Kepulaiset ratkaisivat jo presidentinvaalit
Kommentit (14)
Suomen keskusta kuuluu EU:ssa ääriliberaaliin ryhmään ja kepulla on ääriliberaali arvomaailma.
Mietin sitä, että ovatko kaikki kepua äänestävät muuttuneet ajan saatossa ääriliberaaleksi kansalaisiksi, vai eivätkö ne ajattele omilla aivoillaa?
Eivät, koska ajattelevat Sipilän ja Saarikon aivoilla.
Saa väittää vastaan. Minulla on tuollainen näkemys keskustasta.
Ääretön uskollisuus johtajaa kohtaan. Johtaja on erehtymätön ja totellaan johtajaa kiltisti.
Omaa ajattelua ei sallita.
Ap
Väyrystä äänestävät. Se ei ratkaise mitään. Persut menevät stubidon taakse.
Kepulainen, tiesitkö, että myös Olli Rehn on liberaali?
Näinhän siinä kävi, kun halusitte kampittaa Halla-ahon. Itse ole aina ollut taktinen äänestäjä kaikissa vaaleissa. Poliitikot ovat itsekkäitä ja äänestäjän on myös parasta olla itsekäs.
Siis tässä tarkoitan nyt niitä kepulaisia jotka luulevat olevnsa konservatiiveja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei tajuta, ettö kepu on menettänyt äänestäjiä persuille, sehän on nähty eduskuntavaaleissa. Liberaalit ovat jääneet keskustan kannattajiksi.
Näin siinä kävi Suomen keskustalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kepulainen, tiesitkö, että myös Olli Rehn on liberaali?
Näinhän siinä kävi, kun halusitte kampittaa Halla-ahon. Itse ole aina ollut taktinen äänestäjä kaikissa vaaleissa. Poliitikot ovat itsekkäitä ja äänestäjän on myös parasta olla itsekäs.
Siis tässä tarkoitan nyt niitä kepulaisia jotka luulevat olevnsa konservatiiveja.
Ap
No tietysti tiesin! Niin kuin itsekin olen. Halla-aho (ja koko PS puolueena) ei vastaa millään tavoin minun arvomaailmaani.
Kaikki Rehnin äänestäjät eivät ole kepulaisia.
Minun on helppoa sanoa totuus, koska en äänestä enää eduskuntavaaleissa. Silloin kun äänestin, äänestin aina taktisesti eri puolueita, en ole sitoutunut mihinkään.
Ap
Joo kepulaiset ratkaisivat. Rehnin äänet ovat menossa Stubbille. Haavisto viimeistelee tappionsa yllyttämällä kansalaisia äänestämään. Mitä enemmän äänestetään, sitä enemmän se sataa Stubbin laariin. Lopputulos on 60-40 Stubbille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei tajuta, ettö kepu on menettänyt äänestäjiä persuille, sehän on nähty eduskuntavaaleissa. Liberaalit ovat jääneet keskustan kannattajiksi.
Näin siinä kävi Suomen keskustalle.
Ap
Persut, tai siis tässä hetkessä itsensä persuiksi tituleeraavat ovat loppujenlopuksi varsin hajanainen ja epästabiiliryhmä henkilöitä, joita aktivoi ärhentelevä ja uhitteleva retoriikka, ilman sitä he ovat täysin suuntaa vailla. Se retoriikka toimii ulostulona ja ämyrinä sille omalle mielenmaisemalle, vaikka se kääntyisi itseään vastaan, kuten nyt eduskuntavaalituloksesta nähtiinkin.
Toisella kierroksella ei tule olemaan mitään tunneuhoa tai sellaista draamaa, joka soittelisi persusieluissa mitään kultaisia harpunkieliä, joten suurimman öyhöttäjät vetäytyvät passivoitumaan kuppiloihin ja kaljapatterin kanssa kotiin. Olkoon nyt sitten tuleva pressa kumpi tahansa, vaalit on jo voitettu, ja demokratia jäi ainakin siltäosin henkiin.
Höpö höpö