Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Lokakuiset loppuviikkoon!*

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelut alkoi maanantaina ja mies jäi kotiin lasten kanssa.Ihan kivasti mennyt ja minä saan hyvät unet joka yö =)

Ihmeen luontevasti sujui alotus eikä tunnu kovin oudolta vaikka tyttö onkin vasta 3kk.Onneksi päivät ovat sellaisia 4-6,5h.

Iso onkin ,painoa 7300g.

Viikonloppu ollaan ihan vaan oleiltu ja nyt tultiin saunasta :)

Mukavaa sunnuntaita Lokaäideille & Vauvoille !

Wades & Natika 13vkoa

Vierailija
42/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan enää minua :-). En ole tainnut yli kuukauteen kirjoitella ja luvutkin jääneet vähiin. Lähetin miehen molempien lasten kera pari h sitten anopille ja olen viettänyt todellista luksusaikaa yksin kotona.

Meillä lokavauveli T voi oikein hyvin. Iltaitkuja on täällä myös ollut viime aikoina havaittavissa ja eilen meni piiitkääästäää aikaa yöunille meno lähelle klo 1. Yleensä sammutaan siinä 23 maissa ja syödään ekan kerran noin 4-5 h päästä ja sitten aamuyöstä enemmän tai vähemmän tissi suussa ;-) Meillä mennään tällä hetkellä osittaisimetyksellä eli pulloa saa jonkin verran yleensä iltaisin-.

Omia kuulumisiani: Jouduin joulun aikaan TODELLA pysähtymään ja miettimään tätä elämää ja omaa äitiyttä. Kärsin itse melko pahasta unettomuudesta eli kun olin vihdoin saanut molemmat lapset unille, en ystynyt saamaan unen päästä kiinni. Olen luonteeltani sellainen, joka puhuu heti asioista, joten osasin heti tarttua " ongelmaan" , kun tajusin käyväni ylikierroksilla ja valvominen alkoi jo vaikuttaa mieleenkin. Minulla taisivat hormonit jotenkin heittää yli ja osaltaan voi myös olla ktyse lievästä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, joka yllätti minut kuin puun takaa, ja Unettomuuteen kun saattaa syy-seuraussuhteita olla niin monia. Nyt kuitenkin täällä kaikki on selkiintymään päin myös omassa päässä. Kerron ehkä tässä vain hieman omaa tarinaani siksi, että jos teistä äidit tuntuu, että oma jaksaminen on vähissä, niin puhukaa ajoissa tunteistanne lähipiirissä tai neuvolassa. itse uskon ainakin sillä välttäneeni todellisen uupumuksen.

Sunnuntaita kaikille!

Toivottaa Jolla kera kahden lapsosen

ps. EIköhän järjestetä helmikuussa uudet PK-seutulaisten lokatreffit ??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla