Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten eroista havainnollistaen:
Ihan helskutin kuvaava raina! Miehet ja naiset on vaan tehty jotenkin eri kierteellä!
On se jännä juttu, miten naisena olen selvinnyt erämaassa pari viikkoa putkeen yksin. Yksin en tosin metsästä, mutta kalaa nousi evääksi pussiruoan kaveriksi. Ei laavuja, ei tulisijoja, ei mukavuuksia. Ehkä juju oli juurikin siinä, että olin yksin eikä tarvinnut vahtia muiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori mies on kavereidensa kanssa pudonnut Andrew Taten ja kumppanien luomaan kaninkoloon.
Ja moni nuori nainen on täysin wokeideologian aivopesemä.
Hankala tilanne, eikä siitä tiedä kumpi oli ensin. Syyllisiä on kuitenkin turha hakea. Tai ehkä yksi asia on syyllinen. Algor
Ei woke ole mikään ideologia, paitsi oikeistopopulistien harhaisissa uhkakuvissa, ja niitähän heillä riittää. Lähes jokainen incel/persu voisi paljon paremmin, jos olisi maailma enemmän empaattinen ja woke! <3 Saattaisivat jopa kelvata naisille kumppaneiksi. :)
Tuolla jutussa horistiin myöe #metoon "vastareaktiosta" joka ei ole mitään muuta kuin seksuaalirikollisten puolustelua ja oman kusipäisyyden selittelyä itselle parhain päin. Kaikki persut viime eduskunta kaudella äänestivät mm vastaan, kun hallitus kiristi lainsäädäntöä raiskauksista. Siis niin, että se suostumus pitäisi olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Evoluutio korjaa persut ja vähempilahjaiset miehet pois. Evoluutio ei anna juntti-konservatiivien lisääntyä ja se on pelkästään hyvä asia."
Äänestin persuja. Terveisin nainen, 30v, ÄO 131. Ehkä silloin kun sinäkin tajuat äänestää persuja, on jo liian myöhäistä. Hassua, että ihmiset ovat ennakkoluuloisia persuja kohtaan, koska pelkäävät persujen olevan ennakkoluuloisia. Näetkö tässä jotain epäsuhtaa?
En ole ennakkoluuloinen heitä kohtaan. Tiedän kyllä mitä ovat ja mitä ajavat ja se ei kuulu minun arvomaailmaani.
Mitä Eurooppa edellä, sitä suomalaiset perässä. Euroopassa laitaoikeisto, eli Perussuomalaisten sisarpuolueet ovat jo suosituimpia suurimmassa osassa Eurooppaa. Ja koska me Perussuomalaiset pidämme faktoista, tässä sinulle sitä. Katso karttaa - tarkkaan.
h
Mutta miksi, miksi meillä Suomessa jyllää vain ääriperälaitaväsemmistö?!
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt on kaikille itsestään selvää että on miesten työt (korjaukset, huollot jne.) ja naisten työt (siivous, ruuanlaitto, lastenhoito jne.)
Kuinka monta kertaa päivässä sitä oikein korjataan ja huolletaan vs. syödään ja ollaan vastuussa jälkikasvusta? Niinpä. Läheskään kaikki miehet ei edes osaa mitään korjaus- ja huoltotöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Evoluutio korjaa persut ja vähempilahjaiset miehet pois. Evoluutio ei anna juntti-konservatiivien lisääntyä ja se on pelkästään hyvä asia."
Äänestin persuja. Terveisin nainen, 30v, ÄO 131. Ehkä silloin kun sinäkin tajuat äänestää persuja, on jo liian myöhäistä. Hassua, että ihmiset ovat ennakkoluuloisia persuja kohtaan, koska pelkäävät persujen olevan ennakkoluuloisia. Näetkö tässä jotain epäsuhtaa?
En ole ennakkoluuloinen heitä kohtaan. Tiedän kyllä mitä ovat ja mitä ajavat ja se ei kuulu minun arvomaailmaani.
Mitä Eurooppa edellä, sitä suomalaiset perässä. Euroopassa laitaoikeisto, eli Perussuomalaisten sisarpuolueet ovat jo suosituimpia suurimmassa osassa Eurooppaa. Ja koska me Perussuomalaiset pidämme faktoista, tässä sinulle sitä. Katso karttaa - tarkkaan.
h
Tuoko on se hyvä suunta? Että seksuaalivähemmistötkin ovat teikäläisille uhka? Kuulostaa pahasti kyllä erään Aatun ajatusmaailmalta, mutta ettehän te ole nat... Tai fas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helskutin kuvaava raina! Miehet ja naiset on vaan tehty jotenkin eri kierteellä!
On se jännä juttu, miten naisena olen selvinnyt erämaassa pari viikkoa putkeen yksin. Yksin en tosin metsästä, mutta kalaa nousi evääksi pussiruoan kaveriksi. Ei laavuja, ei tulisijoja, ei mukavuuksia. Ehkä juju oli juurikin siinä, että olin yksin eikä tarvinnut vahtia muiden perään.
No mikäs konsti se nyt täydellä modernilla retkeilyvälinearsenaalilla on?
Mutta olet oikeassa siinä, että kaikki on helpompaa jos ei tarvitse holhota ja etenkin kuunnella naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.
Miehet on hukassa kun ei saa orjuutettua naisia. Naisilla on asiat hyvin.
Onko naisilla oikeasti asiat hyvin? Ei vaikuta siltä kun katsoo mielenterveysongelmien räjähtynyttä kasvua. Syökö jo melkein puolet nuorista naisista jotain masennuslääkkeitä? Johtuuko se siitä että kaltaisesi nainen haluaa orjuuttaa kaikki naiset johonkin "uraa" luovan naisen muottiin tai siihen valheeseen että "en tarvitse miestä mihinkään". Te luulette että miehet ovat syyllisiä kaikkeen vaikka suurin osa miehistä
On se kummallista, kun tasa-arvoisessa Suomessa naiset syövät selvästi enemmän masennuslääkkeitä kuin epätasa-arvoisemmassa Brasiliassa, Espanjassa tai Saudi-Arabiassa. Ehkä juuri tästä syystä monet naiset menevätkin arabin kanssa kimppaan, kun voivat tuntea olevansa "naisia", eivätkä sitten tarvitse niin paljon masennuslääkkeitä. Suomalaiset miehet ovat jo kuohineet itsensä, kun eivät uskalla olla mistään mitään mieltä pelätessään feministien ca ncelointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
h
Mitä enemmän tätä porukkaa on, sitä enemmän reppanamiehiä jää ilman naista. Heitä täytyykin rohkaista seurustelemaan poikien kesken tai jakamaan naisiaan usemman kesken. Kyllä se vaan on niin, että nainen sen valinnan tekee ja erityisesti fiksu, sivistynyt nainen, kuten jutussakin todettiin. <3
Niin se "mestarikin" neuvoi (ja Riikka oli samaa mieltä!) että suomalaisten on alettava hyväksyä kumppaneiksi myös niitä vähemmän viehättäviä. Ja itse elävät, kuten kirjoitavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Eurooppa edellä, sitä suomalaiset perässä. Euroopassa laitaoikeisto, eli Perussuomalaisten sisarpuolueet ovat jo suosituimpia suurimmassa osassa Eurooppaa. Ja koska me Perussuomalaiset pidämme faktoista, tässä
Aatu-setä oli kansallis-sosialidemokratti, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt on kaikille itsestään selvää että on miesten työt (korjaukset, huollot jne.) ja naisten työt (siivous, ruuanlaitto, lastenhoito jne.)
Kuinka monta kertaa päivässä sitä oikein korjataan ja huolletaan vs. syödään ja ollaan vastuussa jälkikasvusta? Niinpä. Läheskään kaikki miehet ei edes osaa mitään korjaus- ja huoltotöitä.
Jep. Meidän perheessä minä teen remppaa ja korjaan polkupyörät ja mies avustaa. Sähköautoa ei korjata itse, mutta vaihdan renkaat ja ostan uudet kuluneiden tilalle. Mies sen sijaan hoitaa tietotekniset asiat, ja se on sellainen suo johon en halua koskea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikille sopisi sama muotti? Oletko itse jotain keskivertotyyppiä keskivertoammatissa keskivertopalkalla keskivertoälykkyydellä? Taidat olla jopa tuota alempana.
Vierailija kirjoitti:
Feministinen voimaantuminen näkyy paradoksaalisesti siinä, että nuoret naiset Länsimaissa voivat koko ajan entistä huonommin. Ei olisi kannattanut uskoa sitä soopaa, jota elämälle vihamieliset feministit ovat harhaoppinsa avulla julistaneet.
Sovinismi tarkoittaa jonkin ryhmän (esim. valtion) toista ryhmää kohtaan osoittamaa imperialistista ja alistavaa käytöstä. Suomen kielessä se tarkoittaa lähinnä sukupuolikiihkoilua, ja nimitystä sovinismi ilman sen kummempia etuliitteitä on käytetty haukkumasanana miesten ylivaltaa kannattavasta aatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
Mutta Haavisto on samalla ihan selvästi myös setämies ja vikittelee avustajikseen nuoria miehiä.
Siitä yhdestä pestatusta on kuviakin, kun haavisto kävi tapaamasta häntä armeija-aikana.
Väitän, että heterotilanteessa tuota asiaa ei katsottaisi hyväksyvästi.
Suurin syy, miksi sodomiitteja inhotaan on juuri se, että ne hätyyttävät pikkupoikia!
Yleensä kannattaa olla niiden kanssa samaa mieltä, jotka yrittävät pitää maailmalla omien puolia.
Muissakin maissa pitävät omiensa puolta, mutta jostain syystä täällä on tärkeintä, että muut hyötyvät meistä mahdollisimman paljon.
Mitkä tahansa ovat syyt ja seuraukset, inhoan tätä, kuinka rivien välistä usein syytetään naisia. Naiset tekevät jotenkin väärin ja aiheuttavat huonoa kehitystä yhteiskuntaan jne.
Ei tässä ole tarvetta etsiä "syyllistä" ja määritellä isoja ihmisjoukkoja (koko sukupuolta) ilkeästi tietynlaisiksi, tyhmiksi tai naiiveiksi tai ties miksi.
Miksi ihmiset eivät osaa keskustella tästä aiheesta yleistämättä ja sivistyneesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministinen voimaantuminen näkyy paradoksaalisesti siinä, että nuoret naiset Länsimaissa voivat koko ajan entistä huonommin. Ei olisi kannattanut uskoa sitä soopaa, jota elämälle vihamieliset feministit ovat harhaoppinsa avulla julistaneet.
Sovinismi tarkoittaa jonkin ryhmän (esim. valtion) toista ryhmää kohtaan osoittamaa imperialistista ja alistavaa käytöstä. Suomen kielessä se tarkoittaa lähinnä sukupuolikiihkoilua, ja nimitystä sovinismi ilman sen kummempia etuliitteitä on käytetty haukkumasanana miesten ylivaltaa kannattavasta aatteesta.
Eikä tarkoita! Sovinismi tarkoittaa sokeaa kansalliskiihkoa.
Romaanihahmo Nicolas Chauvin ( > "chauvinismi" > shovinismi > sovinismi ) oli jyrkkä Napoleonin kannattaja, joka selitti pahimmatkin onnettomuudet Napen kannalta parhain päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs konsti se nyt täydellä modernilla retkeilyvälinearsenaalilla on?
Mutta olet oikeassa siinä, että kaikki on helpompaa jos ei tarvitse holhota ja etenkin kuunnella naisia.
Sääolosuhteet eivät olleet mitenkään kesäiset, eikä niin pitkää vaellusta tehdä kantamalla mukavuuksia. Vain jupit kantavat kilokaupalla moderneja vehkeitä niskat väärällään ja kulkevat valmiita polkuja pitkin.
Ennemmin minä erätaitoisen naisen kanssa lähtisin kuin päsmäröivän miehen, joka luulee pelkän inttikokemuksen riittävän. Aika surkeat erä- ja selviytymistaidot monella tapaamallani miehellä, jotka henkselit paukkuen selittävät harrastavansa eräilyä. Lajituntemuksesta ja suunnistuksesta lähtien surkeita esityksiä. Siksi yksin erämaahan.
Vierailija kirjoitti:
Somehan siihen vaikuttaa, mutta tämä kuilu oli kyllä olemassa jo ennen somea. Muistan hyvin miten lukion aikaan vuosituhannen vaihteessa tytöt olivat kilpaa sitä mieltä, että kaikki maailman ongelmat olivat "länsimaisten valkoisten heteromiesten" syytä. Jopa Saharan autiomaan leviäminen oli heidän syytään. Mistä tämä aivopesu on peräisin alunperin, en tiedä mutta lähes kaikki hyvä mitä meillä on olemassa historiallisessa perspektiivissä on "länsimaisten valkoisten heteromiesten" ansiota todellisuudessa. Aika hiljaista olisi vaikka sähköjen, kaukolämmön, teiden, vesiputkien yms. suhteen ilman heitä.
No ei kyllä ole totta, naiset on kaiken oikeasti tehneet, en ole penaalin terävin kynä mutta minäkin tiedän, miiehet ottaa kunnian suunnittelusta a rakentamisesta mutta naiset on ne tehnyt!
"Mitä enemmän tätä porukkaa on, sitä enemmän reppanamiehiä jää ilman naista. Heitä täytyykin rohkaista seurustelemaan poikien kesken tai jakamaan naisiaan usemman kesken. Kyllä se vaan on niin, että nainen sen valinnan tekee ja erityisesti fiksu, sivistynyt nainen, kuten jutussakin todettiin. <3
Niin se "mestarikin" neuvoi (ja Riikka oli samaa mieltä!) että suomalaisten on alettava hyväksyä kumppaneiksi myös niitä vähemmän viehättäviä. Ja itse elävät, kuten kirjoitavat! "
Itse kykenen sopeutumaan kumppanina vain naiseen, joka on riittävän fiksu, mutta heitä on todella harvassa.
Yhden sellaisen löysin ja olin hänen kanssaan tilanteeseen tyytyväinen, mutta vailitettavasti hän kuoli.
Seuraavaa ei taida enää tulla.
Vai miesten työt 😂 aina yhtä huvittavaa...