Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän mandaatilla palstamies jakelee naisille neuvoja, miltä näyttää ja mitä tehdä ollakseen miehille haluttava? Itse hän on miesten alinta kastia, johon ei kukaan koskisi viiden metrin seipäälläkään. Jos tällaisilta miehiltä välttyy, näytän mielelläni vaikka petolinnun perseeltä. Ja ei, ei sinun tarvitse kommentoida, että niinhän sinä näytätkin. Et tunne minua.
En tunne sinua mutta sinä kerrot ettei minuun koskettaisi seipäälläkään :)
Naisen logiikka...
Minäkin olen samaa mieltä hänen kanssaan.
Sinunkin naamasi on kuin petolinnun perse.
Paljon mahdollista, mutta entä sitten?
Et saa hyvää miestä.
Paljaalla on siis kiva roiskia ihan ilmatteks, mutta nainen ei saa missään nimessä raskautua siitä. Jos anonyyminä luovuttaa siittiöitä raskautumistarkoitukseen, pitäisi tilille kilahdella tonneja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän mandaatilla palstamies jakelee naisille neuvoja, miltä näyttää ja mitä tehdä ollakseen miehille haluttava? Itse hän on miesten alinta kastia, johon ei kukaan koskisi viiden metrin seipäälläkään. Jos tällaisilta miehiltä välttyy, näytän mielelläni vaikka petolinnun perseeltä. Ja ei, ei sinun tarvitse kommentoida, että niinhän sinä näytätkin. Et tunne minua.
Naisen logiikka...
Kyllä sinun arvomaailmasi on käynyt hyvin selväksi. Se sattuu olemaan melko tärkeä asia useimmille naisille. Sinun mielenmaisemasi on yhtä kaukana omastani kuin itä lännestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikka...
Minäkin olen samaa mieltä hänen kanssaan.
Sinunkin naamasi on kuin petolinnun perse.
Ehkä hänkin haluaa pysyä kaukana tuollaisista, ja on siksi tyytyväinen naamaansa.
-eri
"Et saa hyvää miestä"
Ei minun tarvitse sellaista saada, kun minulla on jo sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nyt niin että naisilla on "oikeus" jakaa miehille neuvoja miten he ovat haluttavia, mutta miehillä ei ole samaa oikeutta naisiin?
Siinä esimerkki feminismin ongelmasta.
Eiköhän jokainen tee omat ratkaisunsa ulkonäöstään ja muusta habituksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikka...
Kyllä sinun arvomaailmasi on käynyt hyvin selväksi. Se sattuu olemaan melko tärkeä asia useimmille naisille. Sinun mielenmaisemasi on yhtä kaukana omastani kuin itä lännestä.
Arvomaailmasta ketjussa onkin kyse.
Naisten arvomaailmassa he saavat kaiken, ilmaiseksi.
Koska ilmaisia asioita ei ole olemassakaan, kukas sen oikeasti maksaa?
Miehet ja miesvaltaiset työpaikat.
Vierailija kirjoitti:
"Et saa hyvää miestä"
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nyt niin että naisilla on "oikeus" jakaa miehille neuvoja miten he ovat haluttavia, mutta miehillä ei ole samaa oikeutta naisiin?
Tietysti, aivan kuten koulutuksestaankin.
Silti naiset jakavat neuvoja kuinka miehet kelpaisivat naisille.
Miksi miehet eivät saa tehdä samaa? Mehän vain haluamme auttaa teitä ongelmanne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siittiöitä miehet lahjoittavat naisille jatkuvasti ilman miettimistä. Kas kummaa, kun sama ei toimikaan munasolujen suhteen. Mistä miehet kuvittelevat saavansa niitä kohdun lisäksi?
Ehkäpä he miettisivät kun markkinahinta olisi 200 000€
Voi voi, monelle riittää 20 euroakin.
Sepä olisikin laitonta hyväksikäyttöä, aivan kuten kohdunvuokrauskin on.
Sen takia se onkin laitonta.
Jos täysi-ikäinen, koulutettu, töissä käyvä mies tarjoaa siittiöitä ilmaiseksi, niin siinä ei ole mitään hyväksikäyttöä. Siitä voi tarjota miehelle pullakahvit tai lounaan.
Onhan se hyväksik
Kerro tuo miehille, jotka auliisti sukusolujaan ilmaiseksi jakelevat. Et taida saada kovinkaan suurta kannatusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et saa hyvää miestä"
Ei ole
Tuossahan tuo muutaman metrin päässä on nytkin, katsotaan Puoli Seiskaa. Missäs se sinun rouvasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät saa tehdä samaa? Mehän vain haluamme auttaa teitä ongelmanne kanssa.
Miehethän niitä nevoja tälläkin palstalla useimmin pyytävät. Ei ole kuin muutama sivu taaksepäin, kun joku kysyi, että miksi ei kelpaa. Häntä oikein raivostutti asia. Jos naiset eivät kelpaa, he yleensä hyväksyvät kohtalonsa. Miehistä tulee raivoavia psykoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan te teette täällä joka päivä ja moneen kertaan. Suurin osa neuvoista on ihan höpöhöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et saa hyvää miestä"
Ei ole
Älä viitsi käyttäytyä kuin viisivuotias hiekkalaatikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siittiöitä miehet lahjoittavat naisille jatkuvasti ilman miettimistä. Kas kummaa, kun sama ei toimikaan munasolujen suhteen. Mistä miehet kuvittelevat saavansa niitä kohdun lisäksi?
Ehkäpä he miettisivät kun markkinahinta olisi 200 000€
Voi voi, monelle riittää 20 euroakin.
Sepä olisikin laitonta hyväksikäyttöä, aivan kuten kohdunvuokrauskin on.
Sen takia se onkin laitonta.
Jos täysi-ikäinen, koulutettu, töissä käyvä mies tarjoaa siittiöitä ilmaiseksi, niin siinä ei ole mitään hyväksikäyttöä. Siitä voi tarjota miehelle pullakahvit tai
Kerro tuo miehille, jotka auliisti sukusolujaan ilmaiseksi jakelevat. Et taida saada kovinkaan suurta kannatusta :D
Et erota siemennystä ja keinosiemennystä? Kuinka usein ssaat random miehen runkkaamaan sulle kuppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et saa hyvää miestä"
Ei ole
Tuossahan tuo muutaman metrin päässä on nytkin, katsotaan Puoli Seiskaa. Missäs se sinun rouvasi on?
Veikkaan että useimpien määritelmä hyvälle miehelle on jotain muuta kuin mitä sinulla on siellä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan te teette täällä joka päivä ja moneen kertaan. Suurin osa neuvoista on ihan höpöhöpöä.
Kuten naisetkin tekevät, samalla osumaprosentilla.
Vaikka, mitäs miehet tietäis siitä mistä miehet pitää. Kyllä nainen tietää sekin miehiä paremmin. Aivan kuten se tietää miehiä paremmin mistä naiset pitää. Nainen tietää kaiken miehiä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et saa hyvää miestä"
Ei ole
Älä viitsi käyttäytyä kuin viisivuotias hiekkalaatikolla.
Anteeksi, kiusaanko teitä kolmevuotiaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et saa hyvää miestä"
Ei ole
Veikkaan että useimpien määritelmä hyvälle miehelle on jotain muuta kuin mitä sinulla on siellä kotona.
Perustelepa taas mutu-tuntumasi. Tajuatko, miten lapsellinen olet?
-eri
Onhan se hyväksikäyttöä, markkinahinta on 200 000€