Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (22921)

Vierailija
22661/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, mietipä sitä. Jokaiselle keskivertonaiselle tulee yhteydenottoja ja iskemisyrityksiä miesten taholta pilvin pimein, mutta tavismiehelle ei juurikaan naisten taholta?"

Se että miehet laittavat viestiä jokaiselle edes etäisesti naista muistuttavalle ei mitenkään helpota naisten pariutumista.

Se kun ei juuri kerro sen miehen sopivuudesta naiselle saati sitten mistään ihan todellisesta kiinnostuksesta vaikka pitkään vakiintuneeseen parisuhteeseen sen naisen kanssa.

"Mies on käytännössä aina aktiivinen osapuoli, kun parisuhteita muodostetaan. Siten ihmeessä. "

Siitä ei seuraa että naisen olisi jotekin helpompi saada hyvä parisuhde. Aivan random-tasoista seksiseuraa olisi toki useimmille naisille tarjolla. Mutta tiedätkö mitä? Suurin osa naisista ei sellaista halua.

Olet väärässä. Parisuhteen perustaminen on naiselle paljon helpompaa. Jos niitä ehdokkaita tulee edes toistakymmentä vastaan, niin aivan varmasti siellä on myös niitä pariutumishaluisia kunnollisia miehiä joukossa. Se on naisten omien valintojen tulosta jos aina silti päätyy jonkun kelvottoman kanssa suhteeseen.

Itse läheltä seuraanneena, ja vuosia epätoivoisena naista etsineenä olen todennut että 9 kertaa 10 nainen mieluummiin valitsee sen sosiaalisen, itsevarman ja huumorintajuisen miehen, jolle muutenkin riittää vientiä ja joka siten saa valita puolisonsa melko vapaasti. Samalla kun suurin osa tavallisista miehistä on suhteessa ehkä muutaman eri naisen kanssa elämässään ja mielellään jää siihen jossa tuntuu asiat luistavan hyvin.

Vierailija
22662/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet väärässä. Parisuhteen perustaminen on naiselle paljon helpompaa. Jos niitä ehdokkaita tulee edes toistakymmentä vastaan, niin aivan varmasti siellä on myös niitä pariutumishaluisia kunnollisia miehiä joukossa."

Ei parisuhde synny vain pariutumishalusta vaan siitä että toinen kolahtaa ihan joka tasolla, henkisesti, fyysisesti ja seksuaalisesti. Siihen ei riitä se että toinen on kunnollinen ja periutumishaluinen.

Miesten suuri ongelma on se että niin moni on valmis menemään suhteeseen ihan vain koska se on mahdollista. Ei siksi että se toinen tuntuisi ihan oikeasti siltä ihmiseltä jonka kanssa haluaa ehdottomasti olla.

"Se on naisten omien valintojen tulosta jos aina silti päätyy jonkun kelvottoman kanssa suhteeseen."

Tietenkin on. Ihan kuten on miehen valintojen tulos jos menee tyytymään johonkin naiseen vain siksi että se on ainoa jonka saa.

"Itse läheltä seuraanneena, ja vuosia epätoivoisena naista etsineenä olen todennut että 9 kertaa 10 nainen mieluummiin valitsee sen sosiaalisen, itsevarman ja huumorintajuisen miehen"

No tietenkin koska nuo ominaisuudet helpottavat suuresti tutustumista. Ujoihin, epäsosiaalisiin ja huumorintajuttomiin on paljon hankalampi luoda edes sellainen yhteys että jonkinlainen tutustuminen olisi mahdollista.

"Samalla kun suurin osa tavallisista miehistä on suhteessa ehkä muutaman eri naisen kanssa elämässään ja mielellään jää siihen jossa tuntuu asiat luistavan hyvin."

No onko tuo sitten jotenkin huono kohtalo? Sitäpaitsi aika moni ihan tavallinen mies on kohtuullisen sosiaalinen ja omaa edes jonkinlaisen itsevarmuuden huumorintajusta puhumattakaan. Eivät nuo ole mitään tavallisuuden vastakohtia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22663/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet väärässä. Parisuhteen perustaminen on naiselle paljon helpompaa."

Naisille ei ole tarjolle heille oikeasti hyvin sopivia miehiä yhtään sen enempää kuin miehille on tarjolla heille oikeasti hyvin sopivia naisia.

Jonkinlaisen parisuhteen ehkä nainen saa miestä helpommin mutta onko se jotenkin sitten hyvä asia jos se ei ole sellaisen miehen kanssa jonka kanssa löytyy se todella hyvä yhteys?

Vierailija
22664/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jokaiselle keskivertonaiselle tulee yhteydenottoja ja iskemisyrityksiä miesten taholta pilvin pimein"

Et selvästikään tiedä keskivertonaisen elämästä juuri mitään.

Vierailija
22665/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"" Jokaiselle keskivertonaiselle tulee yhteydenottoja ja iskemisyrityksiä miesten taholta pilvin pimein""

No ehkä sosiaalisessa mediassa ja Tinderissä joissa kynnys viestin lähettämiseen on tosi matala. No taso sitten on myöskin sen mukainen eikä tuosta tulvasta juuri mitään kostu kun sitä samaa laitetaan ainakin yhdeksälle naiselle kymmenestä. Eivät he juuri minusta ole kiinnostuneita.

Mutta jos mietin muuta "oikeaa" elämää niin minua on isketty kymmenen vuoden aikana suunnilleen yhden käden sormilla laskettava määrä kertoja. Ja olen kuitenkin perusnätti, pitkähiuksinen ja normaalipainoinen nainen. Noistakin pari oli kännisiä keski-ikäisiä hyypiöitä.

Onneksi mukana oli nykyinen aviomieheni (tavallinen mukava ja kiltti mies muuten) jonka iskurepliikki oli niinkin rohkean omaperäinen kuin "lähtisitkö tanssimaan". 

Vierailija
22666/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"" Jokaiselle keskivertonaiselle tulee yhteydenottoja ja iskemisyrityksiä miesten taholta pilvin pimein""

No ehkä sosiaalisessa mediassa ja Tinderissä joissa kynnys viestin lähettämiseen on tosi matala. No taso sitten on myöskin sen mukainen eikä tuosta tulvasta juuri mitään kostu kun sitä samaa laitetaan ainakin yhdeksälle naiselle kymmenestä. Eivät he juuri minusta ole kiinnostuneita.

Mutta jos mietin muuta "oikeaa" elämää niin minua on isketty kymmenen vuoden aikana suunnilleen yhden käden sormilla laskettava määrä kertoja. Ja olen kuitenkin perusnätti, pitkähiuksinen ja normaalipainoinen nainen. Noistakin pari oli kännisiä keski-ikäisiä hyypiöitä.

Onneksi mukana oli nykyinen aviomieheni (tavallinen mukava ja kiltti mies muuten) jonka iskurepliikki oli niinkin rohkean omaperäinen kuin "lähtisitkö tanssimaan". 

Eihän sitä oikeaa kiinnostusta voi tietää vielä viestittelyvaiheessa, mutta ainakin ne miehet osoittavat kiinnostusta tutustua sinuun. Se on jo paljon. Omina tinderöintiaikoina vain hyvin hyvin harva nainen aloitti itse viestittelyn matchin syntymisen jälkeen. 

Vierailija
22667/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän sitä oikeaa kiinnostusta voi tietää vielä viestittelyvaiheessa, mutta ainakin ne miehet osoittavat kiinnostusta tutustua sinuun. "

Eivät he halua suurimmalta osin tutustua juuri minuun. He laittavat viestiä ja kiinnostusta kymmenille naisille samaan aikaan ja toivovat että joku tärppää. Sitten katsovat että kiinnostaako ihan oikeasti jos se nainen vastaa. Ihan kuten se yksi takavuosien urpo baarissa joka kiersi baarin jakaisen naisen katsoen josko jonkun kanssa onnistaisi.

Et nyt ole ihan tajunnut miten tämä menee jos kuvittelet että viesti jossain sosiaalisessa mediassa kertoisi jo suoraan oikeasta aidosta kiinnostuksesta juuri tähän nimenomaiseen naiseen ja siihen miten kiinnostava persoona juuri hän on.

Vierailija
22668/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eihän sitä oikeaa kiinnostusta voi tietää vielä viestittelyvaiheessa, mutta ainakin ne miehet osoittavat kiinnostusta tutustua sinuun. "

Eivät he halua suurimmalta osin tutustua juuri minuun. He laittavat viestiä ja kiinnostusta kymmenille naisille samaan aikaan ja toivovat että joku tärppää. Sitten katsovat että kiinnostaako ihan oikeasti jos se nainen vastaa. Ihan kuten se yksi takavuosien urpo baarissa joka kiersi baarin jakaisen naisen katsoen josko jonkun kanssa onnistaisi.

Et nyt ole ihan tajunnut miten tämä menee jos kuvittelet että viesti jossain sosiaalisessa mediassa kertoisi jo suoraan oikeasta aidosta kiinnostuksesta juuri tähän nimenomaiseen naiseen ja siihen miten kiinnostava persoona juuri hän on.

Miehenä en nyt yhtään ymmärrä?

Enhän minä voi tietää millainen persoona joku nainen on, tai että onko minulla kiinnostusta häntä kohtaan muuten kuin ulkonäöllisesti, jos en ensin pääse edes keskusteluyhteyteen.

Miksi kukana olisi aidosti kiinnostunut vain yhdestä tietystä naisesta, josta ei siinä vaiheessa tiedä vielä hänestä mitään. Ja miksi pidät vääränä yrittää tutustua useampaan naiseen siinä toivossa että joku kiinnostuu ehkä jopa juttelemaan.

Miten pariutuminen mielestäsi pitäisi tapahtua?

Vierailija
22669/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasuri arvot miehelle tarkoittaa sitä että menestys ei kiinnosta ts. raha eli resurssit. Mies vailla resursseja on luuseri - ei tarjoa naiselle mitaan.

Nyt vihervasu media ohjailee miehet pimpsan toivossa elokapinaan ja muuhun hipsteri toimintaan. Ulkonako / pukeutuminen > resurssit / menestys. Ennen oli toisinpain.

Kaikki harrastelee jotakin, mutta ei pysty keskittymaan oikein mihinkaan (Gen Z sukupolvi).

Miehelle merkitysta elamassa antaa oikeasti puurtaminen ja poikueen perustaminen, jos koko elama menee ilmastonmuutosta ulvoessa ja itseaan etsiessa jaa aika paljosta paitsi. Tuottavuus on yhteiskunnassamme laskussa ja se ei johdu mistaan maahanmuuttajista tai niiden rikoksista. Se johtuu vihervasu liberaali arvoista, siita etta halutaan vaan chillata ja mietitaan asioita maailmanhalauksen eik

"Tasa-arvon kannattaja kannattaa tasa-arvoa, ei feminismiä. Mistä näitä hörhöjä aina löytyy jotka horisevat näitä "tasa-arvoa eli feminismiä" valheita."

Koska kasarilla, kun tasa-arvo tuli tärkeäksi arvoksi omassa elämässä, se oli feminismiä. En voi lakata kannattamasta feminismiä, koska minulle se on edelleen sitä tasa-arvoa. 

Se, että nyt se halutaan vääntää joksikin muuksi, on pelkkää propagandaa. Se on tahallista sumutusta. Kaikki asiaan perehtyneet tietävät, ettei siihen automaattisesri liity mitään muuta.

Vierailija
22670/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai niin, ovat vieläpä feministejä, eli kannattavat tasa- arvoa".

Tässä ollaan lähellä asian ydintä. Osa nyky-naisista edustaa toksista feminismiä, joka puhtaimmillaan ilmenee määrätietoisena miesten dissaamisena, kaikissa asioissa. Tässä ollaan jo kaukana tasa-arvosta. Ja nämä naiset osaltaan vaikuttavat siihen, että naiset aletaan yleisemminkin kokemaan varsin rasittavina. Tästä se railo aukeaa...    

Yksi tapa vaan alistaa naisia edelleen. Kuka alistava nainen sanoo oman feminismin haluavat listaa miehiä? Selvästi ulkoa määriteltyä feminismiä. 

Vierailija
22671/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi rakentuu vihalle. 

Ei rakennu. 

Vierailija
22672/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos unohdettaisiin toisten keksimät termit, ideologiset ajattelut, asenteet jne. ja vain tutustuttaisiin toiseen ihmisenä sellaisena kuin hän on? Miten monta hyvää suhdetta jäänytkään syntymättä kun ihmiset rajaavat median luomilla asenteilla ihmisiä pois elämästään. :(

Olen pohtinut aivan tosissani päivä päivältä enemmnä, että tämä on jonkin ulkovaltion keksimä juoni saada syntyvyys laskuun asettamalla elämänsä kunnossa olevat miehet ja naiset toisiaan vastaan. Ei ennen ihmiset niinkään välittäneet asenteista ja mihin kuului. 

Kyllä. Feminismi on aiheuttanut tämän vastakkainasettelun ja miesten haukkumisen, ja sille on sitten syntynyt vastavoima. Feministithän hokevat, että eivät tarvitse miehiä mihinkään. No se kyllä näkyy... 

Ei. Tämä on täysin ideologian aiheuttamaa mustamaalausta. Tällasta hokevat samat, jotka iloisesti sekoittelevat käsitteet feminismi, metoo, woke, if...tietämättä ollenkaan, mitä kukin käsite oikeasti pitää sisällään ja minkä kannalla ollaan.

Vierailija
22673/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enhän minä voi tietää millainen persoona joku nainen on, tai että onko minulla kiinnostusta häntä kohtaan muuten kuin ulkonäöllisesti, jos en ensin pääse edes keskusteluyhteyteen."

Et mutta se että lähetät kiinnostuksen sadalle eri naiselle joiden kiinnostavuuden muodostaa lähinnä vain se että he ovat naisia ei juuri anna noille naisille mitään. Ei ainakaan tunnetta siitä että mies valikoisi yhtään millään tavalla sitä kenestä kiinnostuu.

Enkä minä odota että mies on heti perillä minun persoonastani mutta olisi kuva jos olisin kuitenkin edes jotenkin valikoitunut ihan erityisesti sellaiseksi johon kannattaa yrittää tutustua. Eli en ole yksi sadasta vaan ehkä se ainoa joka on juuri siinä hetkessä kiinnittänyt huomion.

"Miksi kukana olisi aidosti kiinnostunut vain yhdestä tietystä naisesta, josta ei siinä vaiheessa tiedä vielä hänestä mitään. Ja miksi pidät vääränä yrittää tutustua useampaan naiseen siinä toivossa että joku kiinnostuu ehkä jopa juttelemaan."

On olemassa jotain myös yhden ja sadan naisen välillä. Tietenkään kukaan ei kiinnostu vbain ihan yhdestä mutta se että valikoi hieman enemmän niin että siinä johon haluaa tutustua on jotain ihan erityistä joka viehättää juuri sinua.

"Miten pariutuminen mielestäsi pitäisi tapahtua?"

Kuvasin tuossa yllä sen. Eli kiinnostus on enemmän kuin että "panisin jos parempaa ei löydy".

Vierailija
22674/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enhän minä voi tietää millainen persoona joku nainen on, tai että onko minulla kiinnostusta häntä kohtaan muuten kuin ulkonäöllisesti, jos en ensin pääse edes keskusteluyhteyteen."

Et mutta se että lähetät kiinnostuksen sadalle eri naiselle joiden kiinnostavuuden muodostaa lähinnä vain se että he ovat naisia ei juuri anna noille naisille mitään. Ei ainakaan tunnetta siitä että mies valikoisi yhtään millään tavalla sitä kenestä kiinnostuu.

Enkä minä odota että mies on heti perillä minun persoonastani mutta olisi kuva jos olisin kuitenkin edes jotenkin valikoitunut ihan erityisesti sellaiseksi johon kannattaa yrittää tutustua. Eli en ole yksi sadasta vaan ehkä se ainoa joka on juuri siinä hetkessä kiinnittänyt huomion.

"Miksi kukana olisi aidosti kiinnostunut vain yhdestä tietystä naisesta, josta ei siinä vaiheessa tiedä vielä hänestä mitään. Ja miksi pidät vääränä yrittää tutustua use

Kirjoitit kymmenistä, ja siitä, että joku on urpo jos kyselee baarista jokaiselta naiselta kiinnostaako jutella. Et sadasta viestistä, mikä on tietysti ihan eri asia.

Tarkoitushan on vain päästä juttelemaan, jotta tietää, onko kiinnostunut toisesta. En edelleenkään oikein tiedä millä perusteella tuo esittämäsi ennakkovalikointi pitäisi tapahtua.

Naiset toki voivat tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen siitä kuinka mies lähestyy, mutta miehellä joka sen aloitteen tekee on vain ulkonäkö vihjeenä siitä millainen se nainen on.

Vierailija
22675/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitit kymmenistä, ja siitä, että joku on urpo jos kyselee baarista jokaiselta naiselta kiinnostaako jutella. Et sadasta viestistä, mikä on tietysti ihan eri asia."

Se baarin kaikki naiset läpi käynyt urpo ja sata viestiä lähettävä mies antavat ihan saman viestin: melkein kuka vaan kelpaa. Ja se ei ole mikään kovin houkutteleva viesti naiselle.

"Tarkoitushan on vain päästä juttelemaan, jotta tietää, onko kiinnostunut toisesta. En edelleenkään oikein tiedä millä perusteella tuo esittämäsi ennakkovalikointi pitäisi tapahtua."

Jos sinulla on edessäsi vaikka kymmenen naista niin eikö niistä edes muutama vastaa juuri sinun makuasi muita paremmin? No siinä on sinulla se valikointi.

Ja sitten kun sinulla on vain ne muutama niin voitkin jo panostaa siihen lähestymiseen ihan eri tavalla kuin jos kuka vaan kelpaa ja valikoimaa on valtavasti.

"Naiset toki voivat tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen siitä kuinka mies lähestyy, mutta miehellä joka sen aloitteen tekee on vain ulkonäkö vihjeenä siitä millainen se nainen on."

Tietenkin. Ei kyse ole siitä valikoiko aluksi ulkonäön mukaan vaan siitä kuinka moneen eri naiseen sen perusteella ottaa yhteyttä. Edelleen, jos ulkonökö riittää melkein joka naisella niin siitä saa vaikutelman että sinulla ei ole mitään valintakriteerejä.

Vierailija
22676/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kirjoitit kymmenistä, ja siitä, että joku on urpo jos kyselee baarista jokaiselta naiselta kiinnostaako jutella. Et sadasta viestistä, mikä on tietysti ihan eri asia."

Se baarin kaikki naiset läpi käynyt urpo ja sata viestiä lähettävä mies antavat ihan saman viestin: melkein kuka vaan kelpaa. Ja se ei ole mikään kovin houkutteleva viesti naiselle.

"Tarkoitushan on vain päästä juttelemaan, jotta tietää, onko kiinnostunut toisesta. En edelleenkään oikein tiedä millä perusteella tuo esittämäsi ennakkovalikointi pitäisi tapahtua."

Jos sinulla on edessäsi vaikka kymmenen naista niin eikö niistä edes muutama vastaa juuri sinun makuasi muita paremmin? No siinä on sinulla se valikointi.

Ja sitten kun sinulla on vain ne muutama niin voitkin jo panostaa siihen lähestymiseen ihan eri tavalla kuin jos kuka vaan kelpaa ja valikoimaa on valtavasti.

No minä en sitten ole ilmeisesti kovin ulkonäkökeskeinen, koska jos kymmenen sopivan ikäistä naista valitaan sattumalta tuolta kadulta, niin väitän että 4-6 olisivat pelkän ulkonäön perusteella kiinnostavia ja niistä 4-6 muusta ainakin puolet voisivat hyvinkin herättää kiinnostuksen, jos vain persoona on oikeanlainen.

Vierailija
22677/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No minä en sitten ole ilmeisesti kovin ulkonäkökeskeinen, koska jos kymmenen sopivan ikäistä naista valitaan sattumalta tuolta kadulta, niin väitän että 4-6 olisivat pelkän ulkonäön perusteella kiinnostavia"

Varmasti siinä mielessä että se nainen on "ihan nätti". Mutta kai sinulla nyt on sentään joku naismaku niin että tietynlaiset naiset viehättävät vielä enemmän kuin muut?

Kyse on edelleen siitä että valitaan joku jossa on "sitä jotain" ei siitä että valitaan joku joka on yleisellä tasolla ehkä kiinnostava. Jos toinen on vain "ihan kiva", se suhdekin yleensä on sitä samaa laimeaa tasoa.

Olen itse aikanaan seurustellut ihmisen kanssa jossa ei ollut sinällään mitään vikaa, ei ulkonäössä eikä luonteessa. Ei vain silti tuntunut missään. Ja eihän siitä suhteestakaan mitään tullut.

Sitten tuli eteen se joka oli objektiivisilla mittareilla hyvin samanlainen mutta joka aiheutti ihan eri tunteen heti kun tapasimme. Ja siitä sitten tulikin nykyinen kumppanini.

Vierailija
22678/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No minä en sitten ole ilmeisesti kovin ulkonäkökeskeinen, koska jos kymmenen sopivan ikäistä naista valitaan sattumalta tuolta kadulta, niin väitän että 4-6 olisivat pelkän ulkonäön perusteella kiinnostavia"

Varmasti siinä mielessä että se nainen on "ihan nätti". Mutta kai sinulla nyt on sentään joku naismaku niin että tietynlaiset naiset viehättävät vielä enemmän kuin muut?

Kyse on edelleen siitä että valitaan joku jossa on "sitä jotain" ei siitä että valitaan joku joka on yleisellä tasolla ehkä kiinnostava. Jos toinen on vain "ihan kiva", se suhdekin yleensä on sitä samaa laimeaa tasoa.

Olen itse aikanaan seurustellut ihmisen kanssa jossa ei ollut sinällään mitään vikaa, ei ulkonäössä eikä luonteessa. Ei vain silti tuntunut missään. Ja eihän siitä suhteestakaan mitään tullut.

Sitten tuli eteen se joka oli objektiivisilla mittareilla hyvin samanlainen mutta joka aiheutti ihan eri tunteen heti ku

Jos tarkoitat "naismaulla" sitä onko kyseessä pitkä blondi vai lyhyt punapää yms. niin ei sillä ole koskaan minulle ollut niin väliä.

Eipä noita muita voi mitenkään tietää, ennen kuin on jutellut ja tutustunut ihmiseen edes jollain tasolla.

Vierailija
22679/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se pitää paikkaansa, että naiset ovat liikkuneet ajattelussaan paljon enemmän äärivasempaan suuntaa"

Kyse on siitä että vähemmistöjen oikeuksia ja vastaavia on nyt alettu pitää "äärivasemmistolaisena". Vaikka ne eivät oikeastaan ole millään tavalla automaattisesti vasemmalla tai oikealla. Ne ovat vain ihmisten oikeuksia.

No tämäpä just! Ihmisoikeuksien puolustaminen eri ihmisryhmien kohdalla herättää aina tän vassarikommentoinnin! Jopa metoo nähdään vihervassarifeminismi- agendana, vaikka kauhean vaikea uskoa, että oikeistolaiset tqi keskustalaiset kannattavat seksuaalista häiriköintiä ja vallankäyttöä.

Vierailija
22680/22921 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia sorrettu iät ja ajat. Edelleen naisen asema perheessä on yleensä aika paska. Maksat kaikesta 50/50 ja teet suurimman osan kotitöistä ja lastenhoidosta. Tämähän ei ole reilua millään tavalla, VAIKKA edellinen sukupolvi naisia suostuikin siihen. Miehiä kyrsii se että ovat menettäneet/menettämässä saavutettuja etuja. Ymmärrettävää että tämä harmittaa. Feminismi on sitä että ajetaan naisen asiaa, kunnes ollaan tasa-arvoisessa tilanteessa, nyt ei siinä vielä olla. Naisviha näkyy niin monissa asioissa, monilla se on ihan tiedostamatontakin. Miehet saa edelleen tehdä paljon vapaammin asioita kuin naiset. Naisia arvostellaan paljon herkemmin erilaisista valinnoista. Myös naiset (etenkin tämä vanhempi sukupolvi joka suostunut olemaan käytännössä perheen orjana) pistävät toisia naisia alas, ketkä ei enää suostu samaan kohteluun.

Normaalit naiset ovat ol

"Normaalit naiset ovat olleet etuoikeutettuja normaaliin mieheen verrattuna, jotka ovat tappaneet itsensä työllä vaimonsa ja lapsensa elättääkseen ja lisäksi heitä on käytetty tykinruokana sodissa. Miksiköhän naiset ovat nykyään onnettomampia kuin ennen, vaikka heille on annettu "kaikki"? Eikö se kokoaikatyössä käyminen ja itsestään/lapsistaan täyden vastuun ottaminen ollutkaan niin antoisaa, kun se lapsenteko ei enää kiinnosta?"

Annettu kaikki?? Sinäkö olet antanut? Ja siis tasa-arvoonko nyt viittaat? Vau, onpa armeliasta.

Mistä sinä tiedät, kuinka onnettomia naiset olivat ennen? Aika helvetin moni olisi valinnut mieluummin yksin (lasten kanssa) onnettomana, kuin jatkuvasti juopon pahoinpitelemänä. Jos se olisi ollut vaihtoehto. 

Eivät kaikki naiset ole onnettomia. Ihmeellisiä yleistyksiä vain sen takia, että tilastollisesti nuoret naiset osaavat hakea apua enemmän, verrattuna nuoriin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi