Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eiköhän tuo nainen ole suomalainen ja tunne enemmän naisia mitä sinä, joten saarnasi oli turha."
Hänessä on myös aasialaista verta, joten katsoin parhaimmaksi kertoa totuuksia. Ja tunteeko kovinkaan moni nainen toista naista ihan aidosti ja oikeasti. Sinua näytti "saarnani"" jotenkin kirpaisevan, miksiköhän?
Tarkoitatko, että naisilla ei ole sydänystäviä? Outo väite. Tuollakin naisella on todennäköisesti suomalainen kasvatus, suomalaisia sukulaisia ja suomalaisia ystäviä.
Sinun saarnassa ei kirpaissut muu kuin se, että ihmiskauppa on sinusta hyväksyttävää. Se ihmetytti, että et tunkenut mukaan hevostallia.
Miksi sinä taas tuputat omia harhojasi toisten suuhun? Mikä ihmeen ihmiskauppa? Te katkerothan te sössötätte
Aika naivia on aikuisen miehen väittää, ettei ihmiskauppaa olisi tai olla ymmärtämättä, mitä se on.
"Onko Mauri itsekin neitsyt omien arvojensa mukaisesti?"
Jos palstan naisiin on uskominen, niin yksikään palstalle kommentoiva mies ei ole saanut naista ikinä ja Maurikin voi olla ainakin lukenut palstaa, jos ei ole uskaltanut kommentoida. Joten melkoisella todennäköisyydellä on ihan ehta vielä.
Vierailija kirjoitti:
"#haevaimoaasiasta mies itse aloitti toisessa ketjussa kommenttissa juuri noilla sanoilla. Ja kertoi, miten sanoo näin kaikille miehille. Koska perinteiset arvot ja vaimo tekee itse kaiken iloisesti. Nämä ovat hänen omia sanojaan. Niitä ei ole tarvinnut mitenkään kärjistää. Nyt selittelee, koska se kuulostaakin pahalta.
Aasialaisia vastaan ei todellakaan mitään."
En ole aloittanut, mutta eihän tämä ole ensimmäinen, eikä viimeinen kerta, kun sanomisiani vääristellään.
Olen kyllä suositellut miehiä suuntaamaan katseen jonnekin Aasiaan, koska siellä toden totta on aivan ihania naisia. Olen myös sanonut, että toisin kuin suomalainen nainen tuntuu tekevät kotihommia naama norsunveellä, meillä ne tehdään kummankin jaksamisen ja ehtimisen mukaan. Tämäkin vääristeltiin siten, etten minä tee mitään tai vain "autan" vaimoani. Kerroin myös esimerkkinä, että jos mies (en tarkoittanut itseäni) tekee fy
Kerroin myös esimerkkinä, että jos mies (en tarkoittanut itseäni) tekee fyysisesti raskasta työtä ja nainen tekee hyvin kevyttä työtä, niin on mielestäni aika kohtuutonta vaatia ukko heti kotiin tultuaan ryhtymään kuuraamaan koti lattiasta kattoon, koska ukon vuoro. Jne jne.
Voihan se ukko tehdä sen osuutensa tai vuoronsa viikonloppuna tai vapaapäivänään tai sellaisena päivänä kun työ on ollut kevyempää tai hetken työpäivän jälkeen levättyään. Siitä täällä jyrähdettiin, että fyysinen työ tai pidemmät työpäivät jotenkin oikeuttaisivat luistamaan kotitöistä kokonaan tai tekemään niitä huomattavasti toista harvemmin ja vähemmän.
Tuo väite "nainen on naiselle susi" on minusta kummallinen. Itse en ole elämäni aikana törmännyt noihin susinaisiin vaikka paljon naisia elämän aikana on tullut kohdatuksi. Luonteeltaan hankaliakin naisia on ollut, mutta yksikään ei ole puukottanut minua selkään. Selän takana pahaa puhuvista en tiedä, mutta sitä harrastaa miehetkin. Olin joskus töissä paikassa, jossa miehet eivät tulleet toimeen keskenään ja voi että miten he vuoron perään tulivat minun luo haukkumaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitkä ne ärsyttävät kriteerit olivat? Olen utelias, vaikka moni nyt varmaan täällä ei tykkää siitä, että kysyn sitä, koska sitten jatkat hevostallijuttua, mutta menköön. Teiniys on muuten joillakin sellaista, ettei se lähde käytöksestä ikinä.
Eri"
Ikähaarukka 25-35v, lapseton, vähintään ylioppilas, käy töissä ja tienaa vähintään enemmän kuin pelkkä työttömyyskorvaus vuodessa, pukeutuu naisellisesti, eli mekkoja, hameita, kauniita kenkiä, on hauska, iloinen, tummat pitkät hiukset ja normaalipainoinen.
Vaikea sanoa mikä sai heidät hiiltymään, mutta naurattaahan se, että tuiki tavalliset toiveet naiselle saivat ison lauman naisia käyttäytymään vuosien ajan kuin vajaaälyiset. Ja stalkkaavat edelleen, jos löytäisivät minut vaikka täältä.
Eihän tuossa mitään ärsyttävää ole, jos itsekin olet ns samaa kal
Siinä ilmoituksessa mainittiin myös, ettei nainen saa piereskellä. Sehän se räjäytti pankin ja sai ihmiset ulvomaan naurusta, joka tietysti triggeröi tämän herkän mimosankukkamiehen haukkumaan naisia aivan pöyristyttävällä tavalla niin, että hän taisi lopulta saada bannit koko palstalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi miehillä on ollut kautta aikojen ollut se ongelma mikä naisilla on vihdoin ovella: ei vain ole ollut paremmin tienaavia tarjolla.
.
Mies haluaa että nainen tienaa enemmän. Miksi?
Onhan se hienoa kun toinen kustantaa elämän eikä tarvitse kuin vaatia lisää ja lisää.
Tämä on huvittavaa, miten täällä jankataan paremmin ansaitsevista puolisoita. Suurimmalla osalla se tarkoittaa muutamaa satasta enemmän. Sillä ei vielä ihmeitä tehdä. Sillä erolla ei ketään vielä elätetä. Suurin osa pariskunnista käyttää molemmat palkkansa asumiseen ja elämiseen.
Keskipalkkoja enemmän ansaitsevat sitten saattavat on alkoo olee nipoja rahojensa suhteen. Ja jos ovat, tarkoittaa se kahta eri elintasoa perheen sisällä. Mutta aika harvinaisia tapauksia nämäkin oletettavasti.
"Siitä täällä jyrähdettiin, että fyysinen työ tai pidemmät työpäivät jotenkin oikeuttaisivat luistamaan kotitöistä kokonaan tai tekemään niitä huomattavasti toista harvemmin ja vähemmän."
Jyrähtelitte ja turahtelitte ainoastaan omille kuvitelmillenne, jälleen kerran. En minä ainakaan ole kehdannut vaatia vaimoa tekemään yhtään mitään kotitöitä työpäivänsä päätteeksi, jos olen itse joko pitänyt vapaata tai tehnyt etänä muutaman tunnin. Palstan naisilla on siinä suhteessa aivan eri käytännöt ja ehdottomat sellaiset.
Siinä ilmoituksessa mainittiin myös, ettei nainen saa piereskellä. Sehän se räjäytti pankin ja sai ihmiset ulvomaan naurusta, joka tietysti triggeröi tämän herkän mimosankukkamiehen haukkumaan naisia aivan pöyristyttävällä tavalla niin, että hän taisi lopulta saada bannit koko palstalle. :D
..........................
Eikä, ei oo todellista🤣 No totta tosiaan saa ulvomaan naurusta, jos joku olettaa että ihmisellä ei koskaan muodostu suolistokaasuja, normaali kehon toiminto. Tietty pieremään kannattaa mennä vessaan, toiseen huoneeseen tai ainakin kauemmaksi, ettei ihan toisen nenään kaasuta. Se on ihan huomaavaista.
Eipä ole tämä woketus ja intersektionaalinen feminismi lisännyt kenenkään onnea. Ei yhtään kenenkään. Pahoinvointi ja tyytymättömyys oli suurinta nimenomaan nuorilla naisilla, joilla tuota moskaa syötetään.
Äitinä vihoviimeisin asia, jonka tyttärilleni haluan opettaa on se, että ovat kaiken uhreja jatkuvasti. Selkäranka suoraksi ja kannetaan vastuu omasta onnestamme ja menestyksestämme! Sillä pääsee pitkälle. Ei vihaa muita kohtaan, vaan rakkautta. Viha syö ihmistä sisältä.
Vierailija kirjoitti:
"Naistutkimus joka pakotettiin muuttamaan nimensä sukupuolentutkimukseksi, laitoksen itse vastustaessa asiaa raivoisasti.
Ihan vain arvaus"
Palstanaiset ovat usein yrittäneet ilkkua miehille, etteivät tiedä naisista yhtään mitään. No, jos naiset itse tietäisivät itsestään jotain, niin ei kai sitä tarvitsisi erikseen tutkia.
Uusin suuntaushan on se, ettei ainakaan naiset enää tiedä mikä on nainen. Etsikää kysymyksestä tehty dokkari ja ihmetelkää itsekin.
Ja tästäkin kehityksestä saa kiittää akateemista feminismiä! Judith Butler eturintamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo väite "nainen on naiselle susi" on minusta kummallinen. Itse en ole elämäni aikana törmännyt noihin susinaisiin vaikka paljon naisia elämän aikana on tullut kohdatuksi. Luonteeltaan hankaliakin naisia on ollut, mutta yksikään ei ole puukottanut minua selkään. Selän takana pahaa puhuvista en tiedä, mutta sitä harrastaa miehetkin. Olin joskus töissä paikassa, jossa miehet eivät tulleet toimeen keskenään ja voi että miten he vuoron perään tulivat minun luo haukkumaan toisiaan.
Tosi uskottavaa.. Ja voihan olla, että tosiaan uskot tuon itsekin!
Valtaosa meistä naisista on kokenut toisin jo kouluajoilta. Nytkin omien lasten luokilla tyttöjen kesken jatkuvia valtapelejä, joita ei saada poikki...
Mutta joo, kokemukset sikseen. Kyllä esim työpaikkakiusaamistilastot kertovat ihan oman totuutensa naisvaltaisilla aloilla mitä se on
Vierailija kirjoitti:
"Miten suomalainen nainen voi olla r asisti, kun palstamiesten mukaan kaikki ovat vihervassareita, jotka haluavat ma muja Suomeen? Ja sitten kuinka nuo ulkomaalaiset miehet ovat haluttuja suhteeseen, matkat Gambiaan ja muut seksijutut, joissa palstamiehet halventavat naisia ma tu patjoiksi ja muutenkin olettavat naisten viihtyvän vain ulkomaalaisten ja tietyn väristen miesten kanssa. Palstamiesten mukaan myös kaikki naiset ovat intersektionaalisia feministejä, siihenkään aatesuuntaan ei r asismi yleensä kuulu, päinvastoin."
Siten, että suomalaiset naiset ovat syöttämässä alaikäisiä tuuheapartaisia pakolaispoikia lusikalla, mutta vastustavat henkeen ja vereen mistä tahansa maasta tulevia naispakolaisia.
Toinen esimerkki. Mauri 54v on lomamatkallaan tavannut 27-vuotiaan aasialaistytön, joka on neitsyt, koska hänen kulttuurissaan kunnioitetaan omaa vartaloaan, eikä hypätä sänkyyn heti, kun alkaa näkyä merkkejä, että rinnat
"...mutta vastustavat henkeen ja vereen mistä tahansa maasta tulevia naispakolaisia."
Mistähän tällaisen väitteen repäisit? Jos minä saisin päättää, ottaisin tänne lähinnä naisia ja lapsia. Mutta joku jossain "viisaassa" ajatuksessa ajatteli, et kannattaa suosia nuoria miehiä, koska heistä saadaan työvoimaa. Tästä oli joskus juttu jossain. Sitä en edelleenkään tiedä, eikä näköjään palstalaiset muutkaan, että mitkä ovat ne mekanismit ja kansainväliset sopimukset, jouden perusteella päätökset tehdään.
Ihan järkyttävää ja tarkoituksen hakuista yleistystä, parin yksittäisen jutun perusteella. Täällä kyseenalaistetaan vähän väliä naisten älyä. Mut olikohan tämä miehen kirjoittama? Sellaista "viisautta".
"Siinä ilmoituksessa mainittiin myös, ettei nainen saa piereskellä. Sehän se räjäytti pankin ja sai ihmiset ulvomaan naurusta, joka tietysti triggeröi tämän herkän mimosankukkamiehen haukkumaan naisia aivan pöyristyttävällä tavalla niin, että hän taisi lopulta saada bannit koko palstalle. :D"
Ei mainittu, tietenkään. Se pierujutulla irvailu syntyi jälkikäteen siitä, kun huomasin millaisia epäsiistejä porsaita te omien juttujenne mukaan olette, eli päästellään pieruja esim. ruokapöydässä ja kysellään, missähän vaiheessa uskaltaa alkaa piereskellä uuden miehen luona. Paljon muutakin "maustetta" kerroin olleen "vaatimuksissani" ja te pösilöt ette tajunneet.
Välillä olin kyllä kuolla nauruun, kun en todellakaan arvannut, että netistä löytyy sellainen naisvaltainen yhteisö, jonne on kerääntynyt niin iso joukko täysiä älykääpiöitä. Olihan siellä onneksi myös fiksuja naisia, joiden kanssa naurettiin eräänkin kerran vedet silmistä valuen. :D
Vierailija kirjoitti:
"Siitä täällä jyrähdettiin, että fyysinen työ tai pidemmät työpäivät jotenkin oikeuttaisivat luistamaan kotitöistä kokonaan tai tekemään niitä huomattavasti toista harvemmin ja vähemmän."
Jyrähtelitte ja turahtelitte ainoastaan omille kuvitelmillenne, jälleen kerran. En minä ainakaan ole kehdannut vaatia vaimoa tekemään yhtään mitään kotitöitä työpäivänsä päätteeksi, jos olen itse joko pitänyt vapaata tai tehnyt etänä muutaman tunnin. Palstan naisilla on siinä suhteessa aivan eri käytännöt ja ehdottomat sellaiset.
Jos sinulla olisi jatkuvasti kevyempi työpäivä, et vaatisi vaimoasi osallistumaan vaan tekisit itse kaiken? Vai miten se menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naistutkimus joka pakotettiin muuttamaan nimensä sukupuolentutkimukseksi, laitoksen itse vastustaessa asiaa raivoisasti.
Ihan vain arvaus"
Palstanaiset ovat usein yrittäneet ilkkua miehille, etteivät tiedä naisista yhtään mitään. No, jos naiset itse tietäisivät itsestään jotain, niin ei kai sitä tarvitsisi erikseen tutkia.
Uusin suuntaushan on se, ettei ainakaan naiset enää tiedä mikä on nainen. Etsikää kysymyksestä tehty dokkari ja ihmetelkää itsekin.
Ja tästäkin kehityksestä saa kiittää akateemista feminismiä! Judith Butler eturintamassa.
Eli kuin tyypillinen palstanainen:
Butler pyrkii tietoisesti viittamaan mahdollisimman epämääräisesti useaan eri kirjoittajaan synnyttääkseen vaikutelman, että kirjoituksissa on jokin tärkeä ajatus, vaikka sellaista ei olekaan. Vuonna 1999 kirjallisuuslehti The New Criterion listasi Butlerin yhdeksi huonoimmin ja absurdeimmin kirjoittavista menestyskirjailijoista.[6] Helen Pluckrose ja James Lindsay luonnehtivat kirjassa Cynical Theories Butlerin ajatuksia "naurettaviksi"
Vierailija kirjoitti:
"Sinulle se voi tarkoittaa tuota, mutta ajoin takaa sitä, että kun naiset itse ovat hokeneet vuosisatojen ajan, miten nainen on naiselle susi, niin tunteeko tuollainen susipari toisiaan sittenkään kovin hyvin. Ketään ei kiinnosta sinun mahdolliset mielikuvitussydänystävät."
Keep your friends close, but your enemies closer. A friend is nothing but a known enemy. :D
Näissä jutuissa elää jännästi aina vaan tää ikiaikainen hu*ra-madonna -myytti. Nyt toisaalta puolustellaan Aasiaan suuntautuvia seksimatkoja, kun ihan itsenäisiä yrittäjiä siellä naiset ovat, tekevät vaan tiliä itselleen (joopajoo). Toisaalta voi Mauri 54v. tavata aikuisen neitsyen, kun siellä ihmiset (naiset) arvostavat itseään, eivätkä antaudu kelle vaan.
Suomalaisista puhutaan hu*rina, jos ikinä ovat miesten kanssa olleet ja kenellekkään kelpaamatromina, jos 27v. ovat vielä neitsyitä. Kun se aikaikkuna on niin lyhyt.
Aikamoiset kaksoisstandardit naisille, mutta ei se mitään. Jos kohtaatte sen neitsyen ja "tuotte" Suomeen, kohdelkaa hyvin!
"Jos sinulla olisi jatkuvasti kevyempi työpäivä, et vaatisi vaimoasi osallistumaan vaan tekisit itse kaiken? Vai miten se menee?"
En uskaltaisi tehdä niin, koska herranen aika, jos se vuotaisi tänne, niin mikä huuto siitä syntyisikään, että puolisoista toinen tekee KAIKKI kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinulle se voi tarkoittaa tuota, mutta ajoin takaa sitä, että kun naiset itse ovat hokeneet vuosisatojen ajan, miten nainen on naiselle susi, niin tunteeko tuollainen susipari toisiaan sittenkään kovin hyvin. Ketään ei kiinnosta sinun mahdolliset mielikuvitussydänystävät."
Keep your friends close, but your enemies closer. A friend is nothing but a known enemy. :D
Näissä jutuissa elää jännästi aina vaan tää ikiaikainen hu*ra-madonna -myytti. Nyt toisaalta puolustellaan Aasiaan suuntautuvia seksimatkoja, kun ihan itsenäisiä yrittäjiä siellä naiset ovat, tekevät vaan tiliä itselleen (joopajoo). Toisaalta voi Mauri 54v. tavata aikuisen neitsyen, kun siellä ihmiset (naiset) arvostavat itseään, eivätkä antaudu kelle vaan.
Suomalaisista puhutaan hu*rina, jos ikinä ovat miesten kanssa olleet ja kenellekkään kelpaamatromina, jos 27v. ovat vielä neitsyitä.
Tämä!
Miten voi samalla olla kulttuuri, jossa nainen arvostaa kehoaan eikä makaa kenen tahansa kanssa, mutta sinne mennään seksituristiksi juurikin makaamaan noiden naisten kanssa ja prostituutio on valtava bisnes?
Vierailija kirjoitti:
..........................
Eikä, ei oo todellista🤣 No totta tosiaan saa ulvomaan naurusta, jos joku olettaa että ihmisellä ei koskaan muodostu suolistokaasuja, normaali kehon toiminto. Tietty pieremään kannattaa mennä vessaan, toiseen huoneeseen tai ainakin kauemmaksi, ettei ihan toisen nenään kaasuta. Se on ihan huomaavaista.
Tuossa näkyy se mekanismi, minkä perusteella naisvaltaisilla foorumeilla syntyvät kaikki riidat ja vihamielisyydet. Joku heittää ilmaan aivan puutaheinää, joko tyhmyyttään tai tarkoituksella ja toinen nielee sen totena. Syntyy rikkinäinen puhelin-ilmiö. Ja soppa onkin valmis.
Se olisi optimitilanne, mutta toistaiseksi naiset on saatu rahalla.