Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia on sterilointi. Abortti ei ole sterilointi. Vertaa miesten sterilointia naisten sterilointiin, niin puhut samasta asiasta.
Puhun itsemääräämisoikeudesta omaan kehoonsa, aivan kuten naisetkin silloin kun keskustellaan abortista.
Mikä vimma teillä on puolustella tuota ettei miehillä, oli ikä mikä hyvänsä, ole itsemääräämisoikeutta tuollaisessa asiassa.
Ei se ole teidän keho.
Ei nainen saa sterilointia yhtään helpommin 😂. Lainsäädäntö steriloinnin suhteen on sukupuolineutra
No eikö maailma sinusta toimi niin, että omaa asiaa lobataan väsymättä ihan itse? Ilmeisesti ei. Katsos kun tǎmän sun vauvapalsta-aktivismi ei johda mihinkään ja tajuat sen itsekin. Mutta muuhun sinustakaan ei taida olla.
Sanoo palstamamma jonka maailmaa parannetaan muiden toimesta jatkuvalla syötöllä :)
Kerroitko jo mitä itse teet naisten aseman parantamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia on sterilointi. Abortti ei ole sterilointi. Vertaa miesten sterilointia naisten sterilointiin, niin puhut samasta asiasta.
Puhun itsemääräämisoikeudesta omaan kehoonsa, aivan kuten naisetkin silloin kun keskustellaan abortista.
Mikä vimma teillä on puolustella tuota ettei miehillä, oli ikä mikä hyvänsä, ole itsemääräämisoikeutta tuollaisessa asiassa.
Ei se ole teidän keho.
Ei nainen saa sterilointia yhtään helpommin 😂. Lain
Sinun kannattaa miettiä vähemmän sitä, mitä feministit tekee, ja tehdä itse enemmän sitä, mitä itse pidät tärkeänä. Ystävällinen neuvo vain.
Keskustelu koskikin sitä, että feministit tekevät ensin kaikkensa ettei poikien tai miesten asema parane, sen jälkeen he edistävät naisten asemaa.
Rahoitus on taattu koska sosialismi ja suhteet.
Nyt kun yhteiskunnan on todistettu olevan miesvastainen, jopa vihamielinen miehiä kohtaan, miksi miehet eivät pysyisi "konservatiiveina" ? Miksi miehet kaivaisivat oman hautansa johon naiset teloittavat heidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole teidän keho.
Ei nainen saa sterilointia yhtään helpommin 😂. Lain
En. Mutta toimin vapaaehtoisena Tyttöjen talossa ja lahjoitan rahaa kuukausittain silpomisen vastaiseen työhön. Mitä sinä teet miesten asioiden edistämiseksi? Tai kenen tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole teidän keho.
Ei n
En. Mutta toimin vapaaehtoisena Tyttöjen talossa ja lahjoitan rahaa kuukausittain silpomisen vastaiseen työhön. Mitä sinä teet miesten asioiden edistämiseksi? Tai kenen tahansa?
Toimin vapaaehtoisena "naisen väkivalta" ry:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
Asia selvä 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palataan otsikon aiheeseen, niin vaikuttaa siltä että nuoret naiset ovat fiksumpia ja liberaalimpia kuin nuoret miehet. Silloinhan tähän pitäisi saada korjausliike miesten osalta.
T. Tekn.tri, mies, liikkuva äänestäjä
Liberaalius ei ole automaattisesti konsevatismia parempaa, molempia tarvitaan ohjaamaan yhteiskuntaa.
Eikä tarvita. Konservatiivisuus on syöpä.
Miksi kovinkin Liberaali muuttuu siinä vaiheessa konservatiiviksi kun tulee puhe miesten pakollisesta asevelvollisuudesta? Vihervasemmiston feministitkin ovat samanlaisia sukupuolisortajia mitä Persut.
Miksi laitat mielipiteitä minun suuhun? Täällä kovasti muka tiedetään, miten ei-persu ajattelee. Ja jos sanoo tooain, väitetään silti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole teidän keho.
Ei n
Voittehan te pysyä, jos koette sen palvelevan teitä hyvin. Tuollaisessa tilanteessa naisasialiike alkoi toimia kaikkea muuta kuin konservatiivisesti. Se oli minusta oikein hyvä. Eli jos muutosta haluatte, niin sitten jonkun on muututtava.
"Oletko maannut nuorten miesten kanssa niin paljon että osaat sanoa niiden huonosta suuhygieniasta tuon?
Ei voi mitään, teet arvokasta tutkimustyötä kun tuot näitä faktoja tietoisuuteemme. Arvostan."
No tässäpä fakta tietoa, jos et usko minua!
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/3ebff39b-0e36-4beb-8035-3890a…
Vierailija kirjoitti:
"Oletko maannut nuorten miesten kanssa niin paljon että osaat sanoa niiden huonosta suuhygieniasta tuon?
Ei voi mitään, teet arvokasta tutkimustyötä kun tuot näitä faktoja tietoisuuteemme. Arvostan."
Mielenkiintoista.
Taustalla on syynä muun muassa se, että pelkästään koronan takia hoitokäyntejä on peruuntunut lähemmäs kaksi miljoonaa, ja patoutunutta kysyntää oli jo aiemmin.
Eli miehiä ei oteta hammaslääkärin, naiset hoidetaan koska hoitamattomat hampaat voivat olla riski raskaudelle.
Naiset koetaan arvokkaammiksi kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos let pitkä ja komea, niin silloin naiset itse tekevät kaiken eteesi!
Kuten tämä video osoittaa katso se kokonaan, niin ymmärrät mistä puhun!"
Olen nähnyt tämän videon, kyllä tuo naiset käytös pitkiä ja komeita miehiä kohtaan on totta arkielämässä! Itsekin saan samanlaista huomiota naisilta, mutta olenhan tällainen kovatasoinen AlfaUros!
T AlfaUros 💪👈!
Niin, kuka haluaisi kuvassa olevan purentavikaisen olmin. Lapset sais sitten ravata oikomishoidossa tuon geeneillä.
Niin, suomessa suurin osa miehistä on suoraan sanottuna rumia. He eivät pidä huolta ulkonäöstä olleenkaan. Kukapa nainen haluaisi edes jutella miehen kanssa, jonka hengitys haisee paskalle, koska mies ei osaa pitää huolta omasta suuhygieniasta! Tämä ei ole mikään vitsi, vaan koskee suurinta osaa varsinkin nuoria miehiä. Sitten vielä kaikki muut ulkonäköön liittyvät asiat, jotka nuoria miehiä ei näytä kiinnostavan. Ihan sama minulle, mutta älkää te nuoret miehet valittako, jos ette saa naista. Ei naiset mitään tyhmiä ole, jotta alkaisivat seurustelemaan kenen tahansa miehen kanssa.
Oletko maannut nuorten miesten kanssa niin paljon että osaat sanoa niiden huonosta suuhygieniasta tuon?
Ei voi mitään, teet arvokasta tutkimustyötä kun tuot näitä faktoja tietoisuuteemme. Arvostan.
Harvalla miehellä on suomessa täysin valkoiset hampaat! Suomalaiset nuoret miehet muutenkin juovat kahvia aivan liikaa. Nuoret pojat taas lipittävät energiajuomia sen minkä kerkeävät julkisilla paikoilla, kuten ostareilla tai busseissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän videon, kyllä tuo naiset käytös pitkiä ja komeita miehiä kohtaan on totta arkielämässä! Itsekin saan samanlaista huomiota naisilta, mutta olenhan tällainen kovatasoinen AlfaUros!
T AlfaUros 💪👈!
Vaihda kuvaan samanlainen leuaton ja muodoton nainen, ja toiseen joku bikiki-influensseri niin tulos on sama. Miksi tämä tulee nykyään ihmisille järkytyksenä, että ulkonäkö määrittää etenkin nuorena sitä, ketkä kiinnostuvat ja kenestä? Nuo leuattomat parituvat sitten keskenään, "alfat" ja bikini-influensserit keskenään.
Onkohan näille vanhemmat (ja p*rno) opettanut, että meidän mussukka ansaitsee aina vain parasta, ja vanhempana katkeroidutaan kun huomataan, että se koulun kaunein tyttö ei kiinnostukaan. Ennen tämä oli vain normaali vaihe elämässä, siitä mentiin yli ja tavattiin joku kiva, tavallinen tyttö jonka kanssa pariuduttiin. Nyt nämä ihmiset rakentavat koko identiteettinsä sen varaan ja katselevat noita videoita. Ei ole tervettä.
Nykyään aika monet nuoret miehet ovat p'rnoon koukussa, he näkevät naiset esineinä joilta pitäisi saada seksiä, vaikka mies näyttäisi Uuno Turhapurolta! Myös poikien vanhemmat paapovat heidät pilalle, kun eivät vaadi kullannupultaan mitään, vaan antavat tämän maata sekä pelata koneella päivät pitkät 30 kymppiseksi asti kotona! Samalla pelatessaan heidän mussukka tumputtaa p'rnoolle, näen myös vanhempien hyväksynnän tässä asiassa! Tyttöjä edelleen kasvatetaan tiukemmin kun poikia suomessa, useimmiten vanhemmat laiminlyövät poikien kasvatuksen suomessa! Itse näen tämän vain negatiivisena perseilyn sallimisena vain sukupuolen perusteella, kun vanhemmat sanovat "Pojat on poikia" eivätkö viitsi puuttua poikien kolttosiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T AlfaUros 💪👈!
Niin, kuka haluaisi kuvassa olevan purentavikaisen olmin. Lapset sais sitten ravata oikomishoidossa tuon geeneillä.
Niin, suomessa suurin osa miehistä on suoraan sanottuna rumia. He eivät pidä huolta ulkonäöstä olleenkaan. Kukapa nainen haluai
Harvalla miehellä on suomessa täysin valkoiset hampaat! Suomalaiset nuoret miehet muutenkin juovat kahvia aivan liikaa. Nuoret pojat taas lipittävät energiajuomia sen minkä kerkeävät julkisilla paikoilla, kuten ostareilla tai busseissa!
Miehellä, miehet, pojat
Naisillako on täysin valkoiset hampaat? Naiset eivät juo kahvia, tytöt eivät lipitä energiajuomia tai teetä.
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän se alituinen naisvihamielisyys on johtanut. Mediassakin vakio toimittaja mollaamassa ikuisesti Sanna Marinia. Eikö miesväki muuta osaa?
Eikö naisvihamielisyyttä ole enemmän ollut menneisyydessä kuin nyt, joten miksi nyt tällaista tapahtuisi? Ettei johtuisi ihan muuhun sukupuoleen kohdistuvasta vihamielisyydestä.
Ensin pitää ymmärtää, mitä on naisvihamielisyys (myös miesvihamielisyys) jotta voi arvioida onko sitä ja kuinka paljon.
Ennen se oli enemmän hiljaisesti asenteissa, tavoissa toimia ja kulttuurissa. Nykyään se on äänekkäämpää, koska se ei ole enää hyväksyttävää. Monessa kohtaa on jo helpottanut, mut samaan aikaan vaaditaan naisia nyt tyytymään, koska ennen oli huonommin ja muissa maissa vielä huonommin. Se ei vaan mene sit
Miksi näin kävisi? Onko se nyt jjotenkin suuri pelko? Mitä tarkoittaa käytännössä?
Jos armeijaa ei lasketa, mikä voisi olla tulanne, jossa naisia suositaan miesten kustannuksella? Eli miten ja missä miehet kärsii, kun naisilla on oikeuksia?
227 sivua todisteena intersektionaalisen feminismin aiheuttamasta massapsykoosista, hyvin te feministit veditte maaliin tämän vihaideologianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista.
Taustalla on syynä muun muassa se, että pelkästään koronan takia hoitokäyntejä on peruuntunut lähemmäs kaksi miljoonaa, ja patoutunutta kysyntää oli jo aiemmin.
Eli miehiä ei oteta hammaslääkärin, naiset hoidetaan koska hoitamattomat hampaat voivat olla riski raskaudelle.
Naiset koetaan arvokkaammiksi kuin miehet.
Mikä siinä on niin vaikeata pestä hampaat kaksi kertaa päivässä? Vaiko eikö mies sukupuoli ymmärrä sitä, että hampaista sekä kokosuusta huolehtimalla säästyy monelta ongelmalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T AlfaUros 💪👈!
Niin, suomessa suurin osa miehistä on suoraan sanottuna rumia. He eivät pidä huolta ulkonäöstä olleenkaan. Kukapa nainen haluai
Ja naisillako on täysin valkoiset hampaat😂 Voi sua palsta mammaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T AlfaUros 💪👈!
Vaihda kuvaan samanlainen leuaton ja muodoton nainen, ja toiseen joku bikiki-influensseri niin tulos on sama. Miksi tämä tulee nykyään ihmisille järkytyksenä, että ulkonäkö määrittää etenkin nuorena sitä, ketkä kiinnostuvat ja kenestä? Nuo leuattomat parituvat sitten keskenään, "alfat" ja bikini-influensserit keskenään.
Onkohan näil
Naiset itse kertovat kuinka miehet eivät "saa naista" jos eivät [lisää tähän mitä naiset sillä hetkellä keksivät vaatia]
Melkoista esineellistämistä jos minulta kysytään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.
Feminismi tarkoittaa, että naisille olisi yhteiskunnassa samat oikeudet ja edut kuin miehillä, ei sitä, että naisille ne olisivat miehiä paremmat. Jos miehet lyövät tämän vaatimuksen edessä hanskat tiskiin, se ei ole naisten vika.
Feministit määrittelevät agendansa sopivasti aina tilanteen mukaan...
Sitäkin on ajettu että miehet tapetaan sukupuuttoon.
Saara Särmäkin kirjoitti varsin kauniisti miehistä. Kerrataanko se?
Tehän tätä Särmän agendaa levitätte innokkaasti. Ennen palstaa en ollut hänestä edes kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T AlfaUros 💪👈!
Niin, suomessa suurin osa miehistä on suoraan sanottuna rumia. He eivät pidä huolta ulkonäöstä olleenkaan. Kukapa nainen haluaisi edes jutella miehen kanssa, jonka hengitys haisee paskalle, koska mies ei osaa pitää huolta omasta
Läski ruma palsta mamma raivoaa katkerana 😂😂😂
Sinun kannattaa miettiä vähemmän sitä, mitä feministit tekee, ja tehdä itse enemmän sitä, mitä itse pidät tärkeänä. Ystävällinen neuvo vain.