Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tapaa miehen, joka haluaa kodinhoitajan, nainen toteaa että hell no, ja jatkaa matkaansa. Miksei mies tavatessaan pienituloisemman naisen, totea myös, että hell no, ja jatka matkaansa?
Noin paperilla. Miksi siis valitatte että miehet etsivät vain kodinhoitajaa?
Koska monet miehet paljastuvat laiskureiksi vasta lasten astuessa kuvioihin mukaan.
Samalla naiset paljastuvat loisiksi joilla ei puheistaan huolimatta ole aikomustakaan edetä urallaan samaa tahtia miesten kanssa.
Sittenhän ero on kummallekin osapuolelle helpotus. Onneksi naiset ovat tuon suhteen aktiivisempia, kun saavat eron vireille.
Tietysti ovat aktiivisempia koska naisethan saavat kaiken haluamansa.
1. lapset on jo tehty
2. mies ja yhteiskunta antaa rahaa
Nyt kun miehet ovat vihdoin samalla pelikentällä, syntyvyys onkin sattumalta romahtanut. Riskit ovat suurempia kuin "palkinnot" joita miehelle on...
niin mitäs ne olikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et edelleenkään määrää, kuka tälle palstalle saa kirjoitella ja mitä. Voit aina poistua täältä, jos sisältö ei miellytä.
En tietenkään määrää. Minä edelleen vain nostan miesvihanne näkyville.
Kannattaisi siirtyä sellaiselle foorumille, jossa sinua pidettäisiin uskottavana. Täällä herätät lähinnä joko hilpeyttä tai myötähäpeää.
Muualla ei ole miesvihaa tässä määrin. Se teidän hilpeys on vain yksi lisäosoitus vihastanne.
Kannattaa tutustua naisvihan pyramidiin. Se toimii myös miesvihaan.
No mutta sinähän haluat ilmeisesti edistää sitä, etteivät nuoret miehet mi
Mutta luulisi, että sinulla olisi kivempaa upeiden mieskavereiden kanssa kuin meidän ala-arvoisten ja kapasiteetiltamme vähäisten naisten kanssa. Jokin sinut tänne kuitenkin aina tuo. Ja me tiedämme kyllä mikä, en ole varma oletko sen itse tiedostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tapaa miehen, joka haluaa kodinhoitajan, nainen toteaa että hell no, ja jatkaa matkaansa. Miksei mies tavatessaan pienituloisemman naisen, totea myös, että hell no, ja jatka matkaansa?
Koska monet miehet paljastuvat laiskureiksi vasta lasten astuessa kuvioihin mukaan.
Samalla naiset paljastuvat loisiksi joilla ei puheistaan huolimatta ole aikomustakaan edetä urallaan samaa tahtia miesten kanssa.
Ainahan sen loisen voi jättää ja siirtyä uranaiseen?
Ti
Miksi kutsut lapsiasi porsaiksi?
Miehethän ovat sikoja. Se tekee naisista emakoita ja niiden tuotoksista porsaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sen loisen voi jättää ja siirtyä uranaiseen?
Ti
Ongelma taitaa niiden tutkimusten mukaankin olla se, että ne ihanat uranaiset ei koske teihin kolmen metrin seipäälläkään.
Niin, naiset pariutuvat aina vain ylöspäin. Jos uranainen tienaa 8000€ , miehen pitää tienata 12 000€
Täytyypä ottaa sellainen ihmiskoe käyttöön, että lapsia haluavalle miesystäväehdokkaalle sanoo, että ok, sitten minä rupean niiden lasten kotiäidiksi loppuelämäkseni ja vain sinä käyt töissä ja kustannat yksin koko perheen elämisen sekä teet puolet kotitöistä. Loppuiskohan se lasten hinkuaminen. T: velanainen
Vierailija kirjoitti:
"Haluan että miehet näkevät ihan itse millaisia olette. Se riittää varmasti ja on reilumpaa kaikille osapuolille."
Niin, mutta eivät he tältä palstalta tule niitä viisauksiasi lukemaan. Kannattaa mennä vaikka ylikselle, jos rahkeet riittävät maksaa :)
Niinkö luulet? Täällä olevia juttua linkitetään runsaasti muille sivustoille täsmälukemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sen loisen voi jättää
Niin. Eli eivät koskisi teihin kolmen metrin seipäälläkään. Ette saisi sellaista naista millään, vaikka haluaisitte. Ettekä edes oikeasti halua, koska kiltti ja sopuisa köyhimys on paremmin hallittavissa.
"Miehethän ovat sikoja. Se tekee naisista emakoita ja niiden tuotoksista porsaita."
Ei minun mieheni ole sika. En siis taida olla emakko, eivätkä lapsemme porsaita. Sinusta en olisi kyllä niinkään varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et edelleenkään määrää, kuka tälle palstalle saa kirjoitella ja mitä. Voit aina poistua täältä, jos sisältö ei miellytä.
Kannattaisi siirtyä sellaiselle foorumille, jossa sinua pidettäisiin uskottavana. Täällä herätät lähinnä joko hilpeyttä tai myötähäpeää.
Muualla ei ole miesvihaa tässä määrin. Se teidän hilpeys on vain yksi lisäosoitus vihastanne.
No mutta sinähän haluat il
Mutta luulisi, että sinulla olisi kivempaa upeiden mieskavereiden kanssa kuin meidän ala-arvoisten ja kapasiteetiltamme vähäisten naisten kanssa. Jokin sinut tänne kuitenkin aina tuo. Ja me tiedämme kyllä mikä, en ole varma oletko sen itse tiedostanut.
Hyvät keskustelut ja miesvihan paljastaminen.
Joillekin miehille tulee edelleen yllätyksenä, että lasten elatukseen pitää osallistua myös eron jälkeen. Lapsilisää maksetaan jokaisesta lapsesta olipa perheen tulotaso tai malli mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä ottaa sellainen ihmiskoe käyttöön, että lapsia haluavalle miesystäväehdokkaalle sanoo, että ok, sitten minä rupean niiden lasten kotiäidiksi loppuelämäkseni ja vain sinä käyt töissä ja kustannat yksin koko perheen elämisen sekä teet puolet kotitöistä. Loppuiskohan se lasten hinkuaminen. T: velanainen
Ota kuule ihmeessä. Itse en ole kohdannut yhtäkään miestä joka hinkuaisi lapsia, kyllä se on naisen kohtu joka huutaa sitä masuasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haluan että miehet näkevät ihan itse millaisia olette. Se riittää varmasti ja on reilumpaa kaikille osapuolille."
Niin, mutta eivät he tältä palstalta tule niitä viisauksiasi lukemaan. Kannattaa mennä vaikka ylikselle, jos rahkeet riittävät maksaa :)
Niinkö luulet? Täällä olevia juttua linkitetään runsaasti muille sivustoille täsmälukemiseksi.
Kyllä sinun nyt vaan olisi parempi antaa niille poikaraukoille ihan ensi käden tietoa ennen kuin on liian myöhäistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä todelliset syysi paljastuvat sinulle itsellesi ajan kanssa. Itsereflektio ei ole ikinä ollut keskimääräisen miehen vahvuusaluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kuule ihmeessä. Itse en ole kohdannut yhtäkään miestä joka hinkuaisi lapsia, kyllä se on naisen kohtu joka huutaa sitä masuasukkia.
Miksi ne sinulle toiveistaan kertoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tulla meillä käymään? Minun mieheni nimenomaan halusi lapsia. Kohtaisit sitten sellaisenkin ihmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli eivät koskisi teihin kolmen metrin seipäälläkään. Ette saisi sellaista naista millään, vaikka haluaisitte. Ettekä edes oikeasti halua, koska kiltti ja sopuisa köyhimys on paremmin hallittavissa.
Et voi päättää että köyhimys olisi paremmin hallittavissa kun nuo uranaiset eivät ole saatavilla. Pakko ottaa köyhimys.
Vierailija kirjoitti:
"Miehethän ovat sikoja. Se tekee naisista emakoita ja niiden tuotoksista porsaita."
Ei minun mieheni ole sika. En siis taida olla emakko, eivätkä lapsemme porsaita. Sinusta en olisi kyllä niinkään varma.
Älä nyt riko palstanarratiiveja.
Miehet ovat sikoja, jätä se vanukkaita varastava sika, hihihihihihi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ne kokemukset ovat erilaisia. Jokainen eksäni on jossain vaiheessa alkanut niitä lapsia hinkua, vaikka olen heti alussa ilmoittanut, etten niitä tee ja asiasta ei neuvotella. Olen sitten valinnut erota heistä, koska emme selkeästi olleet yhteensopivia.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin miehille tulee edelleen yllätyksenä, että lasten elatukseen pitää osallistua myös eron jälkeen. Lapsilisää maksetaan jokaisesta lapsesta olipa perheen tulotaso tai malli mikä tahansa.
Ei tule. Miehille on tullut yllätyksenä naisten häikäilemättömyys ja kuinka he ovat valheillaan lupailleet asioita joita heillä ei ole koskaan ollut aikomustakaan pitää.
Sekin on onneksi vähentynyt, internet ja sosiaalinen media levittää tietoutta tehokkaasti.