuukaudessa.
Yleistäen voisi sanoa, että omaisille ei jää murhetta vanhuksen omaisuuden jakamisesta, kyllä sekä kunnallinen, että yksityinen hoiva keksii laskut, että kaikki vanhuksen rahat kupataan syvempiin taskuihin. Kiitos Demarit.
Kiitä Kokoomusta. Nehän ovat olleet yksityistämisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Tää vihakultti on vain ja ainoastaan sun päässäs. Ja voi siellä näemmä hyvin.
--
Aivan kuin patriarkaatti, vain ja ainoastaan feministien päässä.
Ikävä kyllä siitä patriarkaatista käraii miehet myös.
Jos naiset veivät miesten työpaikat julkisella sektorilla, niin sittenhän ne miesten työpaikat siellä olivat ihan samalla tavalla verovaroin tuettuja...
**
No tämäkin vielä 😂 miten nää aina puhuvat itsensä pussiin omilla argumenteillaan.. :Dd no minua ei haittaa julkisia palveluita verovaroilla tukea oli tekijänä sitten mies tai nainen, kaikkia arvostan työstään.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs mielisairas vihakultti se on, joka haluaa naiset nyrkin ja hellan väliin?"
Joka nyrkkiä säästää, se vihaa naistaan! Mutta joka naista rakastaa, se naista ajoissa kurittaa!
Naiset, jotka ovat terveellisessä parisuhteessa miehen kanssa, ovat saanet just tuollaisen kohtelun. Sitten taas feministit, siiderivalaat sekä voimaantumisen kokeneet naiset, niin heille ei ole ikänä asetettu mitään rajoja! Jos mies sinä haluat terveen naisen, niin älä säästä nyrkkiä! Muuten saat feministin, joka nalkuttaa koko ajan!
Jos mies sinä haluat avioeron, niin älä säästä nyrkkiä.
Nainen hakataan hiljaiseksi sekä nöyräksi kotiorjaksi, joka ei uskalla hakea avioeroa koskaan! Ellei nainen halua päästä hengest
Hymyn kera tällaista lausut. Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vihakultti on vain ja ainoastaan sun päässäs. Ja voi siellä näemmä hyvin.
--
Aivan kuin patriarkaatti, vain ja ainoastaan feministien päässä.
Ikävä kyllä siitä patriarkaatista käraii miehet myös.
Niin siis anteeksi mistä? Siitäkö mikä oli antiikin roomassa? Vai pimeällä keskiajalla? Vai siitä mikä on harhaisten nykyfeministien päässä suojaamassa ideologiaa kognitiiviselta dissonanssilta?
Jos suominaiset haluavat ulkkisukon, niin miksi se on hankittava sieltä missä on iq 70? Ovatko kaikki muut liian lyhyitä, karvaisia WTF
"Ai sinä olet se, joka kirjoittaa kommenttiensa loppuun "olen muuten nainen "."
Kirjoitan "naisena" niin fiksuja kommentteja, että ne menevät täydestä ja lisäksi niistä saa välillä tuntea aitoa naisvihaa, toisten naisten taholta. Eli ei tarvitse todistaa olevansa "nainen".
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen kannattaja" mutta toki huomautan jos havaitsen epäkohtia.Eli olen samaa mieltä kanssasi että asia on er
Feminismi ei edelleenkään tarkoita ihmisten välistä tasa-arvoa, vaan se on tietyn ideologian nimi. Kyseiseen ideologiaan kuuluvia uskomuksia ovat mm. patriarkaattiteoria ja käsitys perheväkivallasta sukupuolten välisenä luokkasortona (patriarkaalisena terrorina)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää miksi.
Japanissa ne on miehet, hikikomorit, jotka linnoittautuu asuntoonsa, ei naiset.
Miehiä lellitään ja paapotaan, ja ymmärretään loputtomasti, naisilta odotetaan paljon enemmän. Jos nainen kieltäytyisi jättämästä asuntoa, niin höperönä sitä pidettäisiin. Miehet on niiiiiiin herkkiä, että ne saa tehdä mitä haluaa...
Kaikki tietää!!? Tarkoitat varmaan, että kaikki kr*etiinin tasolla olevat vem*akot "tietää"...
At one job interview, she was asked if her mother was well and needed any care. "People assume it's a woman's job to take care of children and the elderly," she says. "It's as if a woman cannot even get a job unless she proves she has no one to look after."
One woman in her 50s wrote she supported her family with housework and nursing care, but was unable to find paid employment as no one wanted to hire a middle-aged woman. She was repeatedly rejected.
Another aged in her 40s wrote that she had quit a demanding job to try and have children. That didn't work out and she now felt distant from her friends.
Journalist Ikegami Masaki, who has covered the issue for more than two decades, says female recluses face different kinds of pressures than men.
"They want to pursue their aspirations and dreams, but they have housework and have to raise children. They likely refrained from making their voices heard even though they found life intolerable," he notes.
Ikegami says female recluses need to be able to find help in a comfortable place outside their homes. He notes they need time to adapt and be free from the gender stereotypes that have led to so many struggles.
Siinä linkin takaa niitä syitä, miksi jotkut naiset ovat Japanissa syrjäytyneet. Vanhanaikaiset sukupuoliroolit.
Vierailija kirjoitti:
Jos suominaiset haluavat ulkkisukon, niin miksi se on hankittava sieltä missä on iq 70? Ovatko kaikki muut liian lyhyitä, karvaisia WTF
Suomalaiset miehet ovat muuten pidempiä kuin nigerialaiset.
Mitä karvaisuuteen tulee, niin kyllä riitti pullahalaajia vokeissa hemm*etin karvaisille iragiinoille 2015.
"Hymyn kera tällaista lausut. Ei ole tervettä."
Välillä miehen on paineensa purettava johonkin eli vaimoon 🥰, niin pysyy perhekin kasassa sekä vaimo tyytyväisenä mustien silmien kanssa 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen kannattaja" mutta toki huomautan jos havaitsen epäkoh
Eli feminismi on sukupuoleen sovellettua marxismia.
Vierailija kirjoitti:
"
Et kysynyt tätä multa, mutta toi eka kommentti menee jo metsään... 😅 Ja viimeistään tuon jälkeen kun aletaan haihatella suomimiehen onnellisuutta asiana joka ei muka ole jo automaatio, niin peli on menetetty.
T. Nainen KTM ja PS "
Se ei siis ole rasismia, että palstalla aasialaisia naisia haukutaan maksullisiksi?
-eri
Tottakai se on razismia, jos sellaiseksi sanotaan jotakuta, jota ei tunneta. Onko tässä ketjussa vaimoasi sanottu maksulliseksi? Meitä huoriteltu aika tehokkaasti. Vaikka emme sitä ole. Tai jos joku onkin, mitä sitten? Kaikkia kuitenkin on huoriteltu.
Vierailija kirjoitti:
"Ai sinä olet se, joka kirjoittaa kommenttiensa loppuun "olen muuten nainen "."
Kirjoitan "naisena" niin fiksuja kommentteja, että ne menevät täydestä ja lisäksi niistä saa välillä tuntea aitoa naisvihaa, toisten naisten taholta. Eli ei tarvitse todistaa olevansa "nainen".
Minäkin kirjoitan välillä kommentteja miehenä ja minua tullaan haukkumaan joksikin valkoritariksi. Onko ne haukkujat naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen kannattaja" mutta toki huomautan jos havaitsen epäkoh
Feminismi ei edelleenkään tarkoita ihmisten välistä tasa-arvoa, vaan se on tietyn ideologian nimi. Kyseiseen ideologiaan kuuluvia uskomuksia ovat mm. patriarkaattiteoria ja käsitys perheväkivallasta sukupuolten välisenä luokkasortona (patriarkaalisena terrorina)
Toiseen kohdistuva väkivalta vain sen toisen sukupuolen takia on seksististä väkivaltaa, josta perheväkivalta usein johtuu.
"Ratkaisu lienee sitten se, että todetaan ettei mieleisiä kumppaneita ole ja hyväksytään se ja elo jatkuu sinkkuna."
Eipä se vaihtoehto näytä kelpaavan kun kunnollisten miesten vähyydestä jaksetaan valittaa taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
"Ratkaisu lienee sitten se, että todetaan ettei mieleisiä kumppaneita ole ja hyväksytään se ja elo jatkuu sinkkuna."
Eipä se vaihtoehto näytä kelpaavan kun kunnollisten miesten vähyydestä jaksetaan valittaa taukoamatta.
Miehet valittaa pelkästään pllun puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole mitään feministi joukkoa tai kulttia. Misogynisteilla tarve mustamaalata koko asia, koska eivät kykene perustelemaan sitä, että vastustaisivat tasa-arvoa. Feminismi itsessään ei pidä aisällään mitään muuta, kuin tasa-arvon ajatuksen ihmisten välillä. Luulis, et vaimoaasiaatamieskin haluaisi, että vaimoaan kohdeltais tasa-arvoisesti Suomessa. Ilmeisesti tarve vaimolleen esittää feminismin jonain sairaana aatteena, jotta vaimonsa pysyis suomalaisista naisista erillään. Heiltähän vaimo voisi saada vaikka mitä vahingollisia ajatuksia."
Eikö tosiaan ole? Meillähän oli ihan feministeillä oma puoluekin, jossa taisi enemmistö olla mt-kuntoutujia. Liekö vielä voimissaan vai hajosiko sisäisiin ongelmiin.
Sinäkään et näemmä ymmärrä mitä misogynia tarkoittaa ja käytät sitä leimakirveenä, koska olet niin lapsellinen, ettet kestä vastaväitteitä mistään asiasta.
Feminismi sananakin jo ilmaiseen, ettei kyseessä o
Alunperin feminismi ajoi naisten asiaa. Nykyään (jo aika pitkään) ihmisten tasa-arvoa. Ei liity mihinkään puolueeseen erityisesti.
Mikä sinussa on ollut vikana, kun et ole saanut vaimoasi jäämään ilman nyrkkiä? Meillä vaimo pysynyt ihan omasta tahdostaan.