Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
19201/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut miehet eivät halua razistista suomalaisnaista. Etsivät kumppanin ulkomailta.

Suomalaista naista haulutaat samaan aikan razistiksi ja siitä, että tykkäävät ulkomaisista. Päättäkää nyt.

Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.

Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo.

Tällaista racicmia tarkoitettiin kai...

Onko tuo ote siitä

No on tuokin aika vanha artikkeli, vuodelta 2015. Siinä jokunen nainen kertoo mieltymyksistään, ja te herkuttelette niillä vuodesta toiseen. Mikä tossa loukkaa niin paljon, että viitsitte niitä toistella kaikkialla? Onhan tässäkin ketjussa todella paljon rumemmin kirjoitettu suomalaisista naisista. Pitäiskö nekin kommentit säästää ja viljella joka ketjussa seuraavat kymmenen vuotta? Niin rumasti kun meistä puhutte, yllättävän kipeästi ottaa jonkun tuntemattoman sanomiset. Ei meidän naisten itsetuntoon kolahda teidän aasialaisihastuksenne. Samasta asiasta kyse. Te tykkäätte aasialaisiata, jotkut naiset tummaihoisista. Aasialaisia ei saa haukkua, mut suomalaisia ja heidän ihastuksiaan räävittömästi suomitte. 

Vierailija
19202/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaiset siideri*valaat 🐋 ne täällä taas päivystävät 😁, samalla kun iso musta patukka 🍆 heidän perseeseen porautuu 🤢🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19203/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaiset siideri*valaat 🐋 ne täällä taas päivystävät 😁, samalla kun iso musta patukka 🍆 heidän perseeseen porautuu 🤢🤮

Joo! Sitten vielä siideri*valaat menevät näiden mustien häpyhuuli lääkäreiden kanssa, tehtailemaan huutavia kakaroita eli muta*kuonoja verorahoilla.

Vierailija
19204/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Sitten vielä siideri*valaat menevät näiden mustien häpyhuuli lääkäreiden kanssa, tehtailemaan huutavia kakaroita eli muta*kuonoja verorahoilla.

Ongelmaan on helppo ratkaisu kielletään lailla "siideri*valaat" tai karkotetaan ne Afrikkaan :D

Vierailija
19205/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstamiehet eivät halua suomalaisten naisten kanssa parisuhteeseen, niin eikö se ole silloin ihan ideaalinen tilanne, että suomalaiset naiset ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä. Palstamiehet saavat olla rauhassa. Kaikki voittavat. 

Vierailija
19206/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki afri*gaanoja maahan huutavat naiset ovat ryzzäntrolleja, huonontavat huoltosuhdetta ja vaarantavat maanpuolustuksen.

Monikulttuuri on putinille tehokas ase lännen heikentämiseen.

Venäjällä elää n. 160 etnistä ryhmää ja kieliäkin on n. 100. Taitaa olla monikulttuurinen ihan lähtökohdiltaan.

Vierailija
19207/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksen hoivapaikka yksityisessä hoivakodissa maksaa 5000-6000 euroa kuukaudessa. Hyvin harvalla on varaa maksaa tuota usealle sukulaiselle. Jos kotiin hankitaan palveluja, niin niissäkin puhutaan tuhansista euroista kuukaudessa.

Yleistäen voisi sanoa, että omaisille ei jää murhetta vanhuksen omaisuuden jakamisesta, kyllä sekä kunnallinen, että yksityinen hoiva keksii laskut, että kaikki vanhuksen rahat kupataan syvempiin taskuihin. Kiitos Demarit.

Kiitä Kokoomusta. Nehän ovat olleet yksityistämisen puolella.

Näinpä! Ja onko joku oikeasti yllättynyt lopputuloksesta? Onko millään palvelutoimialalla onnistunut yksityistäminen? Kun toimintaa määrittää aina omistajien voitontahto. Suomessakin yksityiset lastenkodit ohjaavat lastensuojelutyötä. Eli niillä lypsetään verovaroja yksityisten omistajien taskuun. En ole kommari, enkä sosialisti, mutta terveen järjen käyttö olisi suositeltavaa 

Vierailija
19208/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palstamiehet eivät halua suomalaisten naisten kanssa parisuhteeseen, niin eikö se ole silloin ihan ideaalinen tilanne, että suomalaiset naiset ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä. Palstamiehet saavat olla rauhassa. Kaikki voittavat. 

Ei muuta kuin, pakkaa laukut ja kohti Afrikkaa siideri*valas! Siellä paikallisten apinoiden rumpujen tahdissa, pääset nauttimaan sekä saamaan usean ison mustan patukan mausta!

Vierailija
19209/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kansan sperman pus-sittaja 😃😂🤣

Vierailija
19210/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki afri*gaanoja maahan huutavat naiset ovat ryzzäntrolleja, huonontavat huoltosuhdetta ja vaarantavat maanpuolustuksen.

Monikulttuuri on putinille tehokas ase lännen heikentämiseen.

Venäjällä elää n. 160 etnistä ryhmää ja kieliäkin on n. 100. Taitaa olla monikulttuurinen ihan lähtökohdiltaan.

Olet idiootti. Yli 80% maan väestöstä ovat etnisiä venäläisistä; se on suurempi osuus kuin suomessa on etnisiä suomalaisia.

Vierailija
19211/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siiderivalaissa on ongelma? Ei teidän tarvitse seurustella siiderivalaan kanssa, ihan itse saatte päättää kumppaninne. 

Vierailija
19212/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai sinä olet se, joka kirjoittaa kommenttiensa loppuun "olen muuten nainen "."

Kirjoitan "naisena" niin fiksuja kommentteja, että ne menevät täydestä ja lisäksi niistä saa välillä tuntea aitoa naisvihaa, toisten naisten taholta. Eli ei tarvitse todistaa olevansa "nainen".

Jos sinä esiinnyt "vakuuttavasti" naisena, et voi tietää, keneltä se naisviha tulee. Näin kun soppaa hämmennät, kukaan ei välttämättä ole se, jona esiintyy. Ei edes #haevaimoaasiasta miehellä ole mitään vaimoa. Kaikki voivat valehdella ihan kaiken.

Vierailija
19213/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin, pakkaa laukut ja kohti Afrikkaa siideri*valas! Siellä paikallisten apinoiden rumpujen tahdissa, pääset nauttimaan sekä saamaan usean ison mustan patukan mausta!

Mä lähden mieluummin Karibialle tai Etelä-Amerikkaan. 

Vierailija
19214/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vihakultti on vain ja ainoastaan sun päässäs. Ja voi siellä näemmä hyvin.

--

Aivan kuin patriarkaatti, vain ja ainoastaan feministien päässä.

Ikävä kyllä siitä patriarkaatista käraii miehet myös. 

Niin siis anteeksi mistä?  Siitäkö mikä oli antiikin roomassa? Vai pimeällä keskiajalla? Vai siitä mikä on harhaisten nykyfeministien päässä suojaamassa ideologiaa kognitiiviselta dissonanssilta?

Tänä päivänä esiintyvä esimerkki ongelmasta. Tässäkin ketjussa mainittu. Mies soittaa hätäpäivystykseen kertoakseen, että vaimo pahoinpitelee. Päivystys vastaa: et kai sä ota naiselta pataan. Ei ole helppoa olla mies tässä yhteiskunnassa, ellei ole täysin oikeanlainen.

Vierailija
19215/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.

Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen kannattaja" mutta toki huomautan jos havaitsen epäkoh

Ja tämä määritelmä löytyy virallisten määritelmien sivulta...

Sinulla on oikeus tulkita asiat, kuten haluat. Minulle feminismi on aina tarkoittanut ja tulee aina tarkoittamaan tasa-arvoa ihmisten välillä. Sitä varten pitää tietenkin tunnistaa epäkohtia ja tämä on se, mikä joitakin miehiä ärsyttää. Jos puhutaan patriarkaatin ongelmista, osa miehistä heti alka puolustautumaan, ihan kuin heiltä vietäis jotain pois. Kun kyse on vain ilmiön tunnistamisesta. Omassa perheessä kun näistä on ollut puhetta, ei ole ollut miehille mikään ongelma. Eivät koe millään tavalla asemaansa uhatuksi. Mielestäni osoitus miesten itsetunnosta. Heiltä ei ole pois, jos yhteiskuntaa tasapuolistetaan. Ja kun kyse ei ole vain naisten oikeuksista, vaan koskee miehiä myös. Miesten oikeuksia pitää myös ajaa, mikäli ne eivät toteudu. Täällä mainittu, et miehet eivät saa yhtä helpolla asuntoa, kuin naiset. Jos näin on, sille pitää tehdä jotain. Alkaa sillä, että asia tutkitaan ja jos on ongelma, se tunnistetaan. Vain siten voi asiaan saada parannusta. 

Vierailija
19216/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vihakultti on vain ja ainoastaan sun päässäs. Ja voi siellä näemmä hyvin.

--

Aivan kuin patriarkaatti, vain ja ainoastaan feministien päässä.

Ikävä kyllä siitä patriarkaatista käraii miehet myös. 

Niin siis anteeksi mistä?  Siitäkö mikä oli antiikin roomassa? Vai pimeällä keskiajalla? Vai siitä mikä on harhaisten nykyfeministien päässä suojaamassa ideologiaa kognitiiviselta dissonanssilta?

Tänä päivänä esiintyvä esimerkki ongelmasta. Tässäkin ketjussa mainittu. Mies soittaa hätäpäivystykseen kertoakseen, että vaimo pahoinpitelee. Päivystys vastaa: et kai sä ota naiselta pataan. Ei ole helppoa olla mies tässä yhteiskunnassa, ellei ole täysin oike

Tuosta tapauksesta on jo monen monta vuotta aikaa ja päivystäjämies sai siitä palautetta. 

Vierailija
19217/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.

Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen ka

Täällä kohkataan feministiä vastaan sanoen sen olevan vihaideologiaa. Ja samalla kerrotaan hymynaamoin vaimon ja lasten pahoinpitelystä. Jos feminismiä ei olis vielä keksitty, sen keksimisen aika olis nyt.

Vierailija
19218/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ratkaisu lienee sitten se, että todetaan ettei mieleisiä kumppaneita ole ja hyväksytään se ja elo jatkuu sinkkuna."

Eipä se vaihtoehto näytä kelpaavan kun kunnollisten miesten vähyydestä jaksetaan valittaa taukoamatta.

Miksi se on ongelma, et joku jossain valittaa? Miten se taas niin loukkaa? Jos olet kunnollinen, ongelma ei ole sinun. 

Vierailija
19219/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja miehet saavat edelleen itse valita, tekevätkö jotain elämälleen, vai syrjäytyvätkö päihteiden kera."

Kiitos feminismin naisetkin voivat saada ilman häpeää näyttää miten irtaantuvat yhteiskunnasta ja saada mediaan sankaritartarinoita, miten olivat aiemmin hyväpalkkaisessa työssä, onnellisia perheenäitejä, kunnes jotain tapahtui ja nainen halusi jättää kaiken menneen taakseen ja aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä. Ensin loparit, biletystä ja paljon irtosuhteita, että löytää sekä seksin, että naisellisuutensa.

Jos kroppa suo, niin vähän onlyfanssia ja brassailua, miten helppoa on nyhtää rahaa miehiltä. Lopuksi liiat päihteet vievät mukanaan ja omat lapsetkin häpeävät "itsenäistä ja voimaantunutta,l omillaan toimeen tulevaa" naista ja äitiä.

Tunnetko montakin tapausta? Sehän on näiden oma valinta. Kuten miehille myös. Tiesitkö, että miehetkin tekevät of:ää. Se on sinullekin sallittua.

Vierailija
19220/23026 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen ka

Se on aivan sama mitä sinulle, satunnaiselle internetkeskustelijalle, feminismi merkitsee. Tärkeää on mitä feminismi merkitsee akateemisille feministittutkijoille, feministivaikuttajille ja feministipoliitikoille. Heidän feminismissään ei ole tietoakaan tasa-arvosta, he etsivät vain epäkohtia joista syyllistää ja rankaista miehiä kollektiivisesti.

Feminismi on vihakultti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme