Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
En aio kuunnella yhdenkään palstamiehen solvauksia, neuvoja tai ohjeita. Varsinkaan yhteiskuntamme rupusakilta. Rännittelysi menevät kuin vesi hanhen selästä. Niin nähty jo.
**
😂😂😂 En olisi taas ihan näitä sanoja valinnut itse mutta tilanteen tragikoomisuus tässä naurattaa ihan ääneen 😄 menee kuin vesi hanhen selästä tosiaan muillakin nuo tuon tason jutut.
T. Nainen KTM ja PS
Hyvä, että tiedät olevasi palstapeikko. Ja olet kertonut olevasi yli nelikymppinen. Teinijonnelta kyllä ymmärtäisin tekstisi paremmin.
--
Toki tiedän, te mällírännít tykkäätte miesten nimittelystä.
Mutta kuka niistä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän mandaatilla palstamies jakelee naisille neuvoja, miltä näyttää ja mitä tehdä ollakseen miehille haluttava? Itse hän on miesten alinta kastia, johon ei kukaan koskisi viiden metrin seipäälläkään. Jos tällaisilta miehiltä välttyy, näytän mielelläni vaikka petolinnun perseeltä. Ja ei, ei sinun tarvitse kommentoida, että niinhän sinä näytätkin. Et tunne minua.
En tunne sinua mutta sinä kerrot ettei minuun koskettaisi seipäälläkään :)
Naisen logiikka...
En mäkään tunne ja tiedän etten sinuun koskisi seipäälläkään enkä välittäisi muutenkaan tavata... Naisenvaisto on näissä kyllä varma ihan universaalisti :D
T. Nainen KTM ja PS
Aivan, se kuuluisa naisenvaisto.
Se sama joka ei huomaa että mies vain näyttelee hyvää vuosien ajan ja lapset saatuaan ei osallistu kotitöihin?
Se sama joka ei huomaa että miehellä on lyhyt nalli ja se lyö, kovaa, jos nainen sanoo poikkipuolisen sanan väärään aikaan?
Se sama joka ei huomaa että mies pettää lukuisten naisten kanssa, jopa sinun ollessa synnyttämässä?
Se sama joka ei tajua että se on se mies joka syö lasten vanukkaat?
Eipä ole häävi naisenvaisto
Vierailija kirjoitti:
En aio kuunnella yhdenkään palstamiehen solvauksia, neuvoja tai ohjeita. Varsinkaan yhteiskuntamme rupusakilta. Rännittelysi menevät kuin vesi hanhen selästä. Niin nähty jo.
**
😂😂😂 En olisi taas ihan näitä sanoja valinnut itse mutta tilanteen tragikoomisuus tässä naurattaa ihan ääneen 😄 menee kuin vesi hanhen selästä tosiaan muillakin nuo tuon tason jutut.
T. Nainen KTM ja PS
Tietysti sä naurat, haukutaanhan tuossa taas miehiä rupusakiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tiedät olevasi palstapeikko. Ja olet kertonut olevasi yli nelikymppinen. Teinijonnelta kyllä ymmärtäisin tekstisi paremmin.
--
Mutta kuka niistä olen.
Kaikki? 🤔
T. Nainen KTM ja PS
Se sama joka ei huomaa että mies vain näyttelee hyvää vuosien ajan ja lapset saatuaan ei osallistu kotitöihin?
Se sama joka ei huomaa että miehellä on lyhyt nalli ja se lyö, kovaa, jos nainen sanoo poikkipuolisen sanan väärään aikaan?
Se sama joka ei huomaa että mies pettää lukuisten naisten kanssa, jopa sinun ollessa synnyttämässä?
Mistään edellämainituista ei ole kokemusta.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
En ollut minä joka sanoi. nauroin tuota hanhi juttua :D en voi ottaa kunniaa toisen naisen sanomisista.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Mutta kuka niistä olen.
Kaikki? 🤔
T. Nainen KTM ja PS
Vain jos sinäkin olet kaikki miehiä vihaavat palstamammat, mukaanlukien poikalapsia tehosekoittimeen työntävä ja sit se sukunimihullu. Saatat olla myös kannabisdementikko.
Onneksi miehillä on hyvä vaisto naisten suhteen. Ne ei koskaan valitse naista, joka lihoo, leikkaa hiukset lyhyeksi eikä enää halua seksiä miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
En haukkunut miehiä, sinua vain ja muita kaltaisiasi. Olet todistanut olevasi pahinta rupusakkia vailla minkäänlaisia käytöstapoja, keskustelutaitoa ja empaattisuutta. Sanavarastoosi kuuluu lukuisa määrä naisia halventavia sanoja. Et löydä mitään hyvää kenestäkään koskaan. Rakentelet niitä lempiolkiukkojasi ja syyttelet niistä muita.
Käännät kaikkien sanomiset palvelemaan omaa agendaasi. Jos siihen ei tartuta, löydät jonkun muun omasta mielestäsi riitelyn arvoisen asian. Aloitat usein lauseesi sanalla "eli..." Sillä tavalla tulkitset kirjoittajan sanoman itsellesi sopivaksi, vaikka asia olisi täysin päälaellaan tulkintasi jälkeen.
Olet siis joko rupusakkia, psyko, tai täysi narsisti. Naisvihaaja totta kai, sitä ei tarvitse edes arvuutella. Olen pahoillani, että vietät niin paljon aikaa tällä palstalla vihaamassa, kun voisit kääntää sen energian muuallekin, jos vain haluaisit. Sillä älykäshän sinä olet. Mutta jollain kieroutuneella ja väärällä tapaa vain.
Näitä on nähty työn puolesta.
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Kenelläkään naisella? Jos kerran sanot niin...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehillä on hyvä vaisto naisten suhteen. Ne ei koskaan valitse naista, joka lihoo, leikkaa hiukset lyhyeksi eikä enää halua seksiä miehensä kanssa.
Jep. Ja kun ei kaikki naiset edes miehensä jalkoja pese 🤣🤣 oon varma että oli kuka hyvänsä niin tää on myös se sama jalkapyykkikaveri ainakin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Mistä lähtien olen ollut kaikkivoipa sanomaan muidenkin ihmisten kokemuksista? En tietääkseni mistään lähtien koska en ole. Mutta minä itse en onneksi tuollaista ole kokenut, toivon ettei muutkaan ja jos joku on en ala kiistämään vaan tunnen myötätuntoa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
En ollut minä joka sanoi. nauroin tuota hanhi juttua :D en voi ottaa kunniaa toisen naisen sanomisista.
T. Nainen KTM ja PS
Nauroit rupusakiksi nimittelyä. Nautit siitä, tunsit jotain lämmintä valuvan reisiäsi pitkin. Olet taas elossa kun haukutte miehiä.
"Näitä on nähty työn puolesta."
*Käy oikeasti tekemässä linnunpönttöjä vähä-älyisten työpajassa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Mistä lähtien olen ollut kaikkivoipa sanomaan muidenkin ihmisten kokemuksista? En tietääkseni mistään lähtien kos
Kirjoitit naisenvaistosta. Tarkoititko siis vain omaasi?
Vierailija kirjoitti:
"Näitä on nähty työn puolesta."
*Käy oikeasti tekemässä linnunpönttöjä vähä-älyisten työpajassa joka päivä.
Sekin on varmasti mukavampaa kuin sinun vihan täyttämä elämäsi.
"Miehiä korkeakoulussa 47% naisia 53%. Miehet kouluttautuvat aloille joista maksetaankin, naiset... eivät yleensä."
Pitäisi aina myös tarkentaa koulutuksen arvostettavuutta, koska naisilla se "korkeakoulutus" on turhan usein jotain naurettavaa hömppää, mistä ei ole edes sille naiselle mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
"Miehiä korkeakoulussa 47% naisia 53%. Miehet kouluttautuvat aloille joista maksetaankin, naiset... eivät yleensä."
Pitäisi aina myös tarkentaa koulutuksen arvostettavuutta, koska naisilla se "korkeakoulutus" on turhan usein jotain naurettavaa hömppää, mistä ei ole edes sille naiselle mitään hyötyä.
Koulutuksesta on aina jotain hyötyä. No naistutk... korjaan sukupuolentutkimus ja muut vastaavat pseudotieteet poislukien tietysti.
Ei vit*tu repesin ku toi yks tuli auttaa ja sano "Mä pidän vähän jalkoi" 😂🤣