Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
15661/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vois olla teorissa mahdollista, kun ei olla samalla alalla. Ehkä olen niiden kokoomusmimmien ohessa kellistänyt yhden persutyttelinkin? Kai sulla jotain suhteita oli ennen avioliittoakin?

**

Aina voit toivoa. Olen varma että olisin lähettänyt matkoihin jos jostain syystä oltaisiinkin jossain tavattu. Mutta tuskin ollaan. Kas kun ei kenestäkään morsianta löytynyt.

T. Nainen KTM ja PS

Aivan. Olisit lähettänyt matkoihin. Näin helposti suomimiehestä pääsee eroon, ei tupata jos ei tykätä.

Silti rinnastatte meidät samaan porukkaan näiden "pakkorikastajien" kanssa, jotka ohisalot ovat tänne haalineet.

Kun joku hiekkanikke on suhun fixautunut, niin sanopas sille että menee matkoihinsa. Siinä käy sanniovaskat äkkiä.

Täytyy olla aivan tietämätön näistä asiosta jos väittää ettei pohjoismaalaisilla ja lähi-itäläisillä

Ja edelleen te supisuomalaiset sankarit kehuskelitte tänään sillä, kuinka sammuneen tytön/naisen voi "koeajaa" ja laittaa luiskaan sen jälkeen. Suomeksi raiscata. Siis te suomalaiset. Miehet. Ja miten "käytetty" on pilalla ja joutaakin roskikseen. Teidän maailmankuva on niin sairas, ettei se eroa muunmaalaisista ollenkaan. Teillä pitäis olla kuitenkin koulutus ja sivistys.

Vierailija
15662/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, kuin jälkiabortti ei ole olemassakaan. Paitsi palstamiehen sanakirjassa. Kannattais ehkä lukea jotain muutakin...

Sun paras damage control olisi nyt olla ihan hiljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15663/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Liberaalejahan ovat nuoret naiset. Eivät he tällassii ole kuunnelleet. Pesuissa on paljon vanhempia naisia. Ja ovat myös kovan luokan rasisteja. Olen joitain heitä tavannut ja heidän kanssaan aiheesta keskustellut."

Itseäni ihmetyttää, että miten jotkut asiat ovat yhtäkkiä rasistisia, kuten nee*kerinpusu/suukko, lakupekka jne. Kyseessä on suomen kielen normaaleista sanoista, joita on käytetty satoja vuosia suomessa. Nykyään palomies, poliisi sekä varusmies ovat rasistisia nimikkeitä suomessa, ainakin liberaali naisten mielestä, itse olen kuullut tämän naisten suusta. Mites sitten tulevaisuudessa vaikka mustarastas, onko se sitten myös rasistinen nimi linnulle? Olisi kiva kuulla liberaalien mielipidettä tästä!

Palomies-sana jäänne pian historiaan, samoin muut naisia sortavat sanat!

https://yle.fi/a/74-20004242

T. Marinin Hallitus

Eipä yllätä yhtään "pelastusalan naiset ry on mukana nimikeuudistuksen keskusteluissa järjestönä" on tässäkin sormet pelissä... Naiset ne vasta ovat aktiivisia, kun yrittävät suomen historiaa uudelleen kirjoittaa sekä perinteitä muokata.

Vierailija
15664/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos persut vasemmistoa, vassarit sit oikeistoa😂"

Et taida ymmärtää ollenkaan persut ovat antaneet paljon periksi, kun vassarit riehuu nytten ja järjestää poliittisia lakkoja hallituksen kaatamiseksi! Pitäisi Purralla persujen pj:nä, olla rohkeutta pistämään vassareille kunnolla vastaan, eikä antaa vassareiden jatkuvasti hyppiä silmille! Vassarit haluaa ajaa suomen konkurssiin!

Hei, tuo on sitä politiikkaa. Demokraattisessa systeemissä on usein vastavoima kaikelle. Sit näiden (hallituksen ja opposition) pitää neuvotella ja löytää kompromissi. Näin se on ollut aina. Ilman tätä nykyinenkin hallitus olisi diktaattorin asemassa. Sitäkö haluaisitte? Koskis sit tuleviakin hallituksia. Jos vasemmisto tulee vielä olee hallituksessa, olisko hyvä, ettei kukaan voisi kyseenalaistaa heidän päätöksiä?

Vierailija
15665/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Liberaalejahan ovat nuoret naiset. Eivät he tällassii ole kuunnelleet. Pesuissa on paljon vanhempia naisia. Ja ovat myös kovan luokan rasisteja. Olen joitain heitä tavannut ja heidän kanssaan aiheesta keskustellut."

Itseäni ihmetyttää, että miten jotkut asiat ovat yhtäkkiä rasistisia, kuten nee*kerinpusu/suukko, lakupekka jne. Kyseessä on suomen kielen normaaleista sanoista, joita on käytetty satoja vuosia suomessa. Nykyään palomies, poliisi sekä varusmies ovat rasistisia nimikkeitä suomessa, ainakin liberaali naisten mielestä, itse olen kuullut tämän naisten suusta. Mites sitten tulevaisuudessa vaikka mustarastas, onko se sitten myös rasistinen nimi linnulle? Olisi kiva kuulla liberaalien mielipidettä tästä!

T. Marinin Hallitus

Aikoinaan miespuolisille lentoemännille piti keksiä oma ammattinimike, koska miehille ei kelvannut olemassa oleva nimike. Ihan hyvin miehet voivat olla emäntiä, ei se olisi sortanut miehiä.

Vierailija
15666/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos persut vasemmistoa, vassarit sit oikeistoa😂"

Et taida ymmärtää ollenkaan persut ovat antaneet paljon periksi, kun vassarit riehuu nytten ja järjestää poliittisia lakkoja hallituksen kaatamiseksi! Pitäisi Purralla persujen pj:nä, olla rohkeutta pistämään vassareille kunnolla vastaan, eikä antaa vassareiden jatkuvasti hyppiä silmille! Vassarit haluaa ajaa suomen konkurssiin!

Hei, tuo on sitä politiikkaa. Demokraattisessa systeemissä on usein vastavoima kaikelle. Sit näiden (hallituksen ja opposition) pitää neuvotella ja löytää kompromissi. Näin se on ollut aina. Ilman tätä nykyinenkin hallitus olisi diktaattorin asemassa. Sitäkö haluaisitte? Koskis sit tuleviakin hallituksia. Jos vasemmisto tulee vielä olee hallituksessa, olisko hyvä, ettei kukaan voisi kyseenalaistaa heidän päätöksiä?

Ensi kerran kun demarit tekee mitä tahansa heikennyksiä jotka nostavat työnantajien kuluja... ei muuta kuin poliittinen työsulku päälle ja palkanmaksu seis kunnes hallitus antautuu.

Vierailija
15667/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vois olla teorissa mahdollista, kun ei olla samalla alalla. Ehkä olen niiden kokoomusmimmien ohessa kellistänyt yhden persutyttelinkin? Kai sulla jotain suhteita oli ennen avioliittoakin?

**

Aina voit toivoa. Olen varma että olisin lähettänyt matkoihin jos jostain syystä oltaisiinkin jossain tavattu. Mutta tuskin ollaan. Kas kun ei kenestäkään morsianta löytynyt.

T. Nainen KTM ja PS

Tyly nainen...

Minkäs teet. En tykkää kukkoilusta. Jos ei osaa lähestyä kunnioittavasti, kauniisti ja arvostaen ja sitten ilmentää tätä kaikessa vuorovaikutuksessa niin lähetän matkoihin. Ei mitään henkilökohtaista, standardit on oltava ja niistä pidän kiinni. 

Jos joku mies toivoo minun arvostusta tällä palst

Sit tilanne on täysin patti. Olen yseaan kertaan kehunut suomalaista miestä, koska heitä (en teitä) arvostan. Aika hienosti nää kommentit on ohitettu. Ei auta kehu ei. Jos kukaan vastaa naisvihaan kiukulla, se on vähintään ymmärrettävää. Tässä ketjussa en muista, että muutkaan naiset olis miehiä haukkunut yleisesti (paitsi yksi, jolla todella vain huonoja kokemuksia omassa elämässä), vana liittyen aina johonkin ryhmään, kuten murhureihin tai raisculeihin. Näiyähän eivät kaikki tee. 

Vierailija
15668/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks jälkiabortti ole bändi? Raskauden keskeytys on sit vaan abortti. Tuon tytön kohdalla ei ollut mitään puhetta abortista.

Eikä abortista ollutkaan puhetta. Ei edes jälkiehkäisystä.

Ja jälkiaborttia ei ole olemassakaan. Joten tyhjän jauhantaa tää.

Vierailija
15669/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS

Tyly nainen...

Minkäs teet. En tykkää kukkoilusta. Jos ei osaa lähestyä kunnioittavasti, kauniisti ja arvostaen ja sitten ilmentää tätä kaikessa vuorovaikutuksessa niin lähetän matkoihin. Ei mitään henkilökohtaista, standardit on oltava ja niistä pidän kiinni. 

Sit tilanne on täysin patti. Olen yseaan kertaan kehunut suomalaista miestä, koska heitä (en teitä) arvostan. Aika hienosti nää kommentit on ohitettu. Ei auta kehu ei. Jos kukaan vastaa naisvihaan kiukulla, se on vähintään ymmärrettävää. Tässä ketjussa en muista, että muutkaan naiset olis miehiä haukkunut yleisesti (paitsi yksi, jolla todella vain huonoja kokemuksia omassa elämässä), vana liittyen aina johonkin ryhmään, kuten murhureihin tai raisculeihin. Näiyähän eivät kaikki tee. 

Älähän nyt. Kyllä minäkin naisia arvostan. Ihan oikeasti, se on totta kun nyt kirjoitan tässä niin. En tosin teitä. Jos kukaan vastaa miesvihaanne kiukulla, se on ymmärrettävää. Täällä palstalla en nyt muista onko kukaan naisia haukkunut yleisesti, vaan ne aina liittyy johonkin tyhmään, kuten lapsiaan tappaviin äiteihin tai potilaitaan tappaviin hoitajiin.

Niin, tai sitten siihen porukkaan joka tekee parisuhteen sivusta vähän lapsia, ns. käenpoikasia. Se on hyi hyi -toimintaa.

Näitähän eivät aivan kaikki tee.

Vierailija
15670/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Marinin Hallitus

Kollektiivista aivopesua lainsäädännön voimin, kiitos kollektivistihallitus. Tätä oli myös neuvostoliitossa, sielläkin määrättiin valheita todeksi laeilla.  Mitenkäs sukupuolelle kävikään intersektionalistihallituksessa...

Vierailija
15671/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja edelleen te supisuomalaiset sankarit kehuskelitte tänään sillä, kuinka sammuneen tytön/naisen voi "koeajaa" ja laittaa luiskaan sen jälkeen. Suomeksi raiscata. Siis te suomalaiset. Miehet. Ja miten "käytetty" on pilalla ja joutaakin roskikseen. Teidän maailmankuva on niin sairas, ettei se eroa muunmaalaisista ollenkaan. Teillä pitäis olla kuitenkin koulutus ja sivistys."

Mitäs nainen menee ja sammuu miesten keskelle, tarjoaa itseään tarjottimella! Miehet kyllä ymmärtää, että nainen itse haluaa tulla koeajetuksi sekä käytetyksi, mutta ei uskalla tehdä sitä selvin päin. Niin tulos on tämä!

Vierailija
15672/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: sellaista asiaa kuin jälkiabortti ei ole olemassa.

tui tui, sulle selitettiin asia jo ja nyt kiemurtelet koska et lukenut tarkkaan.

Jos viittaat urbaaniin sanakirjaan niin sieltä varmaan löytyy miestä tarkoittavan sanan kohdalla munankantoteline. Niin tieteellinen sanakirja se on.

Ja vielä lisäyksenä: nainen ei ota omatoimisesti lääkkeitä raskausviikolla 27 saadakseen aikaan raskauden keskeytymisen. Sellaista ei tapahdu.

Miksi ei tapahtuisi?

Mistä sinä luulet tuollaisia lääkkeitä löytyvän?

Mut hei, toisille riittää totuudeksi se, että näin voisi olla...oliko se vaihtoehtoinen totuus...

Vierailija
15673/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.

Kollektiivista aivopesua lainsäädännön voimin, kiitos kollektivistihallitus. Tätä oli myös neuvostoliitossa, sielläkin määrättiin valheita todeksi laeilla.  Mitenkäs sukupuolelle kävikään intersektionalistihallituksessa...

Sukupuoli määriteltiin pisteeksi pallolla. Niitä on ääretön määrä.

Fasistihallituksella on vain kaksi sukupuolta.

Vierailija
15674/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja edelleen te supisuomalaiset sankarit kehuskelitte tänään sillä, kuinka sammuneen tytön/naisen voi "koeajaa" ja laittaa luiskaan sen jälkeen. Suomeksi raiscata. Siis te suomalaiset. Miehet. Ja miten "käytetty" on pilalla ja joutaakin roskikseen. Teidän maailmankuva on niin sairas, ettei se eroa muunmaalaisista ollenkaan. Teillä pitäis olla kuitenkin koulutus ja sivistys."

Onko sulla joku kristallipallo ja tarotkortit vai mistä sä "tiedät" milloin kommentoija on mies ja supisuomalainen? Kovin kiihkomieliseltä nuo sinun kommentit vaikuttavat. Ihan kuin vihaisit toista sukupuolta.

Vierailija
15675/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanojen merkitys ja sisältö ovat kontekstisidonnaisia ja kulttuurisidonnaisia. Sanojen merkitys myös muuttuu ajan kuluessa. Ettehän tekään haluaisi käyttää n-sanaa neutraalisti, vaan nyt kiukuttaa, kun sitä ei saisi käyttää...halventavassa merkityksessä. Teitä kiukuttaa, jos miehiä kutsuu sioiksi. Eihän sekään ole neutraali-ilmaisu, vaan koette sen loukkaavana.

Vierailija
15676/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaistutkimus selvitti miesten ja naisten wokeutta

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010301121.html

Naiset selvästi wokemädättäjiä, miehet selvästi fiksuja.

Eli syrjinnän ja epäoikeudenmukaisuuden tunnistaminen ja torjunta ei ole miesten agenda. No olipa yllättävä tieto. Kertoo toki arvomaailmoista. Fiksuudesta niinkään.

Luitko noita väittämiä?

Wokeltajat on sitä mieltä että miehillä ja naisille ei ole biologisia eroja, poliisi on rasistinen instituutio, valkoinen joka ei myönnä olevansa rasisti on rasisti, jos valkoisella on paremmat tulot (keskimäärin) se johtuu rasismista.

Joo ei ole miesten agendalla selittää ettei sukupuolien välillä ole

No hsln tarkastajat toimivat sit oikein, jos tilanne oli tuo mitä kuvailit. En ole silakoissa, en voi ottaa kantaa siihen, mitä siellä on keskusteltu.

Vierailija
15677/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomies-sana jäänne pian historiaan, samoi

Sukupuolia nyt vain on ihmisellä ainoastaan kaksi. Asia ei muuksi muutu vaikka kuinka vallankumoukselliset aktivistit kirjoittaisivat lakiin toisin.  

Vierailija
15678/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syrjinnän ja epäoikeudenmukaisuuden tunnistaminen ja torjunta ei ole miesten agenda. No olipa yllättävä tieto. Kertoo toki arvomaailmoista. Fiksuudesta niinkään.

Luitko noita väittämiä?

Wokeltajat on sitä mieltä että miehillä ja naisille ei ole biologisia eroja, poliisi on rasistinen instituutio, valkoinen joka ei myönnä olevansa rasisti on rasisti, jos valkoisella on paremmat tulot (keskimäärin) se johtuu rasismista.

Eikö tämä bussilippukeissi ole yksittäistapaus? Sillä haluat kuitenkin todistaa jotain yleistä.

Vierailija
15679/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko noita väittämiä?

Onko hoitajien tuomioista tullut ilmi, et vihaavat miespotilaita? Oletko joskaan lukenut mieshoitajista? Hekin varastavat lääkkeitä.

Vierailija
15680/23026 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko noita väittämiä?

Joo ei ole miesten

Eikö tämä bussilippukeissi ole yksittäistapaus? Sillä haluat kuitenkin todistaa jotain yleistä.

Onko? Mitäs jos se kertookin noiden rodullistettujen yleisestä tyylistä? Ehkäpä se työkaveri vähän alkoi riehumaan poliisille ja ne joutui raudottaa sen.