Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa naisissa on tulevaisuus. Mukava että edes jollain porukalla tässä maassa on järkeä.
Vai tulevaisuus? (Kanta)suomalaisten sukupuutto ja/tai dealbinisaatio? (Ks. Hesarin ennuste vuodeksi 2100.) Tässäkö on tulevaisuus?
Lasten syntyvyyden väheneminen on siis yksinomaan nuorten naisten vika? Mihin katosi se hehkutus, että miehet ei missään tapauksessa ikinä milloinkaan halua lapsia ja että 70 % alle 35-vuotiaista miehistä on onnellisia sinkkuja eivätkä halua olla missään tekemisissä naisten kanssa? Pitäisikö kaikkien naisten nyt sitten alkaa lisääntyä niiden 30 %:n kanssa - entä jos ne on nyt sit just niitä alfoja? Kauhea märinä ollut siitä, miten pieni joukko miehiä pyörittää kaikkia naisia, ja nyt sit itse tätä kannatatte.. Ota teistä pal
Hauskaa että mällíränní saa nimitellä miehiä palstapelleiksi, mutta kun nimittelijää kutsuu spérmavíemäriksi niin johan viesti poistetaan
Se taas ei ole hauskaa vaan säälittävää, että sinä koet seksin miehen kanssa olevan asia, joka pilaa naisen niin että tuota kanssakäymistä voi hyödyntää naisen solvaamiseen. En ole ihan varma, onko tuossa nyt kyse jo enemmän mies- kuin naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa naisissa on tulevaisuus. Mukava että edes jollain porukalla tässä maassa on järkeä.
Vai tulevaisuus? (Kanta)suomalaisten sukupuutto ja/tai dealbinisaatio? (Ks. Hesarin ennuste vuodeksi 2100.) Tässäkö on tulevaisuus?
Lasten syntyvyyden väheneminen on siis yksinomaan nuorten naisten vika? Mihin katosi se hehkutus, että miehet ei missään tapauksessa ikinä milloinkaan halua lapsia ja että 70 % alle 35-vuotiaista miehistä on onnellisia sinkkuja eivätkä halua olla missään tekemisissä naisten kanssa? Pitäisikö kaikkien naisten nyt sitten alkaa lisääntyä niiden 30 %:n kanssa - entä jos ne on nyt sit just niitä alfoja? Kauhea märinä ollut siitä, miten pieni joukko miehiä pyörittää kaikkia naisia, ja nyt sit itse tätä kannatatte.. Ota teistä palstapelleistä selvää.
Hauskaa että mällíränní saa nimitellä miehiä palstapelleiksi, mutta kun nimittelijää kutsuu spérmavíemäriksi niin johan viesti poistetaan
Ei se varmaan miehiä nimitellyt, sinua ja kaltaisiasi palstapellejä vain. Relaa nyt, miehet ovat ihan turvassa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selailin hiukan ketjua, ja kyllä ainoat jotka miehiä halveksivat, ovat he itse. Inceliys ja oikeistopopulismi tarjoavat uhriutumiseen hyvän tukiverkon ja sitten näiden ideologioiden huipulla on manipulaattorit, jotka korjaavat taloudellisen hyödyn.
Selailin hiukan ketjua, ja kyllä ainoat jotka naisia halveksivat, ovat he itse. Äärifeminismi ja intersektionaalisuus tarjoavat uhriutumiseen hyvän tukiverkon ja sitten näiden ideologioiden huipulla on manipulaattorit, jotka korjaavat taloudellisen hyödyn.
Mistä erotat naisten ja miesten kommentit? Vai luuletko vaan erottavas? Huom. miehetkin esiintyvät palstalla naisina. Kuulemma. Ihan vaan trollaamis mielessä.
Ja naiset miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ollut all-in naisissa jo pari vuosikymmentä. Ympärilläsi näet lopputuloksen. Me ollaan velkasaneerauksessa...
80% naisista joihin sijoitettiin hakeutui julkiselle ja lähestulkoon kaikki julkiset toiminnot ovat kriisiytyneet. Terveydenhuolto, koulutus, sosiaalitoimi, lastensuojelu jne...
Miksi muuten poliisi ja pelastus ei ole kriisiytynyt vaikka on leikattu ankarasti?
Naiset ei vaan osaa!
Mikä on sinun ratkaisusi? Miehet julkiselle sektorille töihin vai mitä?
Sorry, pointti jäi nyt epäselväksi.
Julkinen sektori minimiin ja tätä kautta naiset pois työelämästä sotkemasta asioita. Ei niitä HR-henkilöitä ja johdon assistentteja ihan loputtomasti tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten syntyvyyden väheneminen on siis yksinomaan nuorten naisten vika? Mihin katosi se hehkutus, että miehet ei missään tapauksessa ikinä milloinkaan halua lapsia ja että 70 % alle 35-vuotiaista miehistä on onnellisia sinkkuja eivätkä halua olla missään tekemisissä naisten kanssa? Pitäisikö kaikkien naisten nyt sitten alkaa lisääntyä niiden 30 %:n kanssa - entä jos ne on nyt sit just niitä alfoja? Kauhea märinä ollut siitä, miten pieni joukko miehiä pyörittää kaikkia naisia, ja nyt sit itse tätä kannatatte.. Ota teistä palstapelleistä selvää 🙄
Vastentahtoisesti lapsettomia miehiä on aika paljon ja päätöksen vakavan parisuhteen aloittamisesta ja lapsen hankkimisesta tekee aina nainen. Kyllä se naisten haluttomuus hankkia lapsia on suurin yksittäinen tekijä syntyvyyden alenemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisättäköön vielä, että mielestäni isyys pitäisi testata automaattisesti synnytyslaitoksella. Tällä estetään tilanteet, joissa mies kasvattaa tietämättään toisen lasta tai maksaa tästä elatusmaksuja.
Kannatetaan! Loppuupahan käenpoikas-puhteet, kun mies joutuu toteamaan, et oma olikin, ja sitten pitää vielä maksaakin ;)
Voi kuule, ne vasta alkais ja naiset joutuis selvittelee kuka niistä vaihtoehdoista onkaan oikea isä.
Miksi te miehet antaudutte isoin joukoin niin epävakaille naisille ja vieläpä ilman ehkäisyä?? Kannattais vaan pidättäytyä kokonaan, jos luotettavaa ei löydy.
Mies ottaa, nainen antautuu. Sulla meni roolit vähän väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ollut all-in naisissa jo pari vuosikymmentä. Ympärilläsi näet lopputuloksen. Me ollaan velkasaneerauksessa...
80% naisista joihin sijoitettiin hakeutui julkiselle ja lähestulkoon kaikki julkiset toiminnot ovat kriisiytyneet. Terveydenhuolto, koulutus, sosiaalitoimi, lastensuojelu jne...
Miksi muuten poliisi ja pelastus ei ole kriisiytynyt vaikka on leikattu ankarasti?
Naiset ei vaan osaa!
Julkinen sektori minimiin ja tätä kautta naiset pois ty
Eli poliisit, palomiehet ja miespuolinen hoitohenkilökuntakin minimiin? Olet sinä viisas, hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan osaa!
Julki
Totta kai minimiin ja pitää nimenomaan keskittyä siihen työt oikeasti tekevään suorittavaan portaaseen, ei mihinkään pikkupomoihin. Pikkupomojen ja väliportaiden määrä alas ja suorittavaan portaaseen tarpeeksi työntekijöitä. Että silleen "vedettiin" nyt, Hermiina.
Kova on jo(i)llakin nyt tarve ajaa naisia palkkatyöstä takaisin palkattoman pakkotyön äärelle. Sillä laillahan sitä saataisiin taas naiset miehistä riippuvaisiksi. Agendana ``jos ei nainen vapaaehtoisesti suostu miehelle alamaiseksi, niin pakottamalla sitten``.
Miten tuollaiset tyypit voi elää itsensä kanssa? Samoin kuin orjaplantaasien omistajat kautta aikain vai? Kun ei ole itse luonnostaan mitään, niin toisia alistamalla voi kuvitella olevansa muita tärkeämpi ja voimakkaampi? Valtaan ja alistamaan olisi päästävä jokaisen hiirulaisenkin, ja nainen olisi siihen niin sopiva kohde?
Vierailija kirjoitti:
Kova on jo(i)llakin nyt tarve ajaa naisia palkkatyöstä takaisin palkattoman pakkotyön äärelle. Sillä laillahan sitä saataisiin taas naiset miehistä riippuvaisiksi. Agendana ``jos ei nainen vapaaehtoisesti suostu miehelle alamaiseksi, niin pakottamalla sitten``.
Miten tuollaiset tyypit voi elää itsensä kanssa? Samoin kuin orjaplantaasien omistajat kautta aikain vai? Kun ei ole itse luonnostaan mitään, niin toisia alistamalla voi kuvitella olevansa muita tärkeämpi ja voimakkaampi? Valtaan ja alistamaan olisi päästävä jokaisen hiirulaisenkin, ja nainen olisi siihen niin sopiva kohde?
Naiset länsimaissa ovat tutkimusten mukaan nyt masentuneempia ja onnettomampia kuin koskaan. Että hyvin meni se feministien kaikkien suorittamaan ja töihin pakottaminen. No, ainakin lääkefirmoilla menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset länsimaissa ovat tutkimusten mukaan nyt masentuneempia ja onnettomampia kuin koskaan. Että hyvin meni se feministien kaikkien suorittamaan ja töihin pakottaminen. No, ainakin lääkefirmoilla menee hyvin.
Tätä hokee aina miehet. AIna. Että ikään kuin se naisten masentuneisuus johtuisi siitä, että naiset ei ole enää synnytyskoneita ja kotiorjia, vaan mukana palkkatöissä ja ylipäätään oman elämänsä valtiaita.
Ei se nyt ihan niin mene kuitenkaan. Onko se oikeasti vaikea uskoa, että se jenkkien 50-lukulainen ydinperheunelma, jossa mies tulee töistä kotiin ( piipahdettuaan matkalla huorissa) kaunis vaimo ja kammatut lapset on ovella vastassa tarjoamassa isukille drinkkiä ja piippua ja valmista ateriaa ei oikeasti ole naisten ideaali? Tai että naisten kunnianhimo tyydyttyisi jokapäiväisellä pyykinpesulla ja ruoan laittamisella ja räkänenien pyyhkimisellä?
Jos kuulostaa niin ihanalta, niin vaihdetaan rooleja. Kyllä mä tuon palkan kotiin jos täällä on koti-isukki essu päällä kaikki hommat hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä hoe kukaan, se on vain tutkimusten tulosta. Naiset ovat vapaampia kuin koskaan tehdä juuri mitä itse haluavat ilman painostamista, mutta ovat samalla onnettomampia kuin koskaan. Ehkä miesten matkiminen ei ollutkaan tie naisen onnellisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selailin hiukan ketjua, ja kyllä ainoat jotka miehiä halveksivat, ovat he itse. Inceliys ja oikeistopopulismi tarjoavat uhriutumiseen hyvän tukiverkon ja sitten näiden ideologioiden huipulla on manipulaattorit, jotka korjaavat taloudellisen hyödyn.
Selailin hiukan ketjua, ja kyllä ainoat jotka naisia halveksivat, ovat he itse. Äärifeminismi ja intersektionaalisuus tarjoavat uhriutumiseen hyvän tukiverkon ja sitten näiden ideologioiden huipulla on manipulaattorit, jotka korjaavat taloudellisen hyödyn.
Mistä erotat naisten ja miesten kommentit? Vai luuletko vaan erottavas? Huom. miehetkin esiintyvät palstalla naisina. Kuulemma. Ihan vaan trollaamis mielessä.
Ja naiset miehinä.
En tiedä, onko näin. Kukaan ei ole sellaista tunnustanut, toisin kuin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan osaa!
Jaa jaa, siis työttömäksi toinen puoli ja palveluiden kustannukset pilviin...harvalla rahaa maksaa edes omia kustannuksia, saati vaimonsa ja lastensa. Haluat siis muuttaa hyvinvointivaltion olemattomaksi valtioksi. No mikäpä siinä, kyllä tää maapläntti sit muille kelpaa. Jos suomalaiset eivät itse arvosta tätä maata tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan osaa!
Oot aatun jalanjäljissä. Miten se meni niinkuin sinun mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisättäköön vielä, että mielestäni isyys pitäisi testata automaattisesti synnytyslaitoksella. Tällä estetään tilanteet, joissa mies kasvattaa tietämättään toisen lasta tai maksaa tästä elatusmaksuja.
Kannatetaan! Loppuupahan käenpoikas-puhteet, kun mies joutuu toteamaan, et oma olikin, ja sitten pitää vielä maksaakin ;)
Voi kuule, ne vasta alkais ja naiset joutuis selvittelee kuka niistä vaihtoehdoista onkaan oikea isä.
Miksi te miehet antaudutte isoin joukoin niin epävakaille naisille ja vieläpä ilman ehkäisyä?? Kannattais vaan pidättäytyä kokonaan, jos luotettavaa ei löydy.
Mies ottaa, nainen antautuu. S
Miksi miehet ottaa niin epävakaita naisia isoin joukoin, ja vieläpä ilman ehkäisyä?? Entistä omituisempi tää ns. logiikka. Kannattais todellakin pidättäytyä kokonaan, kun kerran luotettavaa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan osaa!
Sorry, pointti jäi nyt epäselvä
Hermannilla nyt vähän sekaisin tuo julkinen ja sit kaiken maailman väliportaat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla se motiivi tai tarve saada alistaa toiset. Samaan perustuu muukalaisviha myös. Pelko siitä, että ovatkin kohta jotain enemmän kuin itse.
"Sellaisia naisia ei käytännössä ole (tilastollisesti), jotka eivät saisi itseään tasokkaampia miehiä.
Parikymppisenä tunsin samanikäisen noita-akkamaisen ruman nuoren naisen, joka kirjoitti minulle kerran näin: "mies nuoli pilluani koko yön". Hän oli yksi rumimmista näkemistäni naisista.
Joku NBA-pelaaja voisi ehkä kirjoittaa: "nainen imi kulliani koko yön", mutta suomalainen perusjulkkis tyyliin Rööpe Sölminen ei."
Lähes kaikki naiseni (kolme avioliittoani ml.) ovat olleet minua tasokkaampia, vaikka olenkin mies. Lisäksi olen lähes aina ollut ongelmainen ja PA. Ulkonäöltäänkin naiseni olivat kauneita (minun silmissäni ainakin), pitkiä, vähän ylipainoisia silti (mutta itse pidän juuri sellaisista). Olen lähes aina nainut ja solminut suhteet ylöspäin, vaikka olen mies, joten nuo ainaiset typerät incel-mantrat naisten muka hypergamiasta ovat ainakin omassa tapauksessani täyttä p-puhetta. Enkä myös ole mikään 195 cm pitkä tummatukkainen, vaan minulla on ihan perusulkonäkö.
Nykyään olen ilman naista, mutta ihan omasta tahdostani. Minulla on tällä hetkellä sellaisia hommia ja aikatauluja, että mikään parisuhde ei mahdu niihin. Lisäksi viihdyn ihan hyvin yksin. Jos/kun tarvitsen naisen/suhteen, kyllä löydän, mutta en Tinderistä tietenkään.