Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, olet vain nainen, ktm ja persu
Ja sinä kyvytön esittämään mihin haluat vastauksen. En tiedä ootko huomannut mutta et ole ainoa kenen kanssa käyn täällä keskusteluja. En mitenkään muista mitä just sulle olen sanonut sivulla x kommentissa numero se ja se.
Myös yhtä kyvytön argumentoinnissasi kuten aina 😉
T. Nainen KTM Ja PS
Minä laitoin sinulle sen viestin, sinä kiistit sen olevan sinun käsialaasi, vaikka siinä on sinun "allekirjoitus" ja tyyli on sinun.
Pahoittelut etten vaivaudu lähtemään pompoteltavaksi sinun esittäessä typerystä. Ymmärrän oikein hyvin että sä lähinnä haet kiksejä siitä että saat juoksutettua minua ympäri ketjua kopioimassa sun tekstejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan asiasta vähän isommin kuin verohallinnosta, puhutaan julkisesta sektorista.
Jos julkisen sektorin vero% laitetaan nollaan ja se huomioidaan palkassa, kuinka veropotti muuttuu?
Toisaalta tuohan voisi olla hyvä ajatus... maksetaan kaikille hoitsuille 10 000€ palkkaa ja nostetaan veroprosentti 90%:iin. Sitten ei tarvitse maksaa asumistukea ja muuta koska niillä on kova liksa.
**
Kaikki palkansaajat maksaa veroja palkastaan ja muista tuloistaan halusi tai ei. Myös julkisella. Mutta voithan sinä esittää laskelmasi verohallintoon tai jonnekin.
Meillä on niin perustavanlaatuisesti eri käsitykset yhteiskunnan toimintaperiaatteista että en jaksa alkaa oikomaan tätä sinulle.... Mennään tällä mikä nyt on tai sitten reippaana miehenä lähde ajamaan esitystäsi jollekin taholle joka siitä päättää mikäli olet tyytymätön.
T. Nainen KTM ja PS
Juu niin maksaa. Ja kerro toki kuinka monta uutta euroa tulee sairaanhoitajien maksamista veroista sinne yhteiseen pottiin? Uutta euroa...
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen iskemään kirveellä varmuuden vuoksi, eihän sitä tiedä vaikka olisi feministi.
"Palstalla ei ole naisiin kohdistuvia tappopuheita"
Terveisin palstamiehet
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen iskemään kirveellä varmuuden vuoksi, eihän sitä tiedä vaikka olisi feministi.
Kaikki miehet pitäisi tappaa, oli se sikoja tai ei. Saara Särmä on niin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin palstamiehet
Todista nyt että tuon kirjoitti mies, etkä vaikka sinä itse ihan vain sen takia että halusit päästä kirjoittamaan tuon viestisi.
Sinun tehtäväsi on todistaa oma väitteesi. Mutta etpä sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, olet vain nainen, ktm ja persu
Ja sinä kyvytön esittämään mihin haluat vastauksen. En tiedä ootko huomannut mutta et ole ainoa kenen kanssa käyn täällä keskusteluja. En mitenkään muista mitä just sulle olen sanonut sivulla x kommentissa numero se ja se.
Myös yhtä kyvytön argumentoinnissasi kuten aina 😉
T. Nainen KTM Ja PS
Minä laitoin sinulle sen viestin, sinä kiistit sen olevan sinun käsialaasi, vaikka siinä on sinun "allekirjoitus" ja tyyli on sinun.
Pahoittelut etten vaivaudu lähtemään pompoteltavaksi sinun esittäessä typerystä. Ymmärrän oikein hyvin että sä lähinnä haet kiksejä siitä että saat juoksutettua minua ympäri ketjua kopioimassa sun tekstejäsi.
Vieläkään en tiedä mitä viestiä tarkoitat. Annetaan olla kunnes sinulla on joku teksti osoittaa.
T. Nainen KTM ja PS
"Kyllä sen tietää sitten kun tilaisuus tulee! Esim. tytön vanhemmat ovat pois kotoa tai muuta vastaavaa. Tyttö on sen verran kiltti, että ei varmasti kerro vanhemmilleen jos käyn panee sitä. Helppo nakki saada tyttö sänkyyn kanssani. Tunnetaan toisemme entuudestaan jo suht pitkään, joten tyttö sen verran luottaa minuun, että luulee minun olevan mukava naapuri :D.
T. Kaapo 19v"
Kannattaa varoa jos jäät kiinni, niin voi olla että se on sairaalan reissu tiedossa sitten!
Juu niin maksaa. Ja kerro toki kuinka monta uutta euroa tulee sairaanhoitajien maksamista veroista sinne yhteiseen pottiin? Uutta euroa...
**
En tiedä, kun en tunne alan palkkoja. Niistä se maksettavan veron määrä käy ilmi. Niillä hoitajien maksamilla veroilla vaikka voi maksaa hyvinvointialueen menoja, kyllä niitä siellä piisaa anyway, vaikka me muut samalla samaan aikaan yksityisellä tehtäisiin "uusia euroja".
Toisin kuin sinä kaikesta päätellen, minä arvostan julkisen työntekijöitä ja heidän työpanosta.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin palstamiehet
Todista nyt että tuon kirjoitti mies, etkä vaikka sinä itse ihan vain sen takia että halusit päästä kirjoittamaan tuon viestisi.
Hyvin servattu! Kaikki miehet ovat avuttomia paskoja ja ne pitäis tappaa saastuttamasta tätä meidän kaunista maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin palstamiehet
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sen tietää sitten kun tilaisuus tulee! Esim. tytön vanhemmat ovat pois kotoa tai muuta vastaavaa. Tyttö on sen verran kiltti, että ei varmasti kerro vanhemmilleen jos käyn panee sitä. Helppo nakki saada tyttö sänkyyn kanssani. Tunnetaan toisemme entuudestaan jo suht pitkään, joten tyttö sen verran luottaa minuun, että luulee minun olevan mukava naapuri :D.
T. Kaapo 19v"
Kannattaa varoa jos jäät kiinni, niin voi olla että se on sairaalan reissu tiedossa sitten!
Panohommissa on omat riskinsä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pitäisi tappaa, oli se sikoja tai ei. Saara Särmä on niin oikeassa.
Tämä oli tietysti palstamiehen teksti, kirjoitettiin naisena että päästäisiin esittämään naiset pahoina. Minun ei tarvitse todistaa tätä, tiedän sen samalla tavalla kuin miehet tietävät että naistentappokommentit ovat miehinä esiintyviltä naisilta peräisin. Älkää pyytäkö todisteita, en tule niitä antamaan, mutta tiedän sen vain ja kun minä sanon niin silloin se on totta. Tämä kappale olisi kirjoitettu sarkasmifontilla jos sellainen olisi käytössä, tämä näin huomautuksena sitä lukeville miehille joille asia täytyy vääntää rautalangasta.
Paitsi että kyllä sen oikeasti voi todistaa, että kyseessä oli palstamies. Nainen ei väittäisi Saara Särmän kehottaneen miesten tappamiseen koska sehän ei millään lailla ole totta ja sen voi todistaa. Vain naisia vihaava mies on niin tyhmä trollauksessaankin, että esittäisi näin hölmön väitteen muka naisena.
Huomauttaisin myös, että nimetyistä henkilöistä solvaavien väitteiden esittäminen saattaa olla kunnianloukkausrikos. Taidankin välittää tämän tekstin Saara Särmälle, hän voi itse sitten päättää miten toimii sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa villi viikonloppu liberaali pimujen kanssa!
t-sammy 30v
Löytyikö hyviä saalistusmaita?
Kyllä oli kävin Helsingin yökerhossa, joka oli täynnä nuoria naisia, ihan yhtäkkiä aloin suudella vieressä istuvan nuoren naisen kanssa. Katseita toki vaihdoimme ensin. Sitten menimme hänen kämppäänsä hetken päästä. Sain todella hyvää seksiä, nuori kaunis nainen oli 17v ja vanhemmat oli mummolassa. Tämän jälkeen tavata enää, koska hänellä on poikaystävä tiedän naisen nimen, mutta kiitollisena muistelen yhdenyön panoa mielellään. Hän oli oikein hyvä sängyssä nuoresta iästä huolimatta, vaikka ei halunnutkaan jatkaa tapailua tuon jälkeen.
t-sammy 30v
Joo! Nuorena kollina nussin naapurin tyttöä, joka oli ehkä 15v ja mä 24v. Kyllä tuntu hyvälle viedä tytön neitsyys kerrankin sai kunnolla naida. Ja oli isompi kun tyttö kanssa villinä mukana seksissä täysillä. Hyvät orkut tytölle tuli :).
Hyvä että tyttö sai patukkaa kunnolla tuossa iässä :D
Tuli vielä toinen nuoruusmuisto mieleen. Itse olin vajaa 20v kundi, ja lähdin autokyytiin 17-vuotiaan nuoren naisen kanssa. Naisella oli hame ja ei pikkuhousuja. Sillä aikaa kun kuski tankkasi ja kävi kahvilla, niin minä nuorena kollina käsittelin naista hameen alta kädelläni. Menin hänen kotiinsa kylään ja minä tuli sisääni saman tien. Ei siinä kauan kestänyt, mutta kiihkeältä tuntui.
t-sammy 30v
Pääasia on että suomalaiset lisääntyy, ihan sama miten hoidatte sen, kunhan lisäännytte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Palstalla ei ole miehiin kohdistuvia tappopuheita"
Terveisin palstamammat
Tämä oli tietysti palstamiehen teksti, kirjoitettiin naisena että päästäisiin esittämään naiset pahoina. Minun ei tarvitse todistaa tätä, tiedän sen samalla tavalla kuin miehet tietävät että naistentappokommentit ovat miehinä esiintyviltä naisilta peräisin. Älkää pyytäkö todisteita, en tule niitä antamaan, mutta tiedän sen vain ja kun minä sanon niin silloin se on totta. Tämä kappale olisi kirjoitettu sarkasmifontilla jos sellainen olisi käytössä, tämä näin huomautuksena sitä lukeville miehille joille asia täytyy vääntää rautalangasta.
Paitsi että kyllä sen oikeasti voi todistaa, että kyseessä oli palstamies. Nainen ei väittäisi Saara Särmän kehottaneen miesten tappamiseen koska sehän ei millään lailla ole totta ja sen voi todistaa. Vain naisia vihaava mies on niin tyhmä trollauksessaankin, että esittäisi näin hölmön väitteen muka naisena.
Huomauttaisin myös, että nimetyistä henkilöistä solvaavien väitteiden esittäminen saattaa olla kunnianloukkausrikos. Taidankin välittää tämän tekstin Saara Särmälle, hän voi itse sitten päättää miten toimii sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin palstamiehet
Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
**
En tiedä, kun en tunne alan palkkoja. Niistä se maksettavan veron määrä käy ilmi. Niillä hoitajien maksamilla veroilla vaikka voi maksaa hyvinvointialueen menoja, kyllä niitä siellä piisaa anyway, vaikka me muut samalla samaan aikaan yksityisellä tehtäisiin "uusia euroja".
Toisin kuin sinä kaikesta päätellen, minä arvostan julkisen työntekijöitä ja heidän työpanosta.
T. Nainen KTM ja PS
Väärin. Ne antavat rahansa takaisin samaan paikkaan mistä ne saivatkin. Ei synny uusia veroeuroja käytettäväksi.
Tai hei, mennään kaikki julkiselle sektorille! Mehän saadaan pyöritettyä koko maa ilman velkaa kun kerran julkisen sektorin veroeurot riittää!
"Nainen ei väittäisi Saara Särmän kehottaneen miesten tappamiseen koska sehän ei millään lailla ole totta ja sen voi todistaa."
Eihän kukaan mieskään ole väittänyt Särmän kehottaneen. Opetelkaa nyt hyvät naiset lukemaan. Teille tulee turhan paljon väärinkäsityksiä ja siksi te reppanat riitelette niin herkästi milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa villi viikonloppu liberaali pimujen kanssa!
t-sammy 30v
Löytyikö hyviä saalistusmaita?
Kyllä oli kävin Helsingin yökerhossa, joka oli täynnä nuoria naisia, ihan yhtäkkiä aloin suudella vieressä istuvan nuoren naisen kanssa. Katseita toki vaihdoimme ensin. Sitten menimme hänen kämppäänsä hetken päästä. Sain todella hyvää seksiä, nuori kaunis nainen oli 17v ja vanhemmat oli mummolassa. Tämän jälkeen tavata enää, koska hänellä on poikaystävä tiedän naisen nimen, mutta kiitollisena muistelen yhdenyön panoa mielellään. Hän oli oikein hyvä sängyssä nuoresta iästä huolimatta, vaikka ei halunnutkaan jatkaa tapailua tuon jälkeen.
t-sammy 30v
Joo! Nuorena kollina nussin naapurin tyttöä, joka oli ehkä 15v ja mä 24v. Kyllä tuntu hyvälle viedä tytön neitsyys kerrankin sai kunnolla naida. Ja oli isompi kun tyttö kanssa villinä mukana seksissä täysillä. Hyvät orkut tytölle tuli :).
Hyvä että tyttö sai patukkaa kunnolla tuossa iässä :D
Itselläni on myös nuori naapurin likka 16v tähtäimessä, pitää vaan odottaa sopivaa tilaisuutta iskeä häntä, sillä likka on todella kiltti sekä ujo herkkuperse!
T. Kaapo 19v
Miten ajattelit iskeä tyttöä, jos saan kysyä?
Itse panisin kunnolla paljaalla sekä laskisin spermat tytön sisään :D. Olisi tytöllä sekä tytön vanhemmilla riemua kerrakseen, kun tyttö pamahtaa paksuksi :D.
Just olipa viisasta taas kerran 😮💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kaapo 19v"