Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17381/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunge nuo korkean statuksen miehet perseeseesi. Kirjoituksesi on täyttä paskaa alusta loppuun.

todellisuus on se mikä on. Edesmenneen Hugh hefnerin kartanoon bunny tytöksi pääseminen tai anna nicole:n opportunistiset naimakaupat ja päihde elämä ei ole sama asia kuin päästä menestyneen miehen vaimoksi. En ainakaan tunne montaa miljonäärin vaimoa jotka valittaa elämäänsä.

Kukaan ei usko, että sinä tunnet yhtään miljonäärin vaimoa saati montaa.

Eipä tuo kovin haastavaa ole...

Itse tunnen kolme, jokainen myynyt yrityksensä, yksi useammankin.

Yhteistä kaikille on vain yksi asia: vaimo ei ole paremmin menestynyt. Käytännössä sama tilanne kuin ketjun KTM:llä eli vaikka itsellä menee hyvin, pitää saada

Silloin kun päätin mieheni kohdalla että siinä on tuleva aviomieheni, en vielä tiennyt mitään koulutuksesta, työstä tai omaisuudesta. Tämän päätöksen kun tein ensinäkemältä. Ja lähestyin vasta sitten kun olin jo tehnyt päätöksen että tuon miehen puolesta laitan kaikki likoon, kävi miten kävi. (En taloudellisesti siis, mutta ymmärtänette vertauksen...)

Olin edelleen vasta opiskelija kun tapasimme. Tietenkään tilanteeni ei mitenkään voinut olla sama kuin jo ajat sitten valmistuneella pitkään työelämässä asemaansa vakiinnuttaneella. Ei se opiskelijan elämä paljoa häävimpää ollut silloinkaan kun on nyt... Töitä on pitänyt tehdä ja sitä kautta olen nyt vakiinnuttanut asemaa itse työelämässä. 

Ja turhaa kai tässä kursaillaan, jälkipolvien etu on kun molemmat vanhemmat pärjää. Elämässä voi tulla yllätyksiä ja niitä on hyvä ennakoida ja varautua. Turha siitä on moralisoida että haluaa maksimoida hyvän elämässään, myös taloudellisesti. Meillä on kuitenkin omat rahat omille menoille ja niihin emme kumpikaan puutu. Miehellä on omat juttunsa mihin tuhlaa ja minulla omat. Molemmat myös sijoitamme enemmän kuin tuhlaamme. Kai ihan inhimillistä haluta lapsilleen hyvää tulevaisuutta etenkin tällaisessa epävarmassa ajassa.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17382/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, oikein kivasti menee. Mutta kummastelen sitä, ettei niiden nuorten miesten kommentteja näy tällä palstalla? Sinä joudut ihan yksin räksyttämään 7-23.

Niinkö luulet?

Juurihan täällä julistettiin kuinka miehet on pilanneet tämän palstan ja esimerkiksi ne seksifantasiat ja KTM:n esittäminen (ja vastaava häiriköinti) on epäasiallista.

Mutta minä siis olen samaan aikaan sadoissa ketjuissa täällä tuottamassa tekstiä?

Ihan yksin, tuhansia naisia vastaan...

Jatka kummasteluasi, tiedän sinun olevan ymmärryksen ja avun tuolla puolen.

Puhuin nuorista miehistä. En kaltaisistasi setämiehistä, joita täällä on liikaakin. Lukutaitosi taitaa olla avun tuolla puolen, vai ikänäkökö vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17383/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt julkisesti sitä tälle palstalle laita, mutta sovitaanko tapaaminen tuohon Tampereen Keskustorille? Moneltako ehtisit sinne?

Tampere on vähän syrjässä, miten olisi Oulu? Sinne on molemmilla matkaa.

Vierailija
17384/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minua taas naisena hävettää naisten törkyjutut."

Naiset ei ole kirjoittaneet tänne väkivaltaisia joukkoraiskausjuttuja tai tule innosta hihkumaan niiden jälkeen, että siinäpä nainen sai kunnolla patukkaa.

Vain väkivalta on törkyä? Miehiä saa haukkua miten huvittaa ja keksiä tarinoita kuinka se syö mummavainaan pullat pakkasesta?

Vierailija
17385/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt julkisesti sitä tälle palstalle laita, mutta sovitaanko tapaaminen tuohon Tampereen Keskustorille? Moneltako ehtisit sinne?

Ei tuo mies ehdi Ouluun saakka lähteä, ja hänethän sinä halusit nähdä.

Vierailija
17386/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ole kirjoittaneet tänne väkivaltaisia joukkoraiskausjuttuja tai tule innosta hihkumaan niiden jälkeen, että siinäpä nainen sai kunnolla patukkaa.

Vain väkivalta on törkyä? Miehiä saa haukkua miten huvittaa ja keksiä tarinoita kuinka se syö mummavainaan pullat pakkasesta?

No, jospa joku kirjoittaisi tänne väkivaltaisia joukkoraiskaustarinoita, kun joku mies on r*iskattu. Olisitko sitten tyytyväinen?

Vierailija
17387/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunge nuo korkean statuksen miehet perseeseesi. Kirjoituksesi on täyttä paskaa alusta loppuun.

todellisuus on se mikä on. Edesmenneen Hugh hefnerin kartanoon bunny tytöksi pääseminen tai anna nicole:n opportunistiset naimakaupat ja päihde elämä ei ole sama asia kuin päästä menestyneen miehen vaimoksi. En ainakaan tunne montaa miljonäärin vaimoa jotka valittaa elämäänsä.

Kukaan ei usko, että sinä tunnet yhtään miljonäärin vaimoa saati montaa.

Eipä tuo kovin haastavaa ole...

Itse tunnen kolme, jokainen myynyt yrityksensä, yksi useammankin.

Yhteistä kaikille on vain yksi asia: vaimo ei ole paremmin menestynyt. Käytännössä sama tilanne kuin ketjun KTM

Silloin kun päätin mieheni kohdalla että siinä on tuleva aviomieheni, en vielä tiennyt mitään koulutuksesta, työstä tai omaisuudesta. Tämän päätöksen kun tein ensinäkemältä. Ja lähestyin vasta sitten kun olin jo tehnyt päätöksen että tuon miehen puolesta laitan kaikki likoon, kävi miten kävi. (En taloudellisesti siis, mutta ymmärtänette vertauksen...)

Olin edelleen vasta opiskelija kun tapasimme. Tietenkään tilanteeni ei mitenkään voinut olla sama kuin jo ajat sitten valmistuneella pitkään työelämässä asemaansa vakiinnuttaneella. Ei se opiskelijan elämä paljoa häävimpää ollut silloinkaan kun on nyt... Töitä on pitänyt tehdä ja sitä kautta olen nyt vakiinnuttanut asemaa itse työelämässä. 

Ja turhaa kai tässä kursaillaan, jälkipolvien etu on kun molemmat vanhemmat pärjää. Elämässä voi tulla yllätyksiä ja niitä on hyvä ennakoida ja varautua. Turha siitä on moralisoida että haluaa maksimoida hyvän elämässään, myös taloudellisesti. Meillä on kuitenkin omat rahat omille menoille ja niihin emme kumpikaan puutu. Miehellä on omat juttunsa mihin tuhlaa ja minulla omat. Molemmat myös sijoitamme enemmän kuin tuhlaamme. Kai ihan inhimillistä haluta lapsilleen hyvää tulevaisuutta etenkin tällaisessa epävarmassa ajassa.

T. Nainen KTM ja PS 

Näyttikö miehesi hipiltä, pitkät rasvoittuneet hiukset, risa villapaita, huonosti istuvat vaatteet... Loistiko rekkamiehen hymy?

Oliko mitään ulkoisia merkkejä, että siinä on mies työelämässä ja sillä menee aikas hyvin.

Vierailija
17388/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä pitää olla, jos pitää väkivaltaa ja pulla-ahmattia verrannollisina? :D 

Vierailija
17389/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset "vaativat miestä passaamaan taloudellisesti?" Omasi? Lopeta passaaminen. Problem solved.

Miehet ovatkin vähentäneet rajusti.

Lack of economically-attractive men to blame for decline in marriage rates, study suggests

Marriage is still based on love, but it also is fundamentally an economic transaction. Many young men today have little to bring to the marriage bargain, especially as young womens educational levels on average now exceed their male suitors.

Saman näkee täällä. Yhyy, miehet eivät kouluttaudu ja tienaa naisille...

Älä viitsi olla lapsellinen. Suomessa on yleensä niin, että suunnilleen saman koulutustaustan omaava

Sinäkö siis tosissasi väität, että lasten saaminen ei vaikuta merkittävimmällä tavalla miehen ja naisen tulokehityksen suhteeseen parisuhteessa? Naisen tappioksi, toki.

Vierailija
17390/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, oikein kivasti menee. Mutta kummastelen sitä, ettei niiden nuorten miesten kommentteja näy tällä palstalla? Sinä joudut ihan yksin räksyttämään 7-23.

Niinkö luulet?

Juurihan täällä julistettiin kuinka miehet on pilanneet tämän palstan ja esimerkiksi ne seksifantasiat ja KTM:n esittäminen (ja vastaava häiriköinti) on epäasiallista.

Mutta minä siis olen samaan aikaan sadoissa ketjuissa täällä tuottamassa tekstiä?

Puhuin nuorista miehistä. En kaltaisistasi setämiehistä, joita täällä on liikaakin. Lukutaitosi taitaa olla avun tuolla puolen, vai ikänäkökö vaivaa?

Ja taas pitää käydä pilkkaamaan  :) Äsken se olin minä yksin räksyttämässä 7-23 , nyt se onkin että meitä setämiehiä on liikaakin.

Miksi et kirjoita mitä tarkoitat? Tekstin tuottaminen haastavaa? Pyydä apua avustajaltasi vaikka vaippojesi vaihdon yhteydessä.

Vierailija
17391/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole haukku vaan osuva anekdootti elävästä elämästä. Mutta teillä nyt menee kaikki heti tunteisiin 😢.

Vierailija
17392/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mies ehdi Ouluun saakka lähteä, ja hänethän sinä halusit nähdä.

Sinä halusit että näen hänet. Parasta nyt ehtiä.

Vai eikö se uskalla?

Vierailija
17393/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyttikö miehesi hipiltä, pitkät rasvoittuneet hiukset, risa villapaita, huonosti istuvat vaatteet... Loistiko rekkamiehen hymy?

Oliko mitään ulkoisia merkkejä, että siinä on mies työelämässä ja sillä menee aikas hyvin."

Kumma, minä en tuollaisia miehiä ole nähnyt vaikka he olisi työttömiä. Tuolla ulkonäöllä miehellä on sen sortin ongelmia, että hän tarvitsee monen eri tahon asiantuntijoita auttamaan.

eri

Vierailija
17394/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"2000€ kuussa tienaavalle 5000€ on tosi kova juttu. Mahdollistaa aivan erilaisen elintason kuin oma vaatimaton palkkapussi."

Vaikka asiaa on kysytty sinulta moneen otteeseen, et kuitenkaan ole suostunut vastaamaan, miksi hyvätuloinen haluaa parisuhteeseen pienituloisen kanssa?

Olen vastannut montakin kertaa. Haluatko että kaivan sen taas kerran?

Kyllä kiitos.

Mistä mies koulutetulle sinkkunaiselle?

Koulutetut naiset haluavat koulutetun miehen. Moni koulutettu nainen elää mieluummin sinkkuna kuin valitsee miehen.

Korkeasti koulutetut miehet ovat harvoin sinkkuja. Mitä korkeammin koulutettu mies, sitä todennäköisemmin hän elää parisuhteessa ja hänellä on laps

Aina jankkaat tätä samaa. Jos iso osa miehistä ansaitsee enemmän kuin iso osa naisista, millä todennäköisyydellä pariutuvista miehellä on isomma tulot? Sama koskee pituuksia. 

Tietenkin se harmittaa sellaista yksilöä, jolla niitä tuloja ei ole. Mutta jos naisia kiinnostais vain raha, menis ne kovatuoloisetkin naiset naimisiin kenen tahansa kanssa, jolla on tuloja. Jos raha vain kiinnostaa. Miksi jäädä vapaaehtoisesti yksin ansaitsemaan. 

Perheellisen naisen tulokehitys on heikompi kuin miehen. Siihen on syynaä ja ihan kaikki tämän tietää. Paitsi kovakalloiset naisia vih aavat.

Vierailija
17395/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jospa joku kirjoittaisi tänne väkivaltaisia joukkoraiskaustarinoita, kun joku mies on r*iskattu. Olisitko sitten tyytyväinen?

Miksi mikään törky on ok? Mitäs jos lopettaisitte paskanjauhamisen miehistä?

Tiedän, ei onnistu.

Vierailija
17396/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ei onnistu.

Täällä saa edelleen kirjoittaa ihan kuka tahansa miehistä. Et sinä voi kontrolloida mitä kukakin kirjoittaa. Kuten emme me naisetkaan (valitettavasti) voi kontrolloida niitä väkivaltafantasioiden kirjoittajia.

Vierailija
17397/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ei onnistu.

Eipä miehiä näkynyt paheksumassa noita sairaita törkyjuttuja, kun niissä kohteena oli naiset. Nyt edes vihjaus miehiä koskeviin vastaaviin juttuihin saa aikaan paheksuntaa.

Vierailija
17398/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset "vaativat miestä passaamaan taloudellisesti?" Omasi? Lopeta passaaminen. Problem solved.

Miehet ovatkin vähentäneet rajusti.

Lack of economically-attractive men to blame for decline in marriage rates, study suggests

Marriage is still based on love, but it also is fundamentally an economic transaction. Many young men today have little to bring to the marriage bargain, especially as young womens educational levels on average now exceed their male suitors.

Saman näkee täällä. Yhyy, miehet eivät kouluttaudu ja tienaa naisille...

Älä viitsi olla lapsellinen. Suomessa on yleensä

Sinäkö siis tosissasi väität, että lasten saaminen ei vaikuta merkittävimmällä tavalla miehen ja naisen tulokehityksen suhteeseen parisuhteessa? Naisen tappioksi, toki.

No joo kun noin asian ilmaiset niin kyllä väitän.

Merkittävin vaikutus tuloeroihin on siinä, että naiset ottavat parisuhteeseen valmiiksi miehen jolla menee paljon paremmin kuin naisella. Noin 51 prosentilla eri sukupuolta olevista lapsettomista pariskunnista miehen tulot olivat naisen tuloa selvästi suuremmat.

Lapsiperheissä puolison asemassa olevat miehet ovat selvästi sekä naisia että lapsettomien parien miehiä hyvätuloisempia. Eri sukupuolta olevien puolisoiden lapsiperheissä naisista lähes 52 prosentilla puoliso kuului suurituloisimpaan viidesosaan lapsiperheissä (LUE: puolet lapsia saaneista miehistä olivat top 20% miehissä tulojen perusteella). 

56% miehen tulot olivat selvästi naisen tuloja suuremmat kun katsottiin lapsiperheitä.

Vain 5% nousu, ei mitenkään merkittävin asia minusta, kun lähtökohta oli 51%

Vierailija
17399/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet?

&nbsp

Niin, teitä setämiehiä, joiden ainoa ilo on roikkua palstalla haukkumassa suomalaisia naisia (ja kirjoittaa väkivaltafantasioita) on vähän liikaakin. Nuoria miehiä ei tällä palstalla juuri näy. Tässä ketjussa sinä roikut kyllä nykyisin melko yksinäsi 7-23. 

Vierailija
17400/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näyttikö miehesi hipiltä, pitkät rasvoittuneet hiukset, risa villapaita, huonosti istuvat vaatteet... Loistiko rekkamiehen hymy?

Oliko mitään ulkoisia merkkejä, että siinä on mies työelämässä ja sillä menee aikas hyvin."

Kumma, minä en tuollaisia miehiä ole nähnyt vaikka he olisi työttömiä. Tuolla ulkonäöllä miehellä on sen sortin ongelmia, että hän tarvitsee monen eri tahon asiantuntijoita auttamaan.

eri

Samaa mieltä, mutta eihän elokapinallisista tuollaista saa sanoa ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme