Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko Stubb jättäisi vastaamatta, jos Putin soittaisi?

Vierailija
29.01.2024 |

Luulisi vähän jäävän kaivelemaan, että mitäköhän asiaa sillä oli.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ohjaa puhelun siivoojalle ja siivooja saa toimia presidenttinä ja samaan aikaan itse voi sitten lähteä ulos lenkille. Toki, siivoojalle maksetaan sitten pelkkää työn iloa. Onhan se hienoa toimia presidenttinä.

Vierailija
82/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi pressana vähän pakko vastata.

Typerä aloitus taas. 

Leikkipeliä nykyiset presidentin vaalit olleet. En äänestäne. Yököttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset voivat kyllä kertoa asiansa soittamatta presidentille kuten ovat nytkin koko ajan tehneet.

Presidentti voi vastata itse puhelimeen niin ei tavallista kansalaista tarvitse häiritä kadulla.

Vierailija
84/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille pitää opettaa miten hoidetaan presidentin virkaa. 6-vuotta aikaa oppia.

Vierailija
85/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Putin taitaisi puhelimeen tarttua!

Vierailija
86/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että puheiden aika alkaa olla ohi.

Vierailija
87/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole korjauttanut hampaitaan? Aivan karsea hymy. Ite korjautin hampaat heti kun oli tarpeeksi rahaa säästössä, Stubbilla luulis olevan varaa tehdä jotain asialle jos haluaisi. 6 vuotta karseeta hymyä! Ei kiitos!

Vierailija
88/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb luottaa siihen, että pressan olo on kuvaa ryhmätyötä. Aina löytyy joku, jonka syyksi voi asiat laittaa. Aina löytyy NATO, jolta kysyä neuvoa. Ja aina voi lähteä ryöpyttämään liittolaisia, jos siltä tuntuu. Stubb on lapsellinen mies, jolla ei ole mitään käsitystä tavallisen suomalaisen arjesta.

Vierailija
89/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi pressana vähän pakko vastata.

Typerä aloitus taas. 

Lukisit muutakin kuin palstaa.

Ehdokkaat A-studiossa: Jos Putin soittaisi onnitellakseen valinnasta, Haavisto vastaisi mutta Stubb ei

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010154877.html

Vierailija
90/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen A-studio oli tosiaan melkoinen pohjanoteeraus Stubbilta. 

Vierailija
91/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kannattaa mieluummin katsoa ja kuunnella nuo tentit ihan itse, jotta voi tehdä omin silmin ja korvin havaintoja. Tietyt lehtijututkin tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän tarkoitushakuisia. Eilinen A-studio kannattaa ehdottomasti katsoa!

Haavistolla oli osaaminen ihan omaa luokkaansa, harkitut mielipiteet ja rauhallinen tapa käsitellä asioita. Hänestä kyllä huomaa että diplomatian taidot ovat erinomaiset, hän pärjäisi presidenttinä. Ei provosoi, ei provosoidu. 

Vierailija
92/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi , ettei vastaa, niin ei sano mitään harkitsematonta. En kyllä ymmärrä, miksi ihmiset haluaa tällaisen näyttelijän presidentikseen?

Vierailija
93/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan mielestä siivoojat ovat alinta kastia...

Vierailija
94/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kannattaa mieluummin katsoa ja kuunnella nuo tentit ihan itse, jotta voi tehdä omin silmin ja korvin havaintoja. Tietyt lehtijututkin tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän tarkoitushakuisia. Eilinen A-studio kannattaa ehdottomasti katsoa!

Haavistolla oli osaaminen ihan omaa luokkaansa, harkitut mielipiteet ja rauhallinen tapa käsitellä asioita. Hänestä kyllä huomaa että diplomatian taidot ovat erinomaiset, hän pärjäisi presidenttinä. Ei provosoi, ei provosoidu. 

Tämä.

Vierailija
95/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5d83e91d-1c0c-4128-887f-fa7cdd2f6…

Stubb oli koulukiusaaja, Stubb on myös työpaikkakiusaaja.

Vierailija
96/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kyllä melkoinen munaus Stubilta

Haavisto huomattavasti presidenttimäisempi

Miksi putelle pitäisi vastata. Hänhän on ensiksikin vallassa vain siksi, että vaalit ovat feikkivaalit. Jos kansa saisi päättää, pressa olisi aivan joku muu. 

Puten puheluun vastaaminen olisi osoitus suomettuneisuuden jatkumisesta. 

Vierailija
97/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ohjaa puhelun siivoojalle ja siivooja saa toimia presidenttinä ja samaan aikaan itse voi sitten lähteä ulos lenkille. Toki, siivoojalle maksetaan sitten pelkkää työn iloa. Onhan se hienoa toimia presidenttinä.

Älä sotke asioita. Stubb ei puhunut siivoojasta mitään. Stubbin linnassa puten puhelu jäisi vaihteeseen. Ja se on oikein. Ei putte ole mikään oikea pressa, vaan harhoissa elävä diktaattori. Mitä hyötyä on uhrata minuuttiakaan hänelle. 

Vierailija
98/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole korjauttanut hampaitaan? Aivan karsea hymy. Ite korjautin hampaat heti kun oli tarpeeksi rahaa säästössä, Stubbilla luulis olevan varaa tehdä jotain asialle jos haluaisi. 6 vuotta karseeta hymyä! Ei kiitos!

Kauniit hampaat. Itse pidän pienestä epätasaisuudesta hammasrivistössä tänä aikana, kun niin monet laitattavat luonnottoman virheettömät ja usein liian isot ja liian valkoiset hampaat. 

Vierailija
99/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Tämän tason puheluihin vastataan aina. Täysin riipumatta mitä toisesta osapuolesta sinänsä ajattelee. Stubb valehteli tuossa. Se mitä puhelimessa ruvetaan sitten puhumaan, on ihan eri asia. Mutta kyllä niihin vastataan. Kuuluu kansainväliseen diplomaattiseen käytäntöön. 

Vierailija
100/123 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on kyllä nolo ja ylimielinen. Mitä luulette, jättäisikö Sauli vastaamatta, jos Putte soittaisi? Ei ikinä.