Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Naistenhuone-ryhmässä kuolattiin niitä kriminaaleja jotka ammu*skeli Porvoossa poliiseja.
T:Nainen ATM ja PMS
Hyvännäköisiä olivat, entä sitten? En minä kosioretkelle lähtenyt. Kyse oli heidän ulkonäöstään. Taidat olla ruma itse?
No mene perhevierailulle, kyllä niille 60iq mestarikriminaaleille kelpaa sun kaltainen sei*tt*ipil*ll*u sell*usäk*kikin.
Kuvittelet varmaan taas, että loukkaantuisin jonkun inkkelin solvauksista? Anna poika tulla vaan, ei hetkauta enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Naistenhuone-ryhmässä kuolattiin niitä kriminaaleja jotka ammu*skeli Porvoossa poliiseja.
Hyvännäköisiä olivat, entä sitten? En minä kosioretkelle lähtenyt. Kyse oli heidän ulkonäöstään. Taidat olla ruma itse?
No mene perhevierailulle, kyllä niille 60iq mestarikriminaaleille kelpaa sun kaltainen sei*tt*ipil*ll*u sell*usäk*kikin.
Taitaa ketuttaa rumaa miestä, että jopa tuollaiset yhteiskunnan hylkiötkin ovat suositumpia kuin vauvalla ruikuttava turhake.
No, yritä elää omaa elämääsi itseesi keskittyen kuten tähänkin asti. Voisit vaikka kirjoittaa kirjan. "Inkkelielämää: parhaimmat törkeydet solvata naisia." 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet ovat rumia, haisevat pahalle, ei ätkä osaa tyydyttää naista.
Onneksi kohta tulee taas ihqui sukla*amiehii, vihreitten Sofia vaati lisää maah*anmuutto*a eduskunnassa tänään. Ihqui jänniksii!!
T: Nainen ATM ja PMS
Naiset ei älyä sitä, jos he makaavat mustan miehen kanssa, niin suomalainen mies ei ota heitä enää kumppanikseen!
Koska naiset kantavat HIV:tä, jonka ovat saanet mustalta mieheltä. Suomalaismiehet tietää tämän, eivätkä halua pelata venäläistä rulettia HIV naisten kanssa, siksi he kiertävät nämä naiset mahdollisimman kaukaa.
Mitä ihmettä nyt taas :D todennäköisemmin sen saa kyllä muualta kuin seksistä tänä päivänä... Ja käsittääkseni asiallisesti hoidettu HIV ei edes tartu nykyään. Kyllä kaikki kupat/kondyloomat/klamydiat/herpes yms on paljon inhottavampia ajatuksena. Tai no ei tietenkään kukaan halua noista mitään, mutta karseampi olis esim herpes kun HIV jos pakko olisi valita.
Mut käytä sitä kondomia niin välität kaikki. Ja testaa itsesi aina kun olet aikeissa vaihtaa kumppania.
T. Nainen KTM ja PS
Täällähän on kunnon psykoosit tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kohta tulee taas ihqui sukla*amiehii, vihreitten Sofia vaati lisää maah*anmuutto*a eduskunnassa tänään. Ihqui jänniksii!!
Ei ollu ak*ka kelvannu mustalle. Per*sau*kinen?
Kuka nyt likaista huo raa haluaisi kumppaniseen 😂. Huo ran kanssa pidetään vaan hauskaa 😁
Jos olisin mies, niin en kehtaisi kyllä ääneen sanoa ettei seuraa löydy kuin maksua vastaan... Toinen tekee työtään ja toinen "pitää hauskaa". Ihan kuin se olisi sama asia kuin molemminpuolinen suostumus ja toisesta välittäminen...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei älyä sitä, jos he makaavat mustan miehen kanssa, niin suomalainen mies ei ota heitä enää kumppanikseen!
Koska naiset kantavat HIV:tä, jonka ovat saanet mustalta mieheltä. Suomalaismiehet tietää tämän, eivätkä halua pelata venäläistä rulettia HIV naisten kanssa, siksi he kiertävät nämä naiset mahdollisimman kaukaa.
Win-win. Taisi olla alunperin kyllä miesten keskenään levittämä virus, jota levittivät naisiinkin. Mutta väliäkö tuollaisella pikku yksityiskohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet varmaan taas, että loukkaantuisin jonkun inkkelin solvauksista? Anna poika tulla vaan, ei hetkauta enää mikään.
Mikä on inkkeli? Jokin naisten käyttämä solvaus miehistä, mutta mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on kunnon psykoosit tulilla.
Niin, kun tuo kakaralauma tuli tänne mellastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poliisina esiintyminen on muuten laitonta. Vaikkei kukaan nyt esitystäsi uskokaan. Tästä ollaan meillä aika tarkkoja ja käytät ihan tunnetun henkilön nimeä.
Just saying."
Kyseessä on siis 8-13v jonne, joka noita kirjoittelee täällä.
Ketä sä jonneks kutsut tääll? Ime mun koiran löysää kullii kirjastotäti!
Käy äidinkielen tunnit ensin kunnialla läpi. Sen jälkeen voimme keskustella vaikka koirastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gary Ridgeway on komea mies, ja hän tietää miten kaltaisiasi naisia tulee käsitellä, hänellä oli kiihkeä suhde moneen kanssasi samalla alalla toimineeseen naiseen.
Huhhuh ku on sairasta settiä. Naisten mielenterveyden hoidossa joku mennyt todella pahasti pieleen.
Tyytyväinen volcel m31.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikäli mies ottaa salaa kumin pois, se tulkitaan rais kaukseksi. Tämä on ok, ei valittamista. Mutta miten on mahdollista että naiset väittävät ettei ehkäisypillereistä valehtelu ole sama asia? "
No ei ehkäisypilleristä valehtelu nyt vain raiskaus ole. Se voi kyllä olla väärin ja huijaus/petos.
Tavaa nyt itseksesi:
suostumus ehkäisyn kanssa on eri asia kuin suostumus ilman ehkäisyä.
Jos nainen jättää ehkäisyn salaa pois, hänellä ei ole enää miehen suostumusta. Se tekee asiasta rais kauksen.
Luuletteko tosissaan että vain naisilta vaaditaan suostumus?
Ehköisypillerit ei ole satavarma tapa ehkäistä. Nainen
Paljon sitä suostumuksellisuutta pitää hokea? Se on itsestään selvyys. Ollut jo ennen lakia ainakin naisille. Luulis, ettei kenellekkään epäselvää. Miksi haluat huomion pois kondomin käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh ku on sairasta settiä. Naisten mielenterveyden hoidossa joku mennyt todella pahasti pieleen.
Tyytyväinen volcel m31.
Oleps rauhassa, emme häiritse sinua, kun et sinäkään meitä. Kiitos.
T. Naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen volcel m31.
T. Naiset
Ärsyttääkö sinua kun naiset ovat hulluja TÄSSÄKIN ketjussa. Ei mene kovin hyvin naisilla.
Ei lainkaan. Elän omaa elämääni, miksi sinua ärsyttää muiden elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen volcel m31.
T. Naiset
Ärsyttääkö sinua kun naiset ovat hulluja TÄSSÄKIN ketjussa. Ei mene kovin hyvin naisilla.
Ei lainkaan. Elän omaa elämääni, miksi sinua ärsyttää muiden elämä?
Missä sanoin minkään ärsyttäneen minua? Naisille tyypilliseen tapaan yrität gaslight minua. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Naistenhuoneen psy*kootikot tulleet tännekin raivoamaan.
Jostain syystä vain tuntuvat olevan 20+ poitsuja joiden henkinen kehitys max 13v tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nainen joka haluaa kiinnittää huomion pois suostumuksesta.
**
Ei sun ole pakko harrastaa seksiä jos et halua ja/tai se ei sinusta hyvältä tunnu. Turhaan taas muita naisia siitä moitit... Kukaan ei varmasti pakota.
T. Nainen KTM ja PS
Suostumus ilman ekäisyä on eri asia kuin suostumuksen kanssa. Hyvä kun ilmoittauduit rais kaajaksi.
Sulla jäi levy päälle. Tää on selvä homma. Ja jokainen, joka ei käytä kondomia irtoauhteissa, on idi*otti. Joka tapauksessa. Se suojaa molempia. Pillerit vain raskaudelta, ehkä.
Joku jonne postailee tänne jotain videoita vastaukseksi kun ei osaa itse artikuloida asiaansa aikuisten tavoin? Mielenkiintoista. Noinkin tyhmiä tyyppejä on oikeasti olemassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenhuoneen psy*kootikot tulleet tännekin raivoamaan.
Jostain syystä vain tuntuvat olevan 20+ poitsuja joiden henkinen kehitys max 13v tasolla.
Naistenhuone ja Vauva.fi. Kummasti ne naisvaltaisimmat foorumit vetävät puoleensa.
"Poliisina esiintyminen on muuten laitonta. Vaikkei kukaan nyt esitystäsi uskokaan. Tästä ollaan meillä aika tarkkoja ja käytät ihan tunnetun henkilön nimeä.
Just saying."
Kyseessä on siis 8-13v jonne, joka noita kirjoittelee täällä.