Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7481/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamies on ollut tosi oudoissa työpaikoissa tai sitten ei ole koskaan ollut missään töissä ja kuvittelee ihan ihme asioita .Naiset jättää virheensä korjaamatta ja lähtevät tuosta vaan pois ja tekevät vielä ihan lakisääteisesti samassa työpaikassa lyhempää päivää, kuin mies???    Ikinä nähnyt tuollaista missään.  

Ei niin koska tuollaista ei ole väitetty. 

Keksit olkiukkoja ja taistelet itse niitä vastaan ajatuksella että nolaat minut väitteilläsi.

Väitettiinhän! Useammassa kommentissa. Naiset tekevät lyhyempää päivää, tekevät virheitä ja jättävät virheet miesten korjattavaksi. Pyysi

Ja taas kommentillasi olisi joku perusta, jos tähän väitteeseen löytyis joku tutkimus. Muuten se on vain osoitus sinun naisvihamielisyydestä.

Vierailija
7482/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään antaa kokemattomille nuorille pimuille, omaa penistäni syvälle nieluun. Hyvin on toiminut, kun jotkut pimut eivät pystyneet puhumaan mitään tuntiin, suun runkkaamisen jälkeen. Suosittelen muitakin miehiä kokoilemaan tätä runkku taktiikkaa, loppuu ainakin se pimun jatkuva nalkutus jos ei muuta!

M27

Ei vaan nuorta lihaa pitää kunnolla opettaa, miten ihanaa seksi onkaan vanhemman herrasmiehen kanssa! Käymällä kaikki reiät Jormalla läpi!

T. Ykä 49

Sehän on luonnollista, että viriilit miehet iässä kuin iässä näkevät sellaset 15-30 naiset kiihottavimpina, eli lisääntymiskykyisimpinä.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7483/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että jokainen lapsi(!!), Äiti ja isä ansaitsevat turvallisen synnytyksen varallisuuteen katsomatta. On ehdottoman arvokasta vaalia ja turvata hyvinvointivaltion palvelut myös tulevaisuudessa. Tämän puolesta maksan ilomielin veroja nyt ja jatkossakin. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7484/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehkä sun mielipide, mutta ei mikään fakta. Jos kotona on lapset, ne pitää hoitaa. Siihen kuuluu tarhasta haku(pienet lapset), ruoka (kauppa), siivous, pesut, iltasadut ja yhdessä eläminen ja oleminen. Jos toinen on töissä pudempään, jää toiselle isompi osa tästä. Jos se töissä olija  maksaa tästä kaikesta korvauksen (ammattilaisen hinnoilla tietenkin), on jako ok. Tämähän olis siis kaikilla mittareilla reilua.

Se, että toinen tekee pitkää päivää ei vähennä kotitöiden määrää. 

Lapsettomat pariskunnat sit jakavat hommansa ihan miten lystää. 

Ero kun on kokonaiset 37 minuuttia niin aika väsynyttä selittää että siitä pitäisi maksaa korvaus ammattilaisten hinnoilla. Mene sinne oikeisiin töihin niin sulla ei ole aikaa tuohon ja silloin et päädy tekemään muutamaa

Jos puhutaan kotitöistä, puhutaan niihin liittyviin aikoihin. Eri keskustelu on se, missä liitetään työaika keskusteluun. Tässä kohtaa kyse ei ollut työajoista.

Vierailija
7485/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään antaa kokemattomille nuorille pimuille, omaa penistäni syvälle nieluun. Hyvin on toiminut, kun jotkut pimut eivät pystyneet puhumaan mitään tuntiin, suun runkkaamisen jälkeen. Suosittelen muitakin miehiä kokoilemaan tätä runkku taktiikkaa, loppuu ainakin se pimun jatkuva nalkutus jos ei muuta!

M27

Ei vaan nuorta lihaa pitää kunnolla opettaa, miten ihanaa seksi onkaan vanhemman herrasmiehen kanssa! Käymällä kaikki reiät Jormalla läpi!

T. Ykä 49

Sehän on luonnollista, että viriilit miehet iässä kuin iässä näkevät sellaset 15-30 naiset kiihottavimpina, eli lisääntymiskykyisimpinä.

-eri

Te sairaat tyypit tarvitsette pikaisesti hoitoa! Ihan tarpeeksi nuoria on jo joutunut näiden saalistajien kanssa tekemisiin!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a9f7d257-f90c-401e-9e22-437aaa7fcb26

Vierailija
7486/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun vastustuksesta kiinni. Meillä sattuu olemaan vielä hyvinvointivaltio, jonka toiminta perustuu tasa-arvoon. Tässä kohtaa se toteutuu siten, että varallisuudesta riippumatta kaikilla on oikeus synnyttää turvallisesti. Se on naisten, miesten ja lasten etu.

Sinäkö haluaisit, et osa joutuis synnyttää vaikka kadulla?

Siis oikeasti tällaisia perusasioita joutuu selittää jollekkin aikuiselle? Koulu on todellakin epäonnistunut joidenkin kohdalla. Harmi.

--

Mitä tasa-arvoista siinä on että toiset joutuu maksamaan sun kulut?

Vierailija
7487/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehkä sun mielipide, mutta ei mikään fakta. Jos kotona on lapset, ne pitää hoitaa. Siihen kuuluu tarhasta haku(pienet lapset), ruoka (kauppa), siivous, pesut, iltasadut ja yhdessä eläminen ja oleminen. Jos toinen on töissä pudempään, jää toiselle isompi osa tästä. Jos se töissä olija  maksaa tästä kaikesta korvauksen (ammattilaisen hinnoilla tietenkin), on jako ok. Tämähän olis siis kaikilla mittareilla reilua.

Se, että toinen tekee pitkää päivää ei vähennä kotitöiden määrää. 

Lapsettomat pariskunnat sit jakavat hommansa ihan miten lystää. 

Ero kun on kokonaiset 37 minuuttia niin aika väsynyttä selittää että siitä pitäisi maksaa korvaus ammattilaisten hinnoilla. Mene sinne oikeisiin töihin niin sulla ei ole aik

Ei siinä kauaa mene naisella, eikä miehellä, kun tasot pyyhkii ja tiskikoneen tyhjentää päivän päätteeksi... Palkinnoksi aamulla puhdas ja raikas keittiö jossa voi tehdä sujuvasti aamiaisen ennen työhön lähtöä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7488/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamies on ollut tosi oudoissa työpaikoissa tai sitten ei ole koskaan ollut missään töissä ja kuvittelee ihan ihme asioita .Naiset jättää virheensä korjaamatta ja lähtevät tuosta vaan pois ja tekevät vielä ihan lakisääteisesti samassa työpaikassa lyhempää päivää, kuin mies???    Ikinä nähnyt tuollaista missään.  

Keksit olkiukkoja ja taistelet itse niitä vastaan ajatuksella että nolaat minut väitteilläsi.

Väitettiinhän! Useammassa kommentissa. Naiset tekevät lyhyempää päivää, tekevät virheitä

Mihin väitteeseen? Et osaa selvästikään lainata toisten viestejä

Vierailija
7489/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että jokainen lapsi(!!), Äiti ja isä ansaitsevat turvallisen synnytyksen varallisuuteen katsomatta. On ehdottoman arvokasta vaalia ja turvata hyvinvointivaltion palvelut myös tulevaisuudessa. Tämän puolesta maksan ilomielin veroja nyt ja jatkossakin. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ei se kovin ilomielin maksamista ollut kun kerroit kiertäväsi veroja kaikin laillisin keinoin.

Vierailija
7490/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

T. Ykä 49

-eri

Te sairaat tyypit tarvitsette pikaisesti hoitoa! Ihan tarpeeksi nuoria on jo joutunut näiden saalistajien kanssa tekemisiin!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a9f7d257-f90c-401e-9e22-437aaa7fcb26

Käytän vain nuorta lihaa, 20-30v on sopiva ikä naiselle vaikka itse olisinkin vanhempi. Se on makukysymys ja kukin tekee niin kuin tahtoo. Minulla ainakin on lihaa riittänyt :)

Vierailija
7491/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi, värjätty/lyhyeksi leikattu fleda ja tunteet yhdistettynä ei luo muuta kuin tuhoa ihmis-/parisuhteisiin. Miksi yksikään mies haluaisi tällaisen naisen kanssa olla tekemisissä?

No lasken itseni feministiksi (tasa-arvon kannattaja), hiukset pitkät ja paksut, ei värjätyt. Ja lapsiakin jo kaksi. Ja tunteita myös😁Meit on monex. 

Ai niin, naimisissa!!

Vierailija
7492/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ei se kovin ilomielin maksamista ollut kun kerroit kiertäväsi veroja kaikin laillisin keinoin.

Kerroin että suunnittelen verojani 😅 se on laillista ja sitä voi jokainen tahollaan tehdä. Olen aina kannattanut hyvinvointivaltiota ja valtion velattomuutta. Valitettavasti veroja käytetään tässä maassa myös turhuuksiin, mutta jokainen maksamani euro joka menee esimerkiksi lasten ja nuorten hyväksi on tärkeä ja arvokas myös minulle maksajana.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7493/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas monta sivua keskustelua. Minusta tähän on aika selvä syy: Naiset näkevät vihdoinkin, että kuinka vähän miehet heitä arvostavat. Kiitos internet, kiitos some. 

...ja kiitos tää palsta...

Vierailija
7494/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittämätön palkkaero on sellainen, johon ei löydy selittäjää ja koskee sukupuolia. 

Kuten kerroin  jo kaksi kertaa aiemmin. Alakoulun opettajien palkkaerot miesten ja naisten välillä on jopa satoja euroja. Palkkaluokat tietenkin molemmilla samat. Palkkapussi ei kuitenkaan yhdelläkään opettajalla sama koulussa, jossa jopa yli 40 opettajaa. Peruspalkan lisäksi tulee niitä yksilöllisiä lisiä. Tämän on siis kertonut  palkanlaskija. Hänellä oletettavasti asiasta enemmän tietoa, kuin sinulla.

Ja lopuksi sinulta kivasti loppukaneetti siitä, mikä tässä on se ongelma: ASENNE

Juu sinun asenne on se ongelma.

Supiset kuinka palkanlaskijat kertoo sinulle kuinka miehille maksetaan e

On. Ihan itsekin voit katsoa peruspalkan, ja kaiken sen, mistä mitäkin maksetaan. Opettajien palkat eivät ole samalla tavalla neuvoteltavissa, kuin yksityisillä aloilla.

Vierailija
7495/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas monta sivua keskustelua. Minusta tähän on aika selvä syy: Naiset näkevät vihdoinkin, että kuinka vähän miehet heitä arvostavat. Kiitos internet, kiitos some. 

No mut onneks me naiset ollaan likimain kaikki tahoillamme naimisissa ja meitä kohdellaan arvokkaasti kaikkialla muualla kuin tällä palstalla, niin en vielä menettäisi toivoa kuitenkaan :)

Tietysti meille kuuluisi oikeus arvostavaan ja kunnioittavaan vuorovaikutukseen myös netissä. Oma elämä on kuitenkin aina tärkein ja siinä mukana olevat ihmiset.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7496/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun vastustuksesta kiinni. Meillä sattuu olemaan vielä hyvinvointivaltio, jonka toiminta perustuu tasa-arvoon. Tässä kohtaa se toteutuu siten, että varallisuudesta riippumatta kaikilla on oikeus synnyttää turvallisesti. Se on naisten, miesten ja lasten etu.

Sinäkö haluaisit, et osa joutuis synnyttää vaikka kadulla?

Siis oikeasti tällaisia perusasioita joutuu selittää jollekkin aikuiselle? Koulu on todellakin epäonnistunut joidenkin kohdalla. Harmi.

--

Mitä tasa-arvoista siinä on että toiset joutuu maksamaan sun kulut?

Mun? Ihan kaikkien uusien vauvojen syntymän. Sinunkin aikanaan.

Vierailija
7497/23034 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitettiinhän! Useammassa kommentissa. Naise

Vastasin viestiketjuun. Jos et osaa lukea aiempia viestejä, syytön minä aiihen olen.

Vierailija
7498/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut onneks me naiset ollaan likimain kaikki tahoillamme naimisissa ja meitä kohdellaan arvokkaasti kaikkialla muualla kuin tällä palstalla, niin en vielä menettäisi toivoa kuitenkaan :)

Tietysti meille kuuluisi oikeus arvostavaan ja kunnioittavaan vuorovaikutukseen myös netissä. Oma elämä on kuitenkin aina tärkein ja siinä mukana olevat ihmiset.

T. Nainen KTM ja PS 

Kohdellaanko?

Näen täällä ketjuissa kahdenlaisia viestejä:

1. onneksi olen sinkku koska miehet ovat noin paskoja

2. miksi miehet tekevät xyz, mikse ne ovat niin paskoja.

Noihin sitten annetaan "vertaistukea" eli haukutaan kaikki miehet ja jos joku puuttuu siihen sehän on inceli itsekin joka ei koskaan "saa naista"

Teille kuuluisi oikeus, mutta koska itse ajattelitte alkaa arvostaa miehiä samalla tavalla arvokkaasti ja kunnioittavasti? Koska lopetatte miehistä keskustelun tällä palstalla, sen oman ukkonne haukkumisen?

Tämä läävä on naisten oma ylílauta, onnittelut.

Vierailija
7499/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Kerroin että suunnittelen verojani 😅 se on laillista ja sitä voi jokainen tahollaan tehdä. Olen aina kannattanut hyvinvointivaltiota ja valtion velattomuutta. Valitettavasti veroja käytetään tässä maassa myös turhuuksiin, mutta jokainen maksamani euro joka menee esimerkiksi lasten ja nuorten hyväksi on tärkeä ja arvokas myös minulle maksajana.

T. Nainen KTM ja PS 

Sinäkö päätät mikä on arvokasta? Minusta varhaiskasvatus ja synnytys voisi aivan hyvin olla yksityistetty kuten maailmalla usein onkin. Ei ole vieraiden miesten tehtävä maksaa toisten seksistä aiheutuneita kuluja.

Vierailija
7500/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kiitos tälle palstalle. Päivittäin satoja ketjuja joissa haukutaan miehiä. Nämä pitäisi tulostaa kirjaksi ja laittaa pojat lukemaan 5h viikossa ensimmäiseltä luokalta alkaen "mitä naiset miehistä ajattelevat"

Parastahan on kun alakouluikäiset pojatkin ovat täällä ja näkevät miten miehiä arvostetaan.