Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Eli vois olla teorissa mahdollista, kun ei olla samalla alalla. Ehkä olen niiden kokoomusmimmien ohessa kellistänyt yhden persutyttelinkin? Kai sulla jotain suhteita oli ennen avioliittoakin?
**
Aina voit toivoa. Olen varma että olisin lähettänyt matkoihin jos jostain syystä oltaisiinkin jossain tavattu. Mutta tuskin ollaan. Kas kun ei kenestäkään morsianta löytynyt.
T. Nainen KTM ja PS
Aivan. Olisit lähettänyt matkoihin. Näin helposti suomimiehestä pääsee eroon, ei tupata jos ei tykätä.
Silti rinnastatte meidät samaan porukkaan näiden "pakkorikastajien" kanssa, jotka ohisalot ovat tänne haalineet.
Kun joku hiekkanikke on suhun fixautunut, niin sanopas sille että menee matkoihinsa. Siinä käy sanniovaskat äkkiä.
Täytyy olla aivan tietämätön näistä asiosta jos väittää ettei pohjoismaalaisilla ja lähi-itäläisillä miehillä ole mitään eroa esim. impulssikontrollissa populaatiotasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vois olla teorissa mahdollista, kun ei olla samalla alalla. Ehkä olen niiden kokoomusmimmien ohessa kellistänyt yhden persutyttelinkin? Kai sulla jotain suhteita oli ennen avioliittoakin?
**
Aina voit toivoa. Olen varma että olisin lähettänyt matkoihin jos jostain syystä oltaisiinkin jossain tavattu. Mutta tuskin ollaan. Kas kun ei kenestäkään morsianta löytynyt.
T. Nainen KTM ja PS
Tyly nainen...
Minkäs teet. En tykkää kukkoilusta. Jos ei osaa lähestyä kunnioittavasti, kauniisti ja arvostaen ja sitten ilmentää tätä kaikessa vuorovaikutuksessa niin lähetän matkoihin. Ei mitään henkilökohtaista, standardit on oltava ja niistä pidän kiinni.
Jos joku mies toivoo minun arvostusta tällä palstalla niin puuttuu siihen että muut miehet väheksyvät naisia. Niin kauan kun tätä ei tapahdu on aivan turha odottaa mitään.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä useat naiset koulutettuja, kuten naiset useinmiten. Mistä sait taas päähäsi dissata naisia toimeentuloturvasta, kun itse et näemmä missään töissä ole?
**
Relevantti kysymys...
T. Nainen KTM ja PS
Ota se tulotilasto esiin niin näet mikä merkitys naisten koulutuksella. Teihin käytetty raha ei maksa koskaan itseään takaisin verotuloina.
Jaa teidän tulokuninkaiden koulutus ja hoitaminen ei hyödytä verotuloja millään tasolla? Ok, lopetetaan se sit. Keskitytään vain tulottomien kouluttamiseen ja hoitoon. Te tulokuninkaat hoitanette itse itsenne.
Olisi suotavaa ettei naisia koulutettaisi suoraan kortistoon tai maisterit päädy mäkkärin kassalle, mihin riittäisi vähän vaatimattomampi koulutu
Niin no, naisten työllisyys taitaa olla nyt aika samoissa miesten kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä useat naiset koulutettuja, kuten naiset useinmiten. Mistä sait taas päähäsi dissata naisia toimeentuloturvasta, kun itse et näemmä missään töissä ole?
**
Relevantti kysymys...
T. Nainen KTM ja PS
Ota se tulotilasto esiin niin näet mikä merkitys naisten koulutuksella. Teihin käytetty raha ei maksa koskaan itseään takaisin verotuloina.
Jaa teidän tulokuninkaiden koulutus ja hoitaminen ei hyödytä verotuloja millään tasolla? Ok, lopetetaan se sit. Keskitytään vain tulottomien kouluttamiseen ja hoitoon. Te tulokuninkaat hoitanette itse itsenne.
Olisi suotavaa ettei naisia koulutettaisi suoraan kortistoon tai maisterit päädy mäkkärin kassalle, mihin riittäisi vähän vaatimattomampi koulutu
**
Tuskin sinne kukaan pysyvästi työllistyykään ja jos työllistyy niin ainakin tekee rehellistä työtä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: sellaista asiaa kuin jälkiabortti ei ole olemassa.
tui tui, sulle selitettiin asia jo ja nyt kiemurtelet koska et lukenut tarkkaan.
Jos viittaat urbaaniin sanakirjaan niin sieltä varmaan löytyy miestä tarkoittavan sanan kohdalla munankantoteline. Niin tieteellinen sanakirja se on.
Ja vielä lisäyksenä: nainen ei ota omatoimisesti lääkkeitä raskausviikolla 27 saadakseen aikaan raskauden keskeytymisen. Sellaista ei tapahdu.
"Jos persut vasemmistoa, vassarit sit oikeistoa😂"
Et taida ymmärtää ollenkaan persut ovat antaneet paljon periksi, kun vassarit riehuu nytten ja järjestää poliittisia lakkoja hallituksen kaatamiseksi! Pitäisi Purralla persujen pj:nä, olla rohkeutta pistämään vassareille kunnolla vastaan, eikä antaa vassareiden jatkuvasti hyppiä silmille! Vassarit haluaa ajaa suomen konkurssiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Tyly nainen...
Minkäs teet. En tykkää kukkoilusta. Jos ei osaa lähestyä kunnioittavasti, kauniisti ja arvostaen ja sitten ilmentää tätä kaikessa vuorovaikutuksessa niin lähetän matkoihin. Ei mitään henkilökohtaista, standardit on oltava ja niistä pidän kiinni.
Jos joku mies toivoo minun arvostusta tällä palstalla niin puuttuu siihen että muut miehet väheksyvät naisia. Niin kauan kun tätä ei tapahdu on aivan turha odottaa mitään.
T. Nainen KTM ja PS
Jos joku nainen toivoo minun arvostustani, hän puuttuu siihen että muut naiset haukkuvat miehiä tällä palstalla.
Niin kauan kun tätä ei tapahdu, on aivan turha odottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Aivan. Olisit lähettänyt matkoihin. Näin helposti suomimiehestä pääsee eroon, ei tupata jos ei tykätä.
Silti rinnastatte meidät samaan porukkaan näiden "pakkorikastajien" kanssa, jotka ohisalot ovat tänne haalineet.
Kun joku hiekkanikke on suhun fixautunut, niin sanopas sille että menee matkoihinsa. Siinä käy sanniovaskat äkkiä.
Täytyy olla aivan tietämätön näistä asiosta jos väittää ettei pohjoismaalaisilla ja lähi-itäläisillä
**
Ei ole mitään tarvetta keskustella sinun kaltaisen miehen kanssa eli matkoihin vaan... Puheet on niin epämiellyttävät että rinnastan siihen asti kunnes ääni kellossa muuttuu pysyvästi. Itse aiheutettu ongelma joten itse voit sen ratkaista. Tätä nykyä lähetän kaikki matkoihinsa kun olen tosiaan naimisissa. Tähän mennessä en näe eroa, mutta pidä sinä siitä kiinni jos sellainen on olemassa. Couldn't care less...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisenko yhteiskunnan miehet täällä haluavat naiselle?
Animoidulla videolla El Salvadorissa 17-vuotias nuori nainen saa kesken menon ja joutuu siitä vankilaan 30 vuodeksi. Koska oikeus katsoo naisen murhanneen lapsen.
Suosittelen kaikkia katsomaan 1 min 35 sec videon!
Liian vähällä selvisi 😤 kuolemantuomio lapsen murhaajalle 😡
Tiedätkö mitä tarkoittaa keskenmeno?
Sen saa aikaiseksi lääkkeillä kun haluaa jälkiabortin.
<
Eiks jälkiabortti ole bändi? Raskauden keskeytys on sit vaan abortti. Tuon tytön kohdalla ei ollut mitään puhetta abortista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tui tui, sulle selitettiin asia jo ja nyt kiemurtelet koska et lukenut tarkkaan.
Jos viittaat urbaaniin sanakirjaan niin sieltä varmaan löytyy miestä tarkoittavan sanan kohdalla munankantoteline. Niin tieteellinen sanakirja se on.
Ja vielä lisäyksenä: nainen ei ota omatoimisesti lääkkeitä raskausviikolla 27 saadakseen aikaan raskauden keskeytymisen. Sellaista ei tapahdu.
Miksi ei tapahtuisi?
Ja urbaani sanakirja on... urbaani sanakirja. Tuo on ihan humoristinen termi minusta joka kuvaa naisten käyttäytymistä oikein hyvin.
Ei sanoja tai määritelmiä haulla "munankantoteline"
Sen sijaan...
nainen, tyttö!
Tyttöystävä
"Vaihdoin vitunkantotelinettäkin tossa eilen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Tyly nainen...
Jos joku mies toivoo minun arvostusta tällä palst
Jep. Ei sinusta siihen olekaan. Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä.
T. Nainen KTM ja PS
Eiks jälkiabortti ole bändi? Raskauden keskeytys on sit vaan abortti. Tuon tytön kohdalla ei ollut mitään puhetta abortista.
Eikä abortista ollutkaan puhetta. Ei edes jälkiehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista kuin jälkiabortti. Abortti on abortti. Jälkiehkäisy ei ole abortti eikä jälkiabortti. Se toimii hyvin rajallisen ajan vain tietyssä kohdassa kuukautiskiertoa. Jos jälkiehkäisyn ottaa liian myöhään tai väärään aikaan, se ei toimi.
Vastasyntyneen tai imeväisikäisen lapsen surmaaminen. Yleensä käytetään sarkasmina.
Jep, mammaa huudatettiin taas.
Juu ei huudatettu. Sarkasmia palstalla ei hyväksytä. Sen olette tehneet selväksi mm. yhden manifestin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tapahtuisi?
Mistä sinä luulet tuollaisia lääkkeitä löytyvän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tapahtuisi?
Ja urbaani sanakirja on... urbaani sanakirja. Tuo on ihan humoristinen termi minusta joka kuvaa naisten käyttäytymistä oikein hyvin.
Ei sanoja tai määritelmiä haulla "munankantoteline"
Sen sijaan...
nainen, tyt
Ja lisään itse koska olen reilu ja selvitin vähän lisää:
Yksioikoisesti parittelemaan pyrkivä mieshenkilö.
Ensimmäisen kerran törmäsin käsitteeseen Anja Kaurasen (Snellman) esikoisromaanissa Sonja O. kävi täällä vuodelta -81.
Aijai... naisen käsialaa tuollainen termi. Ettei vain menisi pohja naisvihaväitteltä kun miehet käyttävät vastaavaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi Suomalaisille! Tämä video dailymotionissa kuvaa hyvin suomalaisten alkuperäistä kulttuuria, uskon jopa KTM, PS, Naisen pitävän tästä! Kannattaa katsoa, siinä on paljon suomalaista sisua!
https://www.dailymotion.com/video/x6xd6y0
Liberaali naiset voivat suksia kuuseen suomesta sekä muut terroristien puolustelijat, niin saadaan suomi kuntoon taas!
Irwin puhui totta jo 90-luvun alussa. Mietikää että 30vuotta sitten tällästä herkkua tuli radiosta, mutta nykypäivänä ei tulis kuuloonkaan. Tämä hitti on vuosi vuodelta ajankohtaisempi. Irwin joutuisi nykyään linnaan tästä. Ei siis pressan linnaan.
Miettikää jos tämä biisi tulisi nyt tv:stä vaikka ylellä, mv3 tai jo
Liberaalejahan ovat nuoret naiset. Eivät he tällassii ole kuunnelleet. Pesuissa on paljon vanhempia naisia. Ja ovat myös kovan luokan rasisteja. Olen joitain heitä tavannut ja heidän kanssaan aiheesta keskustellut.
Kehutte kuinka naiset kouluttautuvat ja viittaatte vain yliopistotutkintoihin. Se kertoo ettei muulla koulutuksella ole teille mitään merkitystä.
---
Tähänhän selkeästi viittaa IltaSanomissa uutisoitu tutkimustulos, vain yliopistonkäynyt voi olla oikeinajattelija. Yliopiston käymättömillä voi olla vaarallisia ajatuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tapahtuisi?
Mistä sinä luulet tuollaisia lääkkeitä löytyvän?
Ulkomailla jossain etelä-amerikassako se tuomittu oli... ihan apteekissa tai mustassa pörssissä.
Täällä kaverin kavereilta eli siltä tutulta sairaanhoitajalta joka käy vähän lääkekaapilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaistutkimus selvitti miesten ja naisten wokeutta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010301121.html
Naiset selvästi wokemädättäjiä, miehet selvästi fiksuja.
Eli syrjinnän ja epäoikeudenmukaisuuden tunnistaminen ja torjunta ei ole miesten agenda. No olipa yllättävä tieto. Kertoo toki arvomaailmoista. Fiksuudesta niinkään.
Luitko noita väittämiä?
Wokeltajat on sitä mieltä että miehillä ja naisille ei ole biologisia eroja, poliisi on rasistinen instituutio, valkoinen joka ei myönnä olevansa rasisti on rasisti, jos valkoisella on paremmat tulot (keskimäärin) se johtuu rasismista.
Joo ei ole miesten agendalla selittää ettei sukupuolien välillä ole biologisia eroja.
Ihan alkuun selitettiin, mitä woke tarkoittaa.