Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kyllä sairaanhoitajia todella korkealle. Siinä vaiheessa, kun leikkauksen jälkeen ei itse pääse jaloilleen, on parasta ihmiselle asiansa osaava hoitaja. Pelastavat myös paljon henkiä ym.
Hoitajat varastavat todella paljon kipulääkkeitä, varsinkin miehiltä. He nauttivat nähdä miehet kärsimässä. Eivät tietenkään kaikki, mutta suurin osa. Mistä tiedät kuka hoitaja ei halua tappaa miestä? Aivan, et mistään.
Ja niissä hoitajissa on miehiä myös. Hassua, että miellät heidät automaattisesti naisiksi.
Pieni vähemmisto. Kukaan ei sanonut etteikö hoitajissa voisi olla hyviäkin ihmisiä. Edes pieni vähemmistö.
Ja missä suhteessa tämä pieni miesvähemmistö varastaa niitä lääkkeitä? Onko samassa suhteessa, kuin naishoitajst?
Vierailija kirjoitti:
Suomi Suomalaisille! Tämä video dailymotionissa kuvaa hyvin suomalaisten alkuperäistä kulttuuria, uskon jopa KTM, PS, Naisen pitävän tästä! Kannattaa katsoa, siinä on paljon suomalaista sisua!
https://www.dailymotion.com/video/x6xd6y0
Liberaali naiset voivat suksia kuuseen suomesta sekä muut terroristien puolustelijat, niin saadaan suomi kuntoon taas!
Tämä video pitäisi näyttää jo ensimmäisenä päivänä ekaluokkalaisille lapsille sekä heidän vanhemmilleen. Avaisi varmasti monen hipit silmät, opettaisi paljon myös suomalaisesta kulttuurista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liberaalejahan ovat nuoret naiset. Eivät he tällassii ole kuunnelleet. Pesuissa on paljon vanhempia naisia. Ja ovat myös kovan luokan rasisteja. Olen joitain heitä tavannut ja heidän kanssaan aiheesta keskustellut."
Itseäni ihmetyttää, että miten jotkut asiat ovat yhtäkkiä rasistisia, kuten nee*kerinpusu/suukko, lakupekka jne. Kyseessä on suomen kielen normaaleista sanoista, joita on käytetty satoja vuosia suomessa. Nykyään palomies, poliisi sekä varusmies ovat rasistisia nimikkeitä suomessa, ainakin liberaali naisten mielestä, itse olen kuullut tämän naisten suusta. Mites sitten tulevaisuudessa vaikka mustarastas, onko se sitten myös rasistinen nimi linnulle? Olisi kiva kuulla liberaalien mielipidettä tästä!
Jos vallankumousta edistää se että mustarastas on rasistinen nimi niin silloin se tottakai on sitä!
Onkohan jollakin nyt vähän hakusessa sanojen merkitys? Saahan ihmisiä kutsua mustiksi tai ruskeiksi. Mitä niillä halutaan ilmaista, on sitten toinen asia. Kannattais lukea jotain joskus. Aukenis tää sanojenkin maailma uudella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, kuin jälkiabortti ei ole olemassakaan. Paitsi palstamiehen sanakirjassa. Kannattais ehkä lukea jotain muutakin...
Sun paras damage control olisi nyt olla ihan hiljaa
Ai kun jäit kiinni väärän käsitteen käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liberaalejahan ovat nuoret naiset. Eivät he tällassii ole kuunnelleet. Pesuissa on paljon vanhempia naisia. Ja ovat myös kovan luokan rasisteja. Olen joitain heitä tavannut ja heidän kanssaan aiheesta keskustellut."
Itseäni ihmetyttää, että miten jotkut asiat ovat yhtäkkiä rasistisia, kuten nee*kerinpusu/suukko, lakupekka jne. Kyseessä on suomen kielen normaaleista sanoista, joita on käytetty satoja vuosia suomessa. Nykyään palomies, poliisi sekä varusmies ovat rasistisia nimikkeitä suomessa, ainakin liberaali naisten mielestä, itse olen kuullut tämän naisten suusta. Mites sitten tulevaisuudessa vaikka mustarastas, onko se sitten myös rasistinen nimi linnulle? Olisi kiva kuulla liberaalien mielipidettä tästä!
Palomies-sana jäänne pian historiaan, samoin muut naisia sortavat sanat!
Eihän tossa mitään historiaa uusiksi kirjoiteta, vaan sanoitetaan nykypäivää ja tulevaisuutta. Historiassa miehet olivat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kyllä sairaanhoitajia todella korkealle. Siinä vaiheessa, kun leikkauksen jälkeen ei itse pääse jaloilleen, on parasta ihmiselle asiansa osaava hoitaja. Pelastavat myös paljon henkiä ym.
Hoitajat varastavat todella paljon kipulääkkeitä, varsinkin miehiltä. He nauttivat nähdä miehet kärsimässä. Eivät tietenkään kaikki, mutta suurin osa. Mistä tiedät kuka hoitaja ei halua tappaa miestä? Aivan, et mistään.
Ja niissä hoitajissa on miehiä myös. Hassua, että miellät heidät automaattisesti naisiksi.
Pieni vähemmisto. Kukaan ei sanonut etteikö hoitajissa voisi olla hyviäkin ihmisiä. Edes pieni vähemmistö.
Ja missä suhteessa tämä pieni miesvähemmistö varastaa niitä lääkkeitä? On
Ei ole. Naishoitajat varastaa niitä paljon enemmän.
Eihän naisraiskaajiakaan ole yhtä paljon kuin miehiä.
Mutta miksi vertailla, ei se ole kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomies-sana jäänne pian historiaan, samoin muut naisia sortavat sanat!
😂kuten palstamiehet ovat mammoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, kuin jälkiabortti ei ole olemassakaan. Paitsi palstamiehen sanakirjassa. Kannattais ehkä lukea jotain muutakin...
Tui tui, se on ihan oikea termi puhekielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos persut vasemmistoa, vassarit sit oikeistoa😂"
Et taida ymmärtää ollenkaan persut ovat antaneet paljon periksi, kun vassarit riehuu nytten ja järjestää poliittisia lakkoja hallituksen kaatamiseksi! Pitäisi Purralla persujen pj:nä, olla rohkeutta pistämään vassareille kunnolla vastaan, eikä antaa vassareiden jatkuvasti hyppiä silmille! Vassarit haluaa ajaa suomen konkurssiin!
Hei, tuo on sitä politiikkaa. Demokraattisessa systeemissä on usein vastavoima kaikelle. Sit näiden (hallituksen ja opposition) pitää neuvotella ja löytää kompromissi. Näin se on ollut aina. Ilman tätä nykyinenkin hallitus olisi diktaattorin asemassa. Sitäkö haluaisitte? Koskis sit tuleviakin hallituksia. Jos vasemmisto tulee vielä olee hallituksessa, olisko hyvä, ettei kukaan voisi kyseenalaistaa heidän päätöksiä?<
Niin, se on osa poliittista päätöksentekoa. Miksi oppositio ei laittanut enemmän vastaan marinin hallituksen aikaan? Olishan sekin ollut mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomies-sana jäänne pian historiaan, samoi
En edeleenkään käsitä miten uudelleen sanoittaminen tai sanallistaminen poikkeaa historian uudelleenkirjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tui tui, se on ihan oikea termi puhekielessä.
Ei ole. Sitä ei käytä kukaan muu kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen merkitys ja sisältö ovat kontekstisidonnaisia ja kulttuurisidonnaisia. Sanojen merkitys myös muuttuu ajan kuluessa. Ettehän tekään halu
Vain intersektionaalisella wokevasemmistolla on oikeus määritellä sanojen sisältö ja merkitys. Heillä vaikuttaa olevan myös velvollisuus siihen.
Vierailija kirjoitti:
"Ja edelleen te supisuomalaiset sankarit kehuskelitte tänään sillä, kuinka sammuneen tytön/naisen voi "koeajaa" ja laittaa luiskaan sen jälkeen. Suomeksi raiscata. Siis te suomalaiset. Miehet. Ja miten "käytetty" on pilalla ja joutaakin roskikseen. Teidän maailmankuva on niin sairas, ettei se eroa muunmaalaisista ollenkaan. Teillä pitäis olla kuitenkin koulutus ja sivistys."
Mitäs nainen menee ja sammuu miesten keskelle, tarjoaa itseään tarjottimella! Miehet kyllä ymmärtää, että nainen itse haluaa tulla koeajetuksi sekä käytetyksi, mutta ei uskalla tehdä sitä selvin päin. Niin tulos on tämä!
Olen aina naisena sanonut, että miehiin ei voi luottaa. Sillä he usein, tilaisuuden tullessaan rais*kaavat naisen. Monet miehet rais*kauksen jälkeen, uhkailevat naista olemaan hiljaa. Miehet usein sanoo rais*katulle naiselle, että kukaan ei tule uskomaan naisen kertomusta ja nainen on itse syyllinen, kun joutui rais*katuksi miesten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen merkitys ja sisältö ovat kontekstisidonnaisia ja kulttuurisidonnaisia. Sanojen merkitys myös muuttuu ajan kuluessa. Ettehän tekään halu
Ilahduttavan asiallinen argumentti. Ja erittäin tärkeä pointti; sanojen merkitys ja sisältö ovat kontekstisidonnaisia ja kulttuurisidonnaisia. Niiden merkitys tosiaan muuttuu ajan kuluessa. Tosi tärkeä näkökulma. Tässä näkee kun on käyty koulut hyvin tai sitten on luonnostaan sivistystä ja ymmärrystä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet tuovat usein naisen Aasiasta. Ja sekös liberaaleja AV-mammoja suututtaa.
Parempi kuitenkin kun suomalaisten naisten tuliaiset joita yhteiskunta joutuu sitten elättämään 18v.
Kyllä, naisten synnyttämää paskaa. 😤
Ja kasvattamaa...
Kulttuurielämyksiä 😁
Myös hiv, tippuri, kuppa, klamydia, satiaiset, syyhy ja genitaaliherpes... ovat naisten Gambia, Turkin sekä muiden etelän lomamatkojen tuliaisia, joita sitten hoidetaan suomalaisten miesten selkänahoista re
Eihän miehet käy hüår@@massa Gambiassa. Ehkä jotkut seiskajulkut ukot seiskan maksamina käy, mutta muuten on naisten varassa.
Miehet käy Thaimaassa, Virossa ( ja Venäjällä aiemmin) hakemassa tautinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vois olla teorissa mahdollista, kun ei olla samalla alalla. Ehkä olen niiden kokoomusmimmien ohessa kellistänyt yhden persutyttelinkin? Kai sulla jotain suhteita oli ennen avioliittoakin?
**
Aina voit toivoa. Olen varma että olisin lähettänyt matkoihin jos jostain syystä oltaisiinkin jossain tavattu. Mutta tuskin ollaan. Kas kun ei kenestäkään morsianta löytynyt.
T. Nainen KTM ja PS
Tyly nainen...
Minkäs teet. En tykkää kukkoilusta. Jos ei osaa lähestyä kunnioittavasti, kauniisti ja arvostaen ja sitten ilmentää tätä kaikessa vuorovaikutuksessa niin lähetän matkoihin. Ei mitään henkilökohtaista, standardit
No hyvin olet välttänyt sen, että olisit kohdentanut naisvihasi vain meihin palstalaisiin. Meistähän ei kuitenkaan ole tullut ilmi, että olisimme vauvoja tappa*neet tai hoitsuina sitä tehneet myöskään. Aika yleistä naisvihaa on koko ketju ollut. Mut kiva, ettet sinä juuri meitä vihaakaan. Minäkään en tykkää tapp*jista. Lapsivuodepsykoosiäidit saavat kyllä minun empatian. He ovat tilassa, jossa ovat täyttä ymmärrystä vailla (en tiedä, mikä on virallinen ilmaisu). Nämä voitais välttää tehokkaalla hoidolla ja huolenpidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos persut vasemmistoa, vassarit sit oikeistoa😂"
Et taida ymmärtää ollenkaan persut ovat antaneet paljon periksi, kun vassarit riehuu nytten ja järjestää poliittisia lakkoja hallituksen kaatamiseksi! Pitäisi Purralla persujen pj:nä, olla rohkeutta pistämään vassareille kunnolla vastaan, eikä antaa vassareiden jatkuvasti hyppiä silmille! Vassarit haluaa ajaa suomen konkurssiin!
Hei, tuo on sitä politiikkaa. Demokraattisessa systeemissä on usein vastavoima kaikelle. Sit näiden (hallituksen ja opposition) pitää neuvotella ja löytää kompromissi. Näin se on ollut aina. Ilman tätä nykyinenkin hallitus olisi diktaattorin asemassa. Sitäkö haluaisitte? Koskis sit tuleviakin hallituksia. Jos vasemmisto tulee vielä olee hallituksessa, olisko hyvä, ettei
Niin, se on osa poliittista päätöksentekoa. Miksi oppositio ei laittanut enemmän vastaan marinin hallituksen aikaan? Olishan sekin ollut mahdollista.
Työnantajapuoli on kunnioittanut työsopimusten aikaista rauhaa.
Nyt työntekijät avaavat uuden pelikentän ja jatkoa on turha itkeä.
Toivottavasti investoinnit keskeytetään täällä, työnantajat vetävät johtopäätökset suomalaisten työhalukkuudesta, julkinen sektori ajetaan alas ja kansa saa asua perunakuopissaan, työttöminä.
Olen aina naisena sanonut, että miehiin ei voi luottaa. Sillä he usein, tilaisuuden tullessaan rais*kaavat naisen. Monet miehet rais*kauksen jälkeen, uhkailevat naista olemaan hiljaa. Miehet usein sanoo rais*katulle naiselle, että kukaan ei tule uskomaan naisen kertomusta ja nainen on itse syyllinen, kun joutui rais*katuksi miesten toimesta.
Tämä jos mikä lisää rakentavaa ja positiivista keskusteluilmapiiriä. Kiva, jatka samaan malliin, tuo tekee näköjään sinut tosi onnelliseksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
"Ja edelleen te supisuomalaiset sankarit kehuskelitte tänään sillä, kuinka sammuneen tytön/naisen voi "koeajaa" ja laittaa luiskaan sen jälkeen. Suomeksi raiscata. Siis te suomalaiset. Miehet. Ja miten "käytetty" on pilalla ja joutaakin roskikseen. Teidän maailmankuva on niin sairas, ettei se eroa muunmaalaisista ollenkaan. Teillä pitäis olla kuitenkin koulutus ja sivistys."
Mitäs nainen menee ja sammuu miesten keskelle, tarjoaa itseään tarjottimella! Miehet kyllä ymmärtää, että nainen itse haluaa tulla koeajetuksi sekä käytetyksi, mutta ei uskalla tehdä sitä selvin päin. Niin tulos on tämä!
Ei, sinulla ei ole suostumusta sammuneelta tai sekavalta ihmiseltä. Silloin se on vain ja ainoastaan raiscaus. Ihan sama, jos sinulle tapahtuu sama. Sitäkin tapahtuu. Miehiä raiscataan myös. Onko tuo silloin sinun asenne? Oikeasti halusit, mut selvinpäin et kehdannut. Vaikka näin ajattelet, sekin on siis raiscaus.
Sukupuoli määriteltiin pisteeksi pallolla. Niitä on ääretön määrä.
Fasistihallituksella on vain kaksi sukupuolta.
---
Myös suvulliselle lisääntymiselle riittää vain kaksi sukupuolta. Loppuja sukupuolia saatte etsiä biologian sijaan sosiologian laitokselta muiden vallankumouksellisten ideoiden joukosta.