Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
"Vain 25 % naisista voisi seurustella persun kanssa"
Taitaa mennä toisin päin: Vain 25 % persuista voisi seurustella naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, on niitä mt-ongelmia miehillä yhtä lailla. Eivät vaan hakeudu hoidon piiriin ja sehän tietää sit hyvää lopputulosta...näkyy näköjään tässäkin ketjussa..."
Me miehet olemme vahvempaa tekoa, eli emme hakeudu terapiaan, jos joku työkaveri katsoi vähän pahasti.
Niin ja terapia maksaa myös 🤔 täytyy maksaa itse tai täytyy olla hyvä työnantaja joka maksaa. Naiset ehkä hanakammin tällaiseen ovat valmiita investoimaan.
T. Nainen KTM ja PS
Tietysti ovat, miehen kukkarolla se kuitataan.
Ja kela sen maksaa, eli joo miehet koska naiset harvemmin maksaa veroja.
Useammat naiset veroja makselee, kuin miehet. Määrä on sit vähän toinen juttu, julkisen
Naisten määrä veronmaksajina on suurempi kuin miesten eli enemmistö veroa maksavista on naisia. Miehet taas keskimäärin maksavat enemmän veroa, vaikka veronmaksajina ovat pienempi osuus naisten vastaavaan määrään. Tämä kävi ilmi verohallinon omassa naistenpäivänä julkaistussa tilastossa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain 25 % naisista voisi seurustella persun kanssa"
Taitaa mennä toisin päin: Vain 25 % persuista voisi seurustella naisen kanssa.
Kenenkään poliittinen kanta ei automaattisesti estä ketään seurustelemasta tai muodostamasta suhdetta toisen ihmisen kanssa. Seurustelu perustuu yleensä yhteisiin arvoihin, kiinnostuksen kohteisiin ja henkilökemioiden yhteensopivuuteen, ei välttämättä poliittiseen kantaan.
Vaikka yksilön poliittisilla näkemyksillä voi olla merkitystä suhteessa, on mahdollista, että kaksi ihmistä voi olla eri mieltä poliittisista asioista ja silti kunnioittaa ja tukea toistensa näkemyksiä. Avoin keskustelu ja kunnioitus toisen mielipiteitä kohtaan ovat tärkeitä tekijöitä terveessä suhteessa, ja ne voivat auttaa ylittämään mahdolliset erimielisyydet poliittisissa kysymyksissä.
Jokainen ihmissuhde on yksilöllinen, ja päätös siitä, voivatko nainen ja perussuomalainen seurustella, riippuu heidän omista arvoistaan, näkemyksistään ja suhteen dynamiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, on niitä mt-ongelmia miehillä yhtä lailla. Eivät vaan hakeudu hoidon piiriin ja sehän tietää sit hyvää lopputulosta...näkyy näköjään tässäkin ketjussa..."
Me miehet olemme vahvempaa tekoa, eli emme hakeudu terapiaan, jos joku työkaveri katsoi vähän pahasti.
Niin ja terapia maksaa myös 🤔 täytyy maksaa itse tai täytyy olla hyvä työnantaja joka maksaa. Naiset ehkä hanakammin tällaiseen ovat valmiita investoimaan.
T. Nainen KTM ja PS
Useammat naiset veroja makselee, kuin miehet. Määrä on sit vähän toinen juttu, julkisen
Jos nainen saa rahaa samasta paikasta mihin se "maksaa veronsa" niin arvaatkos... ei se oikeasti mitään maksa. Edullisempi lopputulos tulisi kun laitettaisiin vero% nollaan ja se huomioitaisiin palkassa sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi luulla että tuo on sinun tekstiäsi.
En voi mitään jos joku niin luulee. Otan vastuun vaan siitä mitä olen tänne oikeasti kirjoittanut. Jonkun muun ajatukset on asianomaisen omalla vastuulla.
Minusta tuo ei ole minulle ominainen tapa puhua tai kirjoittaa eikä edusta minun ajatuksia tai tapaa ajatella.
T. Nainen KTM ja PS
ok, siellä oli sun nimimerkkisi etkä raivonnut asiasta. Se herättää epäilyksiä.
Voitko laittaa alkuperäisen viestin, josta puhut (en tiedä mitä tarkoitat).
Ja minä nyt en yleensäkään ole ihmisenä raivoavaa sorttia. Keskustele, kysyn, kyseenalaistan, mukaudun, muovaudun jne. Mutta viha/raivo ja sellaiset eivät kuulu vuorovaikutukseen tai tapaani olla. Osaan erimielisyydet argumentoida ilmankin. Suosittelen samaa kaikille. Säästyy monelta kun sen oppii ja osaa.
T. Nainen KTM ja PS
Siinä se oli mihin vastasit. Ei ole vaikeaa.
"Mikset sano ihan suoraan, että uskot terveydenhuollossa olevan salaliitto joka tähtää miesten tappamiseen? Koska sitähän tarkoitit mutta ilmeisesti olisi ollut sinullekin liian noloa kirjoittaa se. Mutta kirjoituksesi on tosiaan malliesimerkki siitä, mitä tapahtuu kun miehet eivät hakeudu mt-palvelujen pariin. Olet ilmeisesti sama henkilö, joka joskus kirjoitteli tänne siitä kuinka ei mene terveydenhuoltoon koska naiset tappavat hänet siellä. Olisi kiva, että esittäisit jotain todisteita siitä, että juuri miehille tapahtuu terveydenhuollossa systemaattisia "vahinkoja". Mutta eiköhän tämä ole sama kuim muillakin salaliittohöyrähtäneillä, vastataan että do your own research. :)
Todellisuudessahan erveydenhuollossa miehillä on aina ollut naisia parempi asema. Malli-ihminen lääketieteessä on aina ollut mies, ja sairauksia on tutkittu miesten oireiden pohjalta. Aiemmin esimerkiksi sydänoireet jäivät naisilla usein huomiotta, koska ne eivät esiinny samalla tavalla kuin miehillä. Nyt tähän on sentään havahduttu, mutta edelleen esimerkiksi naisten kipua vähätellään terveydenhuollossa. Nämä ovat asioita joita nykyään on jo otettu keskusteluun esimerkiksi lääketieteen opiskelijoille, mutta paljon on vielä tehtävää.
Syöpäseulonnoista sen verran, että seulontoja tehdään rintasyövästä, kohdunkaulan syövästä ja suolistosyövistä. Jälkimmäinen seulotaan ihan yhtä lailla miehiltä kuin naisilta ja rinnan ja kohdunkaulan syöpiä on vähän paha seuloa miehiltä kun ne eivät ole miesten syöpiä. Muidenkin syöpien seulontaa on tutkittu, mutta niiden kohdalla ei ole vielä riittävästi näyttöä toimivista seulontamenetelmistä. Esimerkiksi kohdunkaulan syövässä seulonta taas kannattaa ehdottomasti siksi, että siinä on esiaste jonka löytymisen jälkeen aloitettu hoito estää sen kehittymisen syöväksi. Sen sijaan vain miehiä koskeva syöpä eli eturauhassyöpä on siitä ongelmallinen seulottava, että hyvänlaatuisia kasvaimia ei usein pystytä erottamaan pahanlaatuisista ja kasvaimiin käytetty hoito voi aiheuttaa pitkäaikaisia haittoja. Voit itse käydä lukemassa näistä vaikka Syöpäjärjestöjen sivuilta.
Ja mihin hoitoon miehet eivät pääse?"
Eikö tällä "naisten salaliitto miesten tuhoamiseksi" -hullulla ole mitään sanottavaa tähän? Onko tuo liian vaikeaa tekstiä sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ette mene terapiaan. Pistätte pään sekaisin aineilla, tuhoatte ihmissuhteenne, syrjäydytte ja alatte vihata naisia. Niin vahvaa tekoa te olette.
Paitsi ettei tuokaan pidä paikkaansa.
Naiset sitä terapiaa tarvitsee, tehän tapatte vauvanne terapiasta huolimatta. Mitä tapahtuisikaan jos teitä ei suosittaisi jonoissa?
Ja niin pyörähti taas pyörä käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly tietää:
Nuorten miesten ja naisten välille voi syntyä ideologinen kuilu monista syistä, mukaan lukien yhteiskunnalliset muutokset, kulttuuriset normit ja yksilölliset kokemukset. Joitakin mahdollisia syitä tähän kuiluun voivat olla:
1. **Sukupuoliroolien muutos:** Yhteiskunnassa on tapahtunut sukupuoliroolien muutoksia, ja tämä voi johtaa erilaisiin näkemyksiin siitä, millaisia odotuksia asetetaan miehille ja naisille. Näiden odotusten vastakkaisuus voi luoda jännitteitä.
2. **Feministinen liike:** Feministinen liike on vaikuttanut nuorten naisten ja miesten ajatteluun sukupuolten tasa-arvosta ja sosiaalisista oikeuksista. Joillekin tämä voi olla voimakas liikkeellepaneva voima, kun taas toiset saattavat kokea sen uhkana omille arvoilleen.
3. **Median vaikutus:** Median kautta nuoret altistuvat erilaisille sukupuolirooleille ja -normeille. Tämä
Yllättävää, että miesvihasika näkee miesvihaa jopa AI:n tuottamassa tekstissä. Kuten aiemminkin mainituissa kukkaruukuissa.
Kas kas, uusi nimittelijä saapui pelikentälle?
Missäs näinkään miesvihaa?
Siinä se oli mihin vastasit. Ei ole vaikeaa.
**
Minä en puhelimella näe mitä kommenttia tarkoitat enkä tiedä mitä kommenttia tarkoitat. Vaikea on silloin ottaa kantaa mihinkään...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Verohallinto unohti yhden pienen faktan...
Jos sä saat palkkasi verorahoista niin maksatko sä oikeasti veroja, vai onko se saman rahan siirtämistä taskusta toiseen?
Suurin osa naisista on julkisella sektorilla, suurin osa julkisen sektorin duunareista, korjaan, erityisasiantuntijoista, on naisia.
Tämä ei ole minun kirjoittama jos tätä tarkoitat? Joku vastannut sen minun viestini. En minä. Tässä nyt on niin monta virhettä koko jutussa että en jaksa edes alkaa korjailla. Puuta heinää. Voit lukea minun aiemman viestin jos minun näkemystä johonkin tarvitset.
T. Nainen KTM ja PS
Ei vaan se viesti millä vastasit tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Useammat naiset veroja makselee, kuin mi
Naisten määrä veronmaksajina on suurempi kuin miesten eli enemmistö veroa maksavista on naisia. Miehet taas keskimäärin maksavat enemmän veroa, vaikka veronmaksajina ovat pienempi osuus naisten vastaavaan määrään. Tämä kävi ilmi verohallinon omassa naistenpäivänä julkaistussa tilastossa.
T. Nainen KTM ja PS
Naisten "maksamilla veroilla" ei vain ole väliä koska se on rahan siirtämistä taskusta toiseen. Yhtäkään uutta euroa ei synny kun julkisen sektorin nainen larppaa veronmaksajaa.
Jos nainen saa rahaa samasta paikasta mihin se "maksaa veronsa" niin arvaatkos... ei se oikeasti mitään maksa. Edullisempi lopputulos tulisi kun laitettaisiin vero% nollaan ja se huomioitaisiin palkassa sellaisenaan.
Nainen saa rahaa työnantajalta. Nainen maksaa palkastaan veroa tulojensa mukaan kuuten mieskin.
Naisten ja miesten maksamilla veroilla rahoitetaan valtion/yhteiskunnan menoja.
Ja vaikka nainen tai mies olisi verohallinnossa töissä niin ne palkasta menevät verot menevät yhtäläillä valtion menoihin kuten muidenkin, jos sitä tällä kommentillasi tarkoitat? Mutta ethän sä voi antaa verohallinon työntekijöille omia vapauksia olla maksamatta 😂🙈 kyllä se on kaikkien palkansaajien tasapuolinen osa. Jos maksat mielestäsi liikaa veroja, niin kokoomus, keskusta, RKP ja PS. Jos liian vähän niin muut puolueet.
T. Nainen KTM ja PS
Kuinka moni täällä uskoo, että tätä vauvantappohullua oikeasti millään lailla liikuttaa lapsen joutuminen henkirikoksen uhriksi? Ei hän oikeasti tunne minkäänlaista empatiaa lasta kohtaan, päin vastoin hän on iloinen jos lukee uutisen siitä, että äiti on tappanut vauvansa. Sehän on vain yksi juttu lisää jolla voi hekumoida kuinka kaikki naiset tekisivät saman.
Jos lapsen tappaa isä, niin se se ei herätä hänessä mitään tunteita paitsi varmasti silloin jos lapsi on tyttö. Siitä hän on varmasti iloinen, hänhän vihaa naisia ja tyttölapsesta kasvaisi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä saat palkkasi verorahoista niin maksatko sä oikeasti veroja, vai onko se saman rahan siirtämistä taskusta toiseen?
Suurin osa naisista on julkisella sektorilla, suurin osa julkisen sektorin duunareista, korjaan, erityisasiantuntijoista, on naisia.
Tämä ei ole minun kirjoittama jos tätä tarkoitat? Joku vastannut sen minun viestini. En minä. Tässä nyt on niin monta virhettä koko jutussa että en jaksa edes alkaa korjailla. Puuta heinää. Voit lukea minun aiemman viestin jos minun näkemystä johonkin tarvitset.
T. Nainen KTM ja PS
En pysy perässä enää...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa rahaa työnantajalta. Nainen maksaa palkastaan veroa tulojensa mukaan kuuten mieskin.
Naisten ja miesten maksamilla veroilla rahoitetaan valtion/yhteiskunnan menoja.
Ja vaikka nainen tai mies olisi verohallinnossa töissä niin ne palkasta menevät verot menevät yhtäläillä valtion menoihin kuten muidenkin, jos sitä tällä kommentillasi tarkoitat? Mutta ethän sä voi antaa verohallinon työntekijöille omia vapauksia olla maksamatta 😂🙈 kyllä se on kaikkien palkansaajien tasapuolinen osa. Jos maksat mielestäsi liikaa veroja, niin kokoomus, keskusta, RKP ja PS. Jos liian vähän niin muut puolueet.
T. Nainen KTM ja PS
Puhutaan asiasta vähän isommin kuin verohallinnosta, puhutaan julkisesta sektorista.
Jos julkisen sektorin vero% laitetaan nollaan ja se huomioidaan palkassa, kuinka veropotti muuttuu?
Toisaalta tuohan voisi olla hyvä ajatus... maksetaan kaikille hoitsuille 10 000€ palkkaa ja nostetaan veroprosentti 90%:iin. Sitten ei tarvitse maksaa asumistukea ja muuta koska niillä on kova liksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
En pysy perässä enää...
T. Nainen KTM ja PS&
Ymmärrän hyvin, olet vain nainen, ktm ja persu
Ymmärrän hyvin, olet vain nainen, ktm ja persu
Ja sinä kyvytön esittämään mihin haluat vastauksen. En tiedä ootko huomannut mutta et ole ainoa kenen kanssa käyn täällä keskusteluja. En mitenkään muista mitä just sulle olen sanonut sivulla x kommentissa numero se ja se.
Myös yhtä kyvytön argumentoinnissasi kuten aina 😉
T. Nainen KTM Ja PS
Puhutaan asiasta vähän isommin kuin verohallinnosta, puhutaan julkisesta sektorista.
Jos julkisen sektorin vero% laitetaan nollaan ja se huomioidaan palkassa, kuinka veropotti muuttuu?
Toisaalta tuohan voisi olla hyvä ajatus... maksetaan kaikille hoitsuille 10 000€ palkkaa ja nostetaan veroprosentti 90%:iin. Sitten ei tarvitse maksaa asumistukea ja muuta koska niillä on kova liksa.
**
Kaikki palkansaajat maksaa veroja palkastaan ja muista tuloistaan halusi tai ei. Myös julkisella. Mutta voithan sinä esittää laskelmasi verohallintoon tai jonnekin.
Meillä on niin perustavanlaatuisesti eri käsitykset yhteiskunnan toimintaperiaatteista että en jaksa alkaa oikomaan tätä sinulle.... Mennään tällä mikä nyt on tai sitten reippaana miehenä lähde ajamaan esitystäsi jollekin taholle joka siitä päättää mikäli olet tyytymätön.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikset sano ihan suoraan, että uskot terveydenhuollossa olevan salaliitto joka tähtää miesten tappamiseen? Koska sitähän tarkoitit mutta ilmeisesti olisi ollut sinullekin liian noloa kirjoittaa se. Mutta kirjoituksesi on tosiaan malliesimerkki siitä, mitä tapahtuu kun miehet eivät hakeudu mt-palvelujen pariin. Olet ilmeisesti sama henkilö, joka joskus kirjoitteli tänne siitä kuinka ei mene terveydenhuoltoon koska naiset tappavat hänet siellä. Olisi kiva, että esittäisit jotain todisteita siitä, että juuri miehille tapahtuu terveydenhuollossa systemaattisia "vahinkoja". Mutta eiköhän tämä ole sama kuim muillakin salaliittohöyrähtäneillä, vastataan että do your own research. :)
Todellisuudessahan erveydenhuollossa miehillä on aina ollut naisia parempi asema. Malli-ihminen lääketieteessä on aina ollut mies, ja sairauksia on tutkittu miesten oireiden pohjalta. Aiemmin esimerkiksi sydänoireet j
Tajuatko mikä ero on esimerkiksi kohdunkaulan syövällä ja eturauhassyövällä? Kohdunkaulan syövässä on esiaste, jonka hoitamalla se ei kehity syöväksi. Eturauhassyöpiä seulottaessa taas kävisi niin, että ei usein pystyttäisi erottamaan hyvänlaatuista ja pahanlaatuista ja hoito voisi aiheuttaa vain enemmän haittaa. Kaikkien syöpien seulonta ei onnistu samalla tavalla kuin vaikka kohdunkaulan. Kun et selvästi ole ymmärtänyt tuolta Syöpäjärjestöjen sivuiltakaan yhtään mitään kun luet sitä naisviha- ja salaliittolasit päässä niin täältä esimerkiksi löytyy ihan MIESPUOLISIA syöpälääkäreitä, kysy niiltä kun sinua selvästi askarruttavat nämä syöpäasiat: https://www.docrates.com/asiantuntijat/?gclid=EAIaIQobChMIytXukLbqhAMVH… Tuossa on vaikka jo ihan ylilääkäri, sekin on mies, ota yhteyttä vaikka siihen. Myös sairaalan perustaja on mies, siltäkin varmaan kannattaa kysyä. Kysy samalla tästä miesvastaisesta syöpäsalaliitosta, varmasti saat oikeaa tietoa kun nuohan ovat miehiä ja sen uhreja tietysti itsekin, vai mitä?
Enkä muuten ole hoitaja mutta kykenen normaaliin asioiden ymmärtämiseen tässäkin asiassa, toisin kuin sinä.
T. Nainen KTM ja PS