Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksen hoivapaikka yksityisessä hoivakodissa maksaa 5000-6000 euroa kuukaudessa. Hyvin harvalla on varaa maksaa tuota usealle sukulaiselle. Jos kotiin hankitaan palveluja, niin niissäkin puhutaan tuhansista euroista kuukaudessa.
Se som*ppu joka sai uutenavuotena fe*ijalta 9mmburanan kustansi yhteiskunnalle 13000/kk pelkkinä asumiskuluina. Kaikki per*zeilykulut siihen päälle...
Kun näitä on esim 1000, niin puhutaan jo sadoista miljoonista vuositasolla. Mutta ei taida riittää, ei ihme että maa konkassa.
Nyt persut herätys, siinä leikkauskohde.
Vierailija kirjoitti:
hommaat lukulasit, jotka auttavat myös lukihäiriöön.
**
Edelleen eri, mutta itsekin lukihäiriöstä kärsivänä en voi olla kommentoimasta tähän että lasit ei auta siihen asiaan... Ei se liity näköön vaan tekstin hahmottamiseen joka on erilainen kuin sinulla joka ilmeisesti tästä et kärsi.
T. Nainen KTM ja PS
Lukihäröstä sen verran, että ne vihreet ilmaantuu usein vasta, kun on lähettänyt viestin. Yllättää aina itsensäkin, kun kuitenkin luen kommenttini ennen lähettämistä.
En usko, että kyse on pohjimmiltaan ideologisesta kuilusta. Kyse on siitä, että realiteetit ovat muuttuneet, mutta silti odotukset ja vaatimukset ovat pysyneet samoina. -osittain samaa mieltä. Erimieltä siltä osin että omia odotuksia ja vaatimuksia sopeutan realiteetteihin ja uskon niin kyllä monen muunkin tekevän.
Kyse on siitä, että naiset ovat tällä vuosituhannella ilmaisseet voimakkaasti halunsa olla työelämässä, tienata omat rahansa, olla itsenäisiä ja ovat niin myös tehneet. Ja se tietenkin kaikille suotakoon. Kaikilla tulee olla sama mahdollisuus työssäkäyntiin tai työttömänä olemiseen. - tässä olen samaa mieltä :)
Tässä tulee ilmi se järjettömyys, että halutaan niin mukaan töihin ja tienaamaan, mutta silti ei haluta tinkiä tippaakaan omista odotuksista ja vaatimuksista. - tinkiä mistä? En ole joutunut tinkimään odotuksistani tai toiveistani...
Korkean elintason maissa on jo pitkään käynyt kato niistä töistä joita miehet perinteisesti tekevät ja työt painottuvat yhä enemmän palvelualoille. - eri mieltä.
Kun lisäät tähän sen, että naiset ilmoittavat painokkaasti halunsa osallistua työelämään sekä sen, että palvelualoilla suositaan naisia työntekijöinä, niin totta kai se on isosti pois miesten työpaikoista ja työllisyydestä.
- eri mieltä. En ymmärrä miten tämä on pois miesten työllisyydestä tai palkasta... Miehet voi edelleen tehdä omia hommia kuten tähänkin asti. Työttömyys on tässä taloustilanteessa iso ongelma. Ei ole sukupuoleen tai toimialaan sidonnainen asia vaan yhteiskunnallinen ongelma.
Varsinkin nuorempien. Ja ei, en edelleenkään väitä, että naisilla ei tulisi olla samaa oikeutta töihin ja omien rahojen tienaamiseen kuin miehillä. Kyllä pitää olla sama mahdollisuus. Mutta valitus kunnollisten miesten puutteesta on jokseenkin koomista kaikki nuo seikat huomioiden. - eri mieltä. Ainostaan tällä palstalla olen kohdannut vähemmän kunnollisia miehiä.
Mitä miehet sitten voivat tässä tilanteessa tehdä?- elää elämäänsä kuten tähänkin asti
Ei ole juuri mitään töitä saatavilla eikä mahdollisuuksia päästä edes niihin vähiin,- kouluttaudu ja kerää kokemusta, niin se on muidenkin tehtävä.
mutta silti naiset tekevät hyvin selväksi, että kyllä miehen pitää omat rahansa tienata.
- mielellään kyllä koska kuten sanoin taloudellinen tilanne Suomessa on karsea ja en halua elättäjäksi alkaa sen enempää naisena miehelle kuin keskiverto mies naiselle.
Kun odotusten ja realiteettien ristiriita on niin suuri, että vaatimukset ovat sen takia liki mahdottomia, - nähdäkseni tässä ei ole vielä mitään mahdotonta eikä ristiriitaa.
niin jääkö vaihtoehtoja enää hirveästi jäljelle? - kouluttaudu, kerää kokemusta ja mene kohti päämääriä joita tavoittelet.
Kai se on näillä realiteeteillä se ja sama vaikka antaa mennä viinan ja huumeiden parissa täysillä, kun muitakaan tulevaisuuden näkymiä ei ihmeemmin ole. -en voi suositella...
Ja edelleenkin. Ei ole väärin haluta töihin ja tienesteille. Ja aina saa toki odottaa ja vaatia. Mutta sitten palataan siihen jatkuvaan valitukseen kunnollisten miesten vähyydestä, jossa ei lainkaan huomioida vallitsevia realiteettejä. Se on kyllä kaikessa ristiriidaisuudessaan edelleenkin jokseenkin koomista.- kunnollisia miehiä on edelleen enemmistö. Se on mun mielipide vaikka ehkä itse olisit eri mieltä. Se tässä ehkä onkin tragikoomista...
t. Nainen KTM ja PS
"Väitän että vanhemmilleni on parempi oman toiveensa mukaan joko a) kotona kotisairaalassa/kotihoivassa tai b) yksityisessä palvelutalossa jossa käy 4x päivässä hoitajat katsomassa ja kutsuttaessa ympäri vuorokauden. Tämän lisäksi minä käyn tyttärenä ja omaisena katsomassa ja olen läsnä elämässä kuten tähänkin asti. Luonnollisesti vanhempien omia toiveita asiaan tullaan kuulemaan kun se on ajankohtaista. Minä toivoisin itsekin näin, jos vaikka liikenneonnettomuudessa vammautuisin.
Mutta ilmeisesti et näe tätä pointtia niin tee kuten parhaaksi katsot. Niin teen minäkin.
Ja tietenkin kaikki haluaa lähtökohtaisesti kuolla kotona omaisten läsnäollessa mutta aina se ei ole terveydentilan vuoksi mahdollista. Ihanaa että teillä mummo sai lähteä tällä tavalla. Toivon että omani olisi saanut myös... Valitettavasti näin ei ollut vaan terveydentila vaati sairaalahoitoa eikä ehtinyt edes saattohoitoon. Onneksi sai sentään muuten asua kotona loppuun asti.
Jos luulet että raha suojelee elämän suruilta niin et voisi enää enempää väärässä olla. Sehän kai pointtisi minun arvostelussa on. Kaikki muut ovat saaneet lähteä läheisten ympäröivänä ja suru on ihan yhtä kova vaikka olisi varallisuutta. Katsos kun ihmiselämä ei ole ostettavissa.
Niin ja jos minä 50kg nainen en 188cm pitkää isää ja liki puolet painavampaa miestä jaksa esimerkiksi vessassa käyttää niin siinäs tuomitset sitten. Minä haluan että sen tekee joku joka osaa ja pystyy. Se on isän ja minun turva molempien. Ehkä tiedät että sairaaloissa/hoivakodeissa on ihan eri tavalla mahdollisuuksia nostaa turvallisesti ihmisiä sänkyyn ja sieltä pois.
T. Nainen KTM ja PS "
En halua kuulostaa ikävältä, mutta koska olet vielä ainakin minuun verrattuna varsin nuori ja koska terveydenhuollossa on parhaillaan menossa todellinen sekamelska, en olisi kovin toiveikas, millä tolalla vanhustenhuolto on silloin, kun se omille vanhemmillesi tulee ajankohtaiseksi. Toivon toki, että vanhempasi saavat elää mahdollisimman mielekkään loppuelämän.
Ymmärrän kyllä huolesi, että et välttämättä jaksaisi isääsi siirtää vessakäynneille, mutta joskus näin työni puolesta miten varsin heiveröiset kumppanit ja sukulaiset olivat luonnollisesti apuvälineitä hyödyntäen huolehtineet omaistensa arkitoimista viimeiseen hengenvetoon saakka. Sukurakkaudessa ja fyysisessä läsnäolossa on se puoli, että hiipuva läheinen ei ole hoivapaikan mahdollisen henkilöstöpulan, puutteellisen työmoraalin, yleisen vitutuksen/välinpitämättömyyden (koska palkat) vuoksi täysin avuttomia, vaikka paikalla oleva ammattihenkilökunta pyrkii hoitamaan kaikki potilaat. Nostan hattua varsinkin empaattisille, inhimillisille terveydenhuollon ammattilaisille, teette todella raskasta ja arvokasta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut miehet eivät halua razistista suomalaisnaista. Etsivät kumppanin ulkomailta.
Suomalaista naista haulutaat samaan aikan razistiksi ja siitä, että tykkäävät ulkomaisista. Päättäkää nyt.
Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.
Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo.
Tällaista racicmia tarkoitettiin kai...
Onko tuo ote siitä
Mikseivät nämä noidat painu sinne gambiinolaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kyse on pohjimmiltaan ideologisesta kuilusta. Kyse on siitä, että realiteetit ovat muuttuneet, mutta silti odotukset ja vaatimukset ovat pysyneet samoina. Kyse on pitkälti on siitä, että naiset ovat tällä vuosituhannella ilmaisseet voimakkaasti halunsa olla työelämässä, tienata omat rahansa, olla itsenäisiä ja ovat niin myös tehneet. Ja se tietenkin kaikille suotakoon. Kaikilla tulee olla sama mahdollisuus työssäkäyntiin tai työttömänä olemiseen.
Tässä tulee ilmi se järjettömyys, että halutaan niin mukaan töihin ja tienaamaan, mutta silti ei haluta tinkiä tippaakaan omista odotuksista ja vaatimuksista. Korkean elintason maissa on jo pitkään käynyt kato niistä töistä joita miehet perinteisesti tekevät ja työt painottuvat yhä enemmän palvelualoille. Kun lisäät tähän sen, että naiset ilmoittavat painokkaasti halunsa osallistua työelämään sekä sen, että palvelual
Kyllä. Ongelmana vain on että valtio pakottaa tukemaan näitä työpaikat vieneitä voimaantuneita vielä verovaroista. Voimaantuneita tulemassa on satoja kansalaisjärjestöjä joita niitäkin tuetaan verovaroista.
Miehet rahoittavat voimaantuneiden elämän ja palkkioksi saavat kuulla vittuilua. Kun sosialismi loppuu loppuu feminismikin.
Kaikki tietää miksi.
Japanissa ne on miehet, hikikomorit, jotka linnoittautuu asuntoonsa, ei naiset.
Miehiä lellitään ja paapotaan, ja ymmärretään loputtomasti, naisilta odotetaan paljon enemmän. Jos nainen kieltäytyisi jättämästä asuntoa, niin höperönä sitä pidettäisiin. Miehet on niiiiiiin herkkiä, että ne saa tehdä mitä haluaa...
Kaikki afri*gaanoja maahan huutavat naiset ovat ryzzäntrolleja, huonontavat huoltosuhdetta ja vaarantavat maanpuolustuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksen hoivapaikka yksityisessä hoivakodissa maksaa 5000-6000 euroa kuukaudessa. Hyvin harvalla on varaa maksaa tuota usealle sukulaiselle. Jos kotiin hankitaan palveluja, niin niissäkin puhutaan tuhansista euroista kuukaudessa.
Yleistäen voisi sanoa, että omaisille ei jää murhetta vanhuksen omaisuuden jakamisesta, kyllä sekä kunnallinen, että yksityinen hoiva keksii laskut, että kaikki vanhuksen rahat kupataan syvempiin taskuihin. Kiitos Demarit.
"En halua kuulostaa ikävältä, mutta koska olet vielä ainakin minuun verrattuna varsin nuori ja koska terveydenhuollossa on parhaillaan menossa todellinen sekamelska, en olisi kovin toiveikas, millä tolalla vanhustenhuolto on silloin, kun se omille vanhemmillesi tulee ajankohtaiseksi. Toivon toki, että vanhempasi saavat elää mahdollisimman mielekkään loppuelämän.
Ymmärrän kyllä huolesi, että et välttämättä jaksaisi isääsi siirtää vessakäynneille, mutta joskus näin työni puolesta miten varsin heiveröiset kumppanit ja sukulaiset olivat luonnollisesti apuvälineitä hyödyntäen huolehtineet omaistensa arkitoimista viimeiseen hengenvetoon saakka. Sukurakkaudessa ja fyysisessä läsnäolossa on se puoli, että hiipuva läheinen ei ole hoivapaikan mahdollisen henkilöstöpulan, puutteellisen työmoraalin, yleisen vitutuksen/välinpitämättömyyden (koska palkat) vuoksi täysin avuttomia, vaikka paikalla oleva ammattihenkilökunta pyrkii hoitamaan kaikki potilaat. Nostan hattua varsinkin empaattisille, inhimillisille terveydenhuollon ammattilaisille, teette todella raskasta ja arvokasta työtä."
Siinä tapauksessa pitää turvautua eutanasiaan 😄, jotta vanhus pääsee pois kärsimyksistään 😇 sekä tuhlaamasta meidän verorahoja 🥳
En halua kuulostaa ikävältä, mutta koska olet vielä ainakin minuun verrattuna varsin nuori ja koska terveydenhuollossa on parhaillaan menossa todellinen sekamelska, en olisi kovin toiveikas, millä tolalla vanhustenhuolto on silloin, kun se omille vanhemmillesi tulee ajankohtaiseksi. Toivon toki, että vanhempasi saavat elää mahdollisimman mielekkään loppuelämän.
Ymmärrän kyllä huolesi, että et välttämättä jaksaisi isääsi siirtää vessakäynneille, mutta joskus näin työni puolesta miten varsin heiveröiset kumppanit ja sukulaiset olivat luonnollisesti apuvälineitä hyödyntäen huolehtineet omaistensa arkitoimista viimeiseen hengenvetoon saakka. Sukurakkaudessa ja fyysisessä läsnäolossa on se puoli, että hiipuva läheinen ei ole hoivapaikan mahdollisen henkilöstöpulan, puutteellisen työmoraalin, yleisen vitutuksen/välinpitämättömyyden (koska palkat) vuoksi täysin avuttomia, vaikka paikalla oleva ammattihenkilökunta pyrkii hoitamaan kaikki potilaat. Nostan hattua varsinkin empaattisille, inhimillisille terveydenhuollon ammattilaisille, teette todella raskasta ja arvokasta työtä.
Niin... Ei nämä helppoja tai itsestään selviä asioita ole kenellekään. En minäkään rehellisesti sanottuna osaa sanoa mikä on paras tapa viettää viimeiset elinvuodet. Tiedän vain että toivon mahdollisimman inhimilliset ja hyvät olosuhteet omaisilleni näihin hetkiin.
Mutta minä myös todella ja vilpittömästi nostan hattua terveydenhuollon ammattilaisille sekä omaishoitajille, jotka empatialla ja inhimillisesti tekevät raskasta ja arvokasta työtään.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää miksi.
Japanissa ne on miehet, hikikomorit, jotka linnoittautuu asuntoonsa, ei naiset.
Miehiä lellitään ja paapotaan, ja ymmärretään loputtomasti, naisilta odotetaan paljon enemmän. Jos nainen kieltäytyisi jättämästä asuntoa, niin höperönä sitä pidettäisiin. Miehet on niiiiiiin herkkiä, että ne saa tehdä mitä haluaa...
Kaikki tietää!!? Tarkoitat varmaan, että kaikki kr*etiinin tasolla olevat vem*akot "tietää"...
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/backstories/2391/
Ja edelleen yhteiskunta sellainen, että naiset saavat päättää mihin kouluttautuvat, menevät töihin jne. Ja miehet saavat edelleen itse valita, tekevätkö jotain elämälleen, vai syrjäytyvätkö päihteiden kera.
**
Samaa mieltä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tarkoittaa sitä, että jokainen nainen saa itse päättää, minkälainen on, mitä arvostaa ja mitä elämässään tekee. Valinnan vapaus on se ydin.
Naiseudelle ei ole yhtä tiukkaa ulkopuolelta määriteltyä muottia, vaan jokainen nainen määrittelee sen itse, mitä naiseus hänelle on. Joku haluaa olla pitkähiuksinen, pukeutua mekkoihin ja korkokenkiin, toinen viihtyy siilitukkaisena, maihareissa ja reisitaskuhousuissa. Joku haluaa olla lapseton uraohjus, toinen viiden lapsen äiti.
Tuo kaikki ilmentää feminismiä; mahdollisuus ja oikeus valita oma elämänpolkunsa. Tuo on myös sitä voimaantumista; jokainen hallitsee omaa elämäänsä ja kehittää sitä ja itseään haluamaansa suuntaan hyvällä itsetunnolla.
**
En välttämättä miellä itseäni feministiksi ainakaan siten miten se nykyään ymmärretään, mutta tämä viesti on erittäin hyvin kirjoitettu ja sen voi allekirjoittaa sellainenkin jok
Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kyse on pohjimmiltaan ideologisesta kuilusta. Kyse on siitä, että realiteetit ovat muuttuneet, mutta silti odotukset ja vaatimukset ovat pysyneet samoina. Kyse on pitkälti on siitä, että naiset ovat tällä vuosituhannella ilmaisseet voimakkaasti halunsa olla työelämässä, tienata omat rahansa, olla itsenäisiä ja ovat niin myös tehneet. Ja se tietenkin kaikille suotakoon. Kaikilla tulee olla sama mahdollisuus työssäkäyntiin tai työttömänä olemiseen.
Tässä tulee ilmi se järjettömyys, että halutaan niin mukaan töihin ja tienaamaan, mutta silti ei haluta tinkiä tippaakaan omista odotuksista ja vaatimuksista. Korkean elintason maissa on jo pitkään käynyt kato niistä töistä joita miehet perinteisesti tekevät ja työt painottuvat yhä enemmän palvelualoille. Kun lisäät tähän sen, että naiset ilmoittavat painokkaasti halunsa
Kyllä. Ongelmana vain on että valtio pakottaa tukemaan näitä työpaikat vieneitä voimaantuneita vielä verovaroista. Voimaantuneita tulemassa on satoja kansalaisjärjestöjä joita niitäkin tuetaan verovaroista.
Jos naiset veivät miesten työpaikat julkisella sektorilla, niin sittenhän ne miesten työpaikat siellä olivat ihan samalla tavalla verovaroin tuettuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hommaat lukulasit, jotka auttavat myös lukihäiriöön.
**
Edelleen eri, mutta itsekin lukihäiriöstä kärsivänä en voi olla kommentoimasta tähän että lasit ei auta siihen asiaan... Ei se liity näköön vaan tekstin hahmottamiseen joka on erilainen kuin sinulla joka ilmeisesti tästä et kärsi.
T. Nainen KTM ja PS
Lukihäröstä sen verran, että ne vihreet ilmaantuu usein vasta, kun on lähettänyt viestin. Yllättää aina itsensäkin, kun kuitenkin luen kommenttini ennen lähettämistä.
Juu ja aina ei huomaa ollenkaan 😄😅 joskus toki tulee ihan vahingossakin kirjoitusvirheitä. Mutta ei näille voi mitään... Itse en kyllä huomaa toistenkaan virheitä tai ainakin luen ne usein automaattisesti oikein. No yksi kommentoija täällä on jonka viesteistä en saa selvää melkein ollenkaan. Tosin asiasisällöstä päätellen en menetä mitään etten ymmärrä...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tarkoittaa sitä, että jokainen nainen saa itse päättää, minkälainen on, mitä arvostaa ja mitä elämässään tekee. Valinnan vapaus on se ydin.
Naiseudelle ei ole yhtä tiukkaa ulkopuolelta määriteltyä muottia, vaan jokainen nainen määrittelee sen itse, mitä naiseus hänelle on. Joku haluaa olla pitkähiuksinen, pukeutua mekkoihin ja korkokenkiin, toinen viihtyy siilitukkaisena, maihareissa ja reisitaskuhousuissa. Joku haluaa olla lapseton uraohjus, toinen viiden lapsen äiti.
Tuo kaikki ilmentää feminismiä; mahdollisuus ja oikeus valita oma elämänpolkunsa. Tuo on myös sitä voimaantumista; jokainen hallitsee omaa elämäänsä ja kehittää sitä ja itseään haluamaansa suuntaan hyvällä itsetunnolla.
**
En välttämättä miellä itseäni feministiksi ainakaan siten miten se nykyään ymmärretään, mutta tämä viesti on erittäin hyvin ki
Eli puhut jostain muusta kuin feminismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs mielisairas vihakultti se on, joka haluaa naiset nyrkin ja hellan väliin?"
Joka nyrkkiä säästää, se vihaa naistaan! Mutta joka naista rakastaa, se naista ajoissa kurittaa!
Ja oikeusistuin langettaa pahoinpitelystä rikostuomion.
Ei ole langettanut meidän perheessä toistaiseksi! Hyvin miellä on toiminut vaimon nyrkin ja hellan välissä pitäminen. Lapsista on myös kasvanut tapapainoisia työssäkäyviä ihmisiä!
-eri Seppo kohta 82
Sairasta.
Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen kannattaja" mutta toki huomautan jos havaitsen epäkohtia.Eli olen samaa mieltä kanssasi että asia on erittäin tärkeä. En myöskään ajatellut että edustaisit tästä huolimatta mitään ääriajattelua tai että ulkonäkösi olisi jotenkin tavanomaisesta poikkeava.
Olen myös täysin samaa mieltä mitä tässä hienosti kirjoitatkin. Erittäin tärkeitä asioita.
T. Nainen KTM ja PS
Ratkaisu lienee sitten se, että todetaan ettei mieleisiä kumppaneita ole ja hyväksytään se ja elo jatkuu sinkkuna.