Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
10401/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se että luulet tietäväsi minusta jotain/kaiken yhden kirjoituksen perusteella on naurettavaa. Et ole lainkaan yksinkertainen! Monet ihmiset olen tuntenut 10-30 vuotta, mutta en tunne heitä loppujen lopuksi kovin hyvin. Joko oot trolli tai elämä jäänyt elämättä pahasti."

Auta minua hiukan. Miten se ilmenee kirjoittamissasi kommenteissa, että olisit "rento, mutkaton, lapseton joka ei turhasta nipota"? Minulle nuo ominaisuudet eivät oikein välity.

EI varmaan ilmenekään yhdestä kirjoituksesta. Yllätys yllätys. 

Olet siinä määrin oikeassa, etten sitä loppujen lopuksi varmaan enää olekaan. Vain päällisin puolin. Sellaiseksi miehet minua ovat kuvailleet, mutta tehneet selväksi että se on väärin. En arvostele ihmisiä. Puhu pahaa selän takana. Keskityn positiivisiin asioihin. Kunnes alkaa arvostelu minua kohtaan. Suomalaisilla on luultavasti maailman huonoin itsetunto. Trollaa jos ei muuta tekemistä. 

Vierailija
10402/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En arvostele ihmisiä. Puhu pahaa selän takana. Keskityn positiivisiin asioihin. Kunnes alkaa arvostelu minua kohtaan."

Ja kuitenkin:

"Et ole lainkaan yksinkertainen! Joko oot trolli tai elämä jäänyt elämättä pahasti."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan massiivinen kolmen tunnin kodinhoitourakka! Miehenä en tiedä miten naiset tuosta selviävät, respektii hei.

5min pyykin lajittelu,

2h44m pesukone

10min ripustaminen kuivumaan

Päätin muuten jatkaa urakkaa ja heitin koneeseen parit housut ja paitaa.

Villa/hienopesu, ei linkousta, 30C,

Lajitteluun meni minuutti, nyt urakoin 58 minuuttia kun kone käy ja sitten laitan niitä kuivumaan useamman minuutin...

Pakko myöntää, en tajua kuinka naiset selviävät! Ja se metatyön määrä kun piti monta päivää suunnitella pyykkipäivä. Toki valmistauduin hyvin ja minulla on hankittuna asianmukaiset pyykkipesuaineet. 

Vierailija
10404/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja miksi yleistin? Koska naiset yleistivät ettei mies osaa tehdä kuin kaurapuuroa  :) 

Sille olikin kova pohja. Mutta kuten itse kuvailet... naiset tykkäävät yleistää ja aina tietysti naisten hyväksi."

Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana JOS?

Jos naisella ei ole tarjottavana kuin reikä, niin miksi se huolittaisiin parisuhteeseen. Kyllä naisten kannattaa opetella myös siivoamaan kämppä ja pitämään muutenkin huolta miehestä ja sen tarpeista.

Vierailija
10405/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se että luulet tietäväsi minusta jotain/kaiken yhden kirjoituksen perusteella on naurettavaa. Et ole lainkaan yksinkertainen! Monet ihmiset olen tuntenut 10-30 vuotta, mutta en tunne heitä loppujen lopuksi kovin hyvin. Joko oot trolli tai elämä jäänyt elämättä pahasti."

Auta minua hiukan. Miten se ilmenee kirjoittamissasi kommenteissa, että olisit "rento, mutkaton, lapseton joka ei turhasta nipota"? Minulle nuo ominaisuudet eivät oikein välity.

Olet siinä määrin oikeassa, etten sitä loppujen lopuksi varmaan enää olekaan. Vain päällisin puolin. Sellaiseksi miehet minua ovat kuvailleet, mutta tehneet selväksi että se on väärin. En arvostele ihmisiä. Puhu pahaa selän takana. Keskityn positiivisiin asioihin. Kunnes alkaa arvostelu minua kohtaan. Suomalaisilla on luultavasti maailman huono

Älä hauku suomalaisia.

Vierailija
10406/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan massiivinen kolmen tunnin kodinhoitourakka! Miehenä en tiedä miten naiset tuosta selviävät, respektii hei.

5min pyykin lajittelu,

2h44m pesukone

10min ripustaminen kuivumaan

Hei hyvä sinä! 😄👍🏻 Kehun oikeasti vilpittömästi koska olen ymmärtänyt että kaikille ei kotityöt ole kovin mieluisia puuhia.

Minä kävin tunnin lenkillä, sitten tein perinteisen viikkosiivouksen (vähän perusteellisempi siivous minkä joka päivä teen). Laitoin lasangen uuniin ja nyt täällä taas.

Kyllä niihin kotitöihin tosiaan voi joskus aikaa mennä. Sen takia teen päivittäin perusasiat kuntoon ja sitten kerta viikkoon vähän perusteellisemmin. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
10407/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on näyttänyt sen, miten helvetin surkeita keskustelijoita naiset yleensä ovat. Vain muutamia asiallisia kommentteja on saanut lukea, loput on kuin pahasti jälkeenjääneiden naisoletettujen väärinymmärrystä ja vääristelyä, sekä valehtelua.

Olen yrittänyt vastata asiallisesti ja ystävällisesti. Eriasia jos joku on ihan suoraan veetuillut niin sitten vähän nasevammalla tyylillä minäkin. Mutta lähtökohtaisesti tavoitteeni on olla menemättä henkilökohtaisuuksiin tai loukata toisia. 

Minun mielestä saa ja voi olla erimieltä asiallisesti. Ilokseni olen tänään saannut miehiltä myös asiallisia viestejä ja sitä arvostan oikeasti. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
10408/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siinä määrin oikeassa, etten sitä loppujen lopuksi varmaan enää olekaan. Vain päällisin puolin. Sellaiseksi miehet minua ovat kuvailleet, mutta tehneet selväksi että se on väärin. En arvostele ihmisiä. Puhu pahaa selän takana. Keskityn positiivisiin asioihin. Kunnes alkaa arvostelu minua

EI tarvitsisi, jos omistaisitte itsetunnon. Puhutte selän takana. Arvostelette toisia enemmän kuin mikään muu kansa. Vain yksi maa tulee mieleen joka on pahempi. Ei ihme, että yksinäisyys on todella suuri ongelma täällä. Pitää olla joku paras lapsuuden kaveri, että on lupa edes puhua teille. En sano tätä ilkeyttäni. Kannattaisiko vähän muuttaa jotain asioita. Toki löydän paljon hyvääkin suomalaisista. 

Vierailija
10409/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja miksi yleistin? Koska naiset yleistivät ettei mies osaa tehdä kuin kaurapuuroa  :) 

Sille olikin kova pohja. Mutta kuten itse kuvailet... naiset tykkäävät yleistää ja aina tietysti naisten hyväksi."

Jos naisella ei ole tarjottavana kuin reikä, niin miksi se huolittaisiin parisuhteeseen. Kyllä naisten kannattaa opetella myös siivoamaan kämppä ja pitämään muutenkin huolta miehestä ja sen tarpeista.

Noin ajattelevan miehen kanssa ei kukaan halua parisuhteeseen, sinkkuna on paljon kivempaa.

Vierailija
10410/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ollut ihan hyviä kommentteja ja kirjoittajia, mutta kyllä kaiken pilaa tuo yksi säälittävä mies joka jankuttaa tyhjänpäiväisiä latteuksiaan taukoamatta.

Kyllähän kaikki sen näkevät, että kyseessä on mieleltään sairas, onneton hylkiö, joka huutaa tuskaansa tuolla jankutuksella, hirveillä solvauksilla ja uholla. Hakee huomiota naisilta, joiden kokee hyljänneen hänet, kiusaa kaikin keinoin. Jos ei muuta keksi, täyttää ketjua valikoimillaan rikosuutisilla. Kukaan normaali mies ei ajattele eikä puhu noin. Joku ihmetteli, miksei kukaan palstaa lukeva normaali mies puutu tuohon - no varmasti säälivät häntä eivätkä halua lyödä heikompaansa.

Sairaita ihmisiä pitää jaksaa sietää ja ymmärtääkin, itse hän ei edes näe miten säälittävää tuo hänen viestintänsä on. Kirjoitustavasta näkee, että hän on koulutettu ja ihan sivistynyt ihminen, on niin surullista, miten ihminen tuhoutuu mielen rikkoutumisen takia. Kunpa hän osaisi nyt hetken levähtää ja jaksaisi hakea itselleen apua.

Vierailija
10411/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ajattelevan miehen kanssa ei kukaan halua parisuhteeseen, sinkkuna on paljon kivempaa.

Kappas, jäikö JOS sana huomaamatta?

Vierailija
10412/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on ollut ihan hyviä kommentteja ja kirjoittajia, mutta kyllä kaiken pilaa tuo yksi säälittävä mies joka jankuttaa tyhjänpäiväisiä latteuksiaan taukoamatta.

Kyllähän kaikki sen näkevät, että kyseessä on mieleltään sairas, onneton hylkiö, joka huutaa tuskaansa tuolla jankutuksella, hirveillä solvauksilla ja uholla. Hakee huomiota naisilta, joiden kokee hyljänneen hänet, kiusaa kaikin keinoin. Jos ei muuta keksi, täyttää ketjua valikoimillaan rikosuutisilla. Kukaan normaali mies ei ajattele eikä puhu noin. Joku ihmetteli, miksei kukaan palstaa lukeva normaali mies puutu tuohon - no varmasti säälivät häntä eivätkä halua lyödä heikompaansa.

Sairaita ihmisiä pitää jaksaa sietää ja ymmärtääkin, itse hän ei edes näe miten säälittävää tuo hänen viestintänsä on. Kirjoitustavasta näkee, että hän on koulutettu ja ihan sivistynyt ihminen, on niin surullista, miten ihminen tuhoutuu mielen rikkoutumisen ta

Juu, meitä mieleltään sairaita miehiä on tosiaan muutama tällä palstalla.

Teitä miesvihaajua on tuhansia.

Vierailija
10413/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tässä lausetta on sana jos: "Kyllä naisten kannattaa opetella myös siivoamaan kämppä ja pitämään muutenkin huolta miehestä ja sen tarpeista."

Vierailija
10414/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropettäminen on nykyään niin tavanomaista että luottamus on harvalla täysissä

Vierailija
10415/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tässä lausetta on s

Koti siivottu ja mies huomioitu myös :D nainen ehtii päivässä tehdä monta hyvää asiaa. Mies tietysti myös. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
10416/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikropettäminen on nykyään niin tavanomaista että luottamus on harvalla täysissä

En oikein käsitä miksi ihminen hakeutuisi suhteeseen toisen kanssa jos mieluummin olisi vapaa ja pitäisi ovia auki niin sanotusti muillekin mahdollisuuksille. Itseään siinä rajoittaa ja toisen aikaa tuhlaa. Kukaan ei voita tuossa yhtälössä. 

Toisaalta en näe aihetta puolisoa epäillä. En olisi häntä huolinut jos en luottaisi. Minusta ei kannata sellaisia etukäteen miettiä tai pelätä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
10417/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persumies keskustelee. Olisi kyllä painajaista, jos tuollainen  ihminen olisi kotona sohvannurkassa huutelemassa ja jankuttamassa.

Sulla on kaikki oikeudet olla yksin, kukaan ei kiellä.

Kyllä vaan, tiedän sen oikein hyvin 🙂. Tai ottaa mies, josta tykkään. Olen valinnut jälkimmäisen.

Ei sinulla mitään miestä ole, eikä tule 🙂

Vai oletko sinä se femme ja sulla on oma Butch ?

Oh snap! Pahan pistit....että oot kyl paha suustasi😅

Vierailija
10418/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on näyttänyt sen, miten helvetin surkeita keskustelijoita naiset yleensä ovat. Vain muutamia asiallisia kommentteja on saanut lukea, loput on kuin pahasti jälkeenjääneiden naisoletettujen väärinymmärrystä ja vääristelyä, sekä valehtelua.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Naisetko surkeita keskustelijoita????  Naisilta on tullut kautta linjan  asiallisia kommentteja, mutta luuletko, että nämä mätissäkkispermaämpärispermarännijuoralutkapalstanarttu on naisten kirjoittamia? Vai kutsutko sinä tuollaisa keskustelua asialliseksi? Myös nuo surkeat miesten seksifantasiat ovat todella ala-arvoisa, mutta sinusta ne on asiallisia? Joopa joo sinä et taida tietää mitä asiallinen keskustelu edes tarkoittaa, jos luulet, että toisen osapuolen alatyylinen haukkuminen on fiksua keskustelua. :D

Sulla taitaa nyt olla puurot ja vellit sekaisin. Kommentit jossa halveksitaan, alennetaan ja haukutaan naisia on miehen kirjoittamia, ei naisten.  Mutta vitsi kai tuo sinun kommentti olikin.

Vierailija
10419/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jossain yhteiskunnissa arvostetaan perheestään huolehtivaa naista. Se että suomalaiset naiset ovat ihan itse polkeneet sen roolin maan rakoon ei vaikuta mitenkään toisiin kulttuureihin."

Niissä yhteiskunnissa naiset vastaavat perheen taloudesta eli mies antaa tilinsä naisen hallittavaksi. Ei niin kuten palstamiehet sanovat, että kaikilla perheenjäsenillä ei tarvitse olla sama elintaso vaan mies voi syödä pihviä ja naiselle riittää kaurapuuro.

Tietysti naiselle riittää kaurapuuro jos nainen käy itse töissä ja vaatii miestä tekemään puolet kotitöistä.

No hirveen vaikee tietää, mitä psyykkeelle tekis, kun tuollaista ei ole vielä tapahtunut..

Vierailija
10420/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persumies keskustelee. Olisi kyllä painajaista, jos tuollainen  ihminen olisi kotona sohvannurkassa huutelemassa ja jankuttamassa.

Sulla on kaikki oikeudet olla yksin, kukaan ei kiellä.

Kyllä vaan, tiedän sen oikein hyvin 🙂. Tai ottaa mies, josta tykkään. Olen valinnut jälkimmäisen.

Ei sinulla mitään miestä ole, eikä tule 🙂

Vai oletko sinä se femme ja sulla on oma Butch ?

Oh snap! Pahan pistit....että oot kyl paha suustasi😅

Mun täytyy tunnustaa että välillä en ymmärrä mitä täällä joku sanoo. Esim "Butch" (en viitti googlata, epäilen etten halua tietää). Sit oli se joku kääntäjö homma, en ollut ikinä kuullut. "Veeti" nimityksestä kuullut sen verran että tarkoittaa ilmeisesti about samaa kuin minun nuoruudessa "jonne".

Tiktokkia en myöskään itse oo ikinä käyttänyt vaikka sitä kyllä minua vanhempienkin ihmisten tiedän käyttävän, mutta itse oon aina pihalla kaikesta siihen liittyvästä. 

Ja vaikka olen alle 30, epäilen ajoittain että täällä saattaa keskustella myös minua nuorempia ja aika on kertakaikkiaan ajanut minusta ohi kun en tiedä tai ymmärrä kaikkea :D

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme