Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Naisille 6-0 tämä ketju :DDD
Tollompikin tajua, miksi se kuilu on kaunis asia! Kyllä se on kaikille parempi sen ainoan ääripään eli persupoikien seukkailla vaan omissa porukoissaan. <3
T liberaalimies, intellektuelli, kultturelli 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet on yleensä parempia kokkeja". Salli mun nauraa :D Eihän miehet eden käy keittiössä, siellä on nainen kostea tiskirätti kourassa puuhaamassa ja lähes kettinkiin sidottuna kokaamassa miehelle. Missä se mies olisi oppinut kokaamaan ja jos kerran on niin huippukokki,kun ei edes käy keittiössä? Ja miksi syö vaimon valmistamaaa huono ruokaa, kun kerran on niin hyvä ruuanlaittaja itse. Kuules palstamies , ihminen joka on hyvä kokki, on sellainen ihminen joka viihtyy keittiössä muutenkin, kun jääkaapilta kaljapurkkia hakemassa. Sitä ruokaa pitää tehdä ja usein, ennen kuin tulee hyväksi kokiksi.
Aika monta kertaa sä vastaat samaan aiheeseen. Onko tämä sun päivän teema? Tuollako sä ratsastat iltaan asti miehiä haukkuen?
Ei siinä, todistat jokaisella viestillä miesvihanne.
Mistä lähtien täällä olis vain yksi vastaamassa? Meitä on näköjään useita, joille ei ihan auennut tuo väite miesten paremmuudesta keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Naisille 6-0 tämä ketju :DDD
Tollompikin tajua, miksi se kuilu on kaunis asia! Kyllä se on kaikille parempi sen ainoan ääripään eli persupoikien seukkailla vaan omissa porukoissaan. <3
T liberaalimies, intellektuelli, kultturelli 50+
Peukutin omaa kommaani!!! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu ei lorvi vaan miesten aloilla on 8h työpäivä, naisten valtaamalla julkisella sektorilla ei ole."
Unohdit tuosta työajan lyhennykset eli pekkaset. Ne voi olla kokonaisia päiviä, joka päivä tai viikottain, jolloin työaika on 38,25 tuntia viikossa. Tuo työaika on myös monella naisella.
Julkisen sektorin virasto- ja toimistotyöaikaa noudattavilla palkansaajilla keskimääräinen säännöllinen viikkotyöaika on 36,25 tuntia ja yleistä työaikaa noudattavilla 38,25 tuntia viikossa.
<
Miksi olet valinnut laiskan vaimon? Eroa ihmeessä. Siihen sulla on oikeus.
Kovin yleistä tuo ei ole, naiset on nääs töissä, kun lapset ovat päivähoidossa. Hyvin harvalla miehellä on varaa elättää yksin koko perhe. Ja jos sit oliskin tällainen luxusrouva, olis sillä sit myös palktut siivoojat ym.
Olet kyllä osunut harvinaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miehet on yleensä parempia kokkeja" ???? Ja nämä huippukokit köyttää vaimojaan kauhanvarteen vauvalla? ja karjuvat suut vaahdossa miten keittiö on naisten valtakunta? Missä ne olis oppineet edes teetä keittämään, kun kotona on äiti passannut ja sitten vaimo?? Tuskin tietävät miten keraaminen liesi toimii, kiertoilmauunista puhumattakaan. Siinä meillä hyvät kokit.
Näin, tässä sitä miesvihaa taas tarjoillaan. Mitäs KTM pidät?
Vieläkö ihmettelette miksi hyvät miehet katsovat näitä naisia ja toteavat ettei ole riskin arvoista.
Otetko siis sitä mieltä, että kun joku (oletettu) nainen kertoo mitä miehet täällä ovat ITSE kertoneet parisuhteistaan , se muuttuukin miesvihaksi , kun nainen sen sanoo? Täällä on 400 sivua kerrottu MIESTEN (palstamiehen?) suulla, mit
Minust olis ihanaa, jos mun mies olis edes kohtalainen kokki. Mut ei. Tunnen kyllä neljä miestä, joita voi sanoa oikeasti hyviksi kokkaajiksi. Tosin vastaavasti moninkertaisen määrän naisia, jotka ovat kohtuullisia tai hyvviä.
"Yks palstaäijä (kuulemma jankannut asiaa jo vuosia) postaa kommentit tyyliin: sanon aina kaikille suomalaisille miehille, että HAKEVAT vaimon aasiasta. Siellä perinteiset roolit vielä kunniassa. Vaimo iloisena aina tekee kaiken. Ja käy kahdessa työssä. Ja mies auttaa joskus, jos jaksaa. Tämä on siis miehen kehoitus aasialaisen vaimon hakemiselle. Ei puhetta rakkaudesta tai muusta."
Minulla on aasialainen vaimo, mutta puhut kyllä aika vahvasti paskaa jälleen kerran. Olen tosiaan suositellut miehille aasialaisia naisia, koska he ovat naisellisia, mukavia, kauniita ja perhekeskeisiä, enkä ymmärrä miksi te ette soisi miehille onnellista elämää. Ja kyllä sanamuoto hakea on ihan oikein. Minä hain vaimon sieltä Suomeen, koska olisi ollut mielestäni aika törkeää laittaa hänet matkustamaan yksin täysin vieraaseen maahan.
Vaimoni ei tee kaikkea, vaan meillä kotitöiden jako menee sen mukaan kumpi ehtii ja jaksaa. Tietenkin jos vaimo on enemmän kotona, hän toisin kuin ilmeisesti suomalaiset naiset, ei odota, että minä tulen kotiin ja teen varmasti puolet kotitöistä. Tuo kahdessa työssä käynti on omaa keksintöäsi tai olet noukkinut sen jonkun toisen paskanjauhajan "tuntemien" thaikkujen elämästä Suomessa. Ja koska olen naimisiin hänen kanssaan mennyt, niin luonnollisesti rakastan häntä, vaikka en ole sitä juuri sinulle ehtinyt "mainostaa".
Ja tietysti yksi syy, miksi olen aasialaisia naisia mainostanut, on se, että heiltä puuttuu kokonaan tuollainen paskanjauhaminen toisista ihmisistä. Sinä käsittääkseni olet jo varsin vanha nainen, niin ymmärrä, miksi sinua närästää suomalaisten miesten ja aasialaisten naisten suhdekuviot. Taitaa se miniä olla vallan mielikuvitushenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan palstamiehen unelma tämä tilanne, että aina kun avaat vaikka iltasanomat on jokin otsikko tyyliin:(tämä siis nyt, kun avasin iltasanomat) "Aikuinen mies rais*kasi 14 vuotiaan tytön". Eilen kun menin lukemaan kyseistä lehteä oli otsikoissa miten esimies yritti rai*skata vasta työpaikka aloittaneen nuoren naisen. Työkaverit tuli onneksi väliin.( palstamies olisi tullut varmaan kannustamaan esimiestä?) ja oli myös juttu jossa vaari, yli 60v oli rais*kannut 7-8 vuotiaan tytön kahdesi.
Täällähän siis hekumoitiin ajatuksella miten naisia rais*kataan, ja niistähän olemme saaneet lukea myös palsamiesten seksifantasioissa.
Miten sairas on palstamiesten maailma. Tuollaisia tekoja ihaillaan ja naisia halveksitaan. Ja joku vielä kertoi, että vaimonsa odottaa lasta. Entä jos lapsi on tyttö?
#miesvihanäkyväksi
Tässä näkee ta
"Tässä näkee taas miten naiset yleistävät asiat koskemaan miehiä" ??????? Kolme uutista saman päivän aikana, jossa mies on rais*kannut tytön/naisen, mutta asia ei mitenkään koske miehiä???? ketä ne raos*karit sitten oli? Ufoja? Miten voi puhua miesten tekemistä seksuaalirikoksista, jos sanaa mies ei saa edes mainita, ettei uutinen ole mievihaa ja ettei vaan anneta ymmärtää, että mies on rikoksen takana??? Jos mies on rais*kannut , mies on silloin rais*kannut, eikä se teko jää tekemättömäksi sillä, ettei saa sanoa, että mies sen teki. Noissakaan uutisissa ei lue, että KAIKKI Suomen vajaa 3 miljoonaa miestä rais*kasi, mutta mies kuitenkin. Kyllä sen saa sanoa.
Ja kukaan nainen ei ole tässäkään ketjussa kirjoittanut seksiantasasioitaan, jossa unelmoi nuoren miehen alentamisesta tai hyväksikäyttämisestä. Mutta jos selailet ketkua eilen iltaan saat lukea sieltä montakin seksifantaisaa, joissa palstamiehet pistää parastaan ja halveksii naisia. Minkäs naiset sille voi, että nuo kirjoitukset on miesten kirjoittamia. Allekirjoituksena oli milloin pera niin ja niin monta vuotta tai mies se ja tämä ja niin ja niin monen lapsen isä. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on näyttänyt sen, miten helvetin surkeita keskustelijoita naiset yleensä ovat. Vain muutamia asiallisia kommentteja on saanut lukea, loput on kuin pahasti jälkeenjääneiden naisoletettujen väärinymmärrystä ja vääristelyä, sekä valehtelua.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Naisetko surkeita keskustelijoita???? Naisilta on tullut kautta linjan asiallisia kommentteja, mutta luuletko, että nämä mätissäkkispermaämpärispermarännijuoralutkapalstanarttu on naisten kirjoittamia? Vai kutsutko sinä tuollaisa keskustelua asialliseksi? Myös nuo surkeat miesten seksifantasiat ovat todella ala-arvoisa, mutta sinusta ne on asiallisia? Joopa joo sinä et taida tietää mitä asiallinen keskustelu edes tarkoittaa, jos luulet, että toisen osapuolen alatyylinen haukkuminen on fiksua keskustelua. :D
Et enää erota sukupuolia toisistaan. Minä kerroin, että naiset ovat surkeita keskustelutaidoiltaan, niin sinä raasu alat lässyttää miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"yleensä miehet ovat perempia kokkeja" :D Suurin osa ei osaa kahvia keittää ja perunatkin poltetaan pohjaan. Jos muutama mieskokki näkyy tv:ssä se ei todellakaan tarkoita, että KAIKKI miehet osaisi kokata. Suurin osa ainakin vanhemmista miehistä ei osaa käydä edes ruokakaupassa saatika , että olisisvat ikinä kokanneet yhtään mitään :D Ja nuoremmille maistuu saarioisten äitien tekemät roiskeläpät. Siinpä sitä on loistokokit!
Ei pidä edes paikkaansa, viestisi on valetta ja miesvihaa.
Väitätkö siis, että miehet ovat täällä valehdelleet, kun ovat kertoneet, miten naisen paikka on keittiössä? Ja , että miehen ei kuulu tehdä kotitöitä? Kokaaminen on kotityö. Miksi on miesvihaa, jos nainen sanoo, että mies ei k
Miesten keittämä kahvikin on parempaa🤣, nyt on kyl itsetunto pikkusen ylimitoitettu!
Miten et ymmärtänyt edellisen pointtia ollenkaan? Vain onko kyse tahallisesta ymmärtämättömyydestä? Täällä on merkillinen tapa syyttää miesvihasta aina, kun kirjoittaa jotain, mitä miehet ovat ensin kirjoittaneet.
Sitä ihmettelen, et jos kerran miehet ovat ihan kykeneväisiä, jopa loistavia, miksi eivät osoita sitä käytännössä? Kotikeittiöissä? Toki osa tekee ja keittää hyvät kahvitkin, mut käsittämättömän moni ei sit osaa mitään. Paitsi jos on metsästäjä tai eräjorma😅
Vierailija kirjoitti:
"Yks palstaäijä (kuulemma jankannut asiaa jo vuosia) postaa kommentit tyyliin: sanon aina kaikille suomalaisille miehille, että HAKEVAT vaimon aasiasta. Siellä perinteiset roolit vielä kunniassa. Vaimo iloisena aina tekee kaiken. Ja käy kahdessa työssä. Ja mies auttaa joskus, jos jaksaa. Tämä on siis miehen kehoitus aasialaisen vaimon hakemiselle. Ei puhetta rakkaudesta tai muusta."
Minulla on aasialainen vaimo, mutta puhut kyllä aika vahvasti paskaa jälleen kerran. Olen tosiaan suositellut miehille aasialaisia naisia, koska he ovat naisellisia, mukavia, kauniita ja perhekeskeisiä, enkä ymmärrä miksi te ette soisi miehille onnellista elämää. Ja kyllä sanamuoto hakea on ihan oikein. Minä hain vaimon sieltä Suomeen, koska olisi ollut mielestäni aika törkeää laittaa hänet matkustamaan yksin täysin vieraaseen maahan.
Vaimoni ei tee kaikkea, vaan meillä kotitöiden jako menee sen mukaan kumpi ehtii ja jaksaa. Tietenkin jos
Olen suomalainen nainen, mutta mielestäni myös naisellinen, mukava, kaunis ja perhekeskeinen. Myös ilman muuta toivon miehelle/miehille onnellista elämää siinä missä kenelle tahansa.
Meillä minä myös siivoan enimmäkseen ja omasta toiveesta meidän kotitaloudessa. Minulle se on mukava ja palauttavaa vastapainoa työlle. Meillä on siisti ja puhdas koti. Se on minulle ja meille tärkeä asia.
En myöskään puhu rumasti toisista ihmisistä vaan otan vastuun omasta käytöksestäni.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"yleensä miehet ovat perempia kokkeja" :D Suurin osa ei osaa kahvia keittää ja perunatkin poltetaan pohjaan. Jos muutama mieskokki näkyy tv:ssä se ei todellakaan tarkoita, että KAIKKI miehet osaisi kokata. Suurin osa ainakin vanhemmista miehistä ei osaa käydä edes ruokakaupassa saatika , että olisisvat ikinä kokanneet yhtään mitään :D Ja nuoremmille maistuu saarioisten äitien tekemät roiskeläpät. Siinpä sitä on loistokokit!
Kommenttisi kertoo vain siitä millaisiin miehiin sinun tasoisella naisella on ollut varaa.
Täytyy myöntää, et palstamiehet ovat sillai taspuolisia, että haukkuessaan naiset, haukkuvat näiden naisten miehet myös. Eli ihan itse viljelevät sitä miesvihaa.
Voitaisiinko nyt puhua aloituksen aiheesta, eli siitä miksi suomalaiset naiset haluavat Suomeen M A T U N E E K E R I E L U K OI T A ja suomalaiset miehet eivät tätä hyväksy?
Voitaisiinko nyt puhua aloituksen aiheesta, eli siitä miksi suomalaiset naiset haluavat Suomeen M A T U N E E K E R I E L U K OI T A ja suomalaiset miehet eivät tätä hyväksy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on näyttänyt sen, miten helvetin surkeita keskustelijoita naiset yleensä ovat. Vain muutamia asiallisia kommentteja on saanut lukea, loput on kuin pahasti jälkeenjääneiden naisoletettujen väärinymmärrystä ja vääristelyä, sekä valehtelua.
Olen yrittänyt vastata asiallisesti ja ystävällisesti. Eriasia jos joku on ihan suoraan veetuillut niin sitten vähän nasevammalla tyylillä minäkin. Mutta lähtökohtaisesti tavoitteeni on olla menemättä henkilökohtaisuuksiin tai loukata toisia.
Minun mielestä saa ja voi olla erimieltä asiallisesti. Ilokseni olen tänään saannut miehiltä myös asiallisia viestejä ja sitä arvostan oikeasti.
T. Nainen KTM ja PS
Linkkaan tämän oman aiemman kommentin näkösälle taas, kun joku epäili etteivät naiset osaa keskustella. Edelleen tätä mieltä kuin tässä kirjoituksessani.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sen syyn tietää mutta yksikään nainen ei sitä hyväksy.
Naiset ovat muuttuneet äärimmäisen itsekkääksi sekä omahyväiseksi miesten hyväksikäyttäjiksi ja jokainen nainen vihaa kaikkia miehiä jollain tasolla samaan aikaan kun naiset vaatii miehiä arvostamaan ja kunnioittamaan lähtökohtaisesti jokaista naista
Somessa tuli vastaan video missä nuori nainen avautui ghoustaajista ja muista parisuhteen lopettajista, ja kehoitti seuraajiaan aina vaatimaan jotain konkreettista lahjaa (tavaraa) miehiltä koska treffailuun käytetty aika menee muuten hukkaan.
Tuo on vain yksi esimerkki, vastaavia naisten itkupotkuraivari-sometuksia tulee vastaan päivittäin ja paljon.
Kannattaa ottaa seurantaan esimerkik
Mitäs ikävää siinä oli? Suomessa et saanut haluamaasi, ulkomailta sait. Tuskin nää suomalaiset naiset perääsi on itkenyt. Jos vielä tekisit sen vaimos muutenkin onnelliseksi, kuin että annat hoitaa sun taloutta, kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä kyllä toisin päin.
Ehkäpä se kuilu on vaan hyvästä.
Ei liity AP aiheeseen. Tee oma keskustelu.
Voi luoja tätä vänkäämistä. Ne naiset, jotka ilmoittavat olevansa omasta halustan sinkkuja, ovat olleet tyytyväisiä valintaansa. He, jotka täällä ovat niin ilmoittneet. Valinneet elämäntavakseen sinkkuuden. Samoin kuin ilmeisesti ne miehet, jotka ovat sen valinneet. Ja näiden naisten puolesta totesin, ettei heidän tyytyväisyys vaadi sitä, että miehet olis tästä syystä onnettomia. Toisin kuin täällä joku jonne lällättää, et mahtaa naisia nyt harmittaa tmv.
Minä en tiedä jokaisen miehen motiiveista vaimon valintaan. Oma miniä on aasialainen. Tosin asunut jo lapsesta alkaen Suomessa ja pitkälle kouluttautunut, eli poikani motiivit tunnen kyllä.
Yks palstaäijä (kuulemma jankannut asiaa jo vuosia) postaa kommentit tyyliin: sanon aina kaikille suomalaisille miehille, että HAKEVAT vaimon aasiasta. Siellä perinteiset roolit vielä kunniassa. Vaimo iloisena aina tekee kaiken. Ja käy kahdessa työssä. Ja mies auttaa joskus, jos jaksaa. Tämä on siis miehen kehoitus aasialaisen vaimon hakemiselle. Ei puhetta rakkaudesta tai muusta.
Et se niistä valeista. Ja motiiveista.