Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ma mut saa naiset siitä syystä että tekevät aloitteen. Jos suomalaiset miehet tekisivät aloitteita yhtä innokkaasti niin ei tarvitsisi valittaa. Mutta ei, odotatte että nainen lähestyy teitä. Itse haluaisin suomalaisen miehen mutta kun te ette tee mitään asian eteen.
Virittelitte MeToon ja nyt odotatte jotain alotteita? Hahaha!
Pitäkää hauskaa tuontitavaranne kanssa.
Jotkut pitävätkin, ja se tuntuu syystä tai toisesta närästävän joitakin miehiä todella pahasti.
No se näkyy std-tilastoissa. Ettekö saa niitä kebabkuninkaitanne käyttämään kumia?
https://www.iltalehti.fi/palat/5c1f3773-5a99-4c92-8748-d9add248182b
Keskustelu naisille 6-0 ja pitäisi olla jo yksinkertaisillekin selviö, miksi eriytymistä tapahtuu! Ja se on vain hyvä asia.
Voittajia ovat naiset ja miesten parhaimmisto: kun oikeasti uskaltaa kohdata nykyaikaisen naisen ennenkaikkea ihmisenä, elämä on ihan mahtavaa! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ma mut saa naiset siitä syystä että tekevät aloitteen. Jos suomalaiset miehet tekisivät aloitteita yhtä innokkaasti niin ei tarvitsisi valittaa. Mutta ei, odotatte että nainen lähestyy teitä. Itse haluaisin suomalaisen miehen mutta kun te ette tee mitään asian eteen.
Mikähän se syy metoohon on? Se että miehet ahdistelevat ja kohtelevat naisia ja tyttöjä huonosti. Siihen pitää puuttua.
Olet väärässä. On miehiä jotka ahdistelevat, mutta "miehet" eivät ahdistele.
Naisetkin kohtelevat miehiä huonosti.
Naiset tappavat vauvansa
Naiset pettävät miehiään ja te
Ja edelleen, halusit tai et, miesten käyttämä valta naisten suhteen on ollut valtavirtaa. Nimenomaan valta-aseman väärinkäyttö. Nuo sinun lempiaiheet ovat lähinnä marginaalisia ilmiöitä.
Eikä tietenkään kaikki miehet. Mut liian moni ja aivan liian pitkään sitä katsottiin läpi sormien ja lähinnä uhrin ongelmana.
Ei se, että joku tekee väärin oikeuta toista väärintekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tänne on kokoontuneet kaikki n€€€reiden mällirännit ulisemaan.
Ja kebabkuninkaallisten visvaa valuvat vuohenkorvikkeet.
Ei ihme että antibioottiresistentit veneeritaudit ja zoonoosit ovat nyt niin yleisiä, varsinkin pääkaupunkiseudulla.
Ihmetteleekö joku vielä, miksi tuollainen kuilu on olemassa? Vaikuttavatko palstalle kirjoittelevat miehet täysijärkisiltä, täysivaltaisilta kansalaisilta? Haluaisiko joku vapaaehtoisesti viettää aikaansa heidän kanssaan? Edes yksikään normaali mies?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteleekö joku vielä, miksi tuollainen kuilu on olemassa? Vaikuttavatko palstalle kirjoittelevat miehet täysijärkisiltä, täysivaltaisilta kansalaisilta? Haluaisiko joku vapaaehtoisesti viettää aikaansa heidän kanssaan? Edes yksikään normaali mies?
Joo nää on ihan järkkyjä välillä nää ulostulot. Onneksi niitä myös näemmä poistellaan. Ei kai niitä montaa ole, mut ei tarttis olla näitä vähiäkään.
Vierailija kirjoitti:
"Vain 25 % naisista voisi seurustella persun kanssa"
Juuri näin. Ja tietty noistakin sitten muut kriteerit siihe päälle, niin kyllä ps on köytännössä seurusteltava keskenään. PS-poikaset toki haluaisi seurustella kaikkien naisten kanssa, kuhan joku "kelpuuttaisi" parisuhteeseen. Olikos täällä jo puhuttu markkina-arvosta? :D
"Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi?
Minä tiedän koska tasa-arvo, feminismi ja me too. "
Eli miesten ja naisten välille tulee kuilu heti kun miehiltä vaaditaan naisten tasapuolista kohtelua ja hyvää käytöstä?
"Naiset haluaa Suomeen maahanmuuttajia ja miehet ei, kun ymmärtävät mihin se on johtanut."
Miesten ongelma on juuri viestisi kaltainen mustavalkoisuus. Se on aina että joko ei mitään m-muuttoa tai sitten haluaa kaikki tänne. Ei ole ymmärrystä että tuossa on kaikenlaisia sävyjä. Harva haluaa tänne ihan kenet vain ja millä ehdoilla vain, mutta monen mielestä on kuitenkin myös paljon sellaisia joita pitää auttaa.
Myös me vanhemmat miehet halutaan syvempää kuilua ettei tarvitse olla pälhöpopulistien kaa tekemisissä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se syy metoohon on? Se että miehet ahdistelevat ja kohtelevat naisia ja tyttöjä huonosti. Siihen pitää puuttua.
No jepulis. Ja koskaan ei röyhkeät ja törkeät aloitteet ole tai ole olleet tervetulleita, mutta ystävälliset ja normaalit kyllä.
Näiden eroa opiskelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi?
Minä tiedän koska tasa-arvo, feminismi ja me too.
Saatanan siilitukka kainalokarva lebakot hyi helvetti te olette kamalia.
Onneksi sinä kurot sitä kuilua pienemmäksi kauniilla sanoillasi <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietää. Naiset haluaa Suomeen maahanmuuttajia ja miehet ei, kun ymmärtävät mihin se on johtanut. Paradoksaalista, että naiset ovat tästä sitten itse eniten kärsineet. Tästä syystä en pidä naisia kovinkaan älykkäinä.
Eikö sulle tule mieleen yhtään miestä, joka olis mm-myönteinen? Tai naista, joka ei ole? Aika ahdas kupla sulla.
Haluaisin turvallisen miehen. Sellaisen vakaan peruskallion, johon voisi aina luottaa ja joka olisi sanojensa mittainen. Ei ole tullut vielä vastaan, enemmän tai vähemmän olen saanut vetää miehiä perässäni, hoitaa kaiken, omat, miehen ja lasten asiat. Enkä tiedä mistä se johtuu, koska noissa miehissä ei ole ollut mitään muuta perustavanlaatuista vikaa, ovat vain olleet jotenkin laiskoja ja tahdottomia ja olen kokenut jääneeni yksin. Onko se nyt niin, että miehillä on vaikeaa omaksua tämä uusi rooli, jossa heiltä odotetaan eri asioita kuin edellisiltä sukupolvilta? Aika kuvaavaa on ehkä Kotiteollisuuden Minä olen biisi, jossa lauletaan: Ja se mies, Jussi, seisoo yksin suon laidalla. On kuokka pudonnut, räkä valuu hikisellä poskella. Eikä mies tiedä mitä tehdä, mihin mennä nyt... Olen aina ajatellut, että se kertoo juuri tästä muutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja tietty noistakin sitten muut kriteerit siihe päälle, niin kyllä ps on köytännössä seurusteltava keskenään. PS-poikaset toki haluaisi seurustella kaikkien naisten kanssa, kuhan joku "kelpuuttaisi" parisuhteeseen. Olikos täällä jo puhuttu markkina-arvosta? :D
Ja vain 5% miehistä voisi seurustella vassarin kanssa.
Mikä sun pointti?
Vierailija kirjoitti:
Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi?
Minä tiedän koska tasa-arvo, feminismi ja me too.
Saatanan siilitukka kainalokarva lebakot hyi helvetti te olette kamalia.
Haluat siis epätasa-arvoa? Miehet vai naiset alistetuiksi? Kenelle pitää suoda lupa ahdistella seksuaalisesti?
Se vielä, et onneks ne siilikainalokarvaiset eivät halua myöskään sinua. Mutta jos seksuaalinen ahdistelu on mielestäsi ok, saattaa joku miespuoleinen sellainen tehdä sinuun tuttavuutta😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietää. Naiset haluaa Suomeen maahanmuuttajia ja miehet ei, kun ymmärtävät mihin se on johtanut. Paradoksaalista, että naiset ovat tästä sitten itse eniten kärsineet. Tästä syystä en pidä naisia kovinkaan älykkäinä.
Ei minulta, eikä mun kavereilta kukaan kysynyt mielipidettä Sipilän ja persujen hallituksen aikaan, et onko ok, et he päästävät pakolaisia tänne.
Taas joku guru kertonut satuja, ja nää pojat uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansallismielisten miesten exelissä kaltaisillasi etnomasokistisilla vuohineuvoksettarilla on sama markkina-arvo kuin millä tahansa eläinperäisellä ei-elintarvikekäyttöön tarkoitetulla rasvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jepulis. Ja koskaan ei röyhkeät ja törkeät aloitteet ole tai ole olleet tervetulleita, mutta ystävälliset ja normaalit kyllä.
Näiden eroa opiskelemaan!
Ja ovat ne miehetkin joutuneet kärsimään. Katsoin Kevin Spaceyn(?) dokkarin, ja meinas tulla oksu. Ihan samaa sikailua, kuin mitä naiset kans kokeneet.