Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (22931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon jotain shokeeraavaa: Perinteisissä sukupuolirooleissa ei ollut mitään vikaa ja se asetelma aiheutti paljon vähemmän pahoinvointia kuin tämä nykyinen mikälie sekasikiöasetelma missä naiset larppaa miehiä ja miehet larppaa naisia.
Se ei ole tasa-arvoinen. Siinä naiset ovat alisteisessa asemassa. Se ei ole oikein.
Sekönon oikein että naiset ovat tunkeneet miehet siihen alisteiseen asemaan ja valehtelee sen olevan tasa-arvoinen. Kyllähän sinä itsekin naisena tiedät että naiset määrää miten kotonakin asioiden täytyy mennä eikö nainen suvaitse kotona mitään muuta kuin omat tapansa tehdä ja toimia. Miehen pitää toimia niin kuin nainen haluaa ja vaatii ku ei naiset hyväksy miesten tapaa tehdä ja toimia. Kyllä sinä tämän itsekin tiedät
Mies voi ihan elää sielä omassa kodissaan omilla tavoillaan. Kukaan ei pakota asumaan naisen kodissa. Mies voi luovuttaa siemenen ja siinä oli hänen velvollisuutensa lisääntymisasioihin. Naiset ja valtio hoitavat loput. Se aika, mssä miehet omistelivat naisia tai naisten pilluhedelmiä eli lapsia, on ohi. Se on lapsenryöstöä. Naiset tai lapset eivät kuulu miesten omistukseen, vaan emojensa hoivaan, niinkuin luonto ja jumala ovat asian tarkoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon jotain shokeeraavaa: Perinteisissä sukupuolirooleissa ei ollut mitään vikaa ja se asetelma aiheutti paljon vähemmän pahoinvointia kuin tämä nykyinen mikälie sekasikiöasetelma missä naiset larppaa miehiä ja miehet larppaa naisia.
Se ei ole tasa-arvoinen. Siinä naiset ovat alisteisessa asemassa. Se ei ole oikein.
Sekönon oikein että naiset ovat tunkeneet miehet siihen alisteiseen asemaan ja valehtelee sen olevan tasa-arvoinen. Kyllähän sinä itsekin naisena tiedät että naiset määrää miten kotonakin asioiden täytyy mennä eikö nainen suvaitse kotona mitään muuta kuin omat tapansa tehdä ja toimia. Miehen pitää toimia niin kuin nainen haluaa ja vaatii ku ei naiset hyväksy miesten tapaa tehdä ja toimia. Kyllä sinä tämän itsekin tiedät
Kuinka monen vaimon kanssa olet ollut ja alistettuna vielä? Jotta voit tollain yleistää.
Meillä mies ei todellakaan toimi, kuten minä haluan. Hänrllä on omat tapansa ja minulla omat. Hän onkin MIES. Elää omaa elämäänsä, kuten haluaa ja antaa myös muiden toteuttaa itseään.
"Myyminen on laillista ja ostaminen on laitonta eli lain silmissä nainen saa myydä itseään mutta mies ei saisi ostaa. Eikö se mielestäsi ole kaksoisstandardi?
-eri*
Tuossa oli kyseessä moraali. Haukkui naiset moraalittomiksi, mutta miesten toiminta ok.
Ja siis miehet rikkovat lakia, ei naiset. Eikös se ole moraalitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin yleinen miesten näkemys, että siinä on pakko olla joku perä. Meillä tuo asia on juuri noin, eli puoliso kuvittelee voivansa vinoilla minulle ja pompottaa minua miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekönon oikein että naiset ovat tunkeneet miehet siihen alisteiseen asemaan ja valehtelee sen olevan tasa-arvoinen. Kyllähän sinä itsekin naisena tiedät että naiset määrää miten kotonakin asioiden täytyy mennä eikö nainen suvaitse kotona mitään muuta kuin omat tapansa tehdä ja toimia. Miehen pitää toimia niin kuin nainen haluaa ja vaatii ku ei naiset hyväksy miesten tapaa tehdä ja toimia. Kyllä sinä tämän itsekin ti
"Tämä on niin yleinen miesten näkemys, että siinä on pakko olla joku perä. Meillä tuo asia on juuri noin, eli puoliso kuvittelee voivansa vinoilla minulle ja pompottaa minua miten sattuu. "
Jokainen voi puhua vain omasta liitostaan. Jos sinun vaimo on ikävä, se ei tee minusta ikävää.
Teidän liitto ei kuulosta kovin onnelliselta. Miksi pitää väkisin jäädä, jos se on noin toksista?
Löydä naiset tästä listasta: Marx, Engels, Lenin, Stalin, Mao, Che Guevara, Camilo Cienfuegos, Fidel Castro.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
"Tämä on niin yleinen miesten näkemys, että siinä on pakko olla joku perä. Meillä tuo asia on juuri noin, eli puoliso kuvittelee voivansa vinoilla minulle ja pompottaa minua miten sattuu. "
Sanot hänelle jämäkästi että minulle ei vinoilla eikä minua pompoteta. Siitä se lähtee taas suttautumaan.
"Myyminen on laillista ja ostaminen on laitonta eli lain silmissä nainen saa myydä itseään mutta mies ei saisi ostaa. Eikö se mielestäsi ole kaksoisstandardi?"
Ostaminen on laitonta vain jos myyjä vaikuttaa olevan ihmiskaupan tai parituksen uhri. Seksin ostaminen ei lähtökohtaisesti ole Suomessa laitonta jos molemmat ovat vapaaehtoisesti mukana.
Joten ei tässä ole mitään kaksoisstandardeja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ts. e-girlsit myyvät itseään verkossa sokerisedille, miehet ei.
Onhan siinä moraalissa eroa.
Kyllä miehet myös myyvät itseään. Naivia kuvitella, ettei näin olisi. Jostain syystä rattopoikia/miehiä ei kuitenkaan paheksuta samalla tavalla, kuin itseään myyviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko ostaa. Jos on moraalia, ei edes mene sellaisille sivustoille katsomaan tarjontaa. Vain hölmöt maksaa.
Tämä. Ihan jokaisella on oma moraali jonka pitäisi ohjata tahtoa, eikä sitä voi ulkoistaa kenellekään muulle.
moraali on pitkä jana jonka päissä on pisteet vähän kuten ihmisen identiteetti ja persoona jakaantuu koko janalle, onko moraali samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko ostaa. Jos on moraalia, ei edes mene sellaisille sivustoille katsomaan tarjontaa. Vain hölmöt maksaa.
Eihän kukaan väittänytkään, että olisi pakko ostaa. Mutta naiset tekevät sitä, eivät miehet. Naiset myöskin tulevat esim. salille täysissä meikeissä ja pukeutuvat ihonmyötäisiin huomioh***ausasuihin, mutta miehet voivat treenata normaaleissa löysissä shortseissa ja t-paidoissa. Eli käytöksessä on vähän eroa sukupuolten välillä enkä aina ihan täysin ymmärrä, että mistä tuo naisten loputtoman tuntuinen huomiontarve oikein kumpuaa.
ekkö nää tiiä että nainen on aina laittauunut ja houkutellut miestä ehostamisella ja vaatteilla. nykyään tämä ajatus vain kielletään kun on kaikenlaisia kaistapäitä. sanovat että miehet ovat takana päättämässä asioista valmistuksista mainoksista tapahtumista esiintyjistä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Naiset korkeakouluttautuvat ammatteihin julkisella sektorilla, eli niihin todellisiin hillotolppiin. Uskallusta ja riskinottokykyä yrittämiseen ei kuitenkaan löydy, vaikka ovat siis älyllisesti ylivertaisia... ja sitten pitää tietenkin poliittisilla päätöksillä ja sosialismilla yrittää saada osansa miesten luomasta varallisuudesta. Eli julkisen sektorin palkat pitää saada ylös, vaikka valtiolla ei ole maksukykyä.
Missä kukaan nainen on väittänyt naisten olevan ylivertaisia? Taitaa trolli tehdä päätelmiä oman pään sisäisistä totuuksista.
Täällä syytät naisia laiskuudesta ym. lorvimisesta. Mutta et perustele sitä, miksi miehet vähemmän kouluttautuu? Miksi miehiä enemmän työttömänä?
Kyllä hyvinvointiSuomea rakennettaessa on
Miehet ja naiset suosivat miestä
https://www.tek.fi/fi/uutiset-blogit/miehet-ja-naiset-suosivat-miesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihan jokaisella on oma moraali jonka pitäisi ohjata tahtoa, eikä sitä voi ulkoistaa kenellekään muulle.
Jep. Missä seksiä myyvien naisten moraali muuten asustaa?
Voisko olka niin, että seksiä myyvän tuomitseminen voi olla kyseenalaista, kun myyjä saattaa olla parituksen tai ihmiskaupan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekönon oikein että naiset ovat tunkeneet miehet siihen alisteiseen asemaan ja valehtelee sen olevan tasa-arvoinen. Kyllähän sinä itsekin naisena tiedät että naiset määrää miten kotonakin asioiden täytyy mennä eikö nainen suvaitse kotona mitään muuta kuin omat tapansa tehdä ja toimia. Miehen pitää toimia niin kuin nainen haluaa ja vaatii ku ei naiset hyväksy miesten tapaa tehdä ja toimia. Kyllä sinä tämän itsekin ti
Miten nainen on sinut alistanut suhteeseen? Miksi et muka pääse lähtemään suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan väittänytkään, että olisi pakko ostaa. Mutta naiset tekevät sitä, eivät miehet. Naiset myöskin tulevat esim. salille täysissä meikeissä ja pukeutuvat ihonmyötäisiin huomioh***ausasuihin, mutta miehet voivat treenata normaaleissa löysissä shortseissa ja t-paidoissa. Eli käytöksessä on vähän eroa sukupuolten välillä enkä aina ihan täysin ymmärrä, että mistä tuo naisten loputtoman tuntuinen huomiontarve oikein kumpuaa.
ekkö nää tiiä että nainen on aina l
Ekkö nää tiiä, et eurooppalainen yläluokkanen mies aikoinaan myös meikkas ja koreili korkeilla koroilla.
Ja kyl tänä päivänäkin on miehiä, jotka meikkaa. Mul oli esimies, joka päivitäin puuteroi kasvonsa. Yli viiskymppinen. Eikä edes salannut sitä.
-Ei pidä paikkaansa tippaakaan, olen työskennellyt teknisellä alalla keskijohdossa missä oli myös naisia.
Yksikään naisista ei suostunut ottamaan korkeapalkkaisempaa vastuuta lisäävää ylennystä vastaan vaikka kuinka heitä maaniteltiin siihen. Halusivat elää helppoa elämää ilman isoa stressiä. Jokainen mies jolle tarjottiin otti ylennyksen ja korkeamman palkan vastaan heti kun tarjottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuoret naiset enää panosta ulkonäköön lainkaan, rumia tatskoja ja lävistyksiä, ylipainoa. Miehet panostaa ulkonäköön paljoin, mutta onhan se luonnollistakin kun nuoria miehiä on niin valtavan paljon enemmän taistelemassa vähistä naisista. Tilastokeskuksen mukaan Suomessa on yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia. siksi Tinderit ja baarit on täynnä nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
-Ei pidä paikkaansa tippaakaan, olen työskennellyt teknisellä alalla keskijohdossa missä oli myös naisia.
Yksikään naisista ei suostunut ottamaan korkeapalkkaisempaa vastuuta lisäävää ylennystä vastaan vaikka kuinka heitä maaniteltiin siihen. Halusivat elää helppoa elämää ilman isoa stressiä. Jokainen mies jolle tarjottiin otti ylennyksen ja korkeamman palkan vastaan heti kun tarjottiin.
Mun mies ei ole ottanut ylennyksiä vastaan, koska se olisi vaatinut määräämätöntä määrää työtynteja ja tulosvastuuta. Hän, perheellinen mies arvostaa perheaikaansa niin paljon, ettei vaihda sitä loputtomiin ylitunteihin.
Sama selitys tod. näk. on usein naisilla. Heillä ei ole kyse pelkästään "oman" ajan arvostuksesta, vaan välttämättömyydestä hoitaa ne lapset myös. Päiväkodeissakin lapset saavat olla rajallisen ajan. Jos miehet valitsevat pitkät päivät, naiset hoitaa lapset.