Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (22947)

Vierailija
21901/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko se vihaa jos ei halua luovuttaa omaa kotimaataan ja sen resursseja rotumuukalaisille? "

Jos heidät näkee lähtökohtaisesti aina huonompina ja pahoina ihmisinä niin on se kyllä vihaa.

Ja tämä ei tarkoita että kenet vain pitäisi hyväksyä riippumatta siitä mitä hän tekee. Vaan että ihmiset pitää tuomita sen mukaan mitä juuri se tietty ihminen tekee, ei sen mukaan millaiseksi jonkun ryhmän kuvittelet.

Heitä voisi myös kohdella tasa-arvoisesti eli sulkea kaikki ilman asianmukaisia dokumentteka rajan yli tunkeneet vankilaan.  Mutta näin emme tee vaan annamme heille asunnot, vaatteet, ruokaa ja päivittäistavarat.  Kohtelemme heitä epätasa-arvoisesti luullen samalla luovamme tasa-arvoista yhteiskuntaa.

Sosialismi on sairaus.

Vierailija
21902/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen et n0nat10nalisti. Asetan oman populaation edun muiden edelle jos valintatilanne."

Ei vaan sinä asetat ne asiat muiden edelle joiden sinä uskot olevan populaation edun mukaisia. Se on kuitenkin vain yksi näkemys siitä mikä on populaation edun mukaista. Joku muu voi ihan perustellusti pitää myös muunlaisia asioita populaatiolle edullisempina.

Kuten sanoin, kyse on aina arvoista ja siitä mitä kukin pitää kaikkein tärkeimpänä ja mistä asioista on valmis niiden takia tinkimään.

Minä olen valmis tinkimään sosialistien ihmisoikeuksista.  Sen jälkeen loputkin yhteiskunnan ongelmat korjaantuisivat kuin itsestään.  Sosialismi on kehityksen jarru.

Olen pannut merkille, että sosialisteja/vihervassareita ovat kaltaistesi mielestä kaikki, jotka ovat eri mieltä kanssanne. Aika iso on se joukko, joille ette soisi ihmisoikeuksia. 

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21903/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen et n0nat10nalisti. Asetan oman populaation edun muiden edelle jos valintatilanne."

Ei vaan sinä asetat ne asiat muiden edelle joiden sinä uskot olevan populaation edun mukaisia. Se on kuitenkin vain yksi näkemys siitä mikä on populaation edun mukaista. Joku muu voi ihan perustellusti pitää myös muunlaisia asioita populaatiolle edullisempina.

Kuten sanoin, kyse on aina arvoista ja siitä mitä kukin pitää kaikkein tärkeimpänä ja mistä asioista on valmis niiden takia tinkimään.

Minä olen valmis tinkimään sosialistien ihmisoikeuksista.  Sen jälkeen loputkin yhteiskunnan ongelmat korjaantuisivat kuin itsestään.  Sosialismi on kehityksen jarru.

Olen pannut merkille, että sosialisteja/vihervassareita ovat kaltaistesi mielestä kaikki, jotka ovat eri mieltä kanssanne. Aika

Sosialisteja ovat kaikki jotka nojaavat kollektiiviseen oikeuskäsitykseen.

"To Aristotle, Cicero, and Americas Founding Fathers, justice applies to individuals. To social justice advocates, justice is collective."

Vierailija
21904/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haitallinen eksessivisesti lisääntyville afrikkalaisille ja lähi-itäläisille jotka hamuavat itselleen eurooppalaisten resursseja ja kotimaita."

On se haitallinen myös yleiselle ihmiskuvalle ja sille miten näkee muut ihmiset.

Minun on ainakin hieman hankala uskoa sellaisen ihmisen haluavan minullekaan hyvää joka pystyy tuntemaan suurta vihaa joitain muita ihmisryhmiä kohtaan.

Jaa. Onko se vihaa jos ei halua luovuttaa omaa kotimaataan ja sen resursseja rotumuukalaisille? No sinä diskuteeraat niin kuin haluat, minä en koe sitä vihaksi.

Mitä mieltä olet Satosen hankkeesta tuoda rotumuukalaisia Suomeen ihan valtion suojeluksessa? Onko kyseessä væestønvaihtoa edistävä vai hyväksyttävä ja tarpeellinen toimenpide? 

Vierailija
21905/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko se vihaa jos ei halua luovuttaa omaa kotimaataan ja sen resursseja rotumuukalaisille? "

Jos heidät näkee lähtökohtaisesti aina huonompina ja pahoina ihmisinä niin on se kyllä vihaa.

Ja tämä ei tarkoita että kenet vain pitäisi hyväksyä riippumatta siitä mitä hän tekee. Vaan että ihmiset pitää tuomita sen mukaan mitä juuri se tietty ihminen tekee, ei sen mukaan millaiseksi jonkun ryhmän kuvittelet.

Heitä voisi myös kohdella tasa-arvoisesti eli sulkea kaikki ilman asianmukaisia dokumentteka rajan yli tunkeneet vankilaan.  Mutta näin emme tee vaan annamme heille asunnot, vaatteet, ruokaa ja päivittäistavarat.  Kohtelemme heitä epätasa-arvoisesti luullen samalla luovamme tasa-arvoista yhteiskuntaa.

Sosialismi on sairaus.

Käsityksesi tasa-arvosta on vähintäänkin mielenkiintoinen.

Vierailija
21906/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sosialisteja ovat kaikki jotka nojaavat kollektiiviseen oikeuskäsitykseen."

Sotket nyt iloisesti sosiaalisen oikeudenmukaisuuden käsitteen ja juridisen oikeuskäsityksen ja ihmisoikeudet.

Vierailija
21907/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialismi on sairaus.

Käsityksesi tasa-arvosta o

Tasa-arvoinen, anna kun arvaan että sinulle tasa-arvo merkitsee lopputulosten tasa-arvoa.  

Vierailija
21908/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Sosialisteja ovat kaikki jotka nojaavat kollektiiviseen oikeuskäsitykseen."

Ihmisoikeudet nojaavat nimenomaan jokaisen yksilön oikeuksiin, eivät minkään ryhmän oikeuksiin.

Vierailija
21909/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotket nyt iloisesti sosiaalisen oikeudenmukaisuuden käsitteen ja juridisen oikeuskäsityksen ja ihmisoikeudet.

Niin teen koska sosialismissa kolleltiivinen sosiaalinen oikeudenmukaisuus ajaa yli sekä juridisen oikeuskäsityksen että ihmisoikeudet.

Vierailija
21910/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis rasistit ovat sosialisteja. Heidän käsityksensähän perustuu nimenomaan kollektiiviseen oikeuskäsitykseen jossa joku ryhmä on muita parempi tai huonompi eikä yksilöillä ja yksilöiden teoilla ole tässä merkitystä.

Vierailija
21911/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tasa-arvoinen, anna kun arvaan että sinulle tasa-arvo merkitsee lopputulosten tasa-arvoa.  "

Miksi niin kuvittelet? Lopputuloksen tasa-arvo on utopiaa. Mahdollisuuksien tasa-arvo taas on erittäin hyvä idea jota kohti kannattaa pyrkiä. 

Yleensä kun puhutaan tasa-arvosta niin tarkoitetaan nimenomaan mahdollisuuksien tasa-arvoa.

Vierailija
21912/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teen koska sosialismissa kolleltiivinen sosiaalinen oikeudenmukaisuus ajaa yli sekä juridisen oikeuskäsityksen että ihmisoikeudet.

Näin tapahtuu myös muissa ryhmissä kuten vaikkapa rasismissa. Se ei siis ole vain sosialismin ominaisuus.

Ja sosialismia tässä muodossa tapaa onneksi nykyään hyvin vähän.

Vierailija
21913/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tapahtuu myös muissa ryhmissä kuten vaikkapa rasismissa. Se ei siis ole vain sosialismin ominaisuus.

Ja sosialismia tässä muodossa tapaa onneksi nykyään hyvin vähän.

Hyvin vähän?  Sosialismia tuossa muodossa on esim. inkluusio, DEI, intersektionaalinen feminismi jne.

Vierailija
21914/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haitallinen eksessivisesti lisääntyville afrikkalaisille ja lähi-itäläisille jotka hamuavat itselleen eurooppalaisten resursseja ja kotimaita."

On se haitallinen myös yleiselle ihmiskuvalle ja sille miten näkee muut ihmiset.

Minun on ainakin hieman hankala uskoa sellaisen ihmisen haluavan minullekaan hyvää joka pystyy tuntemaan suurta vihaa joitain muita ihmisryhmiä kohtaan.

Jaa. Onko se vihaa jos ei halua luovuttaa omaa kotimaataan ja sen resursseja rotumuukalaisille? No sinä diskuteeraat niin kuin haluat, minä en koe sitä vihaksi.

Yleensä tästä ovat huolissaan varsinkin miehet. Mikä juuri sinua estää perustamasta perhettä? Tosiaan sinne Turkkiin tai Bulgariaan saapi edelleenkin mennä. Google translate auttaa.

Vierailija
21915/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet Satosen hankkeesta tuoda rotumuukalaisia Suomeen ihan valtion suojeluksessa? Onko kyseessä væestønvaihtoa edistävä vai hyväksyttävä ja tarpeellinen toimenpide?

https://www.part isaani.com/news/replacement/2025/01/14/sinimusta-liike-kielimuuri-tap paa/

Välit kii

Vierailija
21916/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tästä ovat huolissaan varsinkin miehet. Mikä juuri sinua estää perustamasta perhettä? Tosiaan sinne Turkkiin tai Bulgariaan saapi edelleenkin mennä. Google translate auttaa.

Kansallisvaltiot ovat miesten perustamia ja puolustamia. Et tunnu ymmärtävän mitä ovat kansa ja valtio.

Vierailija
21917/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älä valehtele. Naiset kiistävät m-tunkeutujien monikymmenkertaisen yliedustukaen s-rikoksissa "

En minä ainakaan sitä kiistä. Sinun ongelmasi on se että minä en tee siitä samanlaisia rasistisia johtopäätöksiä kuin sinä.

Kovasti täällä naiset väittäneet että suomimiehet r-rikostelevat enemmän kuin pallerot.

Lukumäärällisesti kyllä. Suhteellisesti eivät.

Eivätkä enää absoluuttisestikaan. Jo 20 vuotta sitten pallerot vastasivat yli puolesta  r-rikoksia pääkaupunkiseudulla.

Suomalaisten tilastoon lasketaan kansalaisuuden saaneiden ja täällä syntyneiden r-muukalaisten teot. Myös 500 vuotta kotoutuneiden.

Törkeimmät teot kuten joukkorikastukset ja lapsiin kohdistuvat r-rikokset ja

Junes Lokka paljasti nämä groo mingjengit.

Vierailija
21918/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älä valehtele. Naiset kiistävät m-tunkeutujien monikymmenkertaisen yliedustukaen s-rikoksissa "

En minä ainakaan sitä kiistä. Sinun ongelmasi on se että minä en tee siitä samanlaisia rasistisia johtopäätöksiä kuin sinä.

Kovasti täällä naiset väittäneet että suomimiehet r-rikostelevat enemmän kuin pallerot.

Lukumäärällisesti kyllä. Suhteellisesti eivät.

Yksi syy miksi n-miehet ovat niin valtaisasti yliedustettuja r-rikoksissa on heidän narsisminsa. He ovat kaikkein narsistisin etnoklusteri.

"Black participants reported higher levels of narcissism than White participants. The association between pathological narcissism and poor psychological adjustment was especially strong for Black individuals."

Vierailija
21919/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Based on studies employing samples from the United States, United Kingdom, Hong Kong, Mauritius, and The Netherlands, significant racial and ethnic differences were once again found. Native Americans, blacks, and Hispanics had significantly higher scores on Conduct Disorder than whites based on prevalence estimates and effect sizes."

Kaikki eivät vain pysty hillitsemään itseään. Valkoisten ei kannata päästää kotimaihinsa impulssikontrollittomia etnoryhmiä.

Vierailija
21920/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Black participants reported higher levels of narcissism than White participants. The association between pathological narcissism and poor psychological adjustment was especially strong for Black individuals."

Narsistit tekevät enemmän r-rikoksia.