Lue keskustelun säännöt.
Apua, olen koukussa!
10.01.2007 |
Olen tullut riippuvaiseksi vauvakuumepalstalla Piipaan testitikuista...
Joka päivä on pakko lukea montako viivaa ja minkälainen haamuviiva ovis/raskaustestiin on tullut ja tietenkin pitää käydä katsomassa tikusta kuvakin.
Ja hui sitä jännitystä onko kuukautiset tällä kertaa keskenmeno.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //piipaa. page. tl/