Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
10381/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkästään tuo määrä kumppaneita kertoo jo oman tarinan. Et sit ehkä kestänytkään niitä koulutettuja, tai sitten he eivät kestäneet sinua. Hetken aikaa voi olla vaikk kuinka epäsuhtaisen kumppanin kanssa. Se, kenestä tulee se pysyvä, on merkittävä."

En tainnut puhua kumppaneista, vaan kyseessä on ollut kumppaniehdokkaita. Ja toisekseen on aika jännä juttu, että naisella saa olla vaikka satoja panokavereita, eikä se muuta naisen arvoa toisten naisten silmissä huonoksi, mutta miehellä ei saisi olla yhtä naista enempää historiaa.

Kuten yritin aiemmassa kommentissani jo ilmaista, ettei koulutus merkitse mitään sen suhteen, että toimiiko suhde vai ei. Kyse on aivan muusta. Nykyiseen vaimooni tutustuin pitkän kaavan kautta ja se kannatti. Kumpikin tiesi sitten vuosien päästä naimisiin mennessämme, millainen toinen on. Olemme edelleen kuin vastarakastuneet.

Vierailija
10382/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"yleensä miehet ovat perempia kokkeja" :D Suurin osa ei osaa kahvia keittää ja perunatkin poltetaan pohjaan.  Jos muutama mieskokki näkyy  tv:ssä se ei todellakaan tarkoita, että KAIKKI miehet osaisi kokata. Suurin osa ainakin vanhemmista miehistä ei osaa käydä edes ruokakaupassa saatika , että olisisvat ikinä kokanneet yhtään mitään :D  Ja nuoremmille maistuu saarioisten äitien tekemät roiskeläpät. Siinpä sitä on loistokokit!

Ei pidä edes paikkaansa, viestisi on valetta ja miesvihaa.

Väitätkö siis, että miehet ovat täällä valehdelleet, kun ovat kertoneet, miten naisen paikka on keittiössä?  Ja , että miehen ei kuulu tehdä kotitöitä? Kokaaminen on kotityö. Miksi on miesvihaa, jos nainen sanoo, että mies ei k

kuules palstamies, mitähän jos lakkaisit ratsastamassa muiden, niiden oikeiden miesten tekemisillä (niiden joiden kanssa me ollaan naimisissa) 

Sinä et ole käynyt inttiä(täällä parut miten naiset ei käy armejaa, mutta et ole itsekään käynyt, ei sinne mt-ongelmaisia oteta), että koskaan ole ollut eräretkillä tai kalastamassa.  Työmaaparakinkin olet nähnyt vain kuvissa, koska et ole töissä.  Ja miesvihaksi sinä itse väitit sitä, että sanotaan, ettei miehet ole parempia kokkia kuin naiset ja se perusteltiin sillä, ettei mies joka ei koskaan edes käy keittiössä voi olla hyvä kokki. Työmaakopissa ei kukaan opi hyväksi kokiski. Makkaran lämmittämistä mikrolla ei nääs lasketa  hyväksi kokkailuksi. Eikä erämaaretkellä pussikeiton sekoittamista kuumaan veteen. Näkee kyllä, ettei sulla ole tajuakaan "hyvästä kokista" kun kuvittelet, että eräretkellä kokkaillaan hienoja aterioita. Jos joskus olisit käynyt patikoimassa vaikkapa Lapissa tietäisit, että sinne ei mennä kokkailemaan herkkuruokia vaan murkina on hyvin säilyvää, kevyttä kantaa, ja helppoa nuotiolla tehdä yhdellä kattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sen syyn tietää mutta yksikään nainen ei sitä hyväksy.

Naiset ovat muuttuneet äärimmäisen itsekkääksi sekä omahyväiseksi miesten hyväksikäyttäjiksi ja jokainen nainen vihaa kaikkia miehiä jollain tasolla samaan aikaan kun naiset vaatii miehiä arvostamaan ja kunnioittamaan lähtökohtaisesti jokaista naista

Miksi ihmeessä luulet, että jokainen nainen vihaa miehiä? Miksi ihmeessä vihaisimme? Vaikka emme hyväksykään naisten haukkumista, se ei tarkoita, että vhaamme miehiä. Me lähtökohtaisesti rakastamme miehiä. 

Kyseessä ei ole luulo vaan fakta. Naiset vihaavat miehiä koska "miehet ovat aikoinaan tehneet naisille pahaa ja tekevät edelleen rikoksia naisia kohtaan"

Läht

Tällä palstalla miehet ovat itse tulleet esiin todistaen kaikkea tuota perv*rsioista alkaen. Onko se sit miesvihaa, ettei pidä/hyväksy näitä alistus- ym. fantasioita?

Tää on erikoista, että naisvihaa perustellaan aina sillä, et joku on sanonu jotain, tyyliin Tate, Jordan, Levine...Me naiset elämme oman kokemusmaailman kautta. Emme tarvitse "guruja" siihen, mitä ajattelemme tai tunnemme. Nää radikaalifeministitkin on tullut tutuksi vain tämän palstan kautta. Miehet niistä kertoneet.

Vierailija
10384/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan uteliaisuudesta... missä todellisuudessa naiset tekevät enemmän palkkatöitä kuin miehet, ja tulevat myöhemmin kotiin?"

Tässä minun todellisuudessa minun työpäivä loppuu myöhemmin mitä miehellä. Tietenkin ensin kotiin tuleva aloittaa ruuanlaiton.

Ilmasto vs. sää

Tästä on jo juteltu

Oot niin rakastunut tuohon ilmastoon. Tyyppi kysyi: missä todellisuudessa. Vastaus: omassa todellisuudessa. Sun sääjuttus ei oikein istunut tähän.

tyyppi kysyi  "missä todellisuudessa" ja hänelle vastattiin "tässä mun pienessä kuplassa joka ei ole relevantti kuin minulle, ja kaiken lisäksi poikkeus normiin"

Sääjuttu oli oikein osuva.

No onhan se relevanttia hänen kohdallaan! Ei se muuta yksilön kokemusta toiseksi, vaikka olisi maailman ainoa ihminen sen kokemuksen äärellä. 

Vierailija
10385/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"yleensä miehet ovat perempia kokkeja" :D Suurin osa ei osaa kahvia keittää ja perunatkin poltetaan pohjaan.  Jos muutama mieskokki näkyy  tv:ssä se ei todellakaan tarkoita, että KAIKKI miehet osaisi kokata. Suurin osa ainakin vanhemmista miehistä ei osaa käydä edes ruokakaupassa saatika , että olisisvat ikinä kokanneet yhtään mitään :D  Ja nuoremmille maistuu saarioisten äitien tekemät roiskeläpät. Siinpä sitä on loistokokit!

Ei pidä edes paikkaansa, viestisi on valetta ja miesvihaa.

Väitätkö siis, että miehet ovat täällä valehdelleet, kun ovat kertoneet, miten naisen paikka on keittiössä?  Ja , että miehen ei kuulu tehdä kotitöitä? Kokaaminen on kotityö. M

kuules palstamies, mitähän jos lakkaisit ratsastamassa muiden, niiden oikeiden miesten tekemisillä (niiden joiden kanssa me ollaan naimisissa) 

Puhuinkin kahvinkeitosta, edes se ei onnistunut miehiltä.

Osoitat täydellisesti miesvihanne. Teet sen väittämällä ettei miehet käy koskaan keittiössä, jolla sitten perustelette miksi miehet eivät osaisi kokkailla  :)

Ja hyvän kokin määritelmä onkin se, että se osaa tehdä sun herkkuruokia? Ai että, tyypillistä läskiperseiden puhetta. Onku nousee kurkkun kun kuulen sanan herkku.

Vierailija
10386/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla miehet ovat itse tulleet esiin todistaen kaikkea tuota perv*rsioista alkaen. Onko se sit miesvihaa, ettei pidä/hyväksy näitä alistus- ym. fantasioita?

Tää on erikoista, että naisvihaa perustellaan aina sillä, et joku on sanonu jotain, tyyliin Tate, Jordan, Levine...Me naiset elämme oman kokemusmaailman kautta. Emme tarvitse "guruja" siihen, mitä ajattelemme tai tunnemme. Nää radikaalifeministitkin on tullut tutuksi vain tämän palstan kautta. Miehet niistä kertoneet.

--

Miehet? ketkä miehet?

Vierailija
10387/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan uteliaisuudesta... missä todellisuudessa naiset tekevät enemmän palkkatöitä kuin miehet, ja tulevat myöhemmin kotiin?"

Tässä minun todellisuudessa minun työpäivä loppuu myöhemmin mitä miehellä. Tietenkin ensin kotiin tuleva aloittaa ruuanlaiton.

Ilmasto vs. sää

Tästä on jo juteltu

Oot niin rakastunut tuohon ilmastoon. Tyyppi kysyi: missä todellisuudessa. Vastaus: omassa todellisuudessa. Sun sääjuttus ei oikein istunut tähän.

tyyppi kysyi  "missä todellisuudessa" ja hänelle vastattiin "tässä mun pienessä kuplassa joka ei ole relevantti kuin minulle, ja kaiken lisäksi poikkeus normiin"

Sääjuttu oli oikein osuva.

No onhan se relevanttia hänen kohdallaan! Ei se muuta yksilön kokemusta toiseksi, vaikka olisi maailman ainoa ihminen sen kokemuksen äärellä. 

Kyse ei ollut yksilön kokemuksesta. Ilmasto vs. sää.

Vierailija
10388/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jossain yhteiskunnissa arvostetaan perheestään huolehtivaa naista. Se että suomalaiset naiset ovat ihan itse polkeneet sen roolin maan rakoon ei vaikuta mitenkään toisiin kulttuureihin."

Niissä yhteiskunnissa naiset vastaavat perheen taloudesta eli mies antaa tilinsä naisen hallittavaksi. Ei niin kuten palstamiehet sanovat, että kaikilla perheenjäsenillä ei tarvitse olla sama elintaso vaan mies voi syödä pihviä ja naiselle riittää kaurapuuro.

Tietysti naiselle riittää kaurapuuro jos nainen käy itse töissä ja vaatii miestä tekemään puolet kotitöistä.

Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies osaa tehdä, niin sitten varmaan miehen kannattaa ope

Se isopalkkainen voi sit vaikka palkata siivoojan sen oman osuuden hoitoon. Millä matematiikalla 44min pidempi työpäivä vapauttaa kaikista kotihommista? 

Vierailija
10389/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan palstamiehen unelma tämä tilanne, että aina kun avaat vaikka iltasanomat on jokin otsikko tyyliin:(tämä siis nyt, kun avasin iltasanomat) "Aikuinen mies rais*kasi 14 vuotiaan tytön".  Eilen kun menin lukemaan kyseistä lehteä oli otsikoissa  miten esimies yritti rai*skata vasta työpaikka aloittaneen nuoren naisen. Työkaverit tuli onneksi väliin.( palstamies olisi tullut varmaan kannustamaan esimiestä?) ja oli myös juttu jossa vaari, yli 60v oli rais*kannut 7-8 vuotiaan tytön kahdesi.

Täällähän siis hekumoitiin ajatuksella miten naisia rais*kataan, ja niistähän olemme saaneet lukea myös palsamiesten seksifantasioissa. 

Miten sairas on palstamiesten maailma. Tuollaisia tekoja ihaillaan ja naisia halveksitaan. Ja joku vielä kertoi, että vaimonsa odottaa lasta. Entä jos lapsi on tyttö?  

#miesvihanäkyväksi

Tässä näkee ta

Nuo otsikot on olleet eilen ja tänään iltasanomissa. Onko siisn miesvihaa, kun lehti kertoo miesten tekemisistä? Eihän  tuossa väitetä, että KAIKKI miehet ovat rais*kanneet 7 vuotiaan? 

Miksi suutut noin siitä, että jotkut miehet ovat suullistyneet noihin rikoksiin ja syytät sitten naisia miesvihasta. Ja mitä tästä ketjusta on saanut lukea, palstamiesten mielestä nuo jutun on ok. Ainakaan yksikään mies ei tuominnut niitä kommenteja joissa naisia halvitiin ja toivottiin , että naisia kohdellaan huonosti. 

Täällä ei ole yksikään mies tuominnut naisiin kohdistettuja väkivaltafantasioita ja kertomuksia, joten siis varmaan hiljaista hyväksyntää miehiltä tässä ketjussa. Päibvastoin, on kerrottu lisää tarinoita, joissa naisia halveksitaan ja käytetään hyväksi. Onko se miesvihaa, että kerrotaan mitä lehdessä on lukenut? 

Vierailija
10390/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan massiivinen kolmen tunnin kodinhoitourakka! Miehenä en tiedä miten naiset tuosta selviävät, respektii hei.

5min pyykin lajittelu,

2h44m pesukone

10min ripustaminen kuivumaan

Vierailija
10391/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jossain yhteiskunnissa arvostetaan perheestään huolehtivaa naista. Se että suomalaiset naiset ovat ihan itse polkeneet sen roolin maan rakoon ei vaikuta mitenkään toisiin kulttuureihin."

Niissä yhteiskunnissa naiset vastaavat perheen taloudesta eli mies antaa tilinsä naisen hallittavaksi. Ei niin kuten palstamiehet sanovat, että kaikilla perheenjäsenillä ei tarvitse olla sama elintaso vaan mies voi syödä pihviä ja naiselle riittää kaurapuuro.

Tietysti naiselle riittää kaurapuuro jos nainen käy itse töissä ja vaatii miestä tekemään puolet kotitöistä.

Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies osaa tehdä, niin sitten varmaan miehen kannattaa ope

Voi luoja mikä päkki. Niin turhaa tää jankkaava ",keskustelu". Itse yleistit miesten olevan parempia kokkeja, ilman mitään pohjaa. Ihan vaan, kun tykkäät yleistää ja aina tietenkin miesten hyväksi. Sinulta siis yksi erittäin iso oivallus puuttuu.

Tunnen toki miehiä, jotka myös kokkaavat. En tiedä, ovatko sen  parempia kuin vaimonsa. Lähinnä kokkaavat, koska ruoka pitää perheen saada. Samoin myös siivoavat ja tekevät muutenkin yhteisiä asioita. Eivät ole sen parempia tai huonompia, kuin vaimonsa. 

Vierailija
10392/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä ne on ihan nykypäivän miehet, jotka kiukuttaa. Tässä ketjussa aika monta sellaista naisvihapurkausta, että ihmettelen, voiko kukaan enää elää miehen kanssa. Mutta onneksi suurin osa miehistä ei ole tällaisia. Näissä kommentoijissa täytyy olla joku vinouma tai särö."

Jos luet ihan ajatuksella oman kommenttisi, niin ehkä tajuat  missä pohjimmainen syy on. Noh, mä kerron, koska en luota siihen että ymmärtäisit.

Teitä kiukuttaa se, kun luotte olkiukkoja. Olen täysin varma, ettei valtaosalla palstan naisilla ole koskaan ollut minkäänlaista miestä, mutta senkin edestä olette kuvitelleet, että miehiä ja vain paskoja miehiä on ollut teillä kaikilla. Sen pohjalta auotte meille kaikille harvoille miehille täällä päätänne eli hyökkäätte surutta kimppuun ja kuvittelette, että myös me ollaan niitä paskoja mielikuvitusmiehiänne. Sitten kun teidät jauhotetaan, se on muka naisvihaa. Eli vinouma löytyy teistä itsestänne.

Vierailija
10393/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies o

Se isopalkkainen voi sit vaikka palkata siivoojan sen oman osuuden hoitoon. Millä matematiikalla 44min pidempi työpäivä vapauttaa kaikista kotihommista? 

Tässä esimerkki naisten harrastamasta olkiukkojen rakentamisesta ja rakenteellisesta miesvihasta.

Väite: miehet väittävät että 44min pidempi työpäivä vapauttaa kaiksita kotihommista

todellisuus: miehet tekevät kotitöitä vain 37min vähemmän kuin naiset, se kattautuu tuolla "lapset tarhasta" osuudella. Tämän jälkeen kotitöitä hoidetaan yhtä paljon.

Vierailija
10394/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Miehet? ketkä miehet?

Porin ..... joku mies

Vaari 6?.... mies 

mies 57v  tai jotakin

sitten ihan tämä peruspalstamies jonka perussanastoa (hänen itsenä kerotmana) on emakko ja porsia

Ja toinen pakstamies, joka normisanoastia, on tämä vittulimamätisäkkispermarännilutkapalstanarttukiimamiesvihakiima ja #miesvihanäkyväksi.

Voihan olla että nämä kaikki on  yksi ja sama palstamies, sitä emme voi tietää, mutta siinä sulle nyt joitakin miehiä.

Vierailija
10395/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan palstamiehen unelma tämä tilanne, että aina kun avaat vaikka iltasanomat on jokin otsikko tyyliin:(tämä siis nyt, kun avasin iltasanomat) "Aikuinen mies rais*kasi 14 vuotiaan tytön".  Eilen kun menin lukemaan kyseistä lehteä oli otsikoissa  miten esimies yritti rai*skata vasta työpaikka aloittaneen nuoren naisen. Työkaverit tuli onneksi väliin.( palstamies olisi tullut varmaan kannustamaan esimiestä?) ja oli myös juttu jossa vaari, yli 60v oli rais*kannut 7-8 vuotiaan tytön kahdesi.

Täällähän siis hekumoitiin ajatuksella miten naisia rais*kataan, ja niistähän olemme saaneet lukea myös palsamiesten seksifantasioissa. 

Miten sairas on palstamiesten maailma. Tuollaisia tekoja ihaillaan ja naisia halveksitaan. Ja joku vielä kertoi, että vaimonsa odottaa lasta. Entä jos lapsi on tyttö?  

Nuo otsikot on olleet eilen ja tänään iltasanomissa. Onko siisn miesvihaa, kun lehti kertoo miesten tekemisistä? Eihän  tuossa väitetä, että KAIKKI miehet ovat rais*kanneet 7 vuotiaan? 

Miksi suutut noin siitä, että jotkut miehet ovat suullistyneet noihin rikoksiin ja syytät sitten naisia miesvihasta. Ja mitä tästä ketjusta on saanut lukea, palstamiesten mielestä nuo jutun on ok. Ainakaan yksikään mies ei tuominnut niitä kommenteja joissa naisia halvitiin ja toivottiin , että naisia kohdellaan huonosti. 

Täällä ei ole yksikään mies tuominnut naisiin kohdistettuja väkivaltafantasioita ja kertomuksia, joten siis varmaan hiljaista hyväksyntää miehiltä tässä ketjussa. Päibvastoin, on kerrottu lisää tarinoita, joissa naisia halveksitaan ja käytetään hyväksi. Onko se miesvihaa, että kerrotaan mitä lehdessä on lukenut? 

Se on  miesvihaa kun väittää kuinka miehet ihannoivat noita tekoja. Se on miesvihaa tuoda keskusteluun asioita jotka eivät liity aiheeseen mitenkään, tarkoitusena häpäistä miehet.

Täällä ei yksikään nainen ole tuominnut miehiin kohdistuvia törkeyksiä. Niillä on siis hiljainen hyväksyntä tykkäysten lisäksi. Uskotte että teidän isänne, veljenne ja poikanne runkkaavat kun lukevat noista 14v rais kauksista. 

Ja tuo EI jotenkin ole miesvihaa?

Vierailija
10396/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se että luulet tietäväsi minusta jotain/kaiken yhden kirjoituksen perusteella on naurettavaa. Et ole lainkaan yksinkertainen! Monet ihmiset olen tuntenut 10-30 vuotta, mutta en tunne heitä loppujen lopuksi kovin hyvin. Joko oot trolli tai elämä jäänyt elämättä pahasti."

Auta minua hiukan. Miten se ilmenee kirjoittamissasi kommenteissa, että olisit "rento, mutkaton, lapseton joka ei turhasta nipota"? Minulle nuo ominaisuudet eivät oikein välity.

Vierailija
10397/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies o

Voi luoja mikä päkki. Niin turhaa tää jankkaava ",keskustelu". Itse yleistit miesten olevan parempia kokkeja, ilman mitään pohjaa. Ihan vaan, kun tykkäät yleistää ja aina tietenkin miesten hyväksi. Sinulta siis yksi erittäin iso oivallus puuttuu.

Tunnen toki miehiä, jotka myös kokkaavat. En tiedä, ovatko sen  parempia kuin vaimonsa. Lähinnä kokkaavat, koska ruoka pitää perheen saada. Samoin myös siivoavat ja tekevät muutenkin yhteisiä asioita. Eivät ole sen parempia tai huonompia, kuin vaimonsa. 

Ja miksi yleistin? Koska naiset yleistivät ettei mies osaa tehdä kuin kaurapuuroa  :) 

Sille olikin kova pohja. Mutta kuten itse kuvailet... naiset tykkäävät yleistää ja aina tietysti naisten hyväksi.

Vierailija
10398/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja miksi yleistin? Koska naiset yleistivät ettei mies osaa tehdä kuin kaurapuuroa  :) 

Sille olikin kova pohja. Mutta kuten itse kuvailet... naiset tykkäävät yleistää ja aina tietysti naisten hyväksi."

Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana JOS?

Vierailija
10399/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja miksi yleistin? Koska naiset yleistivät ettei mies osaa tehdä kuin kaurapuuroa  :) 

Sille olikin kova pohja. Mutta kuten itse kuvailet... naiset tykkäävät yleistää ja aina tietysti naisten hyväksi."

Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana JOS?

Tuossa kontekstissa se tarkoittaa "kun"

Missään ei annettu ymmärtää että se olisi tilanne, nainen itse lisäsi ehdon siihen muodostaen väittämän.

Vierailija
10400/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on näyttänyt sen, miten helvetin surkeita keskustelijoita naiset yleensä ovat. Vain muutamia asiallisia kommentteja on saanut lukea, loput on kuin pahasti jälkeenjääneiden naisoletettujen väärinymmärrystä ja vääristelyä, sekä valehtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme