Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Me miehet odotellaan, että te koulutetut naiset vedätte Suomen ylös 10% budjettivajeesta. Se ilmaiseksi saatu koulutus vähän kuin velvoittaa. Tosin odotukset eivät ole kovin isot, koska etuuskäsittely on huono vientituote.
Lapseni olen kasvattanut jo pienestä Suomesta poismuuttoa silmällä pitäen. Kaikki kolme puhuu sujuvasti englantia ja saksaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Onko tämä vertaistuen antamista? Miten on mällírännít? Näyttääkö vertaistuelta ja omasta puolisosta puhumiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Onko tämä vertaistuen antamista? Miten on mällírännít? Näyttääkö vertaistuelta ja omasta puolisosta puhumiselta?
Otahan aamulääkkeesi. Oot taas unohtanut 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus kirjoittaa mitä haluat miehestäsi. Se ei poista faktaa että sen tehdessäsi syyllistyt miesvihaan ja se leviää kun ensimmäinen alkaa puhumaan "miehistä"
Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesvihaa kuin sinun harhaisessa mielessäsi.
Loppu kommentistasi onkin sitten pelkkää olkiukkoil
Tiedoksi miehille. Jos olet työtön ja nainen palkkatöissä, sinulla on oikeus ja velvollisuus vaatia naista tekemään vähintään puolet kotitöistä.
Palkka- ja kotitöitä katsellaan erikseen, sillä ei ole merkitystä kuinka paljon tekee palkkatöitä, silti pitää osallistua!
Kyllä. Sama homma sitten toki myös silloin, jos nainen on työtön tai kotona lapsen kanssa ja mies töissä. Noniin, saatiinhan se yhteisymmärrys vihdoin tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Puhaltaa yhteen hiileen eli SUN hiileen? Sun ei tartte tukea puolisoa vaan saat vihata vapaasti? Kauheus kun nainen ei passaa ja konttaa orjana edessä? Mitä vielä pitäisikö vetää burkha päähän että kelpaa?
Tässähän tämä taisi kiteytyä. Ukot haluaa että naiset on orjia eikä niillä ole mitään omaa, ei omaa elämää tai mielipiteitä. Naiset ei halua enää sitä orjan osaa jota miehet on heille pakottaneet vuosisatoja.
Siinähän itket sitten."
Ja siinä se alkoi... tiedättekö... ei mennyt montaa minuuttia tätä hyvänmielen ketjua kun myllytys alkoi. Ja sitten ihmettelette miksi "naisia haukutaan ihan syyttä, hyvä keskustelu pilataan"
Väitätte itse että "ukot" haluavat vihata naisia vapaasti ja naisen pitäisi olla joku orja. Tämäkö on ok tekstiä johon vaaditte vastineeksi herrasmiehiä? Mitäs M57 ritarina sanot, tyttäresi on kirjoittamassa tuollaista tekstiä miehistä. Sinusta. Mikä fiilis?
Vierailija kirjoitti:
Joo, että sillee. Hyvää huomenta vaan tännekin. On näköjään herätty iloisina ja pirteinä hyvin nukutun yön jälkeen 🙄
Palstan mätäpaisemies taisi laittaa herätyskellon soimaan ehtiäkseen ensimmäisenä tänne oksentamaan. Ja sitä oksennusta riittänee taas klo 23 saakka. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus kirjoittaa mitä haluat miehestäsi. Se ei poista faktaa että sen tehdessäsi syyllistyt miesvihaan ja se leviää kun ensimmäinen alkaa puhumaan "miehistä"
Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesvihaa kuin sinun harhaisessa mielessäsi.
L
Kyllä. Sama homma sitten toki myös silloin, jos nainen on työtön tai kotona lapsen kanssa ja mies töissä. Noniin, saatiinhan se yhteisymmärrys vihdoin tähän asiaan.
Etkö ole reppana kuullut? Ei naiset ole työttömiä tai syrjäytyneitä. Katso työllisyysluvut! Naiset tekee töitä 140% koska suurimmalla osalla on kaksi työpaikkaa! Silä paikataan laiskojen osaamattomien miesten saamattomuutta. Sen lisäksi naiset hoitavat kaikki kotityöt, jopa öljyävät saranat kun ei sekään onnistu miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, että sillee. Hyvää huomenta vaan tännekin. On näköjään herätty iloisina ja pirteinä hyvin nukutun yön jälkeen 🙄
Palstan mätäpaisemies taisi laittaa herätyskellon soimaan ehtiäkseen ensimmäisenä tänne oksentamaan. Ja sitä oksennusta riittänee taas klo 23 saakka. Huh huh.
Mikäs sinun tekosyysi on olla täällä tähän aikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies on sinänsä oikeassa, että loputon valitus kotitöistä on syytä naisten lopettaa. Jos rasittaa, tehkää vain pakolliset kotityöt. Imurointi kerran viikossa ja ruoka einesaltaasta. Ja ne paskaisimmat kämpät olen nähnyt juuri naisilla. Tahmeat lattiat, vaatteita ripoteltu joka paikkaan, wc-pönttöön saostunut vuosikausien kalkki. Sellaisia työn sankareita."
Teetkö itse kotitöitä?
Se on vaimon tehtävä, pitää kotini siistinä sekä lapset ruokittuna ei minun :). Itse katson mieluiten lätkää sekä käyn pubissa ottamassa bisseä, silloin tällöin :). Tietenkin autan vaimoani jos apua pyytää, mutta koitan pysyä poissa jaloista, jos vaan on mitenkään mahdollista :).
Missähän se kuilu on, miksi naiset aloittavat avioeroprosessin....hitsi kun kukaan ei tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies on sinänsä oikeassa, että loputon valitus kotitöistä on syytä naisten lopettaa. Jos rasittaa, tehkää vain pakolliset kotityöt. Imurointi kerran viikossa ja ruoka einesaltaasta. Ja ne paskaisimmat kämpät olen nähnyt juuri naisilla. Tahmeat lattiat, vaatteita ripoteltu joka paikkaan, wc-pönttöön saostunut vuosikausien kalkki. Sellaisia työn sankareita."
Teetkö itse kotitöitä?
Se on vaimon tehtävä, pitää kotini siistinä sekä lapset ruokittuna ei minun :). Itse katson mieluiten lätkää sekä käyn pubissa ottamassa bisseä, silloin tällöin :). Tietenkin autan vaimoani jos apua pyytää, mutta koitan pysyä poissa jaloista, jos vaan on mitenkään mahdollista :).
Missähän se kuilu on, miksi naiset aloittavat avioeroprosessin....hitsi kun kukaan ei tiedä miksi.
Niinpä.
Mutta minusta on aidosti kaunista että hyvät miehet ovat jättäytyneet pois parisuhdemarkkinoilta. Naisilla ei ole mitään tarjolla niille miehille, riskit ovat liian suuret.
Sitten teille jää se vähäinen määrä miehiä joista suurin osa on valmiiksi avioeromateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesv
Voi voi. Kyllä sulla on vaikeeta. Otan osaa 😭
Vierailija kirjoitti:
Yksi, kaksi, kohta joku vetää herneen nenään ja ketju katoaa
Eipä vetänytkään, miehiä haukkuvat viestit alussa ovat saaneet satoja tykkäyksiä.
Yllättyneet nostaa käden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Avioliitto ei tuo käyttöoikeutta toisen kehoon."
Kyllä muuten tuo, ainakin minun perheessäni! Myös akka on tämän on tämän hyväksynyt kantapään kautta!
Näytä se lainkohta, jossa niin lukee.
Jos minä päätän meidän perheessä niin, ei muilla ole siinä mitään nokan koputtamista!
R aiskaus on rikos, joten siihen sun toimintaan puuttuu Suomen Laki. Myös pahoinpitely ja tappo/murha ovat rikoksia, joista lain mukaan voi päästä myös mukavaan täysihoitolaan. Sinulle muistutukseksi nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesv
Etkö ole reppana kuullut? Ei naiset ole työttömiä tai syrjäytyneitä. Katso työllisyysluvut! Naiset tekee töitä 140% koska suurimmalla osalla on kaksi työpaikkaa! Silä paikataan laiskojen osaamattomien miesten saamattomuutta. Sen lisäksi naiset hoitavat kaikki kotityöt, jopa öljyävät saranat kun ei sekään onnistu miehiltä.
Älä nyt, älä älä. Just saavutettiin konsensus kotitöiden jakamisesta palkkatöistä riippumatta, historiallinen hetki, älä pilaa sitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvässä vedossa heti aamusta. On heittäny denssin yläpeltiin ja jo yhen megiksen ehtiny juoda. Pärisee pärisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Puhaltaa yhteen hiileen eli SUN hiileen? Sun ei tartte tukea puolisoa vaan saat vihata vapaasti? Kauheus kun nainen ei passaa ja konttaa orjana edessä? Mitä vielä pitäisikö vetää burkha päähän että kelpaa?
Tässähän tämä taisi kiteytyä. Ukot haluaa että naiset on orjia eikä niillä ole mitään omaa, ei omaa elämää tai mielipiteitä. Naiset ei halua enää sitä orjan osaa jota miehet on heille pakottaneet vuosisatoja.
Siinähän itket sitten."
Ja siinä se alkoi... tiedättekö... ei mennyt montaa minuuttia tätä hyvänmielen ketjua kun myllytys alkoi. Ja sitten ihmettelette miksi "naisia haukutaan ihan syyttä, hyvä keskustelu pilataan"
Väitätte itse että "ukot" haluavat vihata naisia vapaasti ja naisen pitäisi olla joku orja. Tämäkö on ok tekstiä johon vaaditte vastineeksi herrasmiehiä? Mitäs M57 ritarina sanot, tyttäresi on kirjoitta
Tota, kai sä oot nähny myös ne kaikki kommentit joissa miehet sanovat, että kodinhoito ja lastenhoito kuuluu vain naisille ja he eivät niitä rupea tekemään tai ne alistusfantasiat, joissa nainen on runkkualusta? Naiset keittiöön vaikka väkivallloin- julistukset, alaikäisten tyttöjen pakottaminen seksiin? Ne eivät ole herrasmiesten tekstiä. Vastaus tuollaisiin törkeyksiin ja halveksuntaan on tuo lainaamasi viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:"Mies on sinänsä oikeassa, että loputon valitus kotitöistä on syytä naisten lopettaa. Jos rasittaa, tehkää vain pakolliset kotityöt. Imurointi kerran viikossa ja ruoka einesaltaasta. Ja ne paskaisimmat kämpät olen nähnyt juuri naisilla. Tahmeat lattiat, vaatteita ripoteltu joka paikkaan, wc-pönttöön saostunut vuosikausien kalkki. Sellaisia työn sankareita."
Teetkö itse kotitöitä?
Missähän se kuilu on, miksi naiset aloittavat avioeroprosessin....hitsi kun k
Niinpä.
Mutta minusta on aidosti kaunista että hyvät miehet ovat jättäytyneet pois parisuhdemarkkinoilta. Naisilla ei ole mitään tarjolla niille miehille, riskit ovat liian suuret.
Sitten teille jää se vähäinen määrä miehiä joista suurin osa on valmiiksi avioeromateriaalia.
Jos jäljellä olevista miehistä suurin osa on avioeromateriaalia, niin järkevintä silloin myös naisten jättäytyä pois parisuhdemarkkinoilta. Näin kaikki ovat tyytyväisiä, niin hyvät miehet kuin hyvät naiset. Antaa niiden läheisriippuvaisten sitten pariutua ja eroilla keskenään. Rauha on saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia vanha hupikeskustelu, joka lie jo poistettukin. Vaimo valitti ahmattimiehen syövän herkut kaapista. Ja tämä on nyt sitten jäänyt kaihertamaan miesvihana. :D
--
Vastaavia miesten haukkumiskeskusteluja on palstalla vuosien varrella ollut tuhansia.
Tässä yksi hauska... Hesarissa oli uutinen merikarvian tilanteesta ja sukupuolijakaumasta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4064538/merikarvian-poikamiehet-ihmette…
Se oli väännetty siihen, että miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille (ei pidä paikkaansa). Ensimmäisellä sivulla loistaakin tällainen kommentt
Vertaistuki on käsittääkseni sitä että on joko kokenut saman kuin toinen tai ainakin kykenee myötäelämään ja kuulemaan toisen kokemuksia ja ajatuksia. Empatiaa, ymmärrystä, tukea ja viestiä siitä ettei toinen ole yksin asian kanssa.
Ei täällä laajamittaisesti mitään ole yleistetty vaikka vastaavia kokemuksia ja ymmärrystä toisia kohtaan monilla on.
Huomenta vaan sekä työn tai vapaapäivän iloa itse kullekin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lentävä penis, kokovartalokyrpä, paloiko aamupuuro pohjaan ja oliko sänky märkä?
Tarkista mikä on koko keskustelun aihe: miksi nuorten naisten ja miesten välillä on ideologinen kuilu. Tuo kirjoitus pohtii juurikin syytä siihen. Mistä muka tiedät ettei tuolla kirjoittajalla ole omakohtaista kokemusta aiheesta.
Näköjään, löysithän sinäkin paikalle.