Voitteko vääntää nyt rautalangasta että mitä hyvää vihervasemmisto tekee meidän heikko-osaisten hyväksi?
Niin kauan kuin minä olen ollut heikko-osainen, vihervasemmisto haluaa pitää meitä vaan tässä tukiorjuudessa.
Kommentit (58)
Vaikeaa sanoa sellaisesta jota ei ole olemassa muualla kuin pakkomielteisten hokemissa.
Kaikki tähänastiset tuet ja avustukset, myös työelämän helpotukset tulevat vaemmalta.
Riittääkö?
Hyvä ap, olet huomannut asian ytimen.
ilman laajaa tuensaajien joukkoa heillä ei olisi politiikkansa kohdetta.
Porvaripuolueet ovat koko kansan puolella ja edistävät koko maan asiaa.
Katsos, kun maailmassa on miljoonia heikko-osaisia, ne ovat vassareitten sydämen asia ja ulkomaille on aina rahaa lapata ja kutsua maailma kylään valmiiseen pöytään. Suomalaiselle heikko-osaiselle annetaan muutama hilu, että tajuavat olla kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan mieleen uskisten raamatun "tulkinta" jossa mikä tahansa saadaan väännettyä tukemaan vääntäjän asiaa.
Kuule ap. Mene töihin. Niin minäkin vassarina tein. Auttaa köyhyyteen. Säästä, sijoita, elä kulujesi alle. Miten nämä teille persuille on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Katsos, kun maailmassa on miljoonia heikko-osaisia, ne ovat vassareitten sydämen asia ja ulkomaille on aina rahaa lapata ja kutsua maailma kylään valmiiseen pöytään. Suomalaiselle heikko-osaiselle annetaan muutama hilu, että tajuavat olla kiitollisia.
..Sekä muistavat äänestää oikein ;-)))
En tiedä vihervasemmistosta mutta pitäisi olla hallituksessa jotta voisi tehdä jotain.
Korona/venäjän hyökkäyssodan aikaista hallitusta lukuunottamatta on viimevuosikymmenet ollut oikeistohallituksia.
Vierailija kirjoitti:
Niin siksi pyritte hajottamaan hyvinvointivaltion ja viemään keskiluokan tukiverkot.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tähänastiset tuet ja avustukset, myös työelämän helpotukset tulevat vaemmalta.
Riittääkö?
Mitä tarkoitat työelämän helpotuksilla? Minä haluan työtä josta ei palkasta viedä puolia pois veroina. Muuta en vaadi. En halua tukiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap. Mene töihin. Niin minäkin vassarina tein. Auttaa köyhyyteen. Säästä, sijoita, elä kulujesi alle. Miten nämä teille persuille on niin vaikeaa?
Ei täällä persut ulvo tukien menetystä, vassarit senkin edestä. Lakkokin oli pystyyn laitettava, koska hallituksen riistoa köyhiltä, Li.n määkiessä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siksi pyritte hajottamaan hyvinvointivaltion ja viemään keskiluokan tukiverkot.
Kakku on ensin leivottava, ennen kuin siitä on kaikille jakaa.
Ainakin näin keskituloisena olen aina kokenut että vihervasemmisto haluaa vain verottaa ja kurjistaa minun elämääni. Mitään rahallista tukea en ole ikinä saannut tililleni vaan aina olen työllä elättänyt itseni.
Uusimpana kurjistamisen aiheena on ollu ilmastonmuutos joka nostattaa energian ja polttomoottoriautoilun hintaa. Vihervasemmisto haluaa että ihmiset ostaisi sähköauton mutta eikö ne tajua että ei täällä ole sähköautoon varaa keskituloisella?
M33
Kaikki tuet, jota valtio maksaa, ovat suomalaisten veronmaksajien työllään tienaamia. Paitsi kun ne eivät enää riittäneet laajalle kasvavalle tuensaajien joukolle, vasurit ottivat lainan päälle lainaa ja nyt ei enää selvitä kunnolla edes koroista.
Vihervasemmisto väittää että ne pitää huolta myös heikko-osaisista mutta sitten ne haukkuu persujen kannattajia heikko-osaisiksi. Ota tästä nyt sitten selvää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö?
Mitä tarkoitat työelämän helpotuksilla? Minä haluan työtä josta ei palkasta viedä puolia pois veroina. Muuta en vaadi. En halua tukiaisia.
Pikkaisen jos viittit lukaista suomen lähihistoriaa. Ei jaksa umpitietämättömien kanssa vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Leikitään hetki, että näin olisi. Mitä oikeistopuolueet ovat tehneet asian muuttamiseksi?
Viimeksi ehdotus sosiaalituen ehdollistamisesta tietyille mmuuttajille tuli Osmo Soininvaaralta, joka on V-I-H-R-E-Ä.
Vihervasemmisto (jota ei oikeasti edes ole) päättää kaikesta oppositiosta käsin!
Kenen mielestä EI kuulosta vainoharhaiselta?
Kaikki ei-vihervassaripuolueet rakentavat koko maata eivätkä jätä ketään. He leipoivat sitä kakkua, josta riittää kaikille. Ensin on kasvatettava vilja kakkuun.
vasurit valittavat ja pistävät kapuloita rattaisiin. Toinen sellainen hallitus perään olisi ollut jo kohtalokas Suomelle.
Ilman tukiako sä haluaisit tulla jätetyksi?