Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini on N32 kai olet tehnyt rikosilmoituksen miehestäsi myös? Pedofiliasta on kyse. Pedofilia on sairaus jonka kriteereihin ei kuulu että vielä olisi välttämättä käytännössä hyväksikäyttänyt lasta, mutta on vain ajan kysymys milloin runkkauskuvat vaihtuvat käytännönpuuhiin.
Toivottavasti mies teki rikosilmoituksen epäluotettavasta naisesta, joka ei selvästi kunnioita rajoja eikä lakeja, vaan penetroituu toisen viestintävälineeseen...itsellä olisi luottomaus silloin rikottu ja suhde päättyisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset ovat nyt syypäitä tuohon velkaan? Ei Marinin hallitus ole ollut 15vuotta vallassa.
Etuuskäsittelijä 3000€/kk, sosiaalityöntekijä 4500€/kk, Sairaanhoitaja 3500€/kk, Opettaja 4000€/kk
Kaikkien palkansaajien rahatulojen mediaani oli 28 700 euroa. 2400€/kk
Julkinen talous 10% pakkasella viimeiset 15v ja julkisen palkat vaan nousee.
"Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Etuuskäsittelijä on 2 667 euroa kuukaudessa. Palkka oli kuntasektorilla 2 667 € (89 yksittäistä palkkaa). Keskipalkka perustuu koko maan palkkatietoihin vuodelta 2022. Keskipalkka kasvoi 51 € (1,9 %) vuodesta 2021 vuoteen 2022."
Aloituspalkka vähän päälle 2000e.
Oikeassa sikäli, jos etuuskäsittelijöitä ei enää olis, ei maksettais myöskään MITÄÄN etuuksia. Ei tämänkään sankarin.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä tarttet hoitoa!! Irstas ukko!!"
Jos nämä teinit (18v) lopettaisivat meikkaamisen ja seksikkään pukeutumisen. Lappu selkään, olen 18v voi jumalauta, en ainakaan minä menisi kysymään henkkareita että minkä ikäinen olet. Ottakoot jotkut teistä herneet nenään jos kirjoitukseni ei kelpaa. Kyllä minulla himot vielä tallella on vaikka eläkeläinen olen.
Vaari 66v
Meit oli 3 sovinistia nelikymppistä ukkoa panemassa mökkinaapurin 24v liberaali tytärtä. Meno oli irstasta. Tytär pamahti paksuks ja muutti Espanjaan, ei olla nähty sitä sen jäkee. Meititty et kukakoha meist 3 mahtais olla isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä teinit (18v) lopettaisivat meikkaamisen ja seksikkään pukeutumisen. Lappu selkään, olen 18v voi jumalauta, en ainakaan minä menisi kysymään henkkareita että minkä ikäinen olet. Ottakoot jotkut teistä herneet nenään jos kirjoitukseni ei kelpaa. Kyllä minulla himot vielä tallella on vaikka eläkeläinen olen.
Vaari 66v
Meit oli 3 sovinistia nelikymppistä ukkoa panemassa mökkinaapurin 24v liberaali tytärtä. Meno oli irstasta. Tytär pamahti paksuks ja muutti Espanjaan, ei olla nähty sitä sen jäkee. Meititty et kukakoha meist 3 mahtais olla isä?
Mulla vähän samantyyppinen kokemus, mutta meitä oli vaan kaksi panemassa yhtä 19v tyttöä tämän kotona, kun tämän äiti oli viikon ulkomailla. Tyttö tuli raskaaksi heti, siinä sitten kaverin kanssa pohdittiin et kumpi meistä vois olla isä! No, lapsen synnyttyä suomessa tyttö otti ja muutti ulkomaille lapsensa kanssa. Muutenkaan hirveästi oltu puhevälissä tytön kanssa, kun saatiin tietää että tyttö on raskaana villin illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaari 66v
Mulla vähän samantyyppinen kokemus, mutta meitä oli vaan kaksi panemassa yhtä 19v tyttöä tämän kotona, kun tämän äiti oli viikon ulkomailla. Tyttö tuli raskaaksi heti, siinä sitten kaverin kanssa pohdittiin et kumpi meistä vois olla isä! No, lapsen synnyttyä suomessa tyttö otti ja muutti ulkomaille lapsensa kanssa. Muutenkaan hirveästi oltu puhevälissä tytön kanssa, kun saatiin tietää että tyttö on raskaana villin illan jälkeen.
Joku vielä sanoo miehet ei muka ole eläimiä tämän jälkeen?
Pelkkiä trolleja nämä viimeiset kommentoijat. Ehkä hyvä näin. Tulipahan piste tällekin sonnalle.
No tässäpä tuli monen viestin verran tietoa siitä, miksi nuoret naiset ja miehet eivät kohtaa. Nykyään naiset ovat niin tiedostavia ja kypsiä nuorina, niin eivät halua elää kaikenmaailman sammyjen ja vaarien kanssa. Olis todella oksettavaa, jos oma mies ja lasten isä kirjoittelis mitään vastaavaa, kuin nämä sankari täällä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä trolleja nämä viimeiset kommentoijat. Ehkä hyvä näin. Tulipahan piste tällekin sonnalle.
Ovatko nämä uutiset myös trolleja?
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201612272200045545
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006132214.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008025215.html
Mies 40v
--------------------------------------------------------------------------------
Olin thaimaassa ja otin 3 tyttöä gogo baarista ja panin kaikkia kahden muun katsellessa vierestä lysti oli kallis mut kannatti.
""Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Etuuskäsittelijä on 2 667 euroa kuukaudessa. Palkka oli kuntasektorilla 2 667 € (89 yksittäistä palkkaa). Keskipalkka perustuu koko maan palkkatietoihin vuodelta 2022. Keskipalkka kasvoi 51 € (1,9 %) vuodesta 2021 vuoteen 2022."
Kyllä ja tuota voi sitten verrata kaikkien palkansaajien mediaaniin joka siis on noin 3800e/kk, ei siis 2400e/kk kuten tämä sankari yritti väittää.
Vierailija kirjoitti:
Ite panin sun mutsii sä läs ki äm mä ja faijas vaan katto vieres, kun mällit laskin mutsis naamalle 😈
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä tuli monen viestin verran tietoa siitä, miksi nuoret naiset ja miehet eivät kohtaa. Nykyään naiset ovat niin tiedostavia ja kypsiä nuorina, niin eivät halua elää kaikenmaailman sammyjen ja vaarien kanssa. Olis todella oksettavaa, jos oma mies ja lasten isä kirjoittelis mitään vastaavaa, kuin nämä sankari täällä.
Tuollainen pikkulutka on tehny nussittavaksi.
Ehkei se virtuaalityttöystävähomma olekaan ihan huono juttu.
Sehän on ihan kuin räätälöity suoraan tietylle ainekselle. Tämän aineksen tuottaminen taas aloitettu toden teolla jo vuosikymmeniä sitten. Match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
--------------------------------------------------------------------------------
Olin thaimaassa ja otin 3 tyttöä gogo baarista ja panin kaikkia kahden muun katsellessa vierestä lysti oli kallis mut kannatti.
Itse olisin valmis koska tahansa kimppaan nättien likkojen kanssa, mutta toteutus on hiukan hankalampi juttu. Joskus ollaan asiasta puhuttu, mutta aina jäänyt puolitiehen. Uskalluksesta se varmaankin on kiinni.
M24
No, jos kerran nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, niin silloin he myös ovat tyhmempiä vai? Sillä liberaali ja älykkyys eivät sovi yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on kyllä tehty täysin selväksi tyhmillekin (kuten ilmiesesti se alkuperäisen jutun kirjoittaja), miksi fiksut naiset eivät tykkää molopäistä. :DDD
No tämä. Miksi siis teette lapsia niiden kanssa?
Tuossahan jo sanottiin että fiksut naiset ei tee... 😅
T. Nainen KTM ja PS
Sanotko että palstalla miehiään haukkuvat eivät siis ole fiksuja naisia?
No periaatteessa eihän se fiksua käytöstä ole ketään haukkua, enkä näkisi tilannetta että miestäni voisin täällä tai missään moittia. Jos ongelmia joskus tulisi niin ne keskusteltaisi kotona sitten. Onneksi meillä keskustellaan muutenkin niin ei ole suurempia epäselvyyksiä sattunut.
T. Nainen KTM ja PS, lounastauolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan vain suomalaisia naisia. Oletta täysin päästänne vialla, täysin vastuuttomia, egoistisia, rumia ja ajatte Suomen kehitysmaaksi.
Lisää liksaa tai tapetaan syöpäsairaat! Rahat ollut loppu jo viimeiset 15v ja aina vaan lisää vaaditaan.
Koulu ongelma, terveydenhuolto ongelma, lastensuokelu ongelma jne...
Missä "koulutettu" suominainen siellä ongelma!
Ja kaikissa mies asiakkaana.
Tämä mies ei edes tajua kiitollisuudenvelkaansa tälle maalle! Ärisee ja örisee mutta ei puhettakaan että kiitos
En yleistänyt. Päättelin vähättelevästä tyylistä. Ei kai koulutetulle miehelle ole ongelma jos nainenkin on. Ainakin tätä mieltä oma oikeasti koulutettu mieheni olisi.
En ole haastanut riitaa. Sinä itse torjuit ystävällisyyteni eilen, mutta olemme ihan ok siltäkin osin 😃 tässä olen työpäivää elänyt niin en ole ehtinyt palstalla olla riitaa haastamassa. Eikä edelleenkään ole minun tyyliä keskustella sellainen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset ovat nyt syypäitä tuohon velkaan? Ei Marinin hallitus ole ollut 15vuotta vallassa.
Etuuskäsittelijä 3000€/kk, sosiaalityöntekijä 4500€/kk, Sairaanhoitaja 3500€/kk, Opettaja 4000€/kk
Kaikkien palkansaajien rahatulojen mediaani oli 28 700 euroa. 2400€/kk
Julkinen talous 10% pakkasella viimeiset 15v ja julkisen palkat vaan nousee.
Vetelet aina noita lukujasi ihan hatusta. Tuo lukusi on kaikkien tulojen mediaani sisältäen mm. eläkeläiset ja tukia saavat.
Palkkojen ja palkkatulojen mediaani oli vuonna 2023 3822e/kk.
https://www.stat.fi/tup/kokeelliset-tilastot/tulorekisterin_palkat_ja_p…
Eli siis lähes kaikki julkisen puolen työntekijät jäävät mediaanitulon alapuolelle.
Nuohan kannattaa mediaani-palkat ihan toimialakohtaisesti googlata jos niistä on kiinnostunut.
Mutta ainakin meidän alalla ne on ihan suuntaa antavia ja harvoin kenkään oikea palkka. Merkittävä osa palkasta tulee palkkioista ja jonkun verran osakeoptioina ja muina luontaisetuina.
En ehkä ottaisi niin vakavasti täältä lukemaani tietoa, luvut voi olla mitä tahansa jos sen varaan laskee asiaan perehtymättä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä katselin kanssa että mitä ihmettä täällä on tapahtunut yhden työpäivän puolikkaan aikana... 😬 Tähän sinulle vastasin kun kytkit alkuperäiseen asiaan ja voin kompata että ehkä tässä tosiaan esimerkkejä kuilun taustalla.
T. Nainen KTM ja PS