Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?

Vierailija
30.01.2024 |

Mietin, että pilasinko kaiken.

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... oman kokemuksen mukaan voi

Baarissa tavattiin ja samana iltana päädyttiin sänkyyn

Siitä on nyt 27v9kk ja yhdessä ollaan edelleen. Avioliittoakin takana jo 25v

Vierailija
162/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeasti sillä ei ole vatunkaan väliä, hyppääkö sinne sänkyyn heti vai joskus ensi vuonna. Väliä on sillä, ketkä sinne hyppäävät. 

Jos toinenkaan hyppääjistä on naisvihaaja, joka huårittelee seksuaalisesti aktiivisia naisia, donjuan joka haluaa vain hurmata, laastaria etsivä eronnut, seksiä vallankäyttömielessä pihtaava, tunnekylmä vanhempiensa hylkäämä tai koko ikänsä toisia miellyttämään keskittynyt ruutitynnyri, ei suhteella ole juuri toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksella sanoisin, että ei. Jotenkin vaikea nähdä sellaista miestä parisuhdemateriaalina. Enkä usko, että mieskään näkee mua. Ei yhdestäkään sellaisesta jutusta koskaan mitään enempää ole tullut. Tai no, pari seksityyppiä on ehdottanut joskus toinen neljännen tai toinen viidennen näkemisen jälkeen jotain oikeaa deittitekemistä. Toinen kysyi syömään ja toinen pelaamaan sulista, mutta en sitten mennyt. Olisi tuntunut oudolta.

Minusta taas tuntuisi todella oudolta, että jollekulle miehelle kelpaisivat muut naiset suit sait sänkyyn, mutta minä en, ja siitä pitäisi sitten vielä jotakin elämää suurempaa rakennella.

Tai sitten se mies on kiinnostunut susta muutenkin kun pelkästään seksimielessä?

Olen eri, mutta en oikein ymmärrä, miten se myöskään olisi este seksille? Ainakin itse olen sitä kiinnostuneempi seksistä toisen kanssa, mitä kiinnostuneempi olen hänestä myös muussa mielessä. Onhan se vähän omituinen ajatus, jos ihminen haluaa seksiä eniten kaikkein yhdentekevimpien ihmisten kanssa, mutta sitten juuri sen kiinnostavan kohdalla seksiä ei sitten haluakaan.

Vierailija
164/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksella sanoisin, että ei. Jotenkin vaikea nähdä sellaista miestä parisuhdemateriaalina. Enkä usko, että mieskään näkee mua. Ei yhdestäkään sellaisesta jutusta koskaan mitään enempää ole tullut. Tai no, pari seksityyppiä on ehdottanut joskus toinen neljännen tai toinen viidennen näkemisen jälkeen jotain oikeaa deittitekemistä. Toinen kysyi syömään ja toinen pelaamaan sulista, mutta en sitten mennyt. Olisi tuntunut oudolta.

Minusta taas tuntuisi todella oudolta, että jollekulle miehelle kelpaisivat muut naiset suit sait sänkyyn, mutta minä en, ja siitä pitäisi sitten vielä jotakin elämää suurempaa rakennella.

Tai sitten se mies on kiinnostunut susta muutenkin kun pelkästään seksimielessä?

Olen eri, mutta en oike

Ketjun aihe oli seksi ensi tapaamisella. Toki, jos jotkut on tunne elämässä intohimosia ja kokee ilman kunnon tutustumista suurta mielenkiintoa niin eri asia varmasti seksin kanssa. Mut itsellä kiinnostus kasvaa tuntiessaan. Vaikka en pane ekoilla treffeillä, ei tarkota että " pihtaan" 2kk. Tottakai itselläkin seksi tulee mukaan ikasemmin kun vasta suhteessa, mutta ei ekalla kerralla. Koska en silloin tunne toista vielä niin hyvin, mitä haluaisin seksiä harrastaakseni.

Vierailija
165/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aiheena ei ollut seksi ensi tapaamisella vaan ensi treffeillä. Itse olen varmaan jonkun mielestä fuskannut sillä lailla, että en ole mennyt koskaan treffeille aivan ventovieraiden kanssa.

Kun on tiennyt toisen tavalla tai toisella työkuvioista, harrastuksista tai yhteisestä tuttavapiiristä, on voinut treffeillä antaa kemioiden viedä mennessään.

Vierailija
166/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari seurustelukumppania sanoneet, että jos olisin sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella suostunut, niin h.... mikä h....., eikä suhdetta olisi syntynyt. Että sellaista.

No onpas kyllä varsinaisia kultakimpaleita.

Ainakin 80-90-luvulla nainen sai tietyn nimen kun sänkyyn hyppäsi ensitreffeillä. 

Vierailija
167/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käynyt edes treffeillä.

Tavattiin kaupungilla ja heti oli meininki se että mennään panee. Olin 18v ja mimmi 16v.

Nyt meillä on neljä lasta, farmariauto ja uusi okt. Parisuhdetta takana 22v. Edelleen olen sitä mieltä että tää mimmi on tosi kuuma kissa 🐱

Samaan tyyliin meillä. Baarista yöllä puolituttuina taksilla sänkyyn. Ne ekat treffit oli sitten seuraavan päivän lounas. Lounaan jälkeen uusi kierros seksiä. Oli onneksi vapaapäivä. Nyt 22 vuotta yhdessä ja kaksi lasta.

Vierailija
168/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tulee kymmenen vuotta täyteen. Kun tulee sopiva kohdalle, niin mitäs sitä himmailemaan. 

Vierailija
169/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari seurustelukumppania sanoneet, että jos olisin sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella suostunut, niin h.... mikä h....., eikä suhdetta olisi syntynyt. Että sellaista.

Jatkoitko vielä seurustelua tällaisen kommentin jälkeen? 

Eli toisin sanoen mies paljasti asettaneensa sinulle "ansan" ja pitäessään halveksittavana seksin harrastamista ensitapaamisella, yritti kuitenkin ilmeisesti hanakasti päästä harrastamaan seksiä. Vaikuttaa todella epäterveeltä toimintatavalta. Itse en ainakaan haluaisi olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ajattelee/toimii noin.

On täysin ok, että mies ei halua harrastaa seksiä heti. Mutta silloin hänen ei myöskään tule tehdä aloitetta seksiin. Nyt mies ilmeisesti kuitenkin oli tehnyt. 

Vierailija
170/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 80-90-luvulla nainen sai tietyn nimen kun sänkyyn hyppäsi ensitreffeillä. 

Miten tämä on vaikuttanut omaan elämääsi ja miesvalintoihisi? Oletko ollut kuitenkin noiden nimittelijöiden kanssa vai oletko etsinyt itsellesi fiksumpaa seuraa?

Vierailija
171/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ensimmäistä vuotta kannattaa pihdata. Enintään satunnainen pusu poskelle ensimmäisen kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
172/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian tulee kymmenen vuotta täyteen. Kun tulee sopiva kohdalle, niin mitäs sitä himmailemaan. 

Tuntuu erikoiselta miten voi ensi tapaamisilla jo " tietää " että toinen on se oikea. Vai mitä nyt ikinä tuolla sopivalla tarkoitetaan. Omalle korvalle kuulostaa sellaselta, kuka käy mutta ei mikään unelmakumppani.

Vierailija
173/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Vierailija
174/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tänäkin vuonna saa tietyn maineen jos monia nussinut saman tien. En tiedä, kyllä se ehkä jotain kertoo ihmisestä jos panee pienellä kynnyksellä. Tiedän, näin ei " saisi " ajatella mutta ajattelempa silti. Jotkut treffit on jäänyt yhteen kertaan ja silloin ollut sellanen kemia, että tekisi mieli nussia. Onneksi en ole silloin pannut, tuntuisi ainakin omasta mielestä pahemmalta se että ei nähä enää kun oltais jo harrastettu seksiä. Vaikka jotakin tekee mieli, niin ei tarkota että hyvä idea. Itsekuri tärkeetä.

Vierailija
175/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saanut. Toki silloinkin osa jengistä oli ääliöitä, kuten myös nykyään.

Itse olin nuori vuosituhannen taitteessa, ja huomaan että tietynlainen moralismi (ei moraali!) on selvästi yleisempää nykyisin. Omakin pitkä suhteeni on alkanut ensitreffeillä, jotka jatkuivat yhteisenä yönä. Sovimme seurustelusta seuraavana aamuna.

N45

Vierailija
176/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu erikoiselta miten voi ensi tapaamisilla jo " tietää " että toinen on se oikea. Vai mitä nyt ikinä tuolla sopivalla tarkoitetaan. Omalle korvalle kuulostaa sellaselta, kuka käy mutta ei mikään unelmakumppani.

Sopiva tarkoittaa ihmistä jonka kanssa tekee mieli paneskella ja olla parisuhteessa.

Vierailija
177/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä, jo monta kymmentä vuotta kestänyttä suhdetta ennen tapailin n. 6 naista. Elettiin 90-lukua. Keneltäkään en saanut ekana enkä edes takana treffikerralla. En edes kysynyt. 3:lta en saanut lainkaan. Yksi noista kehui jopa harrastaneensa 1 yön suhteita aiemmin. Sen jätin välittömästi. En ole ahdasmielinen mutta jotenkin en tykkää löysämoraalisista naisista!

Vierailija
178/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tänäkin vuonna saa tietyn maineen jos monia nussinut saman tien. En tiedä, kyllä se ehkä jotain kertoo ihmisestä jos panee pienellä kynnyksellä. Tiedän, näin ei " saisi " ajatella mutta ajattelempa silti. Jotkut treffit on jäänyt yhteen kertaan ja silloin ollut sellanen kemia, että tekisi mieli nussia. Onneksi en ole silloin pannut, tuntuisi ainakin omasta mielestä pahemmalta se että ei nähä enää kun oltais

Saa tietyn maineen = kirjoittaja itse tykkää ja haluaa huoritella kanssaihmisiä

Vierailija
179/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tänäkin vuonna saa tietyn maineen jos monia nussinut saman tien. En tiedä, kyllä se ehkä jotain kertoo ihmisestä jos panee pienellä kynnyksellä. Tiedän, näin ei " saisi " ajatella mutta ajattelempa silti. Jotkut treffit on jäänyt yhteen kertaan ja silloin ollut sellanen kemia, että tekisi mieli nussia. Onneksi en ole silloin pannut, tuntuisi aina

Mitä nyt kuullut miehiltä noista asioista.

Vierailija
180/235 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tänäkin vuonna saa tietyn maineen jos monia nussinut saman tien. En tiedä, kyllä se ehkä jotain kertoo ihmisestä jos panee pienellä kynnyksellä. Tiedän, näin ei " saisi " ajatella mutta ajattelempa silti. Jotkut treffit on jäänyt yhteen kertaan ja silloin ollut sellanen kemia, että tekisi mieli

Miehet on siitä hauskoja otuksia, että niiden mielestä on niin kiva saada vaikka baarin jälkeen irtopil lua, mutta irtosuhteita harrastavat naiset ovat kelvottomia.

Onneksi on toki olemassa älykkäitäkin miehiä.