Eikö ihmiset oikeasti muista minkälainen katastrofi Stubb oli pääministerinä?
Muistin virkistykseksi Stubb myös hävisi puheenjohtajavaalit Petteri Orpolle...
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on koulutukseltaan pelkkä ylioppilas. Samoin sivari. Nämä asiat häiritsevät minua. Stubb on ehdokkaani.
Stubb ylenkatsoo suomalaista koulutusta: "kaikenmaailman dosentit" ja vei rahoituksen opistoilta ha yliopistoilta. Itse kouluttautui maailmalla isolla rahalla.
Haikein mielin katselin Salen viimeisen valtiopäivien avauksen.
Stubissa ei ole mitään arvokkuutta höpinöineen.
Onnea meille kaikille tulevaan...
Muistan. Mutta vielä paremmin muistan millainen katastrofi Haavisto oli ministerinä. Se, että sattui olemaan ulkoministerinä kun Natoon liityttiin ei auta eikä ole haaviston ansio.
Nyt on kaksi huonoa vaihtoehtoa joista Stubb on vähemmän huono.
Vassuilleko valkeni vasta nyt, että persut ovat presidentin valitsijat tällä kertaa? Aika epätoivoinen yritys taas tämänkin apn yritys
Ap itse ei muista minkälainen katastrofi haavisto on ollut joka kerta ministerinä ollessaan. Pakkohan se on ilmeisesti käydä antamassa äänensä Stubbille
Vierailija kirjoitti:
Vassuilleko valkeni vasta nyt, että persut ovat presidentin valitsijat tällä kertaa? Aika epätoivoinen yritys taas tämänkin apn yritys
Ap itse ei muista minkälainen katastrofi haavisto on ollut joka kerta ministerinä ollessaan. Pakkohan se on ilmeisesti käydä antamassa äänensä Stubbille
Sinulla on äärimmäisen valikoiva muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät muista edes millainen katastrofi Marin oli niin tuskin nyt noin pitkälle. Saati että muistaisivat Haavistoa ministerinä.
Ei ihmiset muista että Matti Vanhasen uuniperunoista ja Anneli Jäätteenmäen vessapapereista lähtien Suomen politiikka on ollut outoa. Noin 20 vuotta sitten. Velkaa otetaan koko ajan lisää ja rahat menee yrityksille. Kansa köyhtyy kun lainsäädäntö on löysää eikä kasvua synny. 90-luvulla oli parempi meno. Ja ihmisistä on tullut älypuhelimien räpellyksen myötä yhtä tyhmiä kuin Afrikassa.
Enää ei viitsitä lukea asiatekstiä kun keskittymiskyky riittää vain 15sek tiktokvideoihin. Ja niitähän Alex suoltaa.
Niin mitä sitä suotta niitä lukemaan rasittavaa tekstiä. Nimi vain paperiin kuin paperiin. ;)
Tikulla silmään joka vanhoja muistelee.
Haavisto on ollut koko ajan yks katastrofi. Äänestin Stubbia.