Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
13901/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka postaat noita huo*a-videoita: teet ihan turhaa työtä, kukaan ei niitä katso. Lisäksi sana "huo*a" on kokenut inflaation joka ikisen naisen mielessä jo ala-asteelta lähtien. Sen verran usein miehet sitä viljelevät lähes joka naiselle. Eli ilmeinen tarkoituksesi loukata on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vaan jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Kukin älykkyysosamääränsä mukaan.

Ja silti sä reagoit siihen ja alat haukkumaan päälle. Et sitten millään voinut vain mennä ohi...

Tuota se just kaipaa. Huomiota.

Vierailija
13902/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuulostaa siltä, että tyttö on omaisuutta ja kaikilla muilla määräysvalta hänen yli. Vai koskeeko tämä poikapuolisia myös? Saako pojat seurustella kenen kanssa vaan, vai tarviiko hyväksyttää vanhemmilla?"

Ei se kuitenkaan ole sitä miltä sinusta kuulostaa. Koskee myös poikia.

Kuulostaa tosi oudolta, että vanhemmat päättävät kolmekymppisten lasten seurustelusta ja avioliitosta. Varmaan ne määräävät ihan kaikesta lastensa avioliitossa. Hyi olkoon.

Joskus naisten puolesta on miesten pakko päättää 🙂, sillä naiset eivät itse siihen kykene 😃

Tarkoitatko tilanteita, joissa nainen sanoo, että viihtyy ihan hyvin sinkkuna eikä halua naimisiin?

En! Vaan sitä, kun minä kysyn naiseltani haluako hän, että aletaan seurustella ja muutetaanko yhteen. Koska ollaan jo tapailtu jonkun aikaa toisiamme, mutta nainen on semmoinen joo joo ihminen. Pakko minun on sitten tehdä päätös, sillä naiselleni sopii ihan mikä vaan melkein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13903/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sit voi olla antamatta rahaa kaikkeen turhuuteen🤔. Miksi olisit sellaisen naisen kanssa, joka odottaa sinulta vaan rahallista hyötyä?

**

Hyvä ohje 😄👍🏻 naisena voin itse ostaa mitä itse haluan.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13904/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juuri näin, naisten ihmisoikeuksista.

Ei miesten ja naisten tasa-arvosta. Otetaan suostumus kun kerran mainitset asiasta. Suostumus seksiiin ilman ehkäisyä on eri asia kuin suostumus ehkäisyn kanssa. Mikäli mies ottaa salaa kumin pois, se tulkitaan rais kaukseksi. Tämä on ok, ei valittamista. Mutta miten on mahdollista että naiset väittävät ettei ehkäisypillereistä valehtelu ole sama asia? Vaikea todistaa? Ehkäpä, mutta niin on sekin että kumi otettiin salaa pois.

Suojaikäraja... ai sekin koskee teistä vain miehiä ja tyttöjä? Ehei, elokuvistanne huolimatta alaikäisen pojan kanssa sekstailu on laitonta. Tämä olisi hyvä tajuta myös teidän naisten. Muistattekos kuinka lehdissä oli juttua kuinka aikuiset naiset ostivat seksiä alaikäisiltä turvaa hakevilta (sana sensuroitu). Ostivat.

Jos noi on oikeasti 15v. nehän on ihan laitonta kamaa, oli kyse tyyöistä tai pojista. Ihan sama kuka niitä tekee, yököttävää joka tapauksessa. Katsotko noita itse?

Vierailija
13905/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole! Mutta ennen riitti se, kun vaan kysyi naapurin tyttöä ulos. Nykyään pitää olla oma CV mukana, jos etsii seurustelukumppania

**

CV kertoo ihan hyvin mitä on tehty tai oltu tekemättä.

Kyllä se äkkiä puheeksi tulee ekalla tapaamisella jos ei jo ennen tapaamista että mitä työkseen tekee. En pahastuisi jos mieheni aikanaan oli sen pyytänyt nähtäville. 

T. Nainen KTM ja PS 

Kaikkee naiset valehtelevat syyksi miksi kyselee työn perään. Kukaan ei myönnä rehellisesti että työn kysely johtuu ainoastaan varallisuuden kartoituksesta jolla lasketaan onko mies riittävän varakas maksamaan kaikki naisen haluamat asiat

Älä vaan kerro vahingossakaan kenellekään, mitä teet työksesi. Noin. Prob

Niin, ja sit voi olla antamatta rahaa kaikkeen turhuuteen🤔. Miksi olisit sellaisen naisen kanssa, joka odottaa sinulta vaan rahallista hyötyä?

Eihän miehet enää olekaan. Muunlaisia naisia ei vain oikein ole olemassa.

Jos mies ei anna rahaa, mitäs nainen hyötyy. Naisen on pakko päästä hyötymään parisuhteesta (palstalla opittu)

Vierailija
13906/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä tiedän että sä vain vttuilet miehille provosointitarkoituksessa, mutta olet oikeassa.

MIehen ei tosin tarvitse mennä edes ensimmäisille treffeille. Suurin osa nuorista miehistä joilla olisi maksukykyä ei lähte naisten juoksutettavaksi. Mitä mies siitä muka saa? Henkilön joka sotkee häntä enemmän, ei suostu laittamaan ruokaa, tekee 3/4 pyykeistä ja päättää mitä mies saa tehdä ja milloin. Sen päälle ei tuo rahaa yhteiseen talouteen vaan käyttää sitä mielellään, enemmän kuin mies ehtisi tienata.

Sitten tuon päälle lapsi joka tuskin on miehen oma... ei että mieshän voittaa tuossa.

Mikä diagnoosi sulla on ja mikset ole ottanut lääkkeitäsi?

M41

Vierailija
13907/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen joka haluaa kiinnittää huomion pois suostumuksesta.

**

Ei sun ole pakko harrastaa seksiä jos et halua ja/tai se ei sinusta hyvältä tunnu. Turhaan taas muita naisia siitä moitit... Kukaan ei varmasti pakota. 

T. Nainen KTM ja PS 

Suostumus ilman ekäisyä on eri asia kuin suostumuksen kanssa. Hyvä kun ilmoittauduit rais kaajaksi.

No ei ole kyllä ikinä tarvinut näin älyttömiä juttuja pohtia omassa elämässä. Jos hatrastetaan seksiä on aina olemassa mahdollisuus raskauteen vaikka olisi mikä ehkäisy käytössä. Jos se on sulle kestämätön skenaario, älä harrasta. Tai käytä tuplaehkäisyä (huolehdi itse itsellesi kondomi) tai pohdi menetkö vasektomiaan. Helpommalla varmaan pääset kun pidät housut jalassa. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13908/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka postaat noita huo*a-videoita: teet ihan turhaa työtä, kukaan ei niitä katso. Lisäksi sana "huo*a" on kokenut inflaation joka ikisen naisen mielessä jo ala-asteelta lähtien. Sen verran usein miehet sitä viljelevät lähes joka naiselle. Eli ilmeinen tarkoituksesi loukata on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vaan jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Kukin älykkyysosamääränsä mukaan.

Älä viitsi syyttää miehiä. Te naisethan sitä nimikettä käytätte toisiinne. Muutenkin naisten kielenkäyttö on törkeämpää kuin miehillä.

Ai naisetko niitä h*oravideoita tänne nyt postaavatkin? Tässä ketjussa on ollut niin hirveää tekstiä naisista, että minulle tulee niitä lukiessa ihan fyysinen pahoinvointi. Siitä on ollut palstan miesten keskuudessa epäselvyyttä, postaavatko näitä sairaita, väkivaltaisia ja kuvottavia juttuja naiset miehiä mollatakseen vai ovatko ne miesten tekstejä, jotka naiset ansaitsevat. Molempia "mielipiteitä" on esitetty. Ehkä teidän kannattaisi vaikka vaihteeksi tapella tästä keskenänne sen sijaan että hyökkäätte naisten kimppuun?

Vierailija
13909/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Vaan sitä, kun minä kysyn naiseltani haluako hän, että aletaan seurustella ja muutetaanko yhteen. Koska ollaan jo tapailtu jonkun aikaa toisiamme, mutta nainen on semmoinen joo joo ihminen. Pakko minun on sitten tehdä päätös, sillä naiselleni sopii ihan mikä vaan melkein!

**

Kommunikoi. Kerro että asia on sinulle tärkeä ja toivot että siitä keskustellaan ja päätetään yhdessä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13910/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tunne yhtäkään naista, jolle mies maksaisi jotain naisen haluamia juttuja. Tuo vääristynyt käsitys tulee jostain muista kulttuureista, että naiset haluaa vain elättäjää. Onko jonku "gurun" juttuja? Suomalaista toi ei ole. Eihän täällä miehet halua tarjota edes kahvia treffeillä (palstalta olen oppinut). Kauheaksi lokiksi heti kutsutaan, jos sellaista edes kuvittelee."

Tuohan kertoo vain piireistäsi.

Minä ainakin makselen vaimon haluamia juttuja. Minusta on mukava myös yllättää hånet välillä. Hän on hyvätuloinen joten kyse ei ole siitä, ettei itse kykenisi hankkimaan mitä haluaa.

Vierailija
13911/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei anna rahaa, mitäs nainen hyötyy. Naisen on pakko päästä hyötymään parisuhteesta (palstalla opittu)

**

En tarvitse mieheltäni rahaa, mutta elämänkumppanuus, jaettu arki, yhteiset päämäärät, samanlaiset arvot, keskustelut, yhteinen aika, yhteiset jutut jne. Hänellä on myös älyllistä pääomaa ja sydämen sivistystä. Niistä olen naisena kiinnostunut. Rahat tienaan itse. Mies myös.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13912/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juuri näin, naisten ihmisoikeuksista.

Ei miesten ja naisten tasa-arvosta. Otetaan suostumus kun kerran mainitset asiasta. Suostumus seksiiin ilman ehkäisyä on eri asia kuin suostumus ehkäisyn kanssa. Mikäli mies ottaa salaa kumin pois, se tulkitaan rais kaukseksi. Tämä on ok, ei valittamista. Mutta miten on mahdollista että naiset väittävät ettei ehkäisypillereistä valehtelu ole sama asia? Vaikea todistaa? Ehkäpä, mutta niin on sekin että kumi otettiin salaa pois.

Suojaikäraja... ai sekin koskee teistä vain miehiä ja tyttöjä? Ehei, elokuvistanne huolimatta alaikäisen pojan kanssa sekstailu on laitonta. Tämä olisi hyvä tajuta myös teidän naisten. Muistattekos kuinka lehdissä oli juttua kuinka aikuiset naiset ostivat seksiä alaikä

Jos noi on oikeasti 15v. nehän on ihan laitonta kamaa, oli kyse tyyöistä tai pojista. Ihan sama kuka niitä tekee, yököttävää joka tapauksessa. Katsotko noita itse?

Romanttisia draamoja? Ei, en katso

Vierailija
13913/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tänne linkitetyt videot kertoo vain niiden linkittäjien omasta lapsuudesta. Iskä on haukkunut vaimoaan h**raksi ja läiskinyt turpaan, poika on vieressä kannustanut iskää "lyö, lyö lisää äitiä".

Vierailija
13914/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En! Vaan sitä, kun minä kysyn naiseltani haluako hän, että aletaan seurustella ja muutetaanko yhteen. Koska ollaan jo tapailtu jonkun aikaa toisiamme, mutta nainen on semmoinen joo joo ihminen. Pakko minun on sitten tehdä päätös, sillä naiselleni sopii ihan mikä vaan melkein!"

Ihme lapasen olet kyllä löytänyt itsellesi. Mahtaa teillä olla hyvä parisuhde, kuten itse kirjoitit, että naisellesi sopii ihan mikä vaan melkein. Hänelle on siis ihan sama, kuka siinä vierellä on, sinä vai ihan kuka tahansa.

Vierailija
13915/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tunne yhtäkään naista, jolle mies maksaisi jotain naisen haluamia juttuja. Tuo vääristynyt käsitys tulee jostain muista kulttuureista, että naiset haluaa vain elättäjää. Onko jonku "gurun" juttuja? Suomalaista toi ei ole. Eihän täällä miehet halua tarjota edes kahvia treffeillä (palstalta olen oppinut). Kauheaksi lokiksi heti kutsutaan, jos sellaista edes kuvittelee."

Tuohan kertoo vain piireistäsi.

Minä ainakin makselen vaimon haluamia juttuja. Minusta on mukava myös yllättää hånet välillä. Hän on hyvätuloinen joten kyse ei ole siitä, ettei itse kykenisi hankkimaan mitä haluaa.

**

Hyvin sanottu, lahjoja totta kai meilläkin ostetaan puoli toisin ja yhteiseen aikaan satsataan. Tasavertaisessa suhteessa tämä on mahdollista. Kumpikaan ei ole taloudellisesti toisesta riippuvainen mutta voi hyvää hyvyyttään tarjota toiselle jotain huomionosoituksena aina välillä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13916/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä tiedän että sä vain vttuilet miehille provosointitarkoituksessa, mutta olet oikeassa.

MIehen ei tosin tarvitse mennä edes ensimmäisille treffeille. Suurin osa nuorista miehistä joilla olisi maksukykyä ei lähte naisten juoksutettavaksi. Mitä mies siitä muka saa? Henkilön joka sotkee häntä enemmän, ei suostu laittamaan ruokaa, tekee 3/4 pyykeistä ja päättää mitä mies saa tehdä ja milloin. Sen päälle ei tuo rahaa yhteiseen talouteen vaan käyttää sitä mielellään, enemmän kuin mies ehtisi tienata.

Sitten tuon päälle lapsi joka tuskin on miehen oma... ei että mieshän voittaa tuossa.

Mikä diagnoosi sulla on ja mikset ole ottanut lääkkeitäsi?

M41

Nauti puudeli olostasi Sirkus Parisuhteessa. Huomaat vielä kuinka kävikään.

Vierailija
13917/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen joka haluaa kiinnittää huomion pois suostumuksesta.

**

Ei sun ole pakko harrastaa seksiä jos et halua ja/tai se ei sinusta hyvältä tunnu. Turhaan taas muita naisia siitä moitit... Kukaan ei varmasti pakota. 

T. Nainen KTM ja PS 

Suostumus ilman ekäisyä on eri asia kuin suostumuksen kanssa. Hyvä kun ilmoittauduit rais kaajaksi.

No ei ole kyllä ikinä tarvinut näin älyttömiä juttuja pohtia omassa elämässä. Jos hatrastetaan seksiä on aina olemassa mahdollisuus raskauteen vaikka olisi mikä ehkäisy käytössä. Jos se on sulle kestämätön skenaario, älä harrasta. Tai käytä tuplaehkäisyä (huolehdi itse itsellesi kondomi) tai pohdi menetkö vasektomiaan. Helpommalla varmaan pääset kun pidät housut jalassa. 

T. Nainen KTM ja P

Ja taas, kyse on suostumuksesta, ei raskaudenpelosta.

Onko rais kaus sinusta ok jos raisk aaja on huolellinen ja käyttää kumia? Nainen nukkui humalaa pois mutta hei, se ei tule raskaaksi, kaikki siis hyvin?

Näin ajattelinkin, suostumus.

Miksi siis sönkötät raskaudesta?

Vierailija
13918/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas, kyse on suostumuksesta, ei raskaudenpelosta.

Älä suostu. Ei se sen kummempaa ole. En usko että on kenellekään naiselle ongelma. Ei kenenkään tarvitse väkisin tehdä mitään. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13919/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuulostaa siltä, että tyttö on omaisuutta ja kaikilla muilla määräysvalta hänen yli. Vai koskeeko tämä poikapuolisia myös? Saako pojat seurustella kenen kanssa vaan, vai tarviiko hyväksyttää vanhemmilla?"

Ei se kuitenkaan ole sitä miltä sinusta kuulostaa. Koskee myös poikia.

Kuulostaa tosi oudolta, että vanhemmat päättävät kolmekymppisten lasten seurustelusta ja avioliitosta. Varmaan ne määräävät ihan kaikesta lastensa avioliitossa. Hyi olkoon.

Joskus naisten puolesta on miesten pakko päättää 🙂, sillä naiset eivät itse siihen kykene 😃

Onneksi Suomessa on naisilla valinnanvapaus päättää olla pariutumatta kaltaisesi urpån kanssa.

Mikäs Josef Fritzl siellä näsäviisastelee? 

Vierailija
13920/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi syyttää miehiä. Te naisethan sitä nimikettä käytätte toisiinne. Muutenkin naisten kielenkäyttö on törkeämpää kuin miehillä.

Ai naisetko niitä h*oravideoita tänne nyt postaavatkin? Tässä ketjussa on ollut niin hirveää tekstiä naisista, että minulle tulee niitä lukiessa ihan fyysinen pahoinvointi. Siitä on ollut palstan miesten keskuudessa epäselvyyttä, postaavatko näitä sairaita, väkivaltaisia ja kuvottavia juttuja naiset miehiä mollatakseen vai ovatko ne miesten tekstejä, jotka naiset ansaitsevat. Molempia "mielipiteitä" on esitetty. Ehkä teidän kannattaisi vaikka vaihteeksi tapella tästä keskenänne sen sijaan että hyökkäätte naisten kimppuun?

Nämä videot tänne ovat naisten postaamia, asiaa on tutkittu läpikotaisin nettipoliisin erikoisjoukkojen kanssa! Suosittelen kaikkia naisia olemaan ihmisiksi täällä!

T. Nettipoliisi Daniel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän