Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23025)

Vierailija
20481/23025 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietää. Naiset haluaa Suomeen maahanmuuttajia ja miehet ei, kun ymmärtävät mihin se on johtanut. Paradoksaalista, että naiset ovat tästä sitten itse eniten kärsineet. Tästä syystä en pidä naisia kovinkaan älykkäinä.

Ei minulta, eikä mun kavereilta kukaan kysynyt mielipidettä  Sipilän ja persujen hallituksen aikaan, et onko ok, et he päästävät pakolaisia tänne.

Jos olisi kysytty, niin mikä se mielipide olisi ollut?

Vierailija
20482/23025 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot esikuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20483/23025 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain 25 % naisista voisi seurustella persun kanssa"

Juuri näin. Ja tietty noistakin sitten muut kriteerit siihe päälle, niin kyllä ps on köytännössä seurusteltava keskenään. PS-poikaset toki haluaisi seurustella kaikkien naisten kanssa,  kuhan joku "kelpuuttaisi" parisuhteeseen. Olikos täällä jo puhuttu markkina-arvosta? :D

Kansallismielisten miesten exelissä kaltaisillasi etnomasokistisilla vuohineuvoksettarilla on sama markkina-arvo kuin millä tahansa eläinperäisellä ei-elintarvikekäyttöön tarkoitetulla rasvalla.

Ja se heidän exelinsä ei ole keneltäkään pois. Noin ajattelevia ihmisiä hyvin harva, jos kukaan, haluaa. Eli kaikki ovat tyytyväisiä molemmilla puolilla kuilua.

Vierailija
20484/23025 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni väittää, että pimppini haisee ihan lohelle? En anna sille kusipäälle enään ikinä...

Sen kulli haisee ihan juustolle

Vierailija
20485/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän miksi. Media ajaa sitä aivan tarkoituksella takaa. Se on tätä polarisoitunutta politiikkaa, toinen pääty houkuttelee nuoria miehiä ja toinen naisia kärjistetyillä argumenteilla ja "tutkimuksilla", kuten tämä viimeisin "asettelen kysymykset jotta saan haluamani lopputuloksen lööppeihin ja valikoin julkiseen raporttiin päästämäni avoimet kommentit koska haluan edistää rahallisten tukijoideni poliittista agendaa".

Vierailija
20486/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietää. Naiset haluaa Suomeen maahanmuuttajia ja miehet ei, kun ymmärtävät mihin se on johtanut. Paradoksaalista, että naiset ovat tästä sitten itse eniten kärsineet. Tästä syystä en pidä naisia kovinkaan älykkäinä.

Ei minulta, eikä mun kavereilta kukaan kysynyt mielipidettä  Sipilän ja persujen hallituksen aikaan, et onko ok, et he päästävät pakolaisia tänne.

Jos olisi kysytty, niin mikä se mielipide olisi ollut?

Jaa a, mikähän se olis ollut. Muistaakseni olin silloin sitä mieltä, et esim. se perhe, jossa oli isä, äiti ja 3v. tytär pitää ilman muuta päästää tänne. Isä oli koulutettu, mutta en muista tarkemmin. Ja muistaakseni olin sitä mieltä, että rajalle vaeltaneet tietty tänne päästetään, heidän tilanteensa tutkitaan ja sitten päätetään heidän kohtaloistaan. Kun voi vain kuvitella, mikä matka kaikilla rajalle tulleilla on takana. 

En todellakaan halunnut yhdenkään väkivaltaisen ihmisen pääsyä tänne asumaan, kun meillä on tuota väkivaltaa ihan liikaa ihan omasta takaa. 

Kotoutus meni persiilleen alusta alkaen, se oli selvä jo silloin. Tilanne oli vaikea ja ratkaisuja piti tehdä nopeasti. 

Suomea sitoo kansainväliset sopimukset, eli minun, sinun, naisten ja miesten haluilla yleisesti näissä tilanteissa ei ole hevon persiin merkitystä. 

Ystäväni teki töitä yhdessä vastaanottokeskuksessa. Siellä oli vain naisia ja lapsia. Sanoi, että oli todella hieno kokemus opettaa heille mm. polkupyöräilyä. Kun heillä ei ole ollut lupa sitä opetella kotimaassaan. Monille heille tänne pääsy oli uuden elämän alku. Osa aloitti mm. opiskelun heti siellä. Se oli jotain mullistavaa heidän koko todellisuudessa. 

Vierailija
20487/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ma mut saa naiset siitä syystä että tekevät aloitteen. Jos suomalaiset miehet tekisivät aloitteita yhtä innokkaasti niin ei tarvitsisi valittaa. Mutta ei, odotatte että nainen lähestyy teitä. Itse haluaisin suomalaisen miehen mutta kun te ette tee mitään asian eteen.

Virittelitte MeToon ja nyt odotatte jotain alotteita? Hahaha!

Pitäkää hauskaa tuontitavaranne kanssa.

Mikähän se syy metoohon on? Se että miehet ahdistelevat ja kohtelevat naisia ja tyttöjä huonosti. Siihen pitää puuttua.

No jepulis. Ja koskaan ei röyhkeät ja törkeät aloitteet ole tai ole olleet tervetulleita, mutta ystävälliset ja normaalit kyllä.

Näiden eroa opiskelemaan!

Ja ovat ne miehetkin joutuneet kärsimään. Katsoin Kevin Spaceyn(?) dokkarin, ja meinas tulla oksu. Ihan samaa sikailua, kuin mitä naiset kans kokeneet.

Törkeän ja ystävällisen ero valitettavasti on yleensä siinä naamassa joka sen aloitteen tekee. Samat sanat, samalla äänenpainolla ja silti suhtautuminen on aivan toisenlainen.

Mitä taas naisten sikailuun tulee niin portsarit, vartijat, poliisit, taksikuskit... kaikki tietää millaisia naiset on kännissä. Luulevat olevansa niin hotmamaa ja maailman napaa. Lehdissä saa lukea valheellisista r_iskaussyytteistäkin kun taksikuski ei ole huolinut maksua luonnossa ja siitä verisesti loukkaantunut nainen koskaa miten voi.

Vierailija
20488/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ma mut saa naiset siitä syystä että tekevät aloitteen. Jos suomalaiset miehet tekisivät aloitteita yhtä innokkaasti niin ei tarvitsisi valittaa. Mutta ei, odotatte että nainen lähestyy teitä. Itse haluaisin suomalaisen miehen mutta kun te ette tee mitään asian eteen.

Mikähän se syy metoohon on? Se että miehet ahdistelevat ja kohtelevat naisia ja tyttöjä huonosti. Siihen pitää puuttua.

Olet väärässä. On miehiä jotka ahdistelevat, mutta "miehet" eivät ahdistele.

Naisetkin kohtelevat miehiä huonosti.

Naiset tappavat v

Ja edelleen, halusit tai et, miesten käyttämä valta naisten suhteen on ollut valtavirtaa. Nimenomaan valta-aseman väärinkäyttö. Nuo sinun lempiaiheet ovat lähinnä marginaalisia ilmiöitä. 

Eikä tietenkään kaikki miehet. Mut liian moni ja aivan liian pitkään sitä katsottiin läpi sormien ja lähinnä uhrin ongelmana. 

Ei se, että joku tekee väärin oikeuta toista väärintekoa.

Sinusta liian moni nainen ei tapa vauvaansa vaan enemmänkin saisi mennä.

Tämä harvinaisen selvä. Näköjään ainakin 18 muutakin naista on kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
20489/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku guru kertonut satuja, ja nää pojat uskoo.

R E F U G E E S   W E L C O M E

Voit katsoa mitä väkeä pitkin eurooppaa oli mahdollistamassa niiden saapumisen tänne.

Kyllä, myös suomessa.

Vierailija
20490/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin koht

Sinulla aina vaan tuo luetun ymmärtämisen haaste vaivaa. Ja  liität kaikkeen jotain omaa, mitä ei ole sanottu,  ja siten oikeutat omat oksennukset.

Vierailija
20491/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin koht

Mihin ne lapsensa tappaneet saisi mennä? Mitä tuolla tarkoitat?

Huvittavaa, miten paljon näistä länkytät, kun olet itse sanonut, ettei suo kiinnosta tapetut vauvat. Tapetut naiset sen sijaan ilahduttaa. Niin sairasta settiä on nää juttus.

Tuolla logiikalla, miksi muita pitäis kiinnostaa sit miehet vastaavissa tilanteissa? 

Vierailija
20492/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku guru kertonut satuja, ja nää pojat uskoo.

R E F U G E E S   W E L C O M E

Voit katsoa mitä väkeä pitkin eurooppaa oli mahdollistamassa niiden saapumisen tänne.

Kyllä, myös suomessa.

Katsoa mistä? En ymmärrä logiikkasi. Minkä minä sille mitään voin, jos joku heitä eurooppaan halusi? En ole siitä vastuussa. Tai jos ihan halusivat antaa kodin ja paikan missä elää, jos eivät kerran kotimaassaan voineet. 

Tiesitkö, että pakolaisilla tehdään paljon bisnestä. Kannattais suunnata paheksuntansa näihin. Luulen, et suomalainen nainen ei ole pääosassa siinä bisneksessä.

Vierailija
20493/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain 25 % naisista voisi seurustella persun kanssa"

Juuri näin. Ja tietty noistakin sitten muut kriteerit siihe päälle, niin kyllä ps on köytännössä seurusteltava keskenään. PS-poikaset toki haluaisi seurustella kaikkien naisten kanssa,  kuhan joku "kelpuuttaisi" parisuhteeseen. Olikos täällä jo puhuttu markkina-arvosta? :D

Kansallismielisten miesten exelissä kaltaisillasi etnomasokistisilla vuohineuvoksettarilla on sama markkina-arvo kuin millä tahansa eläinperäisellä ei-elintarvikekäyttöön tarkoitetulla rasvalla.

Kuka edes haluaisi jonkun uusnazzin.

Vierailija
20494/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Törkeän ja ystävällisen ero valitettavasti on yleensä siinä naamassa joka sen aloitteen tekee. Samat sanat, samalla äänenpainolla ja silti suhtautuminen on aivan toisenlainen."

Mitä sitten? Ei toivottu on ei toivottu. 

Vierailija
20495/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta liian moni nainen ei tapa vauvaansa vaan enemmänkin saisi mennä. Tämä harvinaisen selvä. Näköjään ainakin 18 muutakin naista on kanssasi samaa mieltä.Virittelitte MeToon ja nyt odotatte jotain alotteita? Hahaha!

Sinusta liian moni nainen ei tapa vauvaansa vaan enemmänkin saisi mennä. Tämä harvinaisen selvä. Näköjään ainakin 18 muutakin naista on kanssasi samaa mieltä.

Naisetkin koht

Sinusta liian moni nainen ei tapa vauvaansa vaan enemmänkin saisi mennä.

Tämä harvinaisen selvä. Näköjään ainakin 18 muutakin naista on kanssasi samaa mieltä.

Kuinka monta naista on tänä vuonna kuollut miehen tappamana? Kuinka monta vauvaa on kuollut tänä vuonna naisen tappamana? Kumpia tapauksia on enemmän? Kerro. 

Vierailija
20496/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että pakolaisilla tehdään paljon bisnestä. Kannattais suunnata paheksuntansa näihin. Luulen, et suomalainen nainen ei ole pääosassa siinä bisneksessä.

--

Naiset ovat VOK-johtajina ja pääasiallisina työntekijöinä. Nainen todellakin on pääosassa siinä bisneksessä.

Youtubesta löytyy videoita missä naiset saa vokki-pojilta vähän herkkuakin, työajalla. Doggystyle seisaaltaan on ilmeisesti suosikkiasento työpaikalla.

Vierailija
20497/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Törkeän ja ystävällisen ero valitettavasti on yleensä siinä naamassa joka sen aloitteen tekee. Samat sanat, samalla äänenpainolla ja silti suhtautuminen on aivan toisenlainen."

Eli se ei olekaan törkeä vs ystävällinen jonka ero pitäisi ymmärtää. :)

Kiitos

Vierailija
20498/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekee abortteja, miehet ei.

Vierailija
20499/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset suojelee elämää (tekemällä abortteja)! LOL

Vierailija
20500/23025 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se ei olekaan törkeä vs ystävällinen jonka ero pitäisi ymmärtää. :)

Kiitos

Ette voi olla niin tyhmiä ettette tajua, että kaikkien lähestymisiä nyt vaan ei haluta ja jotkut todella eivät halua mitään lähestymisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi