Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (22947)

Vierailija
21881/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä valehtele. Naiset kiistävät m-tunkeutujien monikymmenkertaisen yliedustukaen s-rikoksissa "

En minä ainakaan sitä kiistä. Sinun ongelmasi on se että minä en tee siitä samanlaisia rasistisia johtopäätöksiä kuin sinä.

Rotherhamista ja vastaavista voi tehdä ainoastaan biologis-kulttuurisen johtopäätöksen. Feministit yrittävät sen vaientaa rasismiulinalla. Koko R-termi on kehitetty käytettäväksi vain valkoisia vastaan.

Vierailija
21882/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rotherhamista ja vastaavista voi tehdä ainoastaan biologis-kulttuurisen johtopäätöksen. "

Aina voi tehdä monenlaisia johtopäätöksiä. Johtopäätöksemme heijastavat aina arvojamme ja toiveitamme, myös sinun.

Kenenkään johtopäätökset eivät ole täysin objektiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21883/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sotket iloisesti sadan vuoden takaista historiaa nykyikaan. 

Persut todellakin ilakoivat vennäinmaalla, kunnes sota tuli. Sit tuli nolostuneita selittelyitä....Kai ymmärrät, ettei nykyvenäjällä ole kommunismin kanssa mitään tekemistä aatteen tasolla? Vain diktatuuri mekanismina on sama, ja se on siellä alkanut jo vuosisatoja sitten."

Älä valehtele! Vasemmistoliitto perustettiin 1990-luvulla, rahat alunperin Kremlistä. Demarien kaasubisnes ja kepuaho ovat 2010-lukua. Vassareiden ryhmä EU-parlamentissa venäjämielinen, koska ne kaikki puolueet Kremlin proxyja.

Lipposen kädet ovat ukrainalaislasten veressä. Vihreiden ydinvoimavastaisuus hyödyttånyt vain Venäjää. Saksan energiasektorin Die Grünen ja SPD ajoivat katastrofiin, tuhoamalla ydinvoiman ja ripustautumalla Venäjän kaasuun.

Vierailija
21884/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rotherhamista ja vastaavista voi tehdä ainoastaan biologis-kulttuurisen johtopäätöksen. "

Aina voi tehdä monenlaisia johtopäätöksiä. Johtopäätöksemme heijastavat aina arvojamme ja toiveitamme, myös sinun.

Pelottavia ovat sitten nuo sinun arvosi ja toiveesi. Ainakin eurooppalaisten tyttöjen kannalta.

Vierailija
21885/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä ketju kertoo kaiken mitä tarttee tietää syistä

Vierailija
21886/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sotket iloisesti sadan vuoden takaista historiaa nykyikaan. 

Persut todellakin ilakoivat vennäinmaalla, kunnes sota tuli. Sit tuli nolostuneita selittelyitä....Kai ymmärrät, ettei nykyvenäjällä ole kommunismin kanssa mitään tekemistä aatteen tasolla? Vain diktatuuri mekanismina on sama, ja se on siellä alkanut jo vuosisatoja sitten."

Älä valehtele! Vasemmistoliitto perustettiin 1990-luvulla, rahat alunperin Kremlistä. Demarien kaasubisnes ja kepuaho ovat 2010-lukua. Vassareiden ryhmä EU-parlamentissa venäjämielinen, koska ne kaikki puolueet Kremlin proxyja.

Lipposen kädet ovat ukrainalaislasten veressä. Vihreiden ydinvoimavastaisuus hyödyttånyt vain Venäjää. Saksan energiasektorin Die Grünen ja SPD ajoivat katastrofiin, tuhoamalla ydinvoiman ja ripustautumalla Venäjän kaasuun.

"Persut ilakoivat venäjänmaalla"... mistä tässä on kyse? Jotain omia fantasioitasi?

Vierailija
21887/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana oli ihmisten eriarvoisuus, tasa-arvoon pyrittiin korulauseiden nimissä syrjinnällä.

"The classical demand is that the state ought to treat all people equally in spite of the fact that they are very unequal. You cant deduce from this that because people are unequal you ought to treat them unequally in order to make them equal. And thats what social justice amounts to. Its a demand that the state should treat people differently in order to place them in the same position. . . .To make people equal a goal of governmental policy would force government to treat people very unequally indeed."

Vierailija
21888/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavia ovat sitten nuo sinun arvosi ja toiveesi. Ainakin eurooppalaisten tyttöjen kannalta.

Kenenkään arvot eivät ole täydellisiä jokaisen asian suhteen. Aina pitää tehdä kompromisseja vapauden ja vastuun, hyötyjen ja haittojen ja muiden asioiden suhteen.

Jos ajattelet omien arvojesi olevan ristiriidattomia tai aiheuttavan vain hyvää niin et ole niitä loppuun sakka miettinyt.

Vierailija
21889/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koko R-termi on kehitetty käytettäväksi vain valkoisia vastaan."

Se ei muuta faktaa että se kuvaa asennetta joka on haitallinen.

Vierailija
21890/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään arvot eivät ole täydellisiä jokaisen asian suhteen. Aina pitää tehdä kompromisseja vapauden ja vastuun, hyötyjen ja haittojen ja muiden asioiden suhteen.

Jos ajattelet omien arvojesi olevan ristiriidattomia tai aiheuttavan vain hyvää niin et ole niitä loppuun sakka miettinyt.

Tottakai on vastakkainasettelua. Minä olen et n0nat10nalisti. Asetan oman populaation edun muiden edelle jos valintatilanne.

Sinä olet ksenofiili. Asetat muukalaispopulaatioiden edun eurooppalaisten edun edelle koska "ihmisoikeudet".

Vierailija
21891/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koko R-termi on kehitetty käytettäväksi vain valkoisia vastaan."

Se ei muuta faktaa että se kuvaa asennetta joka on haitallinen.

Haitallinen eksessivisesti lisääntyville afrikkalaisille ja lähi-itäläisille jotka hamuavat itselleen eurooppalaisten resursseja ja kotimaita.

Ja myös himoitsevat Euroopan naisia. Joo sanoin sen!! Voit aloittaa peräkammari- ja incceliuliulin!

Vierailija
21892/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä valehtele. Naiset kiistävät m-tunkeutujien monikymmenkertaisen yliedustukaen s-rikoksissa "

En minä ainakaan sitä kiistä. Sinun ongelmasi on se että minä en tee siitä samanlaisia rasistisia johtopäätöksiä kuin sinä.

Kovasti täällä naiset väittäneet että suomimiehet r-rikostelevat enemmän kuin pallerot.

Vierailija
21893/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen et n0nat10nalisti. Asetan oman populaation edun muiden edelle jos valintatilanne."

Ei vaan sinä asetat ne asiat muiden edelle joiden sinä uskot olevan populaation edun mukaisia. Se on kuitenkin vain yksi näkemys siitä mikä on populaation edun mukaista. Joku muu voi ihan perustellusti pitää myös muunlaisia asioita populaatiolle edullisempina.

Kuten sanoin, kyse on aina arvoista ja siitä mitä kukin pitää kaikkein tärkeimpänä ja mistä asioista on valmis niiden takia tinkimään.

Vierailija
21894/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haitallinen eksessivisesti lisääntyville afrikkalaisille ja lähi-itäläisille jotka hamuavat itselleen eurooppalaisten resursseja ja kotimaita."

On se haitallinen myös yleiselle ihmiskuvalle ja sille miten näkee muut ihmiset.

Minun on ainakin hieman hankala uskoa sellaisen ihmisen haluavan minullekaan hyvää joka pystyy tuntemaan suurta vihaa joitain muita ihmisryhmiä kohtaan.

Vierailija
21895/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä naiset väittäneet että suomimiehet r-rikostelevat enemmän kuin pallerot.

Lukumäärällisesti kyllä. Suhteellisesti eivät.

Vierailija
21896/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen et n0nat10nalisti. Asetan oman populaation edun muiden edelle jos valintatilanne."

Ei vaan sinä asetat ne asiat muiden edelle joiden sinä uskot olevan populaation edun mukaisia. Se on kuitenkin vain yksi näkemys siitä mikä on populaation edun mukaista. Joku muu voi ihan perustellusti pitää myös muunlaisia asioita populaatiolle edullisempina.

Kuten sanoin, kyse on aina arvoista ja siitä mitä kukin pitää kaikkein tärkeimpänä ja mistä asioista on valmis niiden takia tinkimään.

Minä olen valmis tinkimään sosialistien ihmisoikeuksista.  Sen jälkeen loputkin yhteiskunnan ongelmat korjaantuisivat kuin itsestään.  Sosialismi on kehityksen jarru.

Vierailija
21897/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis tinkimään sosialistien ihmisoikeuksista.  Sen jälkeen loputkin yhteiskunnan ongelmat korjaantuisivat kuin itsestään.  Sosialismi on kehityksen jarru.

Tuo on sinun näkemyksesi ja saa olla. Se on kuitenkin vain yksi näkemys muiden joukossa, ei mikään absoluuttinen populaation etu.

Yleensäkään on hankala löytää mitään kaikkia yhtälaisesti hyödyttäviä asioita. Ihmiset ja heidän intressinsä eroavat niin paljon että yhden etu on usein toisen haitta.

Vierailija
21898/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haitallinen eksessivisesti lisääntyville afrikkalaisille ja lähi-itäläisille jotka hamuavat itselleen eurooppalaisten resursseja ja kotimaita."

On se haitallinen myös yleiselle ihmiskuvalle ja sille miten näkee muut ihmiset.

Minun on ainakin hieman hankala uskoa sellaisen ihmisen haluavan minullekaan hyvää joka pystyy tuntemaan suurta vihaa joitain muita ihmisryhmiä kohtaan.

Jaa. Onko se vihaa jos ei halua luovuttaa omaa kotimaataan ja sen resursseja rotumuukalaisille? No sinä diskuteeraat niin kuin haluat, minä en koe sitä vihaksi.

Vierailija
21899/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unfortunate Finnish woman is infatuated with blakcs, and by extension she will contribute to the extinction of women who look European like her. I don't understand, white women clearly love their own European beauty, yet they want to contribute to its erasure. Why?

Some of them are R€t@rds, most of them have been intoctrinated by (((media))).

And some of them are downright sickos, raptophiles and bugchasers.

So sad! So sad!! Maybe Trump and Elon can fix the broken mind of the Western Woman and make her respect herself again??

I really hope they can. The direction WW is going now is very gloomy.

It is a bit hard to see how a person like Trump could teach respect to women.

Vierailija
21900/22947 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko se vihaa jos ei halua luovuttaa omaa kotimaataan ja sen resursseja rotumuukalaisille? "

Jos heidät näkee lähtökohtaisesti aina huonompina ja pahoina ihmisinä niin on se kyllä vihaa.

Ja tämä ei tarkoita että kenet vain pitäisi hyväksyä riippumatta siitä mitä hän tekee. Vaan että ihmiset pitää tuomita sen mukaan mitä juuri se tietty ihminen tekee, ei sen mukaan millaiseksi jonkun ryhmän kuvittelet.