Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17361/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä köyhimystä ole mikään pakko ottaa. Jos ei löydä itselle mieleistä, kannattaa jatkaa sinkkuna. 

Vierailija
17362/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehethän ovat sikoja. Se tekee naisista emakoita ja niiden tuotoksista porsaita."

Ei minun mieheni ole sika. En siis taida olla emakko, eivätkä lapsemme porsaita. Sinusta en olisi kyllä niinkään varma.

Älä nyt riko palstanarratiiveja.

Miehet ovat sikoja, jätä se vanukkaita varastava sika, hihihihihihi

Sinua kalvaa vanukasketju yhä edelleen? Hienoa, ettei sinulla ole tuon suurempia murheita tässä elämässä. :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17363/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tapaa miehen, joka haluaa kodinhoitajan, nainen toteaa että hell no, ja jatkaa matkaansa. Miksei mies tavatessaan pienituloisemman naisen, totea myös, että hell no, ja jatka matkaansa? 

Noin paperilla. Miksi siis valitatte että miehet etsivät vain kodinhoitajaa?

Koska monet miehet paljastuvat laiskureiksi vasta lasten astuessa kuvioihin mukaan. 

Samalla naiset paljastuvat loisiksi joilla ei puheistaan huolimatta ole aikomustakaa

Mikä pakko? Eihän naisenkaan ole pakko ottaa tyhmää, rumaa ja köyhää miestä. Jokuhan siinä laskelmassa teillä vetää sitten plussan puolelle. 

Vierailija
17364/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haluan että miehet näkevät ihan itse millaisia olette. Se riittää varmasti ja on reilumpaa kaikille osapuolille."

Niin, mutta eivät he tältä palstalta tule niitä viisauksiasi lukemaan. Kannattaa mennä vaikka ylikselle, jos rahkeet riittävät maksaa :)

Niinkö luulet? Täällä olevia juttua linkitetään runsaasti muille sivustoille täsmälukemiseksi.

Kyllä sinun nyt vaan olisi parempi antaa niille poikaraukoille ihan ensi käden tietoa ennen kuin on liian myöhäistä!

Et taida ymmärtää mitä ensikäden tieto on?

Se on sitä kun he itse näkevät mitä täällä kirjoitatte. Jos menen muualle kirjoittamaan mitä te kirjoitatte, se on toisen käden tietoa, toimisin välikätenä.

Ja tuo mitä tein oli manspleinausta

Vierailija
17365/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et edelleenkään määrää, kuka tälle palstalle saa kirjoitella ja mitä. Voit aina poistua täältä, jos sisältö ei miellytä.

En tietenkään määrää. Minä edelleen vain nostan miesvihanne näkyville.

Kannattaisi siirtyä sellaiselle foorumille, jossa sinua pidettäisiin uskottavana. Täällä herätät lähinnä joko hilpeyttä tai myötähäpeää. 

Muualla ei ole miesvihaa tässä määrin. Se teidän hilpeys on vain yksi lisäosoitus vihastanne.

Kannattaa tutustua

Ehkäpä todelliset syysi paljastuvat sinulle itsellesi ajan kanssa. Itsereflektio ei ole ikinä ollut keskimääräisen miehen vahvuusaluetta.

Minulla ei ole noin positiivista kuvaa teistä.

Vierailija
17366/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä ottaa sellainen ihmiskoe käyttöön, että lapsia haluavalle miesystäväehdokkaalle sanoo, että ok, sitten minä rupean niiden lasten kotiäidiksi loppuelämäkseni ja vain sinä käyt töissä ja kustannat yksin koko perheen elämisen sekä teet puolet kotitöistä. Loppuiskohan se lasten hinkuaminen. T: velanainen 

Ota kuule ihmeessä. Itse en ole kohdannut yhtäkään miestä joka hinkuaisi lapsia, kyllä se on naisen kohtu joka huutaa sitä masuasukkia.

Haluatko tulla meillä käymään? Minun mieheni nimenomaan halusi lapsia. Kohtaisit sitten sellaisenkin ihmeen.

Kukaan ei usko hetkeäkään että palstamammalla olisi miestä kuin mielikuvituksessaan.

Vierailija
17367/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et edelleenkään määrää, kuka tälle palstalle saa kirjoitella ja mitä. Voit aina poistua täältä, jos sisältö ei miellytä.

En tietenkään määrää. Minä edelleen vain nostan miesvihanne näkyville.

Kannattaisi siirtyä sellaiselle foorumille, jossa sinua pidettäisiin uskottavana. Täällä herätät lähinnä joko hilpeyttä tai myötähäpeää. 

Muualla ei ole miesvihaa tässä määrin. Se teidän hilpeys on vain yksi l

Näkökulmakysymyksiähän nämä pitkälti ovat. Ja näkökulmat ovat kuin persläpiä. Jokaisella omansa ja useimmiten omilta silmiltäkin peitossa. Näihin kuviin ja tunnelmiin, hyvää pääsiäistä kaikille!

Vierailija
17368/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haluan että miehet näkevät ihan itse millaisia olette. Se riittää varmasti ja on reilumpaa kaikille osapuolille."

Niin, mutta eivät he tältä palstalta tule niitä viisauksiasi lukemaan. Kannattaa mennä vaikka ylikselle, jos rahkeet riittävät maksaa :)

Niinkö luulet? Täällä olevia juttua linkitetään runsaasti muille sivustoille täsmälukemiseksi.

Kyllä sinun nyt vaan olisi parempi antaa niille poikaraukoille ihan ensi käden tietoa ennen kuin on liian myöhäistä!

Se on sitä kun he itse näkevät mitä täällä kirjoitatte. Jos menen muualle kirjoittamaan mitä te kirjoitatte, se on toisen käden tietoa, toimisin välikätenä.

Ja tuo mitä tein oli mansplei

Mutta kun ne nuoret miehet eivät käy tällä palstalla, pl. joku suomalaisia naisia vihaava M28, jonka suurin haave on japanilainen nainen. Menisit nyt edes kertomaan niille poikaraukoille sinne ylikselle, että heidän kannattaisi tulla tänne vauvalle lukemaan meidän katalien naisten irvokkaimmista suunnitelmista heidän päänsä menoksi. Se lienee sivuseikka, että taidamme olla suureksi osaksi heidän äitiensä ikäisiä, sillä ei täällä taida kovin moni nuori nainenkaan kirjoitella.

Vierailija
17369/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä ottaa sellainen ihmiskoe käyttöön, että lapsia haluavalle miesystäväehdokkaalle sanoo, että ok, sitten minä rupean niiden lasten kotiäidiksi loppuelämäkseni ja vain sinä käyt töissä ja kustannat yksin koko perheen elämisen sekä teet puolet kotitöistä. Loppuiskohan se lasten hinkuaminen. T: velanainen 

Ota kuule ihmeessä. Itse en ole kohdannut yhtäkään miestä joka hinkuaisi lapsia, kyllä se on naisen kohtu joka huutaa sitä masuasukkia.

Haluatko tulla meillä käymään? Minun mieheni nimenomaan halusi lapsia. Kohtaisit sitten sellaisenkin ihmeen.

Kukaan ei usko hetkeäkään että palstamammalla olisi miestä kuin mielikuvituksessaan.

Eipä tietenkään. Silti meillä on joka ikisellä kotona ne komeimmat lentäjälaatikkoleukakirurgit, jotka tienaavat vähintään 12 000 kuussa.

Vierailija
17370/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain uskalla, sellaista se yleensä teillä puskista huutelijoilla on. Täällä kyllä auotaan päätä, mutta auta armias, jos pitäisi ihan naamatusten jotain uskaltaa sanoa...

Vierailija
17371/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä kun he itse näkevät mitä täällä kirjoitatte. Jos menen muualle kirjoittamaan mitä te kirjoitatte, se on toisen käden tietoa, toimisin vä

Mutta kun ne nuoret miehet eivät käy tällä palstalla, pl. joku suomalaisia naisia vihaava M28, jonka suurin haave on japanilainen nainen. Menisit nyt edes kertomaan niille poikaraukoille sinne ylikselle, että heidän kannattaisi tulla tänne vauvalle lukemaan meidän katalien naisten irvokkaimmista suunnitelmista heidän päänsä menoksi. Se lienee sivuseikka, että taidamme olla suureksi osaksi heidän äitiensä ikäisiä, sillä ei täällä taida kovin moni nuori nainenkaan kirjoitella.

Usko jo, kyllä ne käyvät. Tämäkin ketju on linkitettynä useammalle foorumille.

Täällä te näytätte millaisia suomalaiset naiset todellisuudessa ovat, aivan kuten sivustoilla joihin vuodetaan suljettujen foorumien, kuten rennon feministiryhmän kirjoituksia.

Se todellakin on sivuseikka minkä ikäisiä olette, olettehan te tässäkin ketjussa kertomassa mitä miehet ovat, vaikka aiheena on nuoret miehet ja naiset.

Miten menee omasta mielestä?

Vierailija
17372/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä kun he itse näkevät mitä täällä kirjoitatte. Jos menen muualle kirjoittamaan mitä te k

Ihan kivasti minusta, kiitos kysymästä! Kyllä minua miehenä nuo miesten törkyjutut hävettäisivät paljon enemmän.

Vierailija
17373/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, oikein kivasti menee. Mutta kummastelen sitä, ettei niiden nuorten miesten kommentteja näy tällä palstalla? Sinä joudut ihan yksin räksyttämään 7-23.

Vierailija
17374/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain uskalla, sellaista se yleensä teillä puskista huutelijoilla on. Täällä kyllä auotaan päätä, mutta auta armias, jos pitäisi ihan naamatusten jotain uskaltaa sanoa...

No laita nimi ja osoite.

Vierailija
17375/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä kun he itse näkevät mitä täällä kir

Ihan kivasti minusta, kiitos kysymästä! Kyllä minua miehenä nuo miesten törkyjutut hävettäisivät paljon enemmän.

Minua taas naisena hävettää naisten törkyjutut.

Vierailija
17376/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset "vaativat miestä passaamaan taloudellisesti?" Omasi? Lopeta passaaminen. Problem solved.

Miehet ovatkin vähentäneet rajusti.

Lack of economically-attractive men to blame for decline in marriage rates, study suggests

Marriage is still based on love, but it also is fundamentally an economic transaction. Many young men today have little to bring to the marriage bargain, especially as young womens educational levels on average now exceed their male suitors.

Saman näkee täällä. Yhyy, miehet eivät kouluttaudu ja tienaa naisille...

Älä viitsi olla lapsellinen. Suomessa on yleensä niin, että suunnilleen saman koulutustaustan omaavat ihmiset pariutuvat keskenään. Jos palkassa on muutamien satasten ero, niin eipä siitä yleensä kuk

Eipä pidä paikkansa tämäkään "tieto". Ennen lapsia palkat ovat lähellä toisiaan. Erityminen alkaa lasten saannin myötä.

Vierailija
17377/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt julkisesti sitä tälle palstalle laita, mutta sovitaanko tapaaminen tuohon Tampereen Keskustorille? Moneltako ehtisit sinne?

Vierailija
17378/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua taas naisena hävettää naisten törkyjutut."

Naiset ei ole kirjoittaneet tänne väkivaltaisia joukkoraiskausjuttuja tai tule innosta hihkumaan niiden jälkeen, että siinäpä nainen sai kunnolla patukkaa.

Vierailija
17379/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, oikein kivasti menee. Mutta kummastelen sitä, ettei niiden nuorten miesten kommentteja näy tällä palstalla? Sinä joudut ihan yksin räksyttämään 7-23.

Niinkö luulet?

Juurihan täällä julistettiin kuinka miehet on pilanneet tämän palstan ja esimerkiksi ne seksifantasiat ja KTM:n esittäminen (ja vastaava häiriköinti) on epäasiallista.

Mutta minä siis olen samaan aikaan sadoissa ketjuissa täällä tuottamassa tekstiä?

Ihan yksin, tuhansia naisia vastaan...

Jatka kummasteluasi, tiedän sinun olevan ymmärryksen ja avun tuolla puolen.

Vierailija
17380/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset "vaativat miestä passaamaan taloudellisesti?" Omasi? Lopeta passaaminen. Problem solved.

Miehet ovatkin vähentäneet rajusti.

Lack of economically-attractive men to blame for decline in marriage rates, study suggests

Marriage is still based on love, but it also is fundamentally an economic transaction. Many young men today have little to bring to the marriage bargain, especially as young womens educational levels on average now exceed their male suitors.

Saman näkee täällä. Yhyy, miehet eivät kouluttaudu ja tienaa naisille...

Älä viitsi olla lapsellinen. Suomessa on yleensä niin, että suunnilleen saman koulutustaustan omaavat ihmiset pariutuvat keskenään. Jos palkassa on mu

Eipä pidä paikkansa tämäkään "tieto". Ennen lapsia palkat ovat lähellä toisiaan. Erityminen alkaa lasten saannin myötä.

Paitsi että tieto on tilastokeskukselta tuloluokkakuvasta jossa katsotaan esimerkiksi pariskuntien keskenäistä tulojen jakautumista, eikä vain vertailla "miehiä" ja "naisia" keskiarvollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi