Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17401/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt julkisesti sitä tälle palstalle laita, mutta sovitaanko tapaaminen tuohon Tampereen Keskustorille? Moneltako ehtisit sinne?

Tampere on vähän syrjässä, miten olisi Oulu? Sinne on molemmilla matkaa.

Ei tuo mies ehdi Ouluun saakka lähteä, ja hänethän sinä halusit nähdä.

Sinä halusit että näen hänet. Parasta nyt ehtiä.

Vai eikö se uskalla?

Kyllä minä luulen, että sinulla saattaisi mennä pissa pöksyyn, jos hänet tapaisit. Mutta Tampereelta on Ouluun sen verran matkaa, että hän ei valitettavasti ehdi. Toisin kuin sinä, hän on menossa huomenaamulla töihin.

Vierailija
17402/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, oikein kivasti menee. Mutta kummastelen sitä, ettei niiden nuorten miesten kommentteja näy tällä palstalla? Sinä joudut ihan yksin räksyttämään 7-23.

Niinkö luulet?

Juurihan täällä julistettiin kuinka miehet on pilanneet tämän palstan ja esimerkiksi ne seksifantasiat ja KTM:n esittäminen (ja vastaava häiriköinti) on epäasiallista.

Mutta minä siis olen samaan aikaan sadoissa ketjuissa täällä tuottamassa tekstiä?

Ihan yksin, tuhansia naisia vastaan...

Jatka kummasteluasi, tiedän sinun olevan ymmärryksen ja avun tuolla puolen.

Puhuin nuorista miehistä. En kaltaisistasi setämiehistä, joita täällä on liikaakin. Lukutaitosi taitaa olla avun tuol

Niin, teitä setämiehiä, joiden ainoa ilo on roikkua palstalla haukkumassa suomalaisia naisia (ja kirjoittaa väkivaltafantasioita) on vähän liikaakin. Nuoria miehiä ei tällä palstalla juuri näy. Tässä ketjussa sinä roikut kyllä nykyisin melko yksinäsi 7-23. 

Mistä tiedät minkä ikäiset noita väkivaltafantasioita kirjoittelee? Minusta ne näyttävät korkeintaan yläasteikäisen tuotokselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17403/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset ottavat parisuhteeseen valmiiksi miehen jolla menee paljon paremmin kuin naisella."

On se jännä, että sinä pidät miehiä tahdottomina nössyköinä, joilla ei ole mitään mielipidettä tai omaa tahtoa pariutumisen suhteen. Siinä ne seisoo kuin ööt aapisen reunalla käsiä roikottaen ja odottaa, että joku nainen tulee ja ottaa. Mies ei uskalla suutaan aukaista ja sanoa, sori, en halua itseäni pienituloisempaa naista. Ilmeisesti he ovat ihan tyytyväisiä tilanteeseen, mutta sinä silti kitiset täällä heidän puolestaan. Kysypä vaikka kavereiltasi, miten heidän parisuhteissa tämä on mennyt.

Vierailija
17404/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt julkisesti sitä tälle palstalle laita, mutta sovitaanko tapaaminen tuohon Tampereen Keskustorille? Moneltako ehtisit sinne?

Vai eikö se uskalla?

Kyllä minä luulen, että sinulla saattaisi mennä pissa pöksyyn, jos hänet tapaisit. Mutta Tampereelta on Ouluun sen verran matkaa, että hän ei valitettavasti ehdi. Toisin kuin sinä, hän on menossa huomenaamulla töihin.

Näin arvelinkin, ei sulla reppanalla ole miestä kuin mielikuvituksessasi.

Vierailija
17405/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"naiset ottavat parisuhteeseen valmiiksi miehen jolla menee paljon paremmin kuin naisella."

On se jännä, että sinä pidät miehiä tahdottomina nössyköinä, joilla ei ole mitään mielipidettä tai omaa tahtoa pariutumisen suhteen. Siinä ne seisoo kuin ööt aapisen reunalla käsiä roikottaen ja odottaa, että joku nainen tulee ja ottaa. Mies ei uskalla suutaan aukaista ja sanoa, sori, en halua itseäni pienituloisempaa naista. Ilmeisesti he ovat ihan tyytyväisiä tilanteeseen, mutta sinä silti kitiset täällä heidän puolestaan. Kysypä vaikka kavereiltasi, miten heidän parisuhteissa tämä on mennyt.

Samaa mieltä naisista jotka tahdottomina ottaa sen väkivaltaisen miehen joka ei osallistu kotitöihin.

Vierailija
17406/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä tiedät minkä ikäiset noita väkivaltafantasioita kirjoittelee? Minusta ne näyttävät korkeintaan yläasteikäisen tuotokselta."

Ikä ei ole olennainen asia vaan sukupuoli. Sitten yksikään mies ei ole kirjoittanut, että nuo on asiattomia ja sairaita. En usko sitäkään, että yksikään mies olisi ilmoittanut niitä asiattomiksi tai laittomiksi.

eri

Vierailija
17407/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo väkivaltafantasiat ovat yläasteikäisten kirjoittamia, on pojilla tosiaankin suuria ongelmia. Enkä siinä tapauksessa yhtään ihmettele (alkuperäiseen aiheeseen palatakseni), että kuilu nuorten miesten ja naisten välillä vain syvenee syvenemistään.

Vierailija
17408/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, oikein kivasti menee. Mutta kummastelen sitä, ettei niiden nuorten miesten kommentteja näy tällä palstalla? Sinä joudut ihan yksin räksyttämään 7-23.

Niinkö luulet?

Juurihan täällä julistettiin kuinka miehet on pilanneet tämän palstan ja esimerkiksi ne seksifantasiat ja KTM:n esittäminen (ja vastaava häiriköinti) on epäasiallista.

Mutta minä siis olen samaan aikaan sadoissa ketjuissa täällä tuottamassa tekstiä?

Puhuin nuorista miehistä. En kaltaisistasi setämiehistä, joita tää

Totta. Aikuisen miehen ja teinipojan ajatuksenjuoksua ja ulosantia on kyllä harmittavan vaikea erottaa toisistaan.

Vierailija
17409/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai eikö se uskalla?

Ei tietenkään. Vaikka lentäjäkirurgikalsarimalli onkin. Huimilla vuosituloilla.

Vierailija
17410/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä naisista jotka tahdottomina ottaa sen väkivaltaisen miehen joka ei osallistu kotitöihin.

Kumpi sinun mielestä selviää helpommin ensimmäisillä treffeillä, väkivaltaisuus vai tulotaso?

Mutta otattehan te miehetkin väkivaltaisia naisia. Ainakin yksi teistä kirjoittaa tänne usein, miten naiset ovat parisuhteissa väkivaltaisempia mitä miehet. Miksi valitsette väkivaltaisia naisia? Tai sellaisia, jotka lihovat suhteen aikana? Seksihaluttomia? Miksi?

Vierailija
17411/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sinulle selitettiin, että se väkivaltaisuus ja laiskuus tulee ilmi yleensä vasta lasten hankkimisen jälkeen. Mutta ei sinne aivokoppaan uppoa mikään, vaikka tilaa olisi.

Vierailija
17412/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tapaa miehen, joka haluaa kodinhoitajan, nainen toteaa että hell no, ja jatkaa matkaansa. Miksei mies tavatessaan pienituloisemman naisen, totea myös, että hell no, ja jatka matkaansa? 

Noin paperilla. Miksi siis valitatte että miehet etsivät vain kodinhoitajaa?

Koska monet miehet paljastuvat laiskureiksi vasta lasten astuessa kuvioihin mukaan. 

Samalla naiset paljastuvat loisiksi joilla ei puheistaan huolimatta ole aikomustakaan edetä urallaan samaa tahtia miesten kanssa.

Ainahan sen loisen voi jättää

Miksi aina vaan kutsut miehiä sioiksi? Eikö tuo ole jos aika kummallista, ottaen huomioon, että olet muka miesten puolella naisia vastaan?

Vierailija
17413/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö miehesi hipiltä, pitkät rasvoittuneet hiukset, risa villapaita, huonosti istuvat vaatteet... Loistiko rekkamiehen hymy?

Oliko mitään ulkoisia merkkejä, että siinä on mies työelämässä ja sillä menee aikas hyvin

**

No ei kyllä näyttänyt kuvaukseltasi, mutta en näytä itsekään naisversiolta kuvaukseltasi eli ehkä ymmärrettävää että ei näytä mieskään :D kyllähän pariskunnat lähtökohtaisesti on samanoloisia myös ulkoisesti esim siisteyden suhteen. 

Mutta ei se miltään maailman omistajaltakaan näyttänyt, vaan minun silmissäni viehättävällä mieheltä johon halusin tutustua tarkemmin jo ensinäkemältä. 

En tiedä oletko ajatellut mutta jos olet tosi varakas, niin ei sitä halua kaikille näyttää/tuoda esiin. Jotkut tekee niin ja se on ihan ok, mutta silloin kun on rahaa niin ei sitä tarvitse mainostaa. Mieheni ei myöskään aja audia, Mersua, bemaria eikä teslaa. Minkä tahansa voisi velattomana teetättää ja ostaa käsirahalla suoraan tehtaasta mutta nämä eivät ole hänen mieleensä. 

On subjektiivista mitä asioita kukin pitää arvossaan/viehättävänä. Mieheni ei ole kerskuri. Todennäköisemmin meistä minä mietin ulkoisia asioita enemmän kuin hän. Opiskelijana koin paineita kun oma ura oli vasta alkutekijöissä ja mieheni sanoi "pääasia että tekee sitä mistä tykkää". Ei häntä kiinnostanut mitä teen, mutta aina hän on tukenut minua omissa päämäärissä kuten minäkin häntä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17414/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävin vaikutus tuloeroihin on siinä, että naiset ottavat parisuhteeseen valmiiksi miehen jolla menee paljon paremmin kuin naisella. 

**

Miksi pitää ottaa huonommin tienaava, että saa "hyväksynnän"? Jos on itse nähnyt vaivaa päästäkseen elämässä eteenpäin, miksi on väärin toivoa toiselta samaa?

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17415/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehethän ovat sikoja. Se tekee naisista emakoita ja niiden tuotoksista porsaita."

Ei minun mieheni ole sika. En siis taida olla emakko, eivätkä lapsemme porsaita. Sinusta en olisi kyllä niinkään varma.

Älä nyt riko palstanarratiiveja.

Miehet ovat sikoja, jätä se vanukkaita varastava sika, hihihihihihi

Sinua kalvaa vanukasketju yhä edelleen? Hienoa, ettei sinulla ole tuon suurempia murheita tässä elämässä. :D :D :D

Tää vanukasketju tulee aina esimerkkinä naisten miesvihailusta. En ole ketjua lukenut, mutta onko siis niin, että jonkun naisen mies söi lasten vanukkaat ja nainen kertoi siitä täällä? Ja se on sit sitä kuuluisaa alistavaa ja syrjivää miesvihaa? Vai mistä on kyse? Eikö sitä tosiasiaa olisi saanut kertoa? Jakaa tietoisuutta jonkun miehen käytöksestä?

Vierailija
17416/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä tiedät minkä ikäiset noita väkivaltafantasioita kirjoittelee? Minusta ne näyttävät korkeintaan yläasteikäisen tuotokselta."

Ikä ei ole olennainen asia vaan sukupuoli. Sitten yksikään mies ei ole kirjoittanut, että nuo on asiattomia ja sairaita. En usko sitäkään, että yksikään mies olisi ilmoittanut niitä asiattomiksi tai laittomiksi.

eri

Ei ole olennainen?

No on se siinä vaiheessa kun nainen todistelee omaa narratiiviaan ettei täältä linkitetä ketjuja muualle eikä keskustelussa ole kuin aikuisia (setä)miehiä.

Enkä kirjoita että ne ovat asiattomia, se lienee kaikille selvää että ne ovat ja nuo jonnet kaipaa just sitä sun reaktiota. Niillä tulee touhutippa kun sä alat haukkumaan miehiä niiden perusteella ja sulla kostuu pikkarit kun sä pääset haukkumaan miehiä.

Elätte kaunissa symbioosissa, nuoret pojat ja aikuiset, heidän äitien ikäiset naiset.

Kuka tietää, ehkäpä olette samassa asunnossakin?

Vierailija
17417/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittävin vaikutus tuloeroihin on siinä, että naiset ottavat parisuhteeseen valmiiksi miehen jolla menee paljon paremmin kuin naisella. 

**

Miksi pitää ottaa huonommin tienaava, että saa "hyväksynnän"? Jos on itse nähnyt vaivaa päästäkseen elämässä eteenpäin, miksi on väärin toivoa toiselta samaa?

T. Nainen KTM ja PS 

Ottihan miehesikin.

Vierailija
17418/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet?

Kuka sanoi sinun olevan sadoissa ketjuissa? Jossakin toisessa voisit vaihteeksi ollakin, nää sun juttus kiertää ympyrää. Moneen kertaan nähty.

Mutta usein kerrot, että satoja aloituksia #miesvihaa -teemalla, niin varmaan helposti löydät toisen ketjun, jossa voit valaista naisten kataluutta.

Vierailija
17419/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset "vaativat miestä passaamaan taloudellisesti?" Omasi? Lopeta passaaminen. Problem solved.

Miehet ovatkin vähentäneet rajusti.

Lack of economically-attractive men to blame for decline in marriage rates, study suggests

Marriage is still based on love, but it also is fundamentally an economic transaction. Many young men today have little to bring to the marriage bargain, especially as young womens educational levels on average now exceed their male suitors.

Saman näkee täällä. Yhyy, miehet eivät kouluttaudu ja tienaa naisille...

Älä viitsi olla lapsellinen. Suomessa on yleensä niin, että suunnilleen saman koulutustaustan omaava

Laittanet sen linkin tänne. En tuollaista lukua ole nähnyt.

Vierailija
17420/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ihmetytä tuo ketjun aiheena oleva ilmiö. En itse ottaisi elämääni miestä, joka on razisti, sovinisti tai homofoobikko, joita miehissä on edelleen aika paljon. Tuskin hänkään tuntisi oloaan kotoisaksi arjessani, joka koostuu hyvin erilaisista ihmisistä. Ei se sen kummempaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi